Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Valg af helpdesk/ticket system

Af Bruger Aspirant Thomas Pannerup | 22-06-2020 15:36 | 1483 visninger | 14 svar, hop til seneste
Hej Alle, Her hvor jeg arbejder er vi på jagt efter et nyt helpdesk system så søger gerne lidt input fra der arbejder med IT til dagligt. Lige PT har vi Jira og det passer ikke helt til hvad vi ønsker. Vi er 4/5 teknikere til ca 350 brugere, for at give en ide om størrelse Ønskeliste: Ticket oprettelse af via email og web Mulighed for oprettelse af formularer, f.eks til bestilling af hardware og software, bruger oprettelse osv Simpel SLA rapportering Alle inputs er velkomne
--
#1
Ispind
Mega Supporter
22-06-2020 15:41

Rapporter til Admin
Topdesk er the one and only, Har både brugt servicenow og topdesk og topdesk er for lækkert at bruge.
--
Intel fanboy f0r life.
#2
ManMadeParadise
Ny på siden
22-06-2020 15:48

Rapporter til Admin
Kan helt klart også anbefale Topdesk. Lækkert og overskueligt system.
--
#3
bornholmeren92
Ultrabruger
22-06-2020 15:51

Rapporter til Admin
#0 Jeg vil gerne slutte mig til #1's forslag, vi bruger selv TOPdesk hos os, 6 ansatte i IT, og ca. 125 medarbejdere, det fungerer rigtig godt :)
--
i5-4690K ~ 4.2 GHz | GA-Z97P-D3 | 16 GB DDR3 ~ 1866 MHz | Sapphire RX 570 Pulse 8GB | Kingston A400 240GB & 850 EVO 500GB | WD Green 1 TB | AOC C24G1
#4
BoomBoy
Monsterbruger
22-06-2020 16:20

Rapporter til Admin
Jeg har brugt Topdesk og bruger Jira nu. Topdesk er jeg glad for at være sluppet af med. Jira kan alle de ting ud beder om. Måske der kan være noget med om det er on-premise eller cloud-løsningen du kigger på. Dertil skal det siges at Jira servicedesk ikke virker ud af boksen, det skal lige sættes korrekt op, og du skal vide hvad du forventer af det.
--
#5
Tux
Guru
22-06-2020 16:25

Rapporter til Admin
Vi bruger https://freshdesk.com[...]
--
Don't feed the trolls.
#6
gæst
Gæst
22-06-2020 16:29

Rapporter til Admin
https://www.manageengine.com[...] Vi bruger det - det kan alt det du kan + meget mere.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
LarsC
Bruger Aspirant
22-06-2020 16:30

Rapporter til Admin
Vi er også skiftet fra jira cloud til freshdesk. Freshdesk fungere rigtig fint med rigtig mange gode features jeg ikke har set i andre servicedesk. Smart og intuitivt at arbejde med. Topdesk har jeg også arbejdet med tidligere, fungere fint og stabilt men er lidt gammeldags og tungt at arbejde med i hverdagen syntes jeg
--
#8
Sven Bent
Giga Nørd
22-06-2020 19:02

Rapporter til Admin
Jeg har arbeds baade med BMS og Zoho ig begge levered hvad vi havde brug fr Dog vil jeg mene at BMS har langt stoerre intergration grad til andre platforme. og som teknikker har du mere frihed med at vaelge hvordna du vill hive dine lister ud Zoho havde dog et rigtige nice liste forme med due time so jeg svner in BMS. BMS goer det ogsaa langsommere at rette Due dates (flere clicks)
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury
#9
MisterNiceHands
Nørd
22-06-2020 19:12

Rapporter til Admin
Har været igennem Efecte, ServiceNow, Cherwell og et som daværende virksomhed selv havde lavet. Øverste på mine liste stod det som virksomheden selv havde lavet da det var voldsomt simpelt, man kunne ændre i alt der var vær at ændre på, og trods det blot var et simpel website, så virkede det pisse godt. Ud af de tre man kan købe sig til og med de features du/i ønsker, så syntes jeg SN virker som ganske fornuftigt valg. Vi havde sat det op så man kunne bestille servere med forskellige specs, så formular kan det helt sikkert. Dashboards er også ganske simple at lave i SN.
--
Signatur (Valgfri)
#10
Casperbp
Juniorbruger
22-06-2020 20:46

Rapporter til Admin
ServiceNow kan i hvert fald alt hvad du efterspørger - og selvfølgelig mere til. Jeg har ikke erfaring med nogle af de andre systemer der nævnes. Hvis du gerne vil høre mere eller har andre spørgsmål, så må du gerne skrive til mig - jeg arbejder som konsulent indenfor ServiceNow :-)
--
#11
upz
Monsterbruger
23-06-2020 07:50

Rapporter til Admin
Der bruges service now i den virksomhed jeg er (stor global virksomhed) og det synes jeg nu fungere rigtigt fint. Ok interface, gode api endpoints, lidt forvirrende da jeg sku lære det at kende, men er sku blevet glad for det. Har dog heller ikke erfaring med andre.
--
#12
lars.frederiksen
Semibruger
23-06-2020 08:12

Rapporter til Admin
Du kan også kigge på Zendesk :)
--
// Lars
#13
TheMoller
Super Supporter
23-06-2020 09:47

Rapporter til Admin
Vi gik fra Jira til TopDesk - fordi TopDesk skulle være the shit. Men hold nu kæft hvor blev jeg skuffet. Det er da det arveste lort i forhold til Jira. Måske det er vores setup der er galt, men jeg vil anyday hellere have Jira.
--
#14
Thomas Pannerup
Bruger Aspirant
23-06-2020 10:40

Rapporter til Admin
Vores nuværende løsning er Jira Cloud men om det er opsætningen eller min oplæring af Jira der er galt kan jeg ikke sige men det virker ikke logisk for mig Men vil da kigge på Topdesk, SeviceNow har jeg prøvet men synes at det virker for stort iforhold hvad vi behøver Men mange tak for inputs
--

Opret svar til indlægget: Valg af helpdesk/ticket system

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE