Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Software \ Generel software
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Corsair H115i software problemer

Af Monsterbruger BoreBissen | 14-08-2019 19:10 | 1781 visninger | 11 svar, hop til seneste
Jeg har et irreterende problem med min nyinstallerede Corsair H115i Pro RGB. Den fungerer fint nok, altså pumpen virker, blæserne kører (med ca. 2000 rpm) og der er lys i pumpehovedet. Men jeg kan ikke se enheden i Corsair Icue og dermed styre AIO'en i Corsairs software. Alle kabler er tilsluttet som de skal. Når jeg går ind i enhedshåndtering, så står AIO'en under "andre enheder". https://imgur.com[...] Højre-klikker jeg på enheden og vælger "opdater driver" og vælger at OS selv skal søge efter en driver, så kommer den frem med denne fejlmeddelelse: https://imgur.com[...] Hvad kan der være galt?
--
Ryzen R7 1700@4,1 GHz | 16 GB 3200 MHz RAM | Corsair H115i Pro Rgb | Rx 580 8 GB | 2 x Kingston A400 480 GB | Corsair Rm750x V2

--
Sidst redigeret 14-08-2019 19:11
#1
mr doc22
Gigabruger
14-08-2019 19:55

Rapporter til Admin
Lyder som noget driver "forvirring". Hvad sker der hvis du fjerner "H115i Platinum" i enhedshåndtering, og vælger "søg efter ny hardware"?
--
ASUS prime x370-pro | 3200 MHz på Corsair 2x8GB CAS 18 | Philips 220E | Corsair HX850i AMD Ryzen 5 1600 3.2 Ghz | MSI RX 470 GAMING X 4 GB
#2
BoreBissen
Monsterbruger
14-08-2019 19:59

Rapporter til Admin
#1 Så kommer den bare op som samme enhed igen under "andre enheder", som vist på billedet i#0.
--
Ryzen R7 1700@4,1 GHz | 16 GB 3200 MHz RAM | Corsair H115i Pro Rgb | Rx 580 8 GB | 2 x Kingston A400 480 GB | Corsair Rm750x V2
#3
Skyneo
Bruger Aspirant
14-08-2019 20:03

Rapporter til Admin
Prøv med en anden usb port og/eller kabel.
--
#4
ClausBH
Monsterbruger
14-08-2019 20:04

Rapporter til Admin
Jeg har en Corsair H115i PRO den kan jeg ikke se i enhedshåndtering men den virker i mit Corsair Link hvor jeg sætter min op.
--
#5
BoreBissen
Monsterbruger
14-08-2019 20:08

Rapporter til Admin
#3 Har prøvet med en anden USB 2.0 port på mit MOB (har kun 2 USB 2.0 på MOB). Det gjorde dog ingen forskel. Så er ret sikker på at det ikke har noget med selve kablet eller USB porten at gøre, for inde i enhedshånstering står navnet på AIOen. Jeg kan bare installere driveren til AIOen (se billede #2 i #0).
--
Ryzen R7 1700@4,1 GHz | 16 GB 3200 MHz RAM | Corsair H115i Pro Rgb | Rx 580 8 GB | 2 x Kingston A400 480 GB | Corsair Rm750x V2
#6
BoreBissen
Monsterbruger
14-08-2019 20:09

Rapporter til Admin
#4 Jeg bruger Corsairs Icue software.
--
Ryzen R7 1700@4,1 GHz | 16 GB 3200 MHz RAM | Corsair H115i Pro Rgb | Rx 580 8 GB | 2 x Kingston A400 480 GB | Corsair Rm750x V2
#7
BoreBissen
Monsterbruger
14-08-2019 22:19

Rapporter til Admin
Nu har jeg prøvet at tage USB stikket ud af pumpehovedet og tilslutte det igen, og det reg. Win fint, der kommer den der lyd fra højtalerne der siger som den skal når man tilslutter en USB enhed. Tænker måske at AIOen er lettere defekt.
--
Ryzen R7 1700@4,1 GHz | 16 GB 3200 MHz RAM | Corsair H115i Pro Rgb | Rx 580 8 GB | 2 x Kingston A400 480 GB | Corsair Rm750x V2
#8
Akasut
Guru
14-08-2019 22:38

Rapporter til Admin
En hurtig Google søgning viser flere måneders problemer med flere i produkter fra Corsair og opdatering af software, diverse fixes og workarounds. Der er både reddit tråd, samt Corsairs forum post(s).
--
#9
BoreBissen
Monsterbruger
14-08-2019 23:03

Rapporter til Admin
#8 Har godt set div. tråde rundt omkring. Hvordan står jeg monstro, hvis jeg vil levere enheden tilbage? Er softwarefejl mon en gyldig grund til at levere den tilbage?
--
Ryzen R7 1700@4,1 GHz | 16 GB 3200 MHz RAM | Corsair H115i Pro Rgb | Rx 580 8 GB | 2 x Kingston A400 480 GB | Corsair Rm750x V2
#11
BoreBissen
Monsterbruger
14-08-2019 23:10

Rapporter til Admin
Nu har jeg skrevet til salgsstedet, så må vi se hvad de siger.
--
Ryzen 2700 | 16 GB 3200 MHz RAM | Corsair H115i Pro Rgb | Rx 580 8 GB | 2 x Kingston A400 480 GB | Corsair Rm750x V2
#13
BoreBissen
Monsterbruger
22-08-2019 13:40

Rapporter til Admin
Lille opdatering: Proshop har netop krediteret AIO. Fin service.
--
Ryzen 2700 | 16 GB 3200 MHz RAM | Corsair H115i Pro Rgb | Rx 580 8 GB | 2 x Kingston A400 480 GB | Corsair Rm750x V2

Opret svar til indlægget: Corsair H115i software problemer

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE