Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V2
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware

Homeo Smart Home

Af Ny på siden kta380 | 11-11-2020 17:32 | 643 visninger | 5 svar, hop til seneste
Hej. Jeg har købt et tænd/sluk ur ( https://smartery.dk[...] ) som dette. Den kan ikke finde mit wifi og den finder ikke selve "stikkontakten" Jeg har fulgt anvisningerne på www.smartery.dk[...] men det giver ikke nogen resultat . Er der en som har et godt råd? Mvh Anders
--
#1
Tux
Guru
11-11-2020 20:42

Rapporter til Admin
Hvis du har 5GHz Wifi, kan det være derfor. Rigtig mange "IoT" enheder kan ikke gå på 5GHz wifi.
--
Don't feed the trolls.
#2
kta380
Ny på siden
12-11-2020 16:33

Rapporter til Admin
Hej. Ved du hvordan jeg kan tjekke om jeg kun har 5 ghz eller om der også er 2.5 ghz i min wifi.? Jeg har været ved at prøve at se efter dette , men har ikke fundet frem til noget. Når jeg logger ind på wifi så får jeg ikke nogen valgmuligheder for at vælge 2,5 eller 5 ghz
--
Sidst redigeret 12-11-2020 16:38
#3
Jacob [5260 Od.S]
Junior Nørd
12-11-2020 18:09

Rapporter til Admin
Du har installeret smartlife app? Det kan være du skal skille din 2,4Ghz og 5Ghz wifi ved at logge ind på din router. Således at du får 2 netværk.
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#4
kta380
Ny på siden
12-11-2020 18:23

Rapporter til Admin
Ja, jeg har installeret smartlife app. Jeg vil prøve at kontakte Stofa i morgen og få en kode til min router
--
#5
kta380
Ny på siden
13-11-2020 14:58

Rapporter til Admin
Tak for hjælpe. Jeg kontaktede Stofa som er min udbyder på fibernet. De kunne opdelte min wifi så jeg kan vælge mellem 2,4 ghz og 5.0 ghz . Så blev problem løst.
--

Opret svar til indlægget: Homeo Smart Home

Grundet øget spam aktivitet fra udlandet, er det desværre ikke muligt for dig, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login