Synes du skal prøve at kontakte dem igen og høre hvad status er - Du skal ikke være bange for at de "scammer" dig. For hvis du er berettiget til et refund, jamen så skal du nok få et.
--
Happy wife, happy life
#1
Ubisoft har jo slet ikke nogen shady historik med refunds af halvfærdige spil jo. ;)
--
R7 5800x, RTX 3080, 32GB 3600Mhz CL16, B550M
Slag på tasken, 90% for at din account bliver lukket ned.
De har massere af kunder, og kan leve med en mindre. Ubisoft er ikke kendt for deres kundeservice.
De ved at du kommer kravlende tiggende tilbage når de lukker din konto, de har absolut fat i den lange ende. Om de så giver dig din konto tilbage når du har tilbagebetalt det du får banken til at tage fra dem, er svært at sige.
--
Tænker ikke du skal regne med din bank hjælper dig i den her henseende.
Du kan da altid prøve, men set fra bankens perspektiv har du fået den vare du har bestilt. Så de ikke har noget incitament for at skulle gå ind og hjælpe dig i en sag hvor du har fortrudt købet.
https://support.ubisoft.com[...]
Digital items
Pre-orders of eligible digital Ubisoft titles may be cancelled
as long as the product has not been delivered, typically, up to the titile's official release day.
Det er hvad Ubisoft skriver i forhold til Pre-orders.
Hvis du dog bare har købt spillet som en digitalt spil og ikke en pre-order.
https://support.ubisoft.com[...]
You may request a refund for digital games, for any reason, within 14 calendar days of the original purchase date (or from the date the content becomes available, in the case of pre-orders).
Purchases are no longer eligible for refund once accessed.
Purchases for consumables, DLC, or in-game purchases are final and not eligible for refunds.
Please do not hesitate to
REACH OUT to us if you encountered any issues with your order.
When submitting your ticket, please ensure you are logged into the same UBISOFT ACCOUNT you used to make the original purchase.
--
[email protected] | Z390-i STRIX | 3070 STRIX OC, 3080 inc Syntes nok bare ikke at det er acceptabelt at en så stor organisation som ubisoft ikke kan få fingeren ud.
Kan så godt ske at de næsten lige har udgivet 2 nye spil og har travlt, Men syntes ikke man burde skulle vente over en uge på et refund, der bare burde kunne køre automatisk næsten, hvis deres system kan se at jeg berettiget til det.
..Men ved ikke om det er mig der utålmodig.. men må jo prøve at fange dem på deres chat i morgen
--
Har du spillet det? Ubisoft har ikke nogen form for refund på spil som man har spillet, selv om det så er 5 minutter eller 2 timer.
--
#6
Har slet ikke haft det installeret eller startet downloadningen.
--
#5 Ved nogle spilfirmaer kan det tage op til en måned før man får pengene tilbage.
I den besked du har fået, står der ikke 5 - 7 bankdage og i visse tilfælde kan der gå længere tid?
--
ASUS P8Z77-V LE Plus | Intel i7 3770k 3,5@4,5GHz | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB(4x4) | MSI GTX 1070 ARMOR 8G OC | Samsung 860 Evo MZ-76E250B
#8
Det eneste jeg jo har fået fra dem er bare en bekræftelse på at min support ticket er blevet oprettet og det var d. 10, mere har jeg ikke hørt fra dem
--
#9 Så ville jeg nok skrive til dem og rykke for svar.
Skrev du på engelsk eller dansk?
Mere fordi at de ikke har nogen dansk support lige p't, så hvis du skrev på dansk kan det måske være årsagen til at de ikke svarer.
--
ASUS P8Z77-V LE Plus | Intel i7 3770k 3,5@4,5GHz | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB(4x4) | MSI GTX 1070 ARMOR 8G OC | Samsung 860 Evo MZ-76E250B
#0
De skriver jo, at der er forsinkelse på respons inde på deres hjemmeside.
Jeg købte også AC:V og kan ikke få adgang pga glemt/dårligt fungerende 2 faktor-beskyttelse, hvilket jeg skrev til dem om for en lille uge siden og jeg har ikke hørt tilbage endnu.
Deres chat-funktion er også midlertidigt nedlagt (såvel i DK som "english-speaking").
De påberåber sig vistnok Covid-19 som årsag...
--
Ja, sjovt nok havde jeg så fået en mail i morges på at de havde gennemført det på deres del, og der nu ville gå 3-7 dage før jeg havde pengene..
Kommer så ca. Også til at have taget 14 dage +/-
--