Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak

Tak Western Digital

Af Guru Mr. WoLF | 07-12-2017 13:36 | 806 visninger | 16 svar, hop til seneste
Lige en god historie mellem alle de trælse og ting som ikke virker mm. Min WD Black2 Dual Drive (2.5" 120GB SSD + 1TB HDD) fra starten af 2015 døde i sidste uge, gik ind og så efter mulig garanti hos WD og der var mange dage tilbage, oprettede RMA med fejl info og fik med det samme info om hvor jeg skulle sende disken til. Onsdag i sidste uge sender jeg så disken, fredag får jeg svar fra WD om disken er modtaget, tirsdag i den her uge får jeg info fra UPS om at der vil komme en pakke i dag. Lige modtaget 1x plomberet kasse med WD Black2 Dual Drive (2.5" 120GB SSD + 1TB HDD). Så Western Digital var kun fra fredag til tirsdag om at lave kontrol af disken, skifte den til en anden og få pakken til UPS. En god dag på hol.
--
#1
Fuller 8900
Super Supporter
07-12-2017 13:42

Rapporter til Admin
Mon ikke de bare ombytter? ?? Det er sikkert så få reklamationer de har at det ikke er arbejdstiden værd at tjekke ?? Men ja, super service må man sige! Godt at høre god reklame
--
#2
Mr. WoLF
Guru
07-12-2017 13:51

Rapporter til Admin
#1 tror de 2 svar omkring RMA indsendelse og disk modtaget var auto svar så har ikke snakket med nogen, tror bare de har modtaget disken og sat den til hvor der så ikke har været liv i disken, taget en ny disk/kasse og givet den til UPS med det samme. Kunne næsten ikke have haft mere fart på.
--
#3
JunkDeLuxeful
Monsterbruger
07-12-2017 13:55

Rapporter til Admin
Fedt med god service!
--
#4
United
Junior Nørd
07-12-2017 13:56

Rapporter til Admin
Hvem sendte du med? Skal nemlig også havde en disk til RMA, men 180kr. for at sende den er alligevel en sjat.
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL. ERIC CANTONA WAS BORN.
#5
Mr. WoLF
Guru
07-12-2017 13:59

Rapporter til Admin
#3 ja det må man næsten sige flot til og godt gået. #4 55 kr. med CoolRunner til Tyskland
--
Sidst redigeret 07-12-2017 14:00
#6
MadsFerguson
Ultra Supporter
07-12-2017 15:25

Rapporter til Admin
Det er rart når RMA virker, men der er ikke noget nyt i din historie. Plextor's service er endnu sjovere, de sender en UPS/DHL mand ud til dig og afhenter, incl. indpakning.
--
-- Drifter og udvikler 24/7 Datacenter operations om dagen, er supermand om aftenen.
#7
United
Junior Nørd
08-12-2017 07:02

Rapporter til Admin
#5 Takker havde slet ikke tænkte på de kunne bruges, så er det lige pludselig lidt mere overkommeligt :)
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL. ERIC CANTONA WAS BORN.
#8
fuerzzz1
Supporter Aspirant
08-12-2017 07:43

Rapporter til Admin
Det burde slet ikke være sådan at vi skal rode når diske fejler ;) Men fest de gør det så "smertefrit" som muligt ! Nogen der ved om Seagate gør noget lign? Jeg har altid været til Seagate, men af damme grund heller altrigt haft et RMA på en Seagate disk?
--
RyZen 1700, 16 gb ram, 1060 GFX,Stor SSD er kommet så nu ca 750 GB SSD ;)
#9
United
Junior Nørd
08-12-2017 13:21

Rapporter til Admin
#8 På diske er det mere eller mindre ens, de modtager den og sender en ny.
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL. ERIC CANTONA WAS BORN.
#10
Jintao
Super Nørd
08-12-2017 13:24

Rapporter til Admin
#0 Den service fra WD lyder ganske hæderlig. #8 Ja, det kan da kun være fordi du foretrækker Seagate diske, at du ikke har haft RMA på Seagate diske. Alt andet ville jo være ulogisk... *indsæt hjerneblødning her*
--
Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af |Smash|.
#11
Don Kristensen
Semi Nørd
08-12-2017 13:53

Rapporter til Admin
Alle af mine døde harddiske har alle været seagates. Men det er nu efterhånden også nogle år siden jeg sidst har haft en Seagate da jeg er gået hen til WD istedet. Så ved ikke om nutidens Seagates holder noget bedre.
--
#12
Mr. WoLF
Guru
08-12-2017 15:04

Rapporter til Admin
#6 Tilbage i CRT tiden der købte jeg en Samsung syncmaster 950p 19" CRT skærm som der var problemer med og det endte med der 5 gange blev sendt en mand ud for at hente den skærm med fejl, kom med en ny, pakkede den ud og opstillede den inden den gamle så blev taget med. #7 Ja det er en meget bedre pris end hos alle andre man får hos dem som privat, den pakke jeg skulle have til Tyskland sidste gange ville koste 360 med Postnord ved online køb, 380 på Posthus/butik, 180 med Gls/og dem i Pakkeshop havde ikke nogen ide´ om hvilke papir jeg skulle udfylde for at sende også kun 55 kr. ved Coolrunner. #8 Kender ikke til RMA hos Seagate men der var hvis nogle store problemer hos dem omkring 1 til 2 TB 3.5" HDD/barracuda diske hvor mange af dem døde på meget kort tid.
--
#13
hifreak
Ultra Nørd
08-12-2017 16:49

Rapporter til Admin
Synes nu altid de har været kendt for god service vedrørende RMA, så det er ikke overraskende :)
--
#14
Chucara
Maxi Nørd
08-12-2017 19:52

Rapporter til Admin
Har haft en lignende oplevelse, hvor jeg fik en ny disk tilsendt samme dag som de modtog den. Har ikke købt andet end WD siden det, så det kunne nok godt svare sig for dem :)
--
ASUS Z270 TUF Mk1 | 7700K | GTX 1080TI | 32GB 3000MHz | Fractal Define R5 | Samsung 960 EVO 1TB | PG279Q | 2xU2715H
#15
laof
Bruger Aspirant
09-12-2017 09:20

Rapporter til Admin
Havde også en fantastisk oplevelse med AOC for et par uger siden. Lavede RMA på en skærm fredag. Onsdag modtog jeg en ny skærm fra tyskland, og skulle bare ringe til UPS, når den gamle var klar til afhentning.
--
#16
Mcbutt
Semi Nørd
09-12-2017 10:08

Rapporter til Admin
Jeg har også kun gode erfaringer med WD... Havde Raptor 36GB'ish og 74GB der begge var defekte, da de kom tilbage fra RMA var de lige byttet til modellerne større.. 74GB & 150GB
--
| 8700K | Z370-F | 1080TI | MG279Q | HX850 v2.4 | 16GB 3200Mhz | MX100 512GB | MX300 525GB | Celsius S36 | Define R5 |

Opret svar til indlægget: Tak Western Digital


Dit navn:

Din e-mail adresse:


Indholdet fra billedet:
Dit svar: