Altså jeg ville gøre som du har gjort, og blot informeret ham om at han har x antal dage ellers vil du føre pengene tilbage og sælge til en anden, alternativt informere ham om at du sætter en pose med hans vare udenfor så kan han afhente når det passer ham.
--
Tilbyd ham at sende dem - så kan han købe porto-label til dig.
--
Mikkel Elgaard. KBH. Send mig en privat besked for nærmere kontaktdata.
Shit det er useriøst af køber mand... Det pis gad jeg ikke bruge tid på. 1 påmindelse er fair. Der vil jeg lige nævne at den altså går til anden side hvis det ikke afhentes og beløb refunderes.
Påmindelse 2 bliver lidt hårdere, hvor jeg sætter en deadline for afhentning, og siger så det bliver refunderet og solgt til anden side hvis deadline ikke overholdes.
Det er mere end fair imo. Din tid er jo ikke værdiløs.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 07-07-2021 10:45
Det eneste problem jeg kan se er hvis du ikke har plads til at have delene liggende indtil han gider afhente, indtil da kan du jo bare vente, nu da der er betalt.
--
Activate Windows
Go to Settings to activate Windows
Min første tanke var også at du blot parkerer de solgte varer, og så kan køber jo selv kontakte dig når han kommer i tanke om at han mangler det indkøbte.
Har du ikke pladsen, kan jeg godt se problemet.......
--
Har tænkt mig at lade tingene ligge, leverer dem i hvert fald ikke
--
AMD Ryzen 3900X, ASUS ROG Crosshair VII (WIFI), 4x8Gb Corsair Vengeance, MSI Geforce GTX1080 ti Armor OC - Nænsomt kølet med H2o
Ville gøre som #3
Så er der intet udestående.
--
Sende pengene retur og sælg til anden side medmindre det er umuligt?
--
I5 10600k - Evo 212 - Ventus 2X 3060TI - HyperX 16 GB 2666 mhz - A-Data SX6000 1 TB - CX750
Give ham en rimelig frist for afhentning hvorefter du tilbagekraver produkt som daekning for opbevarings udgifter. Du er ikke en gratis lagerboks for koeber.
Da jeg arbejde for mange aar siden som hardware tech havde vi ogsaa folk der var meget sloeve med at hente vores ting. jeg undersoegte loven og det er helt lovligt at begynde at opkraev opbevarings ugift hvis et produkt ikke er hentet indenfor rimelig tid, smat at skille sig af med det opbever object enten i form af udsmidning eller salg til daeknings af opbevarings udgift.
men du skal nok forvente at give en frist paa et par uger for "rimelig tid"
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury #9
Han har allerede haft over en måned? Det er jo latterligt.
#0
Send pengene retur og luk den dér.
--
Enig med de andre. Ikke acceptabelt. Kræv at han henter inden en bestemt dato og klokkeslæt (selvfølgelig inden for rimelig tid), ellers ryger varen til anden side. Vurderer du ham for
meget sløset, kan du evt. tilføje, at du vælger at beholde pengene, hvis ikke han henter varen. Det plejer at sætte skub i folks travlhed ift. at afhente.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
Tålmodet er stort.
Jeg havde sendt de mønter retur og sat skidtet til salg igen.
Der er måske en HOL-bruger der står og mangler noget billigt vand, og så scorer du lette point på den der whiteliste i en ruf.
Win-Win.
--