Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

gamerstol gået i stykker efter 1måned

Af Gæst lars | 16-04-2018 12:46 | 2126 visninger | 14 svar, hop til seneste
hej, købte en stol hos labtech til 1400kr, den gik så i stykker da et hjul faldt af, jeg sendte den ind og troede jeg insta ku få pengene igen, men den skulle til leverandør og checkes, fint nok osv, går 3-4 uger og de svarer med jeg bare får en ny fod til stolen, har i mellemtiden self købt en ny stol, og siger jeg enten vil have pengene igen eller en helt ny stol af samme slags så jeg kan sælge den, men de nægter.. har jeg en sag?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Springer
Bruger Aspirant
16-04-2018 12:50

Rapporter til Admin
Du har ingen sag. De har tid til at få den repareret, og levere den til dig igen. At du ikke kan vente er din hovedpine. At det så tager 3-4 uger for at konstatere at foden bare skal skiftes er en helt anden sag.
--
#2
jst
Bruger Aspirant
16-04-2018 12:50

Rapporter til Admin
Helt kort: Nej.
--
#3
JohnnyGogo
Semi Supporter
16-04-2018 13:01

Rapporter til Admin
Fortæl da lige hvilket firma det drejer sig om? Vanvittig dårlig service.. prøvede noget tilsvarende med en stol i samme prisklasse hvor der var gået 3 mdr efter køb - før den gik i stykker. Sendte dem(proshop/happii) et billede af det knækkede hjul. Og modtog en reservedel dagen efter med posten leveret til min adresse Altså det hedder sig jo at hvis problemet ikke er løst inden for "rimelig tid" kan du kræve penge retur/ny vare. Med ting som man bruger hver dag - er rimelig tid ca 14 dage.. så vil da mene der er en sag. Men desværre er der ikke lige en klokkeklar kategori der hedder "ting man bruger hverdag", og hvis du ikke har gjort klart overfor dem at du brugte den hver dag/mange timer om dagen - kan de måske undgå den regel
--
7700K, z270i Carbon, 212 Evo, DDR4 @ 3000Mhz, Strix 1080 - Kraken/H75, 480GB SSD, Corsair SF600, Nano S, 32" Curved QHD @ 144hz
#4
lars
Gæst
16-04-2018 13:05

Rapporter til Admin
er labtech data
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#5
JohnnyGogo
Semi Supporter
16-04-2018 13:08

Rapporter til Admin
godt man aldrig har brugt dem. Fik de dig til at sende hele stolen ind til dem? :o vil lige tilføje at det også var en ny fod der var løsningen på min sag
--
7700K, z270i Carbon, 212 Evo, DDR4 @ 3000Mhz, Strix 1080 - Kraken/H75, 480GB SSD, Corsair SF600, Nano S, 32" Curved QHD @ 144hz
#6
thomsen48
Semi Supporter
16-04-2018 13:19

Rapporter til Admin
Nej du har ingen sag.
--
i7-8700k @ 5Ghz, H115i | ASUS 1080ti Strix | Corsair 32GB 3200MHz | Samsung 960 Pro + 2 x 850 Pro | Asus 27" G-Sync PG278Q
#7
Mazies
Semi Supporter
16-04-2018 13:20

Rapporter til Admin
Ret simpelt... Hold jer fra Labtech. Hvor vidt de har ageret korrekt her er svært at sige, da det er svært at vide om det var nødvendigt at stolen skulle sendes ind pga. den fejl. Men du har ingen sag under nogen omstændigheder, for selvom det måske kunne være fikset ved at de sendte et nyt hjul, så har de ret til rimlig tid til at udbedre fejlen. Jeg havde selv et hjul der knækkede på en DXracer, der modtog jeg 5 nye hjul 2 dage senere med posten.
--
I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440
--
Sidst redigeret 16-04-2018 13:21
#8
FlendtDK
Monsterbruger
16-04-2018 13:33

Rapporter til Admin
Du dummede dig bare ved at købe en gamerstol til at starte med ;)
--
ASUS GTX 1070 - MSI Gaming Pro Carbon - Intel i7-8700k - 16GB 2133Mhz - SSD EVO 840 240GB - SSD EVO 840 120 GB - HDD 3TB - Corsair 650D - ASUS PG279Q
#9
gasolin
Guru
16-04-2018 13:37

Rapporter til Admin
#7 Skulle også sende hele mit define r6 kabinet ind til proshop pga en blæser havde uønsket klik lyd. Endte med at få en ny blæser UDEN at sende kabinet tilbage hvor jeg kunne have risikeret at få et helt nyt kabinet.
--
#10
Pico
Nørd
16-04-2018 14:16

Rapporter til Admin
Nej du har ikke nogen sag. Din stol gik i stykker og forhandleren sørgede for at udbedre fejlen, præcis som de har ret til. At du har købt en anden stol imellem tiden, det er jo ikke forhandlerens problem. Så enten har du nu 2 stole eller også så sælger du den ene af dem :)
--
i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS Z97-WS|16GB Kingston 1866mhz|2x970 ASUS STRIX|160GB Intel SSD|240GB Corsair SSD|500GB EVO SSD|3TB Seagate|750W CM
#11
Sven Bent
Nørd Aspirant
16-04-2018 14:29

Rapporter til Admin
#0 Ingen sag. Der er fair regler for begge sider ikke kun dig.
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury
#12
Sebastian Hansen
Supporter Aspirant
16-04-2018 15:19

Rapporter til Admin
Dårlig service, men de har fuld ret til at udbedre fejlen, som der er blevet nævnt. De fleste havde nok valgt at tage tabet og erstatte stolen, men ikke labtech åbenbart :)
--
Spec i profil.
#13
Azakiel
Skribent
16-04-2018 15:23

Rapporter til Admin
#12 Tvivler godt nok på at du finder nogle der vil tage et tab når de kan få det dækket.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#14
kikophil
Mega Supporter
16-04-2018 15:34

Rapporter til Admin
Der er ikke meget forskel på folks forståelse for regler/lovgivning - og så dårlig service (:-) Det der ofte spænder ben er forventningerne, når et problem opstår, men uanset hvad der sker af forandringer, er der en ny person/forhandler/importør der får "sorteper" leveret - og DÈT er den virkelige/største kamp indenfor HW, da regningen uanset hvor den starter - ALTID - ryger tilbage til brugeren - snøft :) #0 - Du må pænt vente til du får stol number one retur, da de selvf. overholder de gældende regler.
--

Opret svar til indlægget: gamerstol gået i stykker efter 1måned

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE