Forum
Større end 32” 1080 TV?
1
Ny skærm .. men hvilken
8
Underlig opførsel (DHCP)
0
Indkøb af workstation
2
Er TCL brugbart :-)
4
Asus tuf 9070XT OC 16gb vs Asus tuf 5070 OC 12gb
8
Pitaka mobilcover - pengene værd?
5
Hvilke forbedringer ønsker I på HardwareOnline.dk?
48
Fibernet vs. Coax & Mesh vs. Access Points
10
Commodore fanboys mobil
12
Windows 10 issues med seneste Radeon driver
1
Gamer-PC søges - budget 7.000-8.000 kr.
4
Dropbox synkroniseret genvej virker ikke
4
Bahnhof egen router?
13
Tracert netnørden spørgsmål
20
Nye thermalpads til GTX 1660S Asus Tuff Gaming OC
2
Steam Machine anmeldelse
0
Forbinde to enheder til et RJ45 stik
7
Dansk faceit gruppe?
6
5800X3D Is Making A Comeback
48
Wicked Cushions - Stor skade i munden
11
GTA 6 pris tilsyneladende lækket
67
Switch til 2000 mbit internet?
12
Problemer med drivere
12
Nvme forsvinder??
4
Vandkøling (AIO) noob?
22
Gratis spil-tråden
20
HOL overtager hwt.dk domæner
67
Konfirmanden: 10 k pc.
52
Anbefal et trådløst netkort
11
Køb & Salg
S: Elitebook 2570p
0
K: High end soundbar
1
K: Nzxt M22 mini USB kabel
1
K: Quadro kort
0
K: Defekt Logitech G25/27/29
5
S: Cooler Master MK730 RGB TKL Cherry MX Red
2
S: Forskelligt hifi
6
S: Grafikkort lot
1
S: ASUS ROG Strix XG27AQ gaming skærm 27
4
V: /S Sharkgaming 17" GTX 1070 32GB I7 8750H
4
K: iphone 16/16e/17/17e/air
0
S: 240hz IPS og Wooting 60HE+
0
S: 2 laptop, 1 nuc, 1 usb-c, 1 jabra
7
S: Hardwar fra det forige århundrede
4
S: Raspberry Pi 4 Model B
2
K: Chromebook
0
S: Clevo Gamer bærbar i9.32gb,4070 osv.
2
K: Bundle: Bundkort Ram Cpu
4
S: Gaming-PC med Ryzen 7 7800X3D & RTX 5070
0
V: Bærebar
5
K: Basic Stationær PC
2
S: 2 bærbare, 1 AIO
4
S: Tab s11 5g
0
K: Q6600 eller bedre setup med bundkort til
6
S: ASUS TUF GAMING 850G EVO
1
S: Lenovo T14 Gen 3, i5-1235U, 16GB RAM, 256GB SSD
4
V: Tiny m920x, RTX3050 6G
5
S: Jbl live
2
S: Oculus Quest 2 VR-briller 256 GB
5
S: DeepCool CH270 Digital kabinet
0
Forum
Større end 32” 1080 TV?
1
Ny skærm .. men hvilken
8
Underlig opførsel (DHCP)
0
Indkøb af workstation
2
Er TCL brugbart :-)
4
Asus tuf 9070XT OC 16gb vs Asus tuf 5070 OC 12gb
8
Pitaka mobilcover - pengene værd?
5
Hvilke forbedringer ønsker I på HardwareOnline.dk?
48
Fibernet vs. Coax & Mesh vs. Access Points
10
Commodore fanboys mobil
12
Windows 10 issues med seneste Radeon driver
1
Gamer-PC søges - budget 7.000-8.000 kr.
4
Dropbox synkroniseret genvej virker ikke
4
Bahnhof egen router?
13
Tracert netnørden spørgsmål
20
Nye thermalpads til GTX 1660S Asus Tuff Gaming OC
2
Steam Machine anmeldelse
0
Forbinde to enheder til et RJ45 stik
7
Dansk faceit gruppe?
6
5800X3D Is Making A Comeback
48
Wicked Cushions - Stor skade i munden
11
GTA 6 pris tilsyneladende lækket
67
Switch til 2000 mbit internet?
12
Problemer med drivere
12
Nvme forsvinder??
4
Vandkøling (AIO) noob?
22
Gratis spil-tråden
20
HOL overtager hwt.dk domæner
67
Konfirmanden: 10 k pc.
52
Anbefal et trådløst netkort
11
Køb & Salg
S: Elitebook 2570p
0
K: High end soundbar
1
K: Nzxt M22 mini USB kabel
1
K: Quadro kort
0
K: Defekt Logitech G25/27/29
5
S: Cooler Master MK730 RGB TKL Cherry MX Red
2
S: Forskelligt hifi
6
S: Grafikkort lot
1
S: ASUS ROG Strix XG27AQ gaming skærm 27
4
V: /S Sharkgaming 17" GTX 1070 32GB I7 8750H
4
K: iphone 16/16e/17/17e/air
0
S: 240hz IPS og Wooting 60HE+
0
S: 2 laptop, 1 nuc, 1 usb-c, 1 jabra
7
S: Hardwar fra det forige århundrede
4
S: Raspberry Pi 4 Model B
2
K: Chromebook
0
S: Clevo Gamer bærbar i9.32gb,4070 osv.
2
K: Bundle: Bundkort Ram Cpu
4
S: Gaming-PC med Ryzen 7 7800X3D & RTX 5070
0
V: Bærebar
5
K: Basic Stationær PC
2
S: 2 bærbare, 1 AIO
4
S: Tab s11 5g
0
K: Q6600 eller bedre setup med bundkort til
6
S: ASUS TUF GAMING 850G EVO
1
S: Lenovo T14 Gen 3, i5-1235U, 16GB RAM, 256GB SSD
4
V: Tiny m920x, RTX3050 6G
5
S: Jbl live
2
S: Oculus Quest 2 VR-briller 256 GB
5
S: DeepCool CH270 Digital kabinet
0
Profilvisning
Navn: Jens
Brugernavn: TT>LANFIRE
Fødselsdag:
01/01/1988
Registreret: 01/01/2000
Bopæl: Århus
Beskæftigelse: Bilsælger
Hjemmeside:
Email: Skjult
Tråde: 439
Svar: 1341
Email validering
Bruger er Email valideret
NemID validering
Bruger er ikke NemID valideret
Kontakt
Login for at sende beskeder.
Ydeligere oplysninger
Har lavet gode handler med:
Kjeldsen - Købte nogle ram af ham.. Perfekt!
Ghosthunter - Solgte ham nogle ddr ram, og han er meget tilfreds!
wildside - Solgte ham et Creative lydkort. Perfekt!
Søren Pedersen - Han afhentede nogle dele hjemme hos mig, perfekt!
pizzadude - Han overførte pengene og jeg sendte ham nogle dele, fint!
BamZe - Har handlet med ham 2 gange.. Afhentede den ene, og den anden leverede. Jeg havde lidt problemer med den skærm jeg købte, men han kom og skiftede kablet + gav mig et mere gratis. Super handelsmand :D
MadsNordby - Købte et A64 bundkort af ham.. Jeg er ikke tilfreds med handlen som den er nu, men jeg sletter da det hvis sagen bliver rettet..
Gubbe - Han sendte mig en A64 processor, og jeg overførte 3min efter den var kommet ind af døren. Fin gut!
Maverick - Jeg købte en masse hardware af ham. Han sendte først, og jeg betalte da jeg havde modtaget og testet. Super fyr!
PimpF - Han afhentede en computer hjemme ved mig, ingen problemer.
timme - Købte en steamkonto. Jeg fik den først, og han fik pengene efter. Perfekt.
Tox!c - Købte 2 Icemat af ham. Han sendte først, og jeg overførte da jeg havde modtaget. Perfekt handel.
Gripen90 - Solgte ham en harddisk, perfekt.
Fiend - Afhentede en mus og en psu ved ham. Perfekt, alt var som lovet!
Tigerdyr69 - Lidt scooter dele. Perfekt.
R4p70r - Han solgte mig et Ati 9500pro, perfekt handel.
michail - Han sendte mig et mobo + en dvd-afspiller. Jeg overførte da jeg havde testet. Super
bdpx2 - Han har afhentet/byttet noget hardware hjemme ved mig 2 gange. Super
Kasper_M_A - Solgte ham en Rotel forstærker. Perfekt:)
Mathias|O.C.A - Købte en 400w psu af ham.. Han sendte først, og jeg betalte da den blev testet. (samme dag) Perfekt:)
Freak1 - Nogle blæsere og noget... Ingen problemmer der..Meget prisfast.
Niels - Fin handel..!
Torwart - Har handlet med ham mange gange... Handlerne er foregået over mail for det meste.
Niggaz - Har handlet rigtig meget med ham. Bla: 2 kabinetter, bundkort, gejl, psu og meget mere.
Købte hele tiden noget nyt af ham... Han hjælper gerne og har nogle fornuftige priser..! Kan anbefales. Han er dog stoppet herinde.
Michael_K / Mikromilton - Købte en hel masse ting af ham... Alt gik som det skulle... Jeg havde tingene næste dag og dem så skulle virke virkede..! Iøvrigt er han altid god til at hjælpe hvis man har et problem... Handler gerne med ham igen!
Killah - Også en fin handel!
El_pancake - Mødte ham i Viborg hvor vi byttede mobo/cpu/h2o - fin handel.. Og han var også god til at hjælpe da det h2o drillede...!
Niels_Kristiansen - Han afhentede en hel computer ved mig... Og jeg har flere gange forsøgt at købe den tilbage:P
Zniper69 - ok
Inferno - ok
Icystar - ok
jmose - Han købte en cpu og en harddisk.. Senere har vi også byttet cpu. Fint
DaLoon - ok
ZaRiStEn - Helt perfekt... Handler gerne med ham igen...
SelquisT - Han solgte mig nogle ramblokke, jeg overførte penge og han sendte... Perfekt handel.. Har siden købt en harddisk af ham også :O Fin fyr..!
FreeLanZer - Nogle pc3200 kingston ram solgte jeg ham... Meget fin og venlig fyr.. Kan også anbefales.
Jakobwollf - Meget fin fyr, vi mødtes et sted hvor jeg købte en masse ting af ham.. Og tingene var som de skulle.. Bla: Ram, bundkort osv. Møder gerne ham igen :)
Andjohs - Også fin... Solgte ham et carlsberg køleskab... Og han er godt tilfreds!
Fagulas - Han afhentede en masse dele ved mig. God handel.
Kb - Han sendte mig en cpu, og jeg sku bare sende pengene når jeg havde testet. Hvis jeg ikke kunne få den til at virke sku jeg bare sende den retur. Perfekt
Dårlige handler
Er blevet snydt for 2000kr af M.A.K - Michael Allan Christensen
MeSleepy - Vi skulle have handlet og jeg prøvede at kontakte ham konstant i 2mdr, flere gange skrev han "vent lige 2min"..
Opamann - Han sendte mig en pakke pr. efterkrav, han glemte kvitt.. Og sendte 1dag for sent.. Handler ikke med ham igen.. Har stadig ikke fået kvitt, efter mange rykkere..!
MooreDk - Har aldrig nogensinde mødt så useriøs en person. Spild ikke jeres tid på ham!
Kjeldsen - Købte nogle ram af ham.. Perfekt!
Ghosthunter - Solgte ham nogle ddr ram, og han er meget tilfreds!
wildside - Solgte ham et Creative lydkort. Perfekt!
Søren Pedersen - Han afhentede nogle dele hjemme hos mig, perfekt!
pizzadude - Han overførte pengene og jeg sendte ham nogle dele, fint!
BamZe - Har handlet med ham 2 gange.. Afhentede den ene, og den anden leverede. Jeg havde lidt problemer med den skærm jeg købte, men han kom og skiftede kablet + gav mig et mere gratis. Super handelsmand :D
MadsNordby - Købte et A64 bundkort af ham.. Jeg er ikke tilfreds med handlen som den er nu, men jeg sletter da det hvis sagen bliver rettet..
Gubbe - Han sendte mig en A64 processor, og jeg overførte 3min efter den var kommet ind af døren. Fin gut!
Maverick - Jeg købte en masse hardware af ham. Han sendte først, og jeg betalte da jeg havde modtaget og testet. Super fyr!
PimpF - Han afhentede en computer hjemme ved mig, ingen problemer.
timme - Købte en steamkonto. Jeg fik den først, og han fik pengene efter. Perfekt.
Tox!c - Købte 2 Icemat af ham. Han sendte først, og jeg overførte da jeg havde modtaget. Perfekt handel.
Gripen90 - Solgte ham en harddisk, perfekt.
Fiend - Afhentede en mus og en psu ved ham. Perfekt, alt var som lovet!
Tigerdyr69 - Lidt scooter dele. Perfekt.
R4p70r - Han solgte mig et Ati 9500pro, perfekt handel.
michail - Han sendte mig et mobo + en dvd-afspiller. Jeg overførte da jeg havde testet. Super
bdpx2 - Han har afhentet/byttet noget hardware hjemme ved mig 2 gange. Super
Kasper_M_A - Solgte ham en Rotel forstærker. Perfekt:)
Mathias|O.C.A - Købte en 400w psu af ham.. Han sendte først, og jeg betalte da den blev testet. (samme dag) Perfekt:)
Freak1 - Nogle blæsere og noget... Ingen problemmer der..Meget prisfast.
Niels - Fin handel..!
Torwart - Har handlet med ham mange gange... Handlerne er foregået over mail for det meste.
Niggaz - Har handlet rigtig meget med ham. Bla: 2 kabinetter, bundkort, gejl, psu og meget mere.
Købte hele tiden noget nyt af ham... Han hjælper gerne og har nogle fornuftige priser..! Kan anbefales. Han er dog stoppet herinde.
Michael_K / Mikromilton - Købte en hel masse ting af ham... Alt gik som det skulle... Jeg havde tingene næste dag og dem så skulle virke virkede..! Iøvrigt er han altid god til at hjælpe hvis man har et problem... Handler gerne med ham igen!
Killah - Også en fin handel!
El_pancake - Mødte ham i Viborg hvor vi byttede mobo/cpu/h2o - fin handel.. Og han var også god til at hjælpe da det h2o drillede...!
Niels_Kristiansen - Han afhentede en hel computer ved mig... Og jeg har flere gange forsøgt at købe den tilbage:P
Zniper69 - ok
Inferno - ok
Icystar - ok
jmose - Han købte en cpu og en harddisk.. Senere har vi også byttet cpu. Fint
DaLoon - ok
ZaRiStEn - Helt perfekt... Handler gerne med ham igen...
SelquisT - Han solgte mig nogle ramblokke, jeg overførte penge og han sendte... Perfekt handel.. Har siden købt en harddisk af ham også :O Fin fyr..!
FreeLanZer - Nogle pc3200 kingston ram solgte jeg ham... Meget fin og venlig fyr.. Kan også anbefales.
Jakobwollf - Meget fin fyr, vi mødtes et sted hvor jeg købte en masse ting af ham.. Og tingene var som de skulle.. Bla: Ram, bundkort osv. Møder gerne ham igen :)
Andjohs - Også fin... Solgte ham et carlsberg køleskab... Og han er godt tilfreds!
Fagulas - Han afhentede en masse dele ved mig. God handel.
Kb - Han sendte mig en cpu, og jeg sku bare sende pengene når jeg havde testet. Hvis jeg ikke kunne få den til at virke sku jeg bare sende den retur. Perfekt
Dårlige handler
Er blevet snydt for 2000kr af M.A.K - Michael Allan Christensen
MeSleepy - Vi skulle have handlet og jeg prøvede at kontakte ham konstant i 2mdr, flere gange skrev han "vent lige 2min"..
Opamann - Han sendte mig en pakke pr. efterkrav, han glemte kvitt.. Og sendte 1dag for sent.. Handler ikke med ham igen.. Har stadig ikke fået kvitt, efter mange rykkere..!
MooreDk - Har aldrig nogensinde mødt så useriøs en person. Spild ikke jeres tid på ham!
Næste køb
Hus
Har afgivet sine seneste svar i følgende tråde:
Seneste oprettede tråde: