De er begge med varmepumpe teknologi, så vil jeg bare tag den billigste :)
--
#2
Nej hvorfor skal man det ?
Derfor skal han købe den fra Power da den bliver billigst !
Du har nok overset at der fratrækkes 25% ved køb af den maskine !
--
#3 ja det havde jeg, men jeg vil nok stadig købe den ved Punkt1, jeg tror ikke Power har den på lager :-p men du kan være heldig..
--
Mac mini M1
Xbox Series X
#4
Tænkte jeg nok og med den lille pris forskel ville jeg tænke på hvor jeg ville få den bedste service !
--
Du skal bare tage din tørretromler det billigste sted du kan finde.
I dag er det ikke forhandleren der køre garanti sager, men producentens service center
--
#6 - Arh det er vidst en sandhed med modifikationer.
Hvis en køber ikke selv ønsker at tage kontaktet til producenten, eller dennes reparationsværksted, så skal sælges sørge for det.
Jeg her helt med på at sælger naturligvis helst er fri for dette.
Jeg tager ALTID kontakt til det sted hvor jeg har købt mine ting. Gider ikke selv at skulle bruge en masse unødig tid på ting som sælger lovmæssigt bør stå for.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. 7# tror at 9 ud af 10 steder vil give dig et telefonnummer du skal kontakte for en aftale omkring rep.
Det fungere uden problemer, og man skal jo selv lave en aftale om hvornår de kommer forbi.
Man skal ikke indlevere sin hårdhvidevare mere.
Stadig ikke nogle grund til at give mere en det man kan få varen for.
--
Jeg synes også MIELE er godt, men jeg valgte kun MIELE vaskemaskine og Bosch 9 kg med varmepumpe til 3500 kr på tilbud..
--
Mac mini M1
Xbox Series X
#7
du kommer til at bruge 10000x mere tid på det, fordi forhandler skal nemlig i sparing med service værkstedet fejlfinde telefonisk, for at have de rigtige reservedele med ud til dig. Intet var mere pisse irrterende end kunder som "Holdte på deres ret" og vi skulle stå for kontakt imellem service firma og så kunden. Oftest ringede kunden tilbage nogle timer efter eller dagen efter "kommer i så idag?" øhhh nej vi har forsøgt og ringe retur til dig, fordi nu spørger producenten om du har forsøgt dig med X ting, og når du gør X ting, sker der så Y ting?
kører du heller ikke din bil på værkstedet når den laver ballade?
--
Signed by me
Jeg ville køre support igennem producenten - specielt med Miele. Sidst (og iøvrigt første gang) jeg havde problemer med vores Miele vaskemaskine var efter små 20 års brug.
Jeg ringede til Miele som fortalte det skyldes lidt vand i bunden. Hun fortalte om mulige årsager (en sensor der detecter om der er vand i bunden) og hvad jeg kunne gøre prøve selv. Miele tog ikke noget for ulejligheden og den var oppe at køre igen 5 minutter efter.
--
Sidst redigeret 23-04-2022 10:39
#10
Der er flere firmaer, som tilbyder ganske enkelt at hente bil på adressen og køre den på værksted !
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.