Topdesk er the one and only,
Har både brugt servicenow og topdesk og topdesk er for lækkert at bruge.
--
Intel fanboy f0r life.
Kan helt klart også anbefale Topdesk.
Lækkert og overskueligt system.
--
#0
Jeg vil gerne slutte mig til #1's forslag, vi bruger selv TOPdesk hos os, 6 ansatte i IT, og ca. 125 medarbejdere, det fungerer rigtig godt :)
--
i5-4690K ~ 4.2 GHz | GA-Z97P-D3 | 16 GB DDR3 ~ 1866 MHz | Sapphire RX 570 Pulse 8GB | Kingston A400 240GB & 850 EVO 500GB | WD Green 1 TB | AOC C24G1
Jeg har brugt Topdesk og bruger Jira nu.
Topdesk er jeg glad for at være sluppet af med.
Jira kan alle de ting ud beder om.
Måske der kan være noget med om det er on-premise eller cloud-løsningen du kigger på.
Dertil skal det siges at Jira servicedesk ikke virker ud af boksen, det skal lige sættes korrekt op, og du skal vide hvad du forventer af det.
--
Vi er også skiftet fra jira cloud til freshdesk. Freshdesk fungere rigtig fint med rigtig mange gode features jeg ikke har set i andre servicedesk. Smart og intuitivt at arbejde med.
Topdesk har jeg også arbejdet med tidligere, fungere fint og stabilt men er lidt gammeldags og tungt at arbejde med i hverdagen syntes jeg
--
Jeg har arbeds baade med BMS og Zoho ig begge levered hvad vi havde brug fr
Dog vil jeg mene at BMS har langt stoerre intergration grad til andre platforme. og som teknikker har du mere frihed med at vaelge hvordna du vill hive dine lister ud
Zoho havde dog et rigtige nice liste forme med due time so jeg svner in BMS. BMS goer det ogsaa langsommere at rette Due dates (flere clicks)
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury Har været igennem Efecte, ServiceNow, Cherwell og et som daværende virksomhed selv havde lavet.
Øverste på mine liste stod det som virksomheden selv havde lavet da det var voldsomt simpelt, man kunne ændre i alt der var vær at ændre på, og trods det blot var et simpel website, så virkede det pisse godt.
Ud af de tre man kan købe sig til og med de features du/i ønsker, så syntes jeg SN virker som ganske fornuftigt valg.
Vi havde sat det op så man kunne bestille servere med forskellige specs, så formular kan det helt sikkert. Dashboards er også ganske simple at lave i SN.
--
Signatur (Valgfri)
ServiceNow kan i hvert fald alt hvad du efterspørger - og selvfølgelig mere til. Jeg har ikke erfaring med nogle af de andre systemer der nævnes.
Hvis du gerne vil høre mere eller har andre spørgsmål, så må du gerne skrive til mig - jeg arbejder som konsulent indenfor ServiceNow :-)
--
Der bruges service now i den virksomhed jeg er (stor global virksomhed) og det synes jeg nu fungere rigtigt fint. Ok interface, gode api endpoints, lidt forvirrende da jeg sku lære det at kende, men er sku blevet glad for det.
Har dog heller ikke erfaring med andre.
--
Du kan også kigge på Zendesk :)
--
// Lars
Vi gik fra Jira til TopDesk - fordi TopDesk skulle være the shit. Men hold nu kæft hvor blev jeg skuffet. Det er da det arveste lort i forhold til Jira.
Måske det er vores setup der er galt, men jeg vil anyday hellere have Jira.
--
Vores nuværende løsning er Jira Cloud men om det er opsætningen eller min oplæring af Jira der er galt kan jeg ikke sige men det virker ikke logisk for mig
Men vil da kigge på Topdesk, SeviceNow har jeg prøvet men synes at det virker for stort iforhold hvad vi behøver
Men mange tak for inputs
--