Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V2
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Dont ovethink it

Af Super Nørd Sven Bent | 30-07-2019 16:22 | 1358 visninger | 12 svar, hop til seneste
Jeg fik en "Ticket" eskalered til mig da vores telefon baseret teknikker ikke kunne loese den inden for 30 minutter. Brugeren kunne ikke komme til en delt folder paa serveren Teknikerk havde - checked ntfs permission - checked shared permissioner - checked hendes AD profile var set op korrekt Tons af andre smaa ting han provede paa serveren indtil han ramte sine 30 minutter og matte smide den videre Jeg tog sagen og kaldte brugeren chef bed ham om at logge ind som han og vise mig hvordan foldren virker det var et simpelt P: netvarks drev opsaetning bad ham om at logge ind som brugeren der havde problemmet der var intet P: drev Jeg mappede P: drevet... Et fix der tog mindre end 5m inutter og det eneste de havde kraevet fra vores teknikker var at saette sig ind i bruger oplevelsen i stedet ofr at overfokusere paa alt muligt tekniske
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury
#1
kb-
Super Nørd
30-07-2019 16:27

Rapporter til Admin
Jeg har lige smurt en mad.
--
.
#2
potteplante
Mega Supporter
30-07-2019 16:30

Rapporter til Admin
Der masser af de historier. Noget så simpelt som at tænde for strømmen. Kan være svært for selv den bedste.
--
Google is your friend!
#3
ReneSDK
Guru
30-07-2019 16:32

Rapporter til Admin
Jeg har lige trukket vejret et par ekstra gange for at leve længe nok til at kommentere i denne tråd.
--
FFHAU! This is 2019, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.
#4
Dragonheart
Elite Nørd
30-07-2019 16:35

Rapporter til Admin
Den problemstilling har jeg tit set ifm. med arbejde. Dog i en lidt anden kontekst. Inden for UI/UX verdenen er det guld værd for virksomheder at arbejde med både supportere, udviklere, marketings -og salgspersonale der forstår den "rejse" brugeren gennemgår ved brug af et produkt. uanset hvor trivielt dette måtte være. Det kræver ofte som du selv skriver at man ikke skal overtænke. Man skal derimod mere forholde sig til konteksten.
--
#5
Wing Man
Super Nørd
30-07-2019 16:47

Rapporter til Admin
Jeg kunne ikke åbne HOL.DK på min komputer - måtte have hjælp af konen. Der var slet ikke nogen komputer tilsluttet mit tastatur.....
--
Den som ler sidst, tænker langsomst!
#6
Ð Xargo
Giga Supporter
30-07-2019 17:31

Rapporter til Admin
#5 Det var nu også fjernbetjeningen som du brugte, sagde konen. Jeg prøvede at tilgå min konto, det var slet ikke min konto. Det var faktisk slet ikke min bank, så nu er jeg ved at få hjælp af nogle flinke herrer i blå uniform. De kender en masse eksperter, så de ringer til alle mulige lige pt.
--
Ncase M1, 16gb DDR4 3200Mhz, 1060 6 gb strix, delided i7-6700k @ 4,5Ghz, SF600.
#7
meistern
Elitebruger
07-08-2019 17:51

Rapporter til Admin
Fedt nok. Lige til dagbogen... zzzzzzzz
--
#8
kb-
Super Nørd
07-08-2019 17:54

Rapporter til Admin
#6 Casper Svarre er det dig?
--
.
#9
Sven Bent
Super Nørd
07-08-2019 17:56

Rapporter til Admin
#8 lol
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury
#10
Jesper164a
Maxi Supporter
07-08-2019 17:57

Rapporter til Admin
Denne historie hører til under kategorien "Have you tried turning it off and then on again?" xD
--
Hvad er fede menneskers, favorit computer mærke? - Dell'er. (Bah-dum-tich)
#11
Dac
Elitebruger
07-08-2019 22:07

Rapporter til Admin
Jeg havde engang én bruger, som var rejst til London og pludselig ikke kunne logge ind på sin computer. Computeren opførte sig som om den aldrig havde været logget på med hans bruger før. Uden at tænke meget mere over det, fik jeg ham logget ind på den lokale admin bruger, og på hotellets Wifi, så jeg kunne overtage den via TeamViewer. Min teori var, at hans brugerprofil formentlig havde en fejl, og tjekkede derfor profilerne. Jeg kunne konstatere, at hans bruger slet ikke fremgik i Users mappen. Jeg spørger ham til sidst om han er rejst alene, hvor han selvfølgelig svare nej. Simpel fejl... tosserne havde byttet rundt på deres bærbar i lufthavnen.
--
#12
barton112
Elitebruger
08-08-2019 08:33

Rapporter til Admin
Tja. Jeg er nu bare taknemlig for, at vi kan tjene til dagen og vejen ved og prøve og holde ens fejlsøgning nede på jorden.
--

Opret svar til indlægget: Dont ovethink it

Grundet øget spam aktivitet fra udlandet, er det desværre ikke muligt for dig, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning