Pic's or it didn't happen...
--
You get more of what you want with a kind word and a gun
than you can get with just a kind word
- Al Capone -
#1 lol.
--
I5 9600k - Evo 212 - 1070 Gaming X - HyperX 16 GB 2400 mhz - UV400 240GB - CX550M - Thermaltake Core V21
Ja det godt du heeeeej.
Har haft en lignende historie med Corsair engang, hvor jeg manglede skruerne til deres RAM blæser. Dem sendte de også kvit og frit, det er en lille ting men betyder meget.
Man fristes næsten til at sige de har en samvittighed.
--
Back in my days the video games were more about the game than the video
Fedt at høre!
Jeg har prøvet noget tilsvarende med Amazon. Det var en PS4 controller, der var gået i stykker. Et par minutter i en chat funktion, og så var der en ny controller på vej med DHL super speed forsendelse, uagtet at jeg oprindeligt havde købt med billigst mulige fragt.
Bevis for at min eksisterende controller var i stykker + returnering af denne.... "det finder vi ud af senere" "jeg skal nok sende en label så du ikke skal betale for retur fragt". Det er bare god kundeservice, og den slags der gør, at jeg altså ikke er så ked af, at Amazon (måske) etablerer et lager i Danmark, og udkonkurrerer et par danske webshops.
--
Havde også en god oplevelse med Razer :)
Mine gamle Razer Diamondback stoppede med at virke efter godt 3 år, altså var garantien for længst udløbet. Jeg tog chancen og skrev indtil Razer om de ikke kunne gøre et eller andet (fortalte dem selvfølgelig at jeg altid har købt razer produkter og var glade for dem).
De svarede tilbage at jeg skulle sende dem et billede hvor jeg havde klippet ledningen over til musen, så ville de sende mig en ny :)
--
i7-8700k @ 5Ghz, H115i | ASUS 1080ti Strix | Corsair 32GB 3200MHz | Samsung 960 Pro + 2 x 850 Pro | Asus 27" G-Sync PG278Q
Jeg har været ude for noget af det samme ved Corsair.
Havde et Corsair 800D hvor en væltede det ene sidepanel mensjeg havde taget det af, så det blev helt bøjet.
Skrev til deres hovedkontor om de vidste hvem der solgte et erstatningpanel tættest på min adresse, for havde søgt alle stedet og de butikker jeg havde fundet havde kun hele kabinetter.
Hørte intet men 14 dage senere var der en pakke med et helt nyt sidepanel.
Sendt direkte fra deres fabrikslager i Asien.
--
6700K|Maximus VIII Extreme|32GB RAM
Gainward2080ti-GS|PG279Q
Samsung960 PRO 512GB|Samsung 850 PRO 512GB
Samsung860 QVO 2TB|Corsair AX860i
Das Keyboard binner deres MX-switches, for at sikre ens kvalitet og den højeste kvalitet.
De sender vist en god sjat switches tilbage til CherryMX, da de ikke lever op til deres krav.
Det næste keyboard bliver måske også et Das herfra, men nu skal jeg lige slide mit ROG Claymore ned først.
--
Jeg synes, at en signatur er unødvendig.
Jeg har fået tilsendt en ny kaffetragt til kaffemaskinen og en ny mus :)
Dejligt når kundeservice fungerer sådan.
Mange gange er det smart at hive direkte fat i producenten. Især hvis der er garanti på hos dem
--
DasKeyboard er en amerikansk virksomhed fra Texas, men regardless es fungiert.
4 Pro mangler bare noget så sipelt som backlight. Ikke tekno-color RGB, men backlight. Det savner jeg ufatteligt meget på mit Das Keyboard.
--
Mvh. Thomas Christensen.
#11 skal vi spare sammen til en lampe til dig? :)
Backlight er da komplet ligemeget? Du kigger vel ikke på tastaturet når du skriver, din IT-haj :)
--
"ORK SATME!"
Super historie og fed service! Man skal nemlig huske de gode historier også :)
Jeg fik også engang to møtrikker væk, da jeg var ved at skifte hjul på min Mercedes E320, skrev til dem, og så sendte de sgu mig en helt ny Mercedes CLS 63 AMG. Og jeg skrev også på tysk.
Så nice!!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #13. Flot, Martin.
--
"ORK SATME!"
#12
Er blevet gammel og motorisk udfordret... To-finger system du ved :)
--
Mvh. Thomas Christensen.