Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V2
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak

Klagesag: Er det mig der er røvhullet her?

Af Mega Supporter Bundy | 28-05-2020 13:56 | 2142 visninger | 35 svar, hop til seneste
Jeg skal lige høre jeres mening. Jeg købte et headset hos komplett for et par uger siden - et sennheiser g370. Det er wireless, og semi buggy og er ret skuffet over det. F.eks. skal man have dongle ud og ind igen, ved boot. Jeg købte det specifikt ved komplett, for de 60 dages åbnet køb på følgende måde: Googlede "komplet 60 dages retur" - leder ind på denne side, fra det første hit på google: https://www.komplett.dk[...] Herfra kan man søge sig frem til et produkt, putte det i kurven og købe det, uden nogensinde at ramme den informationsside, om at deres 60 dages er sat ud af effekt, grundet covid19. Prøv selv - i tilfælde af de lukker for det efter jeg har snakket med dem, har jeg en video - gider bare ikke lige anonymisere den medmindre det er nødvendigt. Jeg har været i kontakt med kundeservice, hvor vi bare kørte i ring og de holdt fast i det "men det har været på vores forside hele tiden" og de vil derfor ikke håndhæve det. Jeg mener at de stadig bør håndhæve deres tibud, da jeg har handlet 100% i god tro og de har afgivet mig det tilbud ved at lede mig direkte ind på den side fra google. Hvor bindende er sådan et tilbud fra deres side af? Men jeg er lidt i tvivl - jeg synes jo selv jeg har ret. Har jeg overhovedet et ben at stå på? Både sådan moralsk og juridisk? Der er ingen tvivl om at hvis jeg havde vidst der ikke var returret, havde jeg købt hos elgiganten i stedet. Kundeservice lukkede samtalen, som dem kommer jeg ikke videre med.
--
Hvis du kan læse dette, har du tabt.
#1
beer
Gæst
28-05-2020 14:02

Rapporter til Admin
#0 Kig evt på reklamtions lovgivning. Hvis du har købt noget som ikke virker som det skal så skal de enden lave fejlen eller give dig et nyt produkt eller pengene tilbage. (medmindre du er skyld i fejlen soim de skal bevise da det er under 6 måneder siden)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#2
Azakiel
Skribent
28-05-2020 14:03

Rapporter til Admin
Tjah vil nok mene at de står skidt til det, når de på både produktets egen side samt på check-ud siden skriver "?60 dages åbent køb og fri retur". Ingen steder i den del af processen nævner de en begrænsning i forhold til returneringer. Synes heller ikke jeg har kunnet se noget under deres salgsbetingelser, hvilket må anses at være dem der dækker aftalerammen for salget. Umiddelbart er det Komplett der skal tage den på sig IMO. Men forhør dig ved forbrugerrådet, og vis dem ovenstående. Screenshot det for god ordens skyld med dato ind over, så de ikke bare ændrer det efter kontakt.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#3
nuxx
Guru
28-05-2020 14:03

Rapporter til Admin
Altså du har overskredet din 14 dages fortrydelsesret? Jeg kan se der stadig står "checkmark 60 dages åbent køb" ved siden af varens "læg i kurv knap" ...jeg mener umiddelbart de må æde den ved mindre de eksplicit oplyser om ophævelsen af dette i de forretningsbetingelser du præsenteres for i checkout processen. Men det kan godt blive en sej kamp tænker jeg. Evt. send det ind til rette instans her: https://minsag.forbrug.dk[...] ... det er jo en interessant sag i disse tider.
--
Play: i7-9700K, Z390i Strix, RTX2080 Super, [email protected], Louqe Ghost S1, 1TB 970EVO, SF600, 34" AW3418DW [email protected] Work: 15.4" MBP Retina 2017
--
Sidst redigeret 28-05-2020 14:05
#4
Balanovic
Elite Nørd
28-05-2020 14:03

Rapporter til Admin
Produktet lever ikke op til det forventede, det er det jeg kan læse mig frem til. Drop deres retur, og opret en reklamation: http://www.forbrugerjuristen.dk[...] Sæt dig ind i reglerne og læs de nyeste love og rettigheder: Fortrydelsesretten og hvordan du bruger den skal stå beskrevet i din ordrebekræftelse eller på en følgeseddel, hvis du ikke har fået oplyst dine rettigheder ved bestillingen. https://taenk.dk[...]
--
Sidst redigeret 28-05-2020 14:04
#5
7430
Maxi Nørd
28-05-2020 14:03

Rapporter til Admin
godt være det er mig, men fatter ik en dyt af hvad du vil opnå? tilbud? altså vil du ha en ny vare til samme pris ? eller vil du udnytte din reklmations ret..
--
jep jep
#6
Wut
Monster Supporter
28-05-2020 14:04

Rapporter til Admin
Du vil returnere det, fordi det ikke lever op til dine forventninger, og ikke fordi det er i stykker vel? Jeg kan godt forstå, at de ikke vil tage det retur. Jeg vil da som kunde heller ikke acceptere at købe et headset, som har været ude ved en anden kunde i den her corona-tid. Så jeg forstår 100% godt, at Komplett ikke vil tage det retur. Nogle gange skal man forsøge at se fornuften og rimeligheden i tingene før man står stejlt på sin rettigheder.
--
Ignorér de største tågehorn på hol.dk: https://www.hardwareonline.dk[...]
#7
Kristina
Korrekturlæser
28-05-2020 14:04

Rapporter til Admin
Evt. spørg Forbrugerrådet Tænk: https://taenk.dk[...]
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...]
#8
Azakiel
Skribent
28-05-2020 14:06

Rapporter til Admin
#6 I så fald må de jo lade være med at skilte over det hele på deres side med at de tilbyder 60 dages returret.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#9
tuwk
Semi Nørd
28-05-2020 14:08

Rapporter til Admin
#6 Man kunne også lægge varerne i en bunke i 10-14 dage, inden man behandler dem i butikken, for at sikre sig at al vira er dødt.
--
Jeg synes, at en signatur er unødvendig.
#10
Bundy
Mega Supporter
28-05-2020 14:09

Rapporter til Admin
#2 & #3 : Det var jo også hele mit argument - det er muligt at købe et produkt uden nogensinde at blive præsenteret for info omkring det ikke er gældende. Jeg havde endda ikke set at det også stod ved alle varer - det stiller dem da dårligere. Deres argument faldt hele tiden tilbage på "Vi informerer om det på forsiden" hvilket jo er ringe da der er så mange andre veje ind... #4 : Ja - det overvejer jeg også - det er bare nemmere at bruge 60 dages åbent køb, end at lave en reklamationssag.. :) #5: Jeg vil bare have pengene tilbage, som lovet. Jeg tror jeg laver en sag hos forbrugklagenævnet. Overvejer også at ringe til dem, det her var via chat - ved ikke om det vil gøre en forskel at snakke med en.
--
Hvis du kan læse dette, har du tabt.
#11
Bundy
Mega Supporter
28-05-2020 14:12

Rapporter til Admin
#6: Så må de lade være at reklamere med det - andre butikker har intet problem med det f.eks. el-giganten.
--
Hvis du kan læse dette, har du tabt.
#12
nuxx
Guru
28-05-2020 14:15

Rapporter til Admin
Han har handlet specifikt hos komplet netop pga en ydelse de stadig reklamerer med... denne ydelse har de suspenderet - uden at oplyse ham om det. Han kan derfor ikke ophæve købet som forventet... og er ikke blevet oplyst herom i salgsprocessen... det er da rimeligt klart hvad han gerne vil opnå? Jeg synes det er fair at Komplett ophæver deres 60-dages halløj pt (fordi at kunden kan have produktet de 14 dage de stadig har ret til er jo åbenbart ikke et problem så... eller hvad?)... men det går ikke at de fortsat reklamerer med det direkte på deres ordreknapper og ikke oplyser om det i deres ordreflow eller forretningsbetingelser - men blot på en eller anden underside der ikke engang linkes til i deres checkout flow.
--
Play: i7-9700K, Z390i Strix, RTX2080 Super, [email protected], Louqe Ghost S1, 1TB 970EVO, SF600, 34" AW3418DW [email protected] Work: 15.4" MBP Retina 2017
--
Sidst redigeret 28-05-2020 14:17
#13
Mikchr
Monsterbruger
28-05-2020 14:20

Rapporter til Admin
#0 Jeg har ikke handlet hos Komplett her i Corona-tiden, men jeg har løbende besøgt deres hjemmeside. Her var det dog plastret til på hele forsiden, at de 60-dage var suspenderet pga. Corona. Så selv om jeg ikke købte noget der bemærkede jeg det og tænkte "det giver da god mening". /Mikkel
--
Mikkel Elgaard. KBH. Send mig en privat besked for nærmere kontaktdata.
#14
Azakiel
Skribent
28-05-2020 14:22

Rapporter til Admin
#13 Det hjælper ikke noget at plaste forsiden til, hvis du aldrig ser forsiden som del i købsflowet. Finder jeg et produkt på pricerunner, smider det i indkøbskurven og betaler det, ville jeg aldrig se den del af deres "betingelser".
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#15
Dragonheart
Guru
28-05-2020 14:26

Rapporter til Admin
Hvis du har brug for at hive donglen ind og ud ved boot for at det virker så er der noget i vejen med dine USB indstillinger på din PC: Ikke headsettet og dongle :-) (hvis du nu ville se på de først) Betingelser skal fremgå ved ordrebestillingen. desuagtet hvad de evt måtte have skrevet på forside. Som #4 er inde på. Men eller husk "Men jeg er lidt i tvivl - jeg synes jo selv jeg har ret." - Hved du synes er irrelevant for om du har ret eller ej. Man ikke "synes" sig i igennem. Derfor må du skrive til Komplett og referere til gældende lovgivning med ordentlige kilder/ link fx til retsinformation.
--
#16
Bundy
Mega Supporter
28-05-2020 14:46

Rapporter til Admin
#15: Det er svært at finde noget specifikt til den her sag, synes jeg - tæller det som et tilbud de skal overholde? Also: Mange andre har problemer med det her headset, sennheiser har erkendt fejlen og lovet et fix der bare aldrig kommer... Det kan godt være at de er gode til at lave lyd - software, no so much :)
--
Hvis du kan læse dette, har du tabt.
#17
Helmer
Monster Supporter
28-05-2020 14:54

Rapporter til Admin
Det er da rimelig klart. De giver 60 dages returret. https://www.komplett.dk[...] Ifølge gældende lovgivning har du 14 dages fortrydelsesret, men når du handler hos Komplett har vi udvidet denne ret til, at du kan fortryde købet inden for 60 dage regnet fra den dato du modtager varen eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Dette er dog på betingelse af, at varen returneres i originalstand (dvs. uden fysiske skader, tydelige tegn på brug etc.) samt i originalemballage. Du accepterer deres handelsbetingelser og de skriver IKKE, at dette ikke gælder, så den aftale der er indgået med dig og Komplett er, at du har 60 dages returret. Længere er den ikke.
--
#18
Defterdar
Junior Supporter
28-05-2020 14:58

Rapporter til Admin
Jeg vil også mene at #0 har en sag her. Du rammer aldrig deres covid-19 opslag, hvis du kommer fra f.eks pricerunner, og færdiggøre købet. Hvis deres politik er ændret, grundet covid-19, så fjern det helt fra hjemmesiden - længere er den vist ikke.
--
ASUS STRIX 1080TI | i7-8700K | 16GB 3200MHz | ASUS STRIX Z370-F | Samsung EVO 960 250GB | Corsair K70RGB | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q
#19
Bundy
Mega Supporter
28-05-2020 15:02

Rapporter til Admin
#17: Ah, jeg havde faktisk slet ikke læst i deres betingelser. BEMÆRK: Fortrydelsesretten gælder ikke (i) for varer, som er blevet tilpasset dine personlige specifikationer, (ii) for varer hvor du har fjernet forseglingen/emballagen, og hvor varen af hensyn til sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, hvilket eksempelvis gør sig gældende for in-ear-hovedtelefoner, (iii) for plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt plomberingen på, (iv) levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret samt (v) levering af specialkonfigurerede computere. Det der kan vel potentielt være en vej ud for dem. Vi må se. Jeg har opdaget at de har en klageafdeling, så dem har jeg klaget til. Jeg har også oprettet en sag hos forbrugerklagenævnet - så må vi se hvad der sker herfra. :) Hvis det ikke fører noget med sig, RMA'er jeg dem. Surt for komplet, men jeg er stadig hjemsendt og har oceaner af fritid.
--
Hvis du kan læse dette, har du tabt.
--
Sidst redigeret 28-05-2020 15:03
#20
Dragonheart
Guru
28-05-2020 15:04

Rapporter til Admin
#16 Softwaren er ikke lavet af sennheiser - men i Indien el Kina :-) Lydtuningen er dog lavet af sennheiser communication i DK (Nu EPOS Audio) Det er nærmere et problem i Fast Startup hvor windows ikke helt "følger reglerne" mht USB delen. Så windows er skyld i problemet - men Epos arbejder på et fix :-) ja. Når du indgår aftalen og modtager en bekæftelser på tilbud så er de betingelser der fremgår af denne bekræftelse gældende for købet. Jeg kan ikek lige finde det konkrete på retsinformation - der må du selv ind og lede :-) #19 Vild nok at de i de betingelser ikke nævner barbermaskiner, trimmerre, eltandbørster mm.. De må da om alt i verden ikke kunne leveres tilbage af hygejnemæssige årsager.
--
Sidst redigeret 28-05-2020 15:07
#21
Bundy
Mega Supporter
28-05-2020 15:15

Rapporter til Admin
#20 Altså - om sennheiser har outsourced eller lavet software selv, det er jeg egentlig ligelgad med - de står stadig til ansvar for det de sælger :) Jeg har tjekket op på det med fastboot, og et løsningsforslag var at disable fastboot - det har jeg gjort, og det har gjort problemet mindre, men ikke udbedret det. Det er sådan lidt random - nogengange virker det, andre gange ikke - nogengange er det kun mic - og nogengange skal jeg helt skifte usb port for at det virker igen.
--
Hvis du kan læse dette, har du tabt.
#22
AVALON
Juniorbruger
28-05-2020 16:56

Rapporter til Admin
Jeg returnerede min skærm fra Komplett, som jeg købte for ca. 30 dage siden, i sidste uge. Jeg var heller ikke opmærksom på suspenderingen af deres "åbent køb"-service. Det gjorde mig lidt nervøs, men jeg valgte at oprette en retursag og forklarede at jeg ikke var tilfreds og ønskede at købe en dyrere skærm. Der gik få timer, så sendte de et returlabel. Under en uge senere har jeg fået mine penge. Kan være de var lidt mere åbne overfor min returnering, da det var en tilbudsvare (tabsvare?) og jeg skrev at jeg var interesseret i at bruge flere penge. Det er ren spekulation, men har selv været i hardware detailbranchen og der kan man pludselig gøre en masse for kunden, hvis de vil betale for det. Jeg nævnte jo så ikke noget om, at jeg havde tænkt mig at købe ny skærm hos dem ;)
--
SETUP IN PROFILE
--
Sidst redigeret 28-05-2020 16:57
#23
Hans
Guru
28-05-2020 17:56

Rapporter til Admin
Jeg ville sende det tilbage, samt en mail om, at du returnere det på baggrund af 60 dage. Og at de ikke skal sende tingene tilbage, selv hvis de ikke vil opfylde aftalen, da sagen så ryger direkte videre til Forbrugerstyrelsen.
--
http://www.NoteBookWorld.dk[...] - RIP, 22/3-2007... Useriøse sælgere: se profil
#24
ToFFo
Guru
28-05-2020 18:49

Rapporter til Admin
Jeg har ikke læst alle indlæg, så tilgiv mig hvis jeg har overset det, men... Vil du ikke lige skrive nogle datoer herinde? Hvilken dato modtog du varen? Altså hvornår fik du varen hentet/leveret. De 14 dage tæller først fra den dag du fysisk modtager varen. Ikke fra den dag den lander på posthuset. Hvornår har du gjort indsigelse om du ønsker at returnere? Fra den dato du gør indsigelse om du ønsker at returnere, har du yderligere 14 dage til at få sendt varen ind. Mht. dit uddrag af deres betingelser, så er over-ear headsets IKKE omfattet af undtagelserne i handelsbetingelser, idet du ikke tager dem i munden, eller stopper dem ind i ørerne. Forhåbentlig... Men! være ekstra undtagelser, idet der er en mikrofon på headsettet, som man har meget tæt på munden, som indeholder metalliske dele, som godt kan holde på bakterier temmelig længe. Men men! Idet de ikke skriver eksplicit om det, kan det ikke forventes at den gennemsnitlige forbruger ved, hvad en headsetmikrofon indeholder, og hvorvidt virus kommer i nærheden af evt. metalliske dele. Så i forhold til det, har du en god sag. Kilde: Mig selv. Tidligere manager for RMA i Komplett Danmark. Men også lidt andre afgørelser fra forbrugerstyrelsen. #20 - Det gælder også for "helse"produkter, som eksempelvis de ting du nævner. Også visse produkter der bruges til madlavning. Det de nævner i deres betingelser er blot eksempler på hvad det kunne være, herunder in-ear headsets.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 28-05-2020 18:50
#25
Bundy
Mega Supporter
28-05-2020 19:50

Rapporter til Admin
#24 De er bestilte den 5/5 så nok modtaget den 7/5 og forsøgt returneret i går - de 14 dage er altså overskredet, det er ikke dem det handler om. Det er hvorvidt de 60 dage som komplett har suspenderet, men på en utrolig mangelfuld og misvisende måde.
--
Hvis du kan læse dette, har du tabt.
#26
Bundy
Mega Supporter
28-05-2020 20:06

Rapporter til Admin
Jeg har nu gravet lidt yderligere i tingene. Det står ikke engang på forsiden jo, det står under "covid 19 info". Udover det, står der stadig at der er 60 dages retur i de handelsbetingelser de har vedhæftet ordren.
--
Hvis du kan læse dette, har du tabt.
#27
ToFFo
Guru
28-05-2020 20:27

Rapporter til Admin
#25 - 14 dage og 60 dage er i dette tilfælde det samme, da de reklamerer med at det er de 14 dage som vi kender dem, de har udvidet til 60 dage. Når de gør det, så hører alle fordele og ulemper med, ubeskåret. Man kan ikke sige man udvider den lovpligtige fortrydelsesret og så ikke helt gøre det alligevel. Du er i din gode ret til at returnere. De forbrugerbeskyttende regler for fjernsalg er uændrede under pandemien. Fra Dansk Erhvervs hjemmeside: Endvidere vil det som udgangspunkt være reglerne for fjernsalg, der finder anvendelse, hvilket betyder, at reglerne i forbrugeraftaleloven om blandt andet fortrydelsesret skal overholdes. Kilde: https://www.danskerhverv.dk[...] Nu skrives der 'som udgangspunkt' hvilket der altid gør. Eftersom der ikke er tale om en decideret undtagelse, må man formode at reglerne, som vi kender dem, stadig gælder. Med mindre andet er eksplicit, let forståeligt, og tydeligt skrevet. Da Komplett (mens jeg var ansat) snakkede om 45 dages returret hvor fragt skulle være gratis både frem og tilbage, sagde jeg det ville ende med at bide dem i røven. Da de snakkede om at udvide til 60 dage, sagde jeg det ville bide dem i røven. Nu er den danske afdeling lukket, deres trustpilot score er til rotterne, og deres facebook fanbase er død. Oh well... I tried.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 28-05-2020 20:30
#28
Wut
Monster Supporter
28-05-2020 20:55

Rapporter til Admin
#26 Det står under Covid-19. Men det står også, hvis du klikker på "Fri retur"-boksen til venstre (og så vælger "Åbent køb" for at læse betingelserne for Åbent køb). Denne "Fri retur"-boks hænger ikke kun på forsiden, men følger én rundt, når man klikker rundt. Ja - man kunne godt have fjernet "60 dages Åbent køb"-labelen fra alle produkter. Det ville have gjort det endnu tydeligere. Det er ærgerligt, at OP har googlet "komplet 60 dages retur" og så fundet det link her: https://www.komplett.dk[...] Det ligner bare en side, som ikke gælder længere. Jeg ved ikke, hvordan man står rent juridisk, hvis man ikke følger forsiden ind, men googler sig frem til en side, der ikke er i brug længere. Man kunne også have googlet "komplett handelsbetingelser", og så havde man fået denne: https://www.komplett.dk[...] hvor 60 dages retur ikke er nævnt. Man kunne også have googlet "Komplett 60 dages åbent køb", så ville man netop have fået den rigtige side: https://www.komplett.dk[...] Jeg synes, det hele er lidt uheldigt. På den ene side kunne Komplett godt have været endnu tydeligere, på den anden side kunne man godt som kunde (hvor OP netop skriver, at han valgte Komplett netop pga returretten) have undersøgt det ved at gå den slagne vej komplett.dk -> kundeservice -> kig rundt.
--
Ignorér de største tågehorn på hol.dk: https://www.hardwareonline.dk[...]
--
Sidst redigeret 28-05-2020 21:01
#29
Azakiel
Skribent
28-05-2020 20:57

Rapporter til Admin
#28 De 60 dages retur er da nævnt under punkt 5? " 5. Fortrydelsesret Ifølge gældende lovgivning har du 14 dages fortrydelsesret, men når du handler hos Komplett har vi udvidet denne ret til, at du kan fortryde købet inden for 60 dage regnet fra den dato du modtager varen eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Dette er dog på betingelse af, at varen returneres i originalstand (dvs. uden fysiske skader, tydelige tegn på brug etc.) samt i originalemballage."
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#30
Bundy
Mega Supporter
28-05-2020 21:00

Rapporter til Admin
#28 I de handelsbetingelser de sendte med, står der også bare at der gælder 60 dage. Jeg forstår ikke hvilken fri retur boks du snakker om - den har jeg ikke - heller ikke selvom jeg kommer ind via forsiden. Jeg siger ikke at de ikke har gjort opmærksom på det - men det er bare utroligt mangelfuldt.
--
Hvis du kan læse dette, har du tabt.
--
Sidst redigeret 28-05-2020 21:02
#31
Wut
Monster Supporter
28-05-2020 21:02

Rapporter til Admin
#29 #30 Hov, jeg skal da have opdateret mine søg og find evner ;) Jeg tror, jeg søgte på "åbent køb" derinde ;)
--
Ignorér de største tågehorn på hol.dk: https://www.hardwareonline.dk[...]
#32
Wut
Monster Supporter
29-05-2020 07:59

Rapporter til Admin
#30 Aha.... boksen forsvinder, hvis man gør vinduet for smalt. Hvis du udvider vinduet i bredden, så dukker den op til venstre. Ja ok, det er ikke verdens mest oplysende design, granted!
--
Ignorér de største tågehorn på hol.dk: https://www.hardwareonline.dk[...]
#33
Bundy
Mega Supporter
03-06-2020 11:22

Rapporter til Admin
Update: Efter jeg skrev til deres klagemail, har de godkendt min returanmodning.
--
Hvis du kan læse dette, har du tabt.
#34
nuxx
Guru
03-06-2020 11:27

Rapporter til Admin
#33 Andet ville også være mærkeligt - de havde jo ingen som helst sag her.
--
Play: i7-9700K, Z390i Strix, RTX2080 Super, [email protected], Louqe Ghost S1, 1TB 970EVO, SF600, 34" AW3418DW [email protected] Work: 15.4" MBP Retina 2017
#35
Sven Bent
Giga Nørd
03-06-2020 15:12

Rapporter til Admin
For en gangs skyld et klage indlaeg der ikke blot er et tudefjaes Det er butikkens ansvar at information er rettet korrekt til. at de smider det paa en forside og lader 60 dage staa alle andre steder er ikke dit problem og eller ansvar. det er butikkens du har helt ret. I det tilfaelde du kan udfore en normalt brug af website og ikke se denne information er igen deres ansvar der har fejlet og de haenger paa aben.
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury

Opret svar til indlægget: Klagesag: Er det mig der er røvhullet her?

Grundet øget spam aktivitet fra udlandet, er det desværre ikke muligt for dig, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning