Mon ikke de bare ombytter? ??
Det er sikkert så få reklamationer de har at det ikke er arbejdstiden værd at tjekke ??
Men ja, super service må man sige! Godt at høre god reklame
--
#1 tror de 2 svar omkring RMA indsendelse og disk modtaget var auto svar så har ikke snakket med nogen, tror bare de har modtaget disken og sat den til hvor der så ikke har været liv i disken, taget en ny disk/kasse og givet den til UPS med det samme.
Kunne næsten ikke have haft mere fart på.
--
Hvem sendte du med?
Skal nemlig også havde en disk til RMA, men 180kr. for at sende den er alligevel en sjat.
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN.
#3 ja det må man næsten sige flot til og godt gået.
#4 55 kr. med CoolRunner til Tyskland
--
Sidst redigeret 07-12-2017 14:00
Det er rart når RMA virker, men der er ikke noget nyt i din historie. Plextor's service er endnu sjovere, de sender en UPS/DHL mand ud til dig og afhenter, incl. indpakning.
--
--
Drifter og udvikler 24/7 Datacenter operations om dagen, er supermand om aftenen.
#5
Takker havde slet ikke tænkte på de kunne bruges, så er det lige pludselig lidt mere overkommeligt :)
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN.
Det burde slet ikke være sådan at vi skal rode når diske fejler ;)
Men fest de gør det så "smertefrit" som muligt !
Nogen der ved om Seagate gør noget lign?
Jeg har altid været til Seagate, men af damme grund heller altrigt haft et RMA på en Seagate disk?
--
RyZen 1700, 16 gb ram, 1060 GFX,Stor SSD er kommet så nu ca 750 GB SSD ;)
#8
På diske er det mere eller mindre ens, de modtager den og sender en ny.
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN.
#0 Den service fra WD lyder ganske hæderlig.
#8 Ja, det kan da kun være fordi du foretrækker Seagate diske, at du ikke har haft RMA på Seagate diske. Alt andet ville jo være ulogisk... *indsæt hjerneblødning her*
--
Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af |Smash|.
Alle af mine døde harddiske har alle været seagates. Men det er nu efterhånden også nogle år siden jeg sidst har haft en Seagate da jeg er gået hen til WD istedet. Så ved ikke om nutidens Seagates holder noget bedre.
--
#6 Tilbage i CRT tiden der købte jeg en Samsung syncmaster 950p 19" CRT skærm som der var problemer med og det endte med der 5 gange blev sendt en mand ud for at hente den skærm med fejl, kom med en ny, pakkede den ud og opstillede den inden den gamle så blev taget med.
#7 Ja det er en meget bedre pris end hos alle andre man får hos dem som privat, den pakke jeg skulle have til Tyskland sidste gange ville koste 360 med Postnord ved online køb, 380 på Posthus/butik, 180 med Gls/og dem i Pakkeshop havde ikke nogen ide´ om hvilke papir jeg skulle udfylde for at sende også kun 55 kr. ved Coolrunner.
#8 Kender ikke til RMA hos Seagate men der var hvis nogle store problemer hos dem omkring 1 til 2 TB 3.5" HDD/barracuda diske hvor mange af dem døde på meget kort tid.
--
Synes nu altid de har været kendt for god service vedrørende RMA, så det er ikke overraskende :)
--
Har haft en lignende oplevelse, hvor jeg fik en ny disk tilsendt samme dag som de modtog den. Har ikke købt andet end WD siden det, så det kunne nok godt svare sig for dem :)
--
ASUS Z270 TUF Mk1 | 7700K | GTX 1080TI | 32GB 3000MHz | Fractal Define R5 | Samsung 960 EVO 1TB | PG279Q | 2xU2715H
Havde også en fantastisk oplevelse med AOC for et par uger siden. Lavede RMA på en skærm fredag. Onsdag modtog jeg en ny skærm fra tyskland, og skulle bare ringe til UPS, når den gamle var klar til afhentning.
--
Jeg har også kun gode erfaringer med WD... Havde Raptor 36GB'ish og 74GB der begge var defekte, da de kom tilbage fra RMA var de lige byttet til modellerne større.. 74GB & 150GB
--
| 8700K | Z370-F | 1080TI | MG279Q | HX850 v2.4 | 16GB 3200Mhz | MX100 512GB | MX300 525GB | Celsius S36 | Define R5 |