Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V2
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen

McDonalds - ventetid og kontakt

Af Gæst Hep | 04-12-2021 16:54 | 2626 visninger | 22 svar, hop til seneste
Min lokale McDonald's bliver ved med at skuffe, med dårlige oplevelser. Og jeg tænker nu det er tiden til lidt konstruktiv kritik - efter at jeg i dag måtte vente 22 minutter på en 350-kroners-bestilling (take away) hvor jeg tilmed ikke fik den fulde ordre pakket/leveret. Kan det passe at man ikke kan skrive direkte til en specifik McDonald's-restaurant? Jeg gider ikke skrive til en fælles-Kundeservice-postkasse, hvor der sidder en SoMe-medarbejder og sender standard-svar retur ...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Daniel
Guru
04-12-2021 16:58

Rapporter til Admin
Når du skriver ris/ros skal du udfylde hvilken restaurant du har handlet hos, så bliver den videre sendt dertil. Jeg har været igennem det med et par forskellige steder, begge gange er jeg blevet personligt kontaktet af den afdeling jeg klagede over. Forvent et undskyld gavekort på 150 kr på sms.
--
#2
mindbuster
Ultra Supporter
04-12-2021 17:14

Rapporter til Admin
"Forvent et undskyld gavekort på 150 kr på sms." lol, det skulle du aldrig have skrevet, nu får Mcd ekstra mange klager, fra folk der vil bedrage dem, falske klager. :D
--
Activate Windows Go to Settings to activate Windows
#3
Mattii
Ultra Nørd
04-12-2021 17:15

Rapporter til Admin
Jeg oplever (Selvom jeg spiser der ret sjældent) ret ofte at der er fejl/mangler ved éns bestilling. Det er som om de gør det med vilje.
--
#4
M.Mikkel
Mega Nørd
04-12-2021 17:30

Rapporter til Admin
aldrig oplevet ventetid ja og det sker jo alle steder. mit råd lav selv mad
--
Imac 27 ipad pro Iphone xs max og en Hyawai x pro win Bærbar
#5
DLB
Ultrabruger
04-12-2021 17:43

Rapporter til Admin
#0 Håber din hverdag er fyldt med mindre problemer end McDonalds ventetid :P omfg..
--
#6
Daniel
Guru
04-12-2021 17:53

Rapporter til Admin
#5 man betaler for en service og et produkt, hvis ikke det lever op til det adviseret er det så ikke helt legalt at klage? Og han tager sig sågar tiden til at sørge for at klagen går til de rette ansvarlige i stedet for blot at sidde og bræge på trustpilot og Facebook. Er det standarden for de unge i danmark I dag, at man blot acceptere alt?
--
#7
M.Mikkel
Mega Nørd
04-12-2021 18:00

Rapporter til Admin
#6 hvis det er han største problem i dag så LOL
--
Imac 27 ipad pro Iphone xs max og en Hyawai x pro win Bærbar
#8
DLB
Ultrabruger
04-12-2021 18:01

Rapporter til Admin
#6 Unge? Hører så ikke under den kategori men fair nok.. McDonalds korte svar er "vi beklager meget bla bla bla"... kort sagt, de er fløjtende ligeglade. Folk er så dumme, at de alligevel kommer igen. Kom videre i livet i stedet for at flæbe over en ussel fastfood joint som er kendt for at fucke selv de mest basic ordre op. Nå ja, hvis problemet virkelig er SÅ stort for #0 - så burde han jo henvende sig til den "restaurant" han har købt det i og snakke med en manager/"ejeren" som oftest er der.
--
#9
Daniel
Guru
04-12-2021 18:12

Rapporter til Admin
#8 Når jeg ser folk der får ondt i røven over andre har en standard der er højre end deres egen, ja så antager jeg det børn og unge. #7 er et super eksempel herpå, manden er muligvis i 30'erne, men når man skriver som han gør så kan jeg da kun antage han er en teenager der sidde hjemme i stedfars kælder. Og han tager sig netop tiden til at sørge for klagen kommer i rette hænder, det fremgår tydeligt i #0 at han ikke ønsker en direkte konfrontentation kan der være så evigt mange grunde til. Nogen udtrykker sig bedst verbalt, andre på skrift. Er det noget vi skal gøre os til dommer overfor også?
--
Sidst redigeret 04-12-2021 18:14
#10
Hep
Gæst
04-12-2021 18:24

Rapporter til Admin
Jeg kan høre der er et par laidback Einsteins her i tråden, der synes min oplevelse er et lille problem. Bevares, sammen med mellemøst-krisen, fattigdom og Corona etc - så Ja. MEN hør her, nogen gange har man bare brug for at give feedback til en 'ansvarlig' der åbenlyst bemander restauranten med for få (unge) ressourcer. Tillige vil jeg ikke finde mig i gentagne gange ikke at få den mad jeg har betalt for (opdaget da vi kom hjem ved middagsbordet). Slet ikke efter en ventetid på 22 minutter, udenfor prime-time, hvor MacD normalt lover 1-5 min.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#11
Daniel
Guru
04-12-2021 18:26

Rapporter til Admin
#8 Nu gravede jeg lige en af mails frem jeg har fået retur fra mcd, så må du selv vurdere hvor meget copy paste svar der er over dette.. Afsenderen var restaurant chefen for den pågældende restaurant, jeg har taget et udsnit da den resterende del indeholdte person følsomme oplysninger, og var irrelevant for pointen. Hej xxxx, Jeg har i min lille juleferie modtaget din henvendelse fra vores gæsteagenter,som har modtaget den. Sikke da en øv oplevelse - det beklager jeg dybt. Jeg siger til mig selv at jeg ikke har en ansat der ville opføresig sådan, men fornemmer at jeg muligvis tager fejl. Jeg takker dybt for din henvendelse og er inderligt ked af, hvisdette får dig til at droppe os. Jeg vil grave dybere i sagen og forsøge at finde frem til hvemdenne ansatte må være, og få en god snak med hende. Jeg har arbejdet med mad i over 18 år, om det er fastfood, en cafe eller en resturant så er det altid helt legalt at indgive en klage hvis noget ikke lever op til ens forventninger, længere er den ikke. ... Og så tror jeg sgu ikke helt jeg forstår hvad i får ud af at sidde og nedgøre mandens spørgsmål, lol osv. Men her er der igen måske en alders kløft? omfg...
--
#14
Daniel
Guru
04-12-2021 18:31

Rapporter til Admin
#12 Igen, man betaler for en service. I det her tilfælde betaler #0 for at nogen pakker maden for ham, så er det da ikke for meget at forvente at de gør dette korrekt? Og han spørger jo NETOP til hvordan han kommer i direkte kontakt med resturanten, er jeg den eneste her på tråden der formår at læse de linjer han skriver? Betaler du også først for pizzaen efter du har åbnet låget og tjekket om de har husket ansjoserne? Og hvor kommer behovet for at nedgøre manden, han stiller et, i min optik, ret simpelt spørgsmål? Og en lille side notis, så har føtex en hent selv ordning, hvor du bestiller over nettet, køre hen til en dør og de smider poserne ind i bilen for dig. Her betaler du igen for en service de skal udføre for dig, hvis denne service er mangelfuld (f.eks der mangler en vare når du kommer hjem og tjekker posen) så er det igen fuldt legit at klage, det er ikke forventeligt at man holder ind på parkerings pladsen og begynder at rodde 5 fyldte indkøbsposer igennem for at tjekke om de har pakket korrekt.
--
Sidst redigeret 04-12-2021 18:34
#15
DLB
Ultrabruger
04-12-2021 18:32

Rapporter til Admin
#12 Kunne ikke være mere enig #13 Oki? Prøv og læs hvad #12 skriver igen..
--
#22
Daniel
Guru
04-12-2021 18:45

Rapporter til Admin
#19 Som du har nok har gættet så er jeg lodret uenig, når jeg har betalt for at mcd skal tilberede min mad, pakke den og udlevere den. Så er det hele ledet jeg har en forventning om er tilfreds stillende. Så ønsker jeg ikke sidde på en parkerings plads og pakke min varme mad ud, rodde rundt i pomfritterne med beskidte fingere og tjekke om de har husket at fjerne allergener som bestilt. Tvært i mod så skynder jeg mig hjem med min varme mad i en fart, og afhængig af fejlen eller intervallen for fejl (lyder jo til at være noget der ofte gentager sig ved det sted #0 handler) så er det sgu da fair nok man vælger at klage hvis det ikke har levet op til forventningerne, og det er vel lige så retfærdigt man ikke gider til at hoppe ud i bilen køre 8 kilometer (tro det eller ej, vi bor ikke alle i indre københavn) for at indgive denne klage. ... Og i sagens natur så spørger han jo sådan set kun til hvordan han kommer i kontakt med stedet.. han forsøger at gøre præcis det du beder ham om?
--
#23
hjortekid
Juniorbruger
04-12-2021 18:50

Rapporter til Admin
Ventetiden lyder en smule lang, men de har vel gjort hvad de kunne? Mht. manglende ting i ens ordre, så plejer jeg altid at ringe til restauranten med det samme, det er vel sket 2-3 gange, og er altid blevet godt kompenseret og behandlet
--
#26
Wut
Semi Nørd
04-12-2021 19:33

Rapporter til Admin
McD er gastronomisk ækvivalent med at æde mikrobølgeoptøede færdigburgere fra frostboksen i Aldi. Jeg er i tvivl om, at hvis jeg skulle vente på maden og gå glip af nogle fedtede, bløde kartoffelmos-stænger eller en af deres smagsforladte burgere proppet med “dressing” aka 99% kampfed mayo med et strejf af familievenlige krydderier, at jeg så ville opfatte det som en ringere oplevelse end sædvanligt. Livet er kort. Brug dog tiden på at spise et eller andet, man får en oplevelse ud af, og ikke bare bliver oppustet og skal sidde og skrabe mayo og rehydrerede løgstykker ud af skægget! ;-)
--
https://imgur.com[...]
#30
mr doc22
Semi Supporter
04-12-2021 19:54

Rapporter til Admin
#22 Daniel +1 #0 Hvis man ikke får den service som man forventer så klag, det er den eneste måde de opdager det på og ændrer det.
--
Ryzen 5 5600X,ASUS TUF GAMING B550 PLUS,G.skill 3600 MHz AUTO C16-16-16-36 4x8GB,AOC G2590FX,Corsair RM850,Sapphire RX 5600 XT 6GB,1 TB NVMe ADATA
#35
trolleleet
Ultrabruger
04-12-2021 22:52

Rapporter til Admin
Min kæreste fik i 18' en chicken salsa hvor der var mærkat med i burgeren. Har aldrig fået klaget over det og forventer faktisk et festmåltid på mågens regning, men kan godt være det er lidt for sent :D Billede af herligheden! https://imgur.com[...]
--
although the world may be round, we still trapped in the square
--
Sidst redigeret 04-12-2021 22:55
#36
Goffer
Superbruger
05-12-2021 16:06

Rapporter til Admin
Det eneste jeg lige lagde mærke til var sætningen 'bliver ved med at skuffe' Hvis du ved de skuffer dig, så find dog et andet sted og spis din mad.
--
#38
Daniel
Guru
05-12-2021 17:55

Rapporter til Admin
#37 Det åbenlyse er vel at vi ikke skal gøres os til dommere overfor andres valg i livet. - Det kan være han super godt kan lide maden, selvom en burger smager godt kan stedet stadigvæk skuffe. En restaurant kan også godt servere en lækker steak men tjeneren er uhøflig eller ventetiden uforholdsmæssig lang, så kan stedet ende med at skuffe i stedet. - Det kan være hans børn eller kæreste er super glade for mcd - Det kan være det eneste take away sted han har i nærheden - Der kan være endnu flere åbenlyse årsager, men valget er ultimativt hans, uagtet hvad grund der måtte være, så vedkommer det sådan set ikke os andre hvorfor han har taget det valg, det eneste vi skal forholde os til er hvad han spørger om.
--
#51
Lumaci
Bruger Aspirant
06-12-2021 10:18

Rapporter til Admin
Hvis du har bevis på forhøjet ventetid (Over 15 min) Kan du få noget fra menu kortet gratis, eller gavekort der til (ca værdi 93kr max) Du skal bare tage kontakt med det samme, mangler der noget fra din ordre har du 24 timer til at kontakte restauranten via telefon eller personligt hvis det takeaway. Og til du forlader restauranten hvis der spist indenfor. MCD har en tilfredsheds garanti som er utrolig fin, men ikke mange "magter" og bruge den. Min ven stod der i 3 år og kun en eller to gange gav han gratis mad ud til utilfredse kunder.
--
#58
Eidolon
Super Nørd
06-12-2021 16:24

Rapporter til Admin
Som Leo Getz siger i Dødbringende våben: "They f*** you in the drive-through" :) Spøg til side... Jeg handler altid inde i butikken og den største fejl, der er sket, er at en ekspedient har kigget forkert på ordren og lagt det frem på bakken, istedet for at pakke to-go. Det blev hurtigt løst. Der er styr på det i Randers ;)
--
"Remember, amateurs built the Ark. Professionals built the Titanic." - Richard J. Sexton

Opret svar til indlægget: McDonalds - ventetid og kontakt

Grundet øget spam aktivitet fra udlandet, er det desværre ikke muligt for dig, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE