Forum
Er TCL brugbart :-)
4
Ny skærm .. men hvilken
5
Asus tuf 9070XT OC 16gb vs Asus tuf 5070 OC 12gb
8
Pitaka mobilcover - pengene værd?
5
Hvilke forbedringer ønsker I på HardwareOnline.dk?
48
Fibernet vs. Coax & Mesh vs. Access Points
10
Commodore fanboys mobil
12
Windows 10 issues med seneste Radeon driver
1
Gamer-PC søges - budget 7.000-8.000 kr.
4
Dropbox synkroniseret genvej virker ikke
4
Bahnhof egen router?
13
Tracert netnørden spørgsmål
20
Nye thermalpads til GTX 1660S Asus Tuff Gaming OC
2
Steam Machine anmeldelse
0
Forbinde to enheder til et RJ45 stik
7
Dansk faceit gruppe?
6
5800X3D Is Making A Comeback
48
Wicked Cushions - Stor skade i munden
11
GTA 6 pris tilsyneladende lækket
67
Switch til 2000 mbit internet?
12
Problemer med drivere
12
Nvme forsvinder??
4
Vandkøling (AIO) noob?
22
Gratis spil-tråden
20
HOL overtager hwt.dk domæner
67
Konfirmanden: 10 k pc.
52
Anbefal et trådløst netkort
11
Dual 6-pin til 1 gange 8 pin adapter - Virker det?
9
ARM64. Jeg vil da prøve det
10
Mobil Tilbudstråd 2024 - Value for money
189
Køb & Salg
S: Forskelligt hifi
6
S: Grafikkort lot
1
S: ASUS ROG Strix XG27AQ gaming skærm 27
4
V: /S Sharkgaming 17" GTX 1070 32GB I7 8750H
4
K: iphone 16/16e/17/17e/air
0
S: 240hz IPS og Wooting 60HE+
0
S: 2 laptop, 1 nuc, 1 usb-c, 1 jabra
7
K: Defekt Logitech G25/27/29
4
S: Hardwar fra det forige århundrede
4
S: Raspberry Pi 4 Model B
2
K: Chromebook
0
S: Clevo Gamer bærbar i9.32gb,4070 osv.
2
K: Bundle: Bundkort Ram Cpu
4
S: Gaming-PC med Ryzen 7 7800X3D & RTX 5070
0
V: Bærebar
5
K: Basic Stationær PC
2
S: 2 bærbare, 1 AIO
4
S: Tab s11 5g
0
K: Q6600 eller bedre setup med bundkort til
6
S: ASUS TUF GAMING 850G EVO
1
S: Lenovo T14 Gen 3, i5-1235U, 16GB RAM, 256GB SSD
4
V: Tiny m920x, RTX3050 6G
5
S: Jbl live
2
S: Oculus Quest 2 VR-briller 256 GB
5
S: DeepCool CH270 Digital kabinet
0
V: Laptop
2
K: 10th gen CPU / LGA1200
6
S: Gaming-PC, i7-14700KF, RTX 5070, 32 GB
0
V: 7800X3D 4080 SUPER 32 GB DDR5-6000
2
S: 1 måned gammel PC sælges. RTX 5080 m.m.
3
Forum
Er TCL brugbart :-)
4
Ny skærm .. men hvilken
5
Asus tuf 9070XT OC 16gb vs Asus tuf 5070 OC 12gb
8
Pitaka mobilcover - pengene værd?
5
Hvilke forbedringer ønsker I på HardwareOnline.dk?
48
Fibernet vs. Coax & Mesh vs. Access Points
10
Commodore fanboys mobil
12
Windows 10 issues med seneste Radeon driver
1
Gamer-PC søges - budget 7.000-8.000 kr.
4
Dropbox synkroniseret genvej virker ikke
4
Bahnhof egen router?
13
Tracert netnørden spørgsmål
20
Nye thermalpads til GTX 1660S Asus Tuff Gaming OC
2
Steam Machine anmeldelse
0
Forbinde to enheder til et RJ45 stik
7
Dansk faceit gruppe?
6
5800X3D Is Making A Comeback
48
Wicked Cushions - Stor skade i munden
11
GTA 6 pris tilsyneladende lækket
67
Switch til 2000 mbit internet?
12
Problemer med drivere
12
Nvme forsvinder??
4
Vandkøling (AIO) noob?
22
Gratis spil-tråden
20
HOL overtager hwt.dk domæner
67
Konfirmanden: 10 k pc.
52
Anbefal et trådløst netkort
11
Dual 6-pin til 1 gange 8 pin adapter - Virker det?
9
ARM64. Jeg vil da prøve det
10
Mobil Tilbudstråd 2024 - Value for money
189
Køb & Salg
S: Forskelligt hifi
6
S: Grafikkort lot
1
S: ASUS ROG Strix XG27AQ gaming skærm 27
4
V: /S Sharkgaming 17" GTX 1070 32GB I7 8750H
4
K: iphone 16/16e/17/17e/air
0
S: 240hz IPS og Wooting 60HE+
0
S: 2 laptop, 1 nuc, 1 usb-c, 1 jabra
7
K: Defekt Logitech G25/27/29
4
S: Hardwar fra det forige århundrede
4
S: Raspberry Pi 4 Model B
2
K: Chromebook
0
S: Clevo Gamer bærbar i9.32gb,4070 osv.
2
K: Bundle: Bundkort Ram Cpu
4
S: Gaming-PC med Ryzen 7 7800X3D & RTX 5070
0
V: Bærebar
5
K: Basic Stationær PC
2
S: 2 bærbare, 1 AIO
4
S: Tab s11 5g
0
K: Q6600 eller bedre setup med bundkort til
6
S: ASUS TUF GAMING 850G EVO
1
S: Lenovo T14 Gen 3, i5-1235U, 16GB RAM, 256GB SSD
4
V: Tiny m920x, RTX3050 6G
5
S: Jbl live
2
S: Oculus Quest 2 VR-briller 256 GB
5
S: DeepCool CH270 Digital kabinet
0
V: Laptop
2
K: 10th gen CPU / LGA1200
6
S: Gaming-PC, i7-14700KF, RTX 5070, 32 GB
0
V: 7800X3D 4080 SUPER 32 GB DDR5-6000
2
S: 1 måned gammel PC sælges. RTX 5080 m.m.
3
Profilvisning
Navn: Michael
Brugernavn: Panteren
Fødselsdag:
22/02/1964
Registreret: 01/01/2000
Bopæl: Virum
Beskæftigelse: SupportEngineer
Hjemmeside:
Email: Skjult
Tråde: 53
Svar: 2235
Email validering
Bruger er Email valideret
NemID validering
Bruger er ikke NemID valideret
Kontakt
Login for at sende beskeder.
Ydeligere oplysninger
Folk jeg med glæde handler med igen:<br><br>MSB.dk, Philipo, De-Hass, Rasmussen, Mikkel Frøstrup Petersen, Jetron/Chilistorm, MentoZa, El Rey, Raun, Jim, Khans<br>, night, uniQue, Tyller, Benja,K oCY, Yhn, CyberOpz, Whis_dk, tb^, The_Wizard, *HyPe*. Plus mange af jer andre seriøse HOL`er, <br><br>Syndicate: Solgte et Logitech tastatur til ham, penge sendt som lovet, fin kontakt, alt OK.<br><br>YmZe: Købte et terratec TV-kort af ham, fin kontakt, alt OK.<br><br>LoWMan: Købte et ASUS A7V600-X af ham, og alt gik planmæssigt.<br><br>the688: ren fornøjelse at handle med, sendte varen inden pengene var overført.kan varmt anbefales at handle med the688<br><br>perry_78: også en fornøjelse fra oprettelse af tråd til afsluttet handel gik der 5 timer.<br><br>*HyPe*: Perfekt handel, alt passede perfekt.<br><br>kulfi: Alt perfekt, varen (300Cd-R) var som beskrevet.<br><br>Noel: Købte en D-Link DSM 320 Wireless Media Player af ham, alt perfekt, varen pakket forsvarligt, hurtig levering,kan varmt anbefales at handle med Noel.<br><br>Jeg handler aldrig med:<br><br>Shika, (Mis)bruger, JOS,Zyrex/Rene Bargmeyer, AmdXp ,b-n_par, sm0lf, OuTLaW, mikki, HyperState= Android=Den_seje_ko=Jacob Herlo Kristiansen, Hallvar, Dp-boy, M.A.K, Stritt, KoN_GeN, Fanner, Squiix,M aGiX, Joozeren, Mumsler, Gold41nger,[email protected]=Martin Hansen=fedekat,BrandstrupDK=Jacob/Mikkel Brandstrup http://www.hol.dk/traad.asp?fID=23&tID=360119<br><br>Cr@zY RazeR: Købte en XP2000+ CPU af ham hvor kanterne er knækket af kernen, stort set hele vejen rundt,efter meget besvær og et tab på porto udgifter tog han den retur.<br><br>Pops/Popsmølfen/Posmø[email protected]/Jan H. Totland:købte en 120mm blæser, adapter af ham d. 25/1-05,blæser og køleprofil modtaget 11/2-05 men adapteren+ 2 stag mangler til den iøvrigt bukkede køleprofil.<br><br>PP (peter poder) har snydt mange herinde.<br><br>Acoustic^: Useriøs, lang leveringstid, tager 20,- for porto+ en kuvert (7kr og 13 for en hvid kuvert til 0,50 kr)<br>Købte dioder af ham, men han "glemte" søreme at fortælle at nogle af dem var 3mm, svarer iøvrigt ikke på mails desangående.<br><br>SShadowS/Torben Leth: Svarer ikke i sine egne salgstråde, låner varer uden at betale, svarer ikke på mails.<br><br>PC1:<br>AMD XP 2600+, GF4 Ti 4200 128MB, 2x36GB Western Digital S-Ata Raptor 10.000 Rpm, 1x300GB Maxtor S-Ata 2x120 Gb Seagate, 1024MB DDR PC3200, Asus A7V600 ,Adaptec 2940UW, 40X SCSI CD,DVD RW Combo drev, Ehermax 465 460W PSU, Plexikabinet, 18,1" Medion TFT & 15" Targa visionary TFT<br><br>PC2:<br>IBM 3.0 GHz P4, 512MB DDR PC3200,<br>160GB Seagate IDE, DVD drev<br><br>PC Værksted.<br>AMD XP 2600+ GF3 Ti200 128MB,1x80MB IDE,Adaptec 2940UW, 3x9,1GB SCSI, 512MB DDR2700, Epox 8KHA+,15" TFT<br><br>Min søde Kones PC:<br>IBM 3.0 GHz P4, 1024+512MB DDR PC3200,<br>80GB Seagate IDE + 250GB S-ATA og en 160GB i Ekstern box,Dual layer DVD brænder LG L1715S 17"TFT<br><br>Alt sammen på nettet, via en Tele2 2048/128, TDC 2048/512 ADSL og en Nesa fibernet 10/10Mbit
Næste køb
En Canon Pixma MP800 Multimaskine, er købt og fungerer upåklageligt.<br>En palle tudekiks, til gratis uddeling.
Har afgivet sine seneste svar i følgende tråde:
Seneste oprettede tråde: