Forum
segway navimow i210
6
Steam Machine €1039
1
Indkøb af workstation
4
Underlig opførsel (DHCP)
1
Større end 32” 1080 TV?
3
Commodore fanboys mobil
13
Hvilke forbedringer ønsker I på HardwareOnline.dk?
49
Ny skærm .. men hvilken
8
Er TCL brugbart :-)
4
Asus tuf 9070XT OC 16gb vs Asus tuf 5070 OC 12gb
8
Pitaka mobilcover - pengene værd?
5
Fibernet vs. Coax & Mesh vs. Access Points
10
Windows 10 issues med seneste Radeon driver
1
Gamer-PC søges - budget 7.000-8.000 kr.
4
Dropbox synkroniseret genvej virker ikke
4
Bahnhof egen router?
13
Tracert netnørden spørgsmål
20
Nye thermalpads til GTX 1660S Asus Tuff Gaming OC
2
Steam Machine anmeldelse
0
Forbinde to enheder til et RJ45 stik
7
Dansk faceit gruppe?
6
5800X3D Is Making A Comeback
48
Wicked Cushions - Stor skade i munden
11
GTA 6 pris tilsyneladende lækket
67
Switch til 2000 mbit internet?
12
Problemer med drivere
12
Nvme forsvinder??
4
Vandkøling (AIO) noob?
22
Gratis spil-tråden
20
HOL overtager hwt.dk domæner
67
Køb & Salg
K: High end soundbar
2
S:9700k - 1070 - 32gb - z390 -f gaming Samlet/dele
8
K: Quadro kort
1
S: Elitebook 2570p
0
K: Nzxt M22 mini USB kabel
1
K: Defekt Logitech G25/27/29
5
S: Cooler Master MK730 RGB TKL Cherry MX Red
2
S: Forskelligt hifi
6
S: Grafikkort lot
1
S: ASUS ROG Strix XG27AQ gaming skærm 27
4
V: /S Sharkgaming 17" GTX 1070 32GB I7 8750H
4
K: iphone 16/16e/17/17e/air
0
S: 240hz IPS og Wooting 60HE+
0
S: 2 laptop, 1 nuc, 1 usb-c, 1 jabra
7
S: Hardwar fra det forige århundrede
4
S: Raspberry Pi 4 Model B
2
K: Chromebook
0
S: Clevo Gamer bærbar i9.32gb,4070 osv.
2
K: Bundle: Bundkort Ram Cpu
4
S: Gaming-PC med Ryzen 7 7800X3D & RTX 5070
0
V: Bærebar
5
K: Basic Stationær PC
2
S: 2 bærbare, 1 AIO
4
S: Tab s11 5g
0
K: Q6600 eller bedre setup med bundkort til
6
S: ASUS TUF GAMING 850G EVO
1
S: Lenovo T14 Gen 3, i5-1235U, 16GB RAM, 256GB SSD
4
V: Tiny m920x, RTX3050 6G
5
S: Jbl live
2
S: Oculus Quest 2 VR-briller 256 GB
5
Forum
segway navimow i210
6
Steam Machine €1039
1
Indkøb af workstation
4
Underlig opførsel (DHCP)
1
Større end 32” 1080 TV?
3
Commodore fanboys mobil
13
Hvilke forbedringer ønsker I på HardwareOnline.dk?
49
Ny skærm .. men hvilken
8
Er TCL brugbart :-)
4
Asus tuf 9070XT OC 16gb vs Asus tuf 5070 OC 12gb
8
Pitaka mobilcover - pengene værd?
5
Fibernet vs. Coax & Mesh vs. Access Points
10
Windows 10 issues med seneste Radeon driver
1
Gamer-PC søges - budget 7.000-8.000 kr.
4
Dropbox synkroniseret genvej virker ikke
4
Bahnhof egen router?
13
Tracert netnørden spørgsmål
20
Nye thermalpads til GTX 1660S Asus Tuff Gaming OC
2
Steam Machine anmeldelse
0
Forbinde to enheder til et RJ45 stik
7
Dansk faceit gruppe?
6
5800X3D Is Making A Comeback
48
Wicked Cushions - Stor skade i munden
11
GTA 6 pris tilsyneladende lækket
67
Switch til 2000 mbit internet?
12
Problemer med drivere
12
Nvme forsvinder??
4
Vandkøling (AIO) noob?
22
Gratis spil-tråden
20
HOL overtager hwt.dk domæner
67
Køb & Salg
K: High end soundbar
2
S:9700k - 1070 - 32gb - z390 -f gaming Samlet/dele
8
K: Quadro kort
1
S: Elitebook 2570p
0
K: Nzxt M22 mini USB kabel
1
K: Defekt Logitech G25/27/29
5
S: Cooler Master MK730 RGB TKL Cherry MX Red
2
S: Forskelligt hifi
6
S: Grafikkort lot
1
S: ASUS ROG Strix XG27AQ gaming skærm 27
4
V: /S Sharkgaming 17" GTX 1070 32GB I7 8750H
4
K: iphone 16/16e/17/17e/air
0
S: 240hz IPS og Wooting 60HE+
0
S: 2 laptop, 1 nuc, 1 usb-c, 1 jabra
7
S: Hardwar fra det forige århundrede
4
S: Raspberry Pi 4 Model B
2
K: Chromebook
0
S: Clevo Gamer bærbar i9.32gb,4070 osv.
2
K: Bundle: Bundkort Ram Cpu
4
S: Gaming-PC med Ryzen 7 7800X3D & RTX 5070
0
V: Bærebar
5
K: Basic Stationær PC
2
S: 2 bærbare, 1 AIO
4
S: Tab s11 5g
0
K: Q6600 eller bedre setup med bundkort til
6
S: ASUS TUF GAMING 850G EVO
1
S: Lenovo T14 Gen 3, i5-1235U, 16GB RAM, 256GB SSD
4
V: Tiny m920x, RTX3050 6G
5
S: Jbl live
2
S: Oculus Quest 2 VR-briller 256 GB
5
Profilvisning
Navn: Martin Pagh
Brugernavn: Tox!c
Fødselsdag:
01/05/1988
Registreret: 01/01/2000
Bopæl: Rødovre
Beskæftigelse: Studerende/Student anno 2007
Hjemmeside: Nej
Email: Skjult
Tråde: 414
Svar: 2621
Email validering
Bruger er Email valideret
NemID validering
Bruger er ikke NemID valideret
Kontakt
Login for at sende beskeder.
Ydeligere oplysninger
Dem jeg har handlet med:
Kina: Alt inden forsendelsen forløb fint. Men da jeg modtog den forkerte vare, og han efterfølgende ignorerede mig i en uge, var det ikke så fint længere. Varen var desuden brugt, hvor han havde sagt at den var ny.
Timb: Købte en PSU af ham, det gik hurtigt og smertefrit. Han ville ovenikøbet have mig til at melde tilbage, om alt var som det skulle være. 5 stjerner.
Rasmus31: Selve salget forløb fint - han afhentede varen og betalte kontant. Men så fik han den hjem og konstaterede at den var i stykker hvorefter vi lod handlen gå tilbage. Så resetter jeg selv BIOS og det virker 100% igen. Skuffende at en person fra hol.dk ikke kan finde ud af noget så simpelt.
TT>lanfire: Alt gik perfekt. Jeg sendte, han godkendte at icemat'ne ikke var gået i stykker og overførte pengene.
whis_dk: Fin handel, god vare, god pris, hurtigt overstået og næsten alt gik efter planen. Han ville have ekstra penge for at sende som pakke, men da jeg modtog en pakke sendt som brev overførte jeg dog kun det aftalte beløb uden ekstra, så vi fik begge en fair handel. Dog synes jeg han burde have holdt aftalen.
Nigro: Også en fin handel. Købte et X850XT af ham, og det virker perfekt. Intet at brokke mig over.
Mjn: Ikke tilfredsstillende handel. Alt uden undtagelse skulle foregå på hans premisser. Ingen kompromis, hverken efterkrav, screenshot af overførsel eller noget som helst. Han ville først sende cpu'en da pengene var gået ind på hans konto, men alligevel gik der tre dage fra jeg overførte (via netbank) til han gad at sende. Den medfølgende køler holder den på 60-70 grader, ikke de 40-50 grader han sagde den ville. Desuden har jeg endnu ikke fået kvitteringen for cpu'en. Sidste gang jeg handler med ham.
Pimpf: Købte et mobo af ham, alt gik fint.
Raskolnikov:
Super rar at handle med. Jeg købte for nylig en cpu af ham, overførte penge og sendte et SS af overførslen, modtog kort efter varen. Er pt. i gang med en handel med ham igen. 5 stjerner.
OAK:
Købte et bundkort af mig. Overførte pengene og jeg sendte da de var på kontoen. Han modtog og alt var bare i orden. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
fætterfuntex:
Jeg havde en aftale med ham om at han skulle købe en PC af mig. Der gik tre uger og han ignorerede mig i den sidste, så jeg har sat den til salg igen. Følte virkelig jeg spildte tiden.
Har oprettet ny bruger, Paggee.
Kina: Alt inden forsendelsen forløb fint. Men da jeg modtog den forkerte vare, og han efterfølgende ignorerede mig i en uge, var det ikke så fint længere. Varen var desuden brugt, hvor han havde sagt at den var ny.
Timb: Købte en PSU af ham, det gik hurtigt og smertefrit. Han ville ovenikøbet have mig til at melde tilbage, om alt var som det skulle være. 5 stjerner.
Rasmus31: Selve salget forløb fint - han afhentede varen og betalte kontant. Men så fik han den hjem og konstaterede at den var i stykker hvorefter vi lod handlen gå tilbage. Så resetter jeg selv BIOS og det virker 100% igen. Skuffende at en person fra hol.dk ikke kan finde ud af noget så simpelt.
TT>lanfire: Alt gik perfekt. Jeg sendte, han godkendte at icemat'ne ikke var gået i stykker og overførte pengene.
whis_dk: Fin handel, god vare, god pris, hurtigt overstået og næsten alt gik efter planen. Han ville have ekstra penge for at sende som pakke, men da jeg modtog en pakke sendt som brev overførte jeg dog kun det aftalte beløb uden ekstra, så vi fik begge en fair handel. Dog synes jeg han burde have holdt aftalen.
Nigro: Også en fin handel. Købte et X850XT af ham, og det virker perfekt. Intet at brokke mig over.
Mjn: Ikke tilfredsstillende handel. Alt uden undtagelse skulle foregå på hans premisser. Ingen kompromis, hverken efterkrav, screenshot af overførsel eller noget som helst. Han ville først sende cpu'en da pengene var gået ind på hans konto, men alligevel gik der tre dage fra jeg overførte (via netbank) til han gad at sende. Den medfølgende køler holder den på 60-70 grader, ikke de 40-50 grader han sagde den ville. Desuden har jeg endnu ikke fået kvitteringen for cpu'en. Sidste gang jeg handler med ham.
Pimpf: Købte et mobo af ham, alt gik fint.
Raskolnikov:
Super rar at handle med. Jeg købte for nylig en cpu af ham, overførte penge og sendte et SS af overførslen, modtog kort efter varen. Er pt. i gang med en handel med ham igen. 5 stjerner.
OAK:
Købte et bundkort af mig. Overførte pengene og jeg sendte da de var på kontoen. Han modtog og alt var bare i orden. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
fætterfuntex:
Jeg havde en aftale med ham om at han skulle købe en PC af mig. Der gik tre uger og han ignorerede mig i den sidste, så jeg har sat den til salg igen. Følte virkelig jeg spildte tiden.
Har oprettet ny bruger, Paggee.
Næste køb
En trækvogn.
Har afgivet sine seneste svar i følgende tråde:
Seneste oprettede tråde: