Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

TDC lukker Fullrate.

Af Junior Supporter BoreBissen | 20-01-2020 16:12 | 4300 visninger | 20 svar, hop til seneste
TDC lukker Fullrate. Kunderne bliver flyttet over til Yousee. https://www.bt.dk[...]
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD
#1
DeeKay
Elite Nørd
20-01-2020 16:18

Rapporter til Admin
Fuck no ... om jeg skal over til Yousee, de giver jo glædeligt kundeoplysninger væk til luskede advokatfirmaer. (Det gjorde/gør Fullrate dog også). Så ser jeg på at hoppe over til Telia eller Telenor, da de netop via. retten har sagt fra (og vandt sagen) mht. udlevering af kundeoplysninger: https://www.domstol.dk[...]
--
Wise men talk, because they have something to say. Fools talk, because they have to say something.
#2
Agurke
Monsterbruger
20-01-2020 16:26

Rapporter til Admin
De har jo ejet fullrate et stykke tid.. Forventet. De købte bare kundeportefølgen og langt de fleste bliver hængende.
--
Ryzen 3700X, Rog Strix 2070 Super, Rog Strix B450-f gaming, 16gb TridentZ 3200C16, Corsair RM750X Gold.
#3
Evil Mushroom
Supporter Aspirant
20-01-2020 16:51

Rapporter til Admin
Efter den kundeflugt Yousee har haft på det seneste har de brug for at fylde op i kundebasen, så tallet ser bedre ud end det er - så er det jo smart at fylde Fullrates kunder ind. Det ser godt ud på papiret med 200.000 ekstra kunder. Fullrate kunderne skal regne med at deres priser stiger til Yousee niveauet om ca 6 mdr. De har gjort det før - og vil gøre det igen - med argumentet at alle kunder skal betale samme pris. - og så sker det nok også for Hipers kunder på et tidspunkt. Telmore beholder de nok som et discountselskab på mobilsiden.
--
Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate
--
Sidst redigeret 20-01-2020 16:52
#4
Juletræet
Juniorbruger
20-01-2020 16:59

Rapporter til Admin
Det kan vel næppe komme bag på nogen af disse lavpris selskaber bliver solgt og lagt sammen med de store virksomheder. Gælder både internet og mobil.
--
[I7 [email protected]|RTX 2080|ASUS Z270P|16GB 3200MHz]
--
Sidst redigeret 20-01-2020 16:59
#5
RodaZ
Junior Supporter
20-01-2020 17:00

Rapporter til Admin
Hvordan står man i forhold til opsigelse ? Jeg bestilte fiber hos Fullrate i november, med 14 dages fortrydelse og herefter 6 måneders binding, til levering 2. marts 2020. Har man ret til at fortryde dette på nuværende tidspunkt, selvom fortrydelsesfristen er overskredet ? Kan det at blive tvunget til at skifte selskab betragtes som en væsentlig ændring af abonnementet, som kræver min accept ? Jeg har været en tilfreds adsl-kunde hos Fullrate i mange år, men jeg vil absolut ikke være kunde hos Yousee. Slet ikke når man ser på deres abonnementer - et ringere produkt til en højere pris. Dertil hvad jeg hører om deres kundeservice, eller mangel på samme.
--
Hovedårsagen til stress er den daglige kontakt med idioter.
#6
ToFFo
Guru
20-01-2020 17:33

Rapporter til Admin
#5 - Well, det er vel en ændring i dine betingelser, som gør, at du kan opsige før de 6mdr er gået. Altså, dine betingelser som kunde er ikke præcis de samme, som ved aftalens indgåelse, og derfor burde du kunne opsige dit abonnement selvom bindingsperioden ikke er udløbet.
--
- Indsæt signatur -
#7
BoomBoy
Monsterbruger
20-01-2020 18:27

Rapporter til Admin
#5+#6 Jeg vil da mene det er en væsentlig ændring, som fullrate/Yousee er nødt til at kommunikere ud. At Yousee så måske ikke fortæller nogen har ret til at opsige, er en anden ting. Men nok ikke der mindst en jurist som vil se på dette?
--
#8
Vandkanden
Junior Supporter
20-01-2020 18:35

Rapporter til Admin
#1: Er der andre end Telia eller Telenor som ikke giver vores oplysninger væk? Er godt nok pissed over TDCs stunt her... Havde EU Mobil Fri tale + 40 GB til 140,-
--
Sidst redigeret 20-01-2020 18:36
#9
Shocked
Semi Supporter
20-01-2020 18:57

Rapporter til Admin
#5 Hvis dit internet ikke er gået igang endnu, så kan du stadig fortryde det. De 14 dages fortrydelsesret er gældende fra den dato det går aktivt.
--
#10
BoreBissen
Junior Supporter
20-01-2020 19:11

Rapporter til Admin
Faldt over denne nye artikel på Bt.dk Kunder raser over Fullrate-lukning: 'Jeg slår op' https://www.bt.dk[...]
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD
#11
PeterAA
Guru
20-01-2020 20:15

Rapporter til Admin
Farvel Fulderate. Jeg kommer aldrig til at være kunde hos Yousee, om det så er gratis. TDC ejet selskab, det kan jeg leve med, men f.... ikke Yousee. Så må vi jo se på Telmore.
--
4960X, Rampage IV, GTX1080Ti, 16GB RAM, SAMS 500GB SSD, RM850, Air 540 NH-U12P, .......LG 34UM95-P..
#12
Djuice
Semibruger
20-01-2020 21:23

Rapporter til Admin
Jeg skal heller ALDRIG nogensinde til YouSee igen, fuck dem og fuck deres lort. De holdte mit mobilnummer som gidsel og tvang mig til at oprette og betale for en måned af et nyt abonnement før de ville frigive det til et andet selskab.
--
#13
palle
Gæst
20-01-2020 22:55

Rapporter til Admin
Så for søren. Den sukkermad er da lige til at smide ud.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#14
JS
Gæst
21-01-2020 02:14

Rapporter til Admin
#12 Og du havde ikke læst betingelserne, hvor det står beskrevet at der er 30 dages opsigelse ...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#15
Djuice
Semibruger
21-01-2020 13:46

Rapporter til Admin
#14 Du logger simpelthen ind som gæst for at kommentere det der? Du har ingen anelse om hvordan mit forløb har været og nej det har ikke en kæft med 30 dages opsigelse at gøre. ...
--
#16
DeeKay
Elite Nørd
21-01-2020 14:23

Rapporter til Admin
#8 Det skal jeg ikke kunne svare på, men udfra dommen jeg linker til, er der afsagt at teleselskaberne selv bestemmer om de vil, hvoraf det er min indforståelse at Telia samt Telenor ikke ønsker at udlevere kundeoplysninger i sådanne sager. Jeg har dog også for nogen tid siden spurgt Fullrate omkring dette, og deres svar var at de fortsat ville give kundeoplysninger væk i sådanne sager. Tænker ikke at tilfældet vil være anerledes ved Yousee, eftersom at de ejer Fullrate og egentlig er dem der har givet kundeoplysninger væk i min anklagesag (jeg selv vil dog mene at kendelsen skulle være rettet til Fullrate, da det er herved jeg er kunde, uagtet om de så er ejet af Yousee). Men ja, jeg skifter i al fald teleselskab inden længe! :)
--
Wise men talk, because they have something to say. Fools talk, because they have to say something.
#17
MIchaelW
Monsterbruger
06-03-2020 16:13

Rapporter til Admin
Tidligere Fullrate-kunder, der har brugt deres eget CPE kan ikke længere komme på internettet, da Yousees systemer ikke vil acceptere disse. Finten er så at man gratis kan låne udstyr af Yousee, men så binder man sig i 6 måneder. Så det virker til at Yousee svindler sig til at binde eksisterende fullrate-kunder til sig i 6 måneder, hvis man bruger eget CPE. Hvis man har et godt produkt, er der ingen grund til at binde kunderne til sig.
--
#18
RodaZ
Junior Supporter
07-03-2020 09:33

Rapporter til Admin
#17 Jeg har fullrate nu, men har bestilt fiber hos Telenor. Fullrate vil tilsyneladende ikke slippe mig, for datoen for fiber bliver jævnligt rykket. Så sent sent som i mandags modtog jeg en mail om at datoen nu er 29/6. Den første dato oplyst var 5/3. Så det kan godt være at de er tvunget til at åbne for andre operatører, men de ejer stadig kablerne og kan dermed fastsætte hvor og hvornår. Det virker lidt som chikane.
--
Hovedårsagen til stress er den daglige kontakt med idioter.
#19
MIchaelW
Monsterbruger
07-03-2020 10:34

Rapporter til Admin
#18 Så vidt jeg ved, har du ikke længere Fullrate. Igår ringede jeg først til Fullrate-suporten, men de kunne ikke hjælpe, da jeg var kunde hos Yousee pr. 6/3. Hvis du kontakter Yousee, så pas på hvis de tilbyder dig nyt udstyr. Det kommer tilsyneladende med 6 måneders binding. Deres supportere får jo provision af dét, de sælger. Så ikke helt upartisk rådgivning, man får.
--
#20
RodaZ
Junior Supporter
07-03-2020 10:47

Rapporter til Admin
Også derfor jeg vil væk derfra. Jeg har været glad og tilfreds Fullrate kunde siden de startede op, men jeg vil absolut ikke være Yousee-kunde. Hvilket jeg også har meddelt Fullrate/Yousee skriftligt. Dertil opkræver de et "ombookningsgebyr" formeddelst 49 kr hver gang de ændrer datoen for overgang til fiber. Jeg taler almindeligvis pænt om andre, men f*** Yousee !
--
Hovedårsagen til stress er den daglige kontakt med idioter.
--
Sidst redigeret 07-03-2020 10:48

Opret svar til indlægget: TDC lukker Fullrate.

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE