Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V2
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen

Modtaget pakke jeg ikke har bestilt?

Af Gæst Bruger | 15-08-2019 16:41 | 1440 visninger | 47 svar, hop til seneste
Hej Sagen er den at jeg står derhjemme i køkkenet og det ringer på min dør. Der står så en engelsktalende mand og kræver jeg skriver under på en pakke, og det gør jeg så. Det er så et produkt jeg ikke har bestilt? Hvad gør jeg med pakken? Beholder jeg den? Skal jeg betale for at den bliver sendt retur? Hvordan står jeg ifhl til at jeg nu har skrevet under på retur af Pakken? Hvis de nu siger jeg bare skulle have nægtet modtagelse, men ikke tænkte så langt i øjeblikket?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
CumAlot
Junior Supporter
15-08-2019 16:49

Rapporter til Admin
Skynd dig at åbne den! Hvad nu hvis de har gemt en dværg i pakken, som skal åbne døren for listetyve om natten!!!
--
#2
Kaasje
Guru
15-08-2019 16:51

Rapporter til Admin
Det kommer vel an på hvad det er, hvor det er fra, og hvem der står adresseret på pakken.
--
*(Foreveralone face)* Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips.
#3
Mr. WoLF
Guru
15-08-2019 16:53

Rapporter til Admin
Ring til det firma der har leveret pakken og sige til dem der er sket en fejl
--
#4
SHN
Elitebruger
15-08-2019 16:55

Rapporter til Admin
Hvilket produkt om man må spørge? :D
--
#5
Bruger
Gæst
15-08-2019 17:03

Rapporter til Admin
Jamen mit navn står på pakken. Det er en stol. Det er en Msi stol. Havde købt en skærm og returneret den et par dage efter og skrev straks til Msi at jeg ikke skulle have nogen stol og at de skulle fjerne skærmen fra min produktside, da jeg havde returneret den. Havde skrevet 2 separate mails til dem, om at jeg ikke længere skulle have stolen og det bekræftede de. Den er så ankommet alligevel
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
Mr. WoLF
Guru
15-08-2019 17:05

Rapporter til Admin
#5 Tillykke med din nye stol
--
#7
Bruger
Gæst
15-08-2019 17:07

Rapporter til Admin
I forhold til #0 der skulle IKKE stå "skrevet under på retur af Pakken" men "skrevet under på modtagelse"
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#8
7430
Nørd
15-08-2019 17:09

Rapporter til Admin
lidt ot, men hvordan fik du den stol har en mpg27cq og jeg kan famne ikke få lov tilmelde mig den der promotion selvom jeg opfylder kravet...og msi support er lort værd
--
jep jep
#9
Bruger
Gæst
15-08-2019 17:28

Rapporter til Admin
#8 Send billede af kvittering og bagsiden af skærmen hvor der står serial. Ja altså "send" = gå ind under Msi product registration, derefter promotions og vælg det produkt du vil aktivere en promotion for.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#10
7430
Nørd
15-08-2019 17:55

Rapporter til Admin
ja har jeg gjort... der står jeg ikke er eligble selvom skærmen er under modellerne
--
jep jep
#11
7430
Nørd
15-08-2019 17:57

Rapporter til Admin
der står jeg skal oplyse invoice nummer, hvad er det for et nr?:D
--
jep jep
#12
BabaMac
Ultra Nørd
15-08-2019 17:59

Rapporter til Admin
#11 Invoice=Faktura Invoice Number=Fakturanummer..
--
Retter gerne pins - Har du spørgsmål om reklamationsret eller andet relateret til forhandler/producent?
#13
7430
Nørd
15-08-2019 18:02

Rapporter til Admin
er godt klar over invoicxe betyder faktura men når jeg så bruger det faktura nr fra proshop jeg har sker der intet...
--
jep jep
#14
7430
Nørd
15-08-2019 18:06

Rapporter til Admin
nå må opgive få den stol fatter ik jeg ikke kan få lov:D sorry jeg nakkede din tråd
--
jep jep
#15
Bruger
Gæst
15-08-2019 18:13

Rapporter til Admin
Det gør intet. Det kunne da være nice at få en stol, mangler faktisk en istedet for en spisestol haha.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#16
Bruger
Gæst
15-08-2019 18:14

Rapporter til Admin
7430, skriv til deres support. Det tager en dags tid, men de er altså ret hurtige til at svare
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#17
7430
Nørd
15-08-2019 18:14

Rapporter til Admin
skal der stå på kassen når du køber skærmen du kan få en stol? tænker det måske der mit problem er:)
--
jep jep
#18
7430
Nørd
15-08-2019 18:15

Rapporter til Admin
har skrevet med dem 3 x nu :D de fatter hat og sender mig videre til deres side gang på gang
--
jep jep
#19
RainbowAuto
Semibruger
15-08-2019 18:22

Rapporter til Admin
Well, "Bruger" har en stol han ikke er berettiget til - 7430 har ikke en stol selvom han er berettiget til en... Det burde da være til at finde ud af ;)
--
i5 [email protected] / Prime Z370-P / Asus GTX 1070 8 gb / 4x4 gb Ballistix 2400 MHz / 240 gb 840 Pro / be quiet Silent Loop 240 / Acer XB240H [email protected]
#20
zulink
Megabruger
15-08-2019 18:33

Rapporter til Admin
#18 prøv at rykke proshop, fortæl dem det virker som falsk markedsføring eller lignede, så bliver der nok lagt pres på msi
--
#21
7430
Nørd
15-08-2019 18:35

Rapporter til Admin
proshop har allerede udtalt det ikke er noget med dem at gøre men msi :D 19 haha ja gid det da var så let men tror måske bruger gerne selv vil beholde den :)
--
jep jep
#22
RainbowAuto
Semibruger
15-08-2019 19:38

Rapporter til Admin
#21 nu kan det godt være det er mig der overfortolker den detalje at han skriver fra en gæstebruger - men tænker det er fordi at han i vildrede om hvorvidt han kan tillade sig at beholde den stol, nu når msi jo selv har lavet fejlen at levere den på trods af hans 2 mails ;)
--
i5 [email protected] / Prime Z370-P / Asus GTX 1070 8 gb / 4x4 gb Ballistix 2400 MHz / 240 gb 840 Pro / be quiet Silent Loop 240 / Acer XB240H [email protected]
#23
MisterNiceHands
Semi Nørd
15-08-2019 20:00

Rapporter til Admin
#18 - Du tænker ikke der er en grund til at de henviser dig til deres side? Har du selv søgt lidt efter den promotion? :)
--
i7-8086K | RTX 2080 Strix OC | Z390-E Gaming Strix | PC-O11DX Dynamic
#24
7430
Nørd
15-08-2019 20:02

Rapporter til Admin
23 jo og når jeg forsøger udfylde den får jeg beskeden jeg er eligble. Tiltrods for jeg har den specifikke model og har gjort hvsd6der står
--
jep jep
#25
7430
Nørd
15-08-2019 20:04

Rapporter til Admin
https://register.msi.com[...] Du finder de promotions her
--
jep jep
#26
MisterNiceHands
Semi Nørd
15-08-2019 20:07

Rapporter til Admin
#24 Hvad er problemet så?
--
i7-8086K | RTX 2080 Strix OC | Z390-E Gaming Strix | PC-O11DX Dynamic
#27
7430
Nørd
15-08-2019 20:11

Rapporter til Admin
At jeg får besked om jeg ikke er eligble tiltrods for jeg ejer skærmen af den model der kræves.......
--
jep jep
#28
Buss Lysår
Mega Supporter
15-08-2019 20:12

Rapporter til Admin
#26 I #10 skriver han at han har forsøgt, men at han får en besked om han ikke er eligible.
--
Sidst redigeret 15-08-2019 20:17
#29
MisterNiceHands
Semi Nørd
15-08-2019 20:13

Rapporter til Admin
#27 Nu modsiger du dig selv - Siger den du er, eller ikke er kvalificeret?
--
i7-8086K | RTX 2080 Strix OC | Z390-E Gaming Strix | PC-O11DX Dynamic
#30
MisterNiceHands
Semi Nørd
15-08-2019 20:13

Rapporter til Admin
#28 - Tak
--
i7-8086K | RTX 2080 Strix OC | Z390-E Gaming Strix | PC-O11DX Dynamic
--
Sidst redigeret 15-08-2019 20:18
#31
Buss Lysår
Mega Supporter
15-08-2019 20:18

Rapporter til Admin
#29 Hvor modsiger han sig selv? Det er anden gang nu, at han forklarer at den siger han ikke er eligible.
--
Sidst redigeret 15-08-2019 20:19
#32
MisterNiceHands
Semi Nørd
15-08-2019 20:22

Rapporter til Admin
#31 Det gør han i #24 hvor han siger han er kvalificeret, for efter at sige han ikke er - beklager jeg er sprunget lidt ind fra sidelinjen af, og midt ind i det. Men tænkte bare der måtte være en årsag til de 3 gange har henvist til siden. Det at supporten så åbenbart ikke fatter at produktet som er registeret under hans bruger, og som giver adgang til en stol fejler i bestillingen af det berettiget produkt i forbindelse med promoveringen. Ja - My bad :) Så jo kan godt læse, gad bare ikke læse det hele xD
--
i7-8086K | RTX 2080 Strix OC | Z390-E Gaming Strix | PC-O11DX Dynamic
--
Sidst redigeret 15-08-2019 20:22
#33
7430
Nørd
15-08-2019 20:25

Rapporter til Admin
præcis jeg ejer en mpg27cq og har gjort hvad der står men alligevel kan jeg ikke gå videre, og msi support blir ved med stikke mig linket, og nu har jeg så skrevet igen igen igen til dem :D
--
jep jep
#34
MisterNiceHands
Semi Nørd
15-08-2019 20:28

Rapporter til Admin
#33 2320 medarbejder, der skal nok være en som fatter det på et tidspunkt :D Blot en tanke, men kunne det være fordi den promo var tidsbegrænset i Danmark?
--
i7-8086K | RTX 2080 Strix OC | Z390-E Gaming Strix | PC-O11DX Dynamic
--
Sidst redigeret 15-08-2019 20:28
#35
7430
Nørd
15-08-2019 20:30

Rapporter til Admin
jeg ved det ikke kan ik finde noget info og få nogle svar:D men blir bare ved til de gir mig det svar jeg søger så jo :) men bruger tillykke med stolen, jeg syns den er møg fed og håber jeg får fat i en nevøen kan få :p
--
jep jep
#36
Wildmann
Monsterbruger
15-08-2019 20:32

Rapporter til Admin
7430 hvornår købte du din stol? #37 fandt et sted der stod "så længe lager haves", kan dog ikke finde det nu
--
Sidst redigeret 15-08-2019 20:35
#37
MisterNiceHands
Semi Nørd
15-08-2019 20:33

Rapporter til Admin
Det eneste jeg kan finde er : 1st July,2019- 18th Aug. 2019 - Men ikke noget omkring at det skulle være begrænset forskelligt i forskellige lande. Håber det lykkedes :)
--
i7-8086K | RTX 2080 Strix OC | Z390-E Gaming Strix | PC-O11DX Dynamic
#38
~DoN~
Maxi Supporter
15-08-2019 20:37

Rapporter til Admin
Skriv til MSI og sig at de skal sende en fragtmand efter stolen. Det er dem der har lavet en fejl, så det skal ikke koste dig noget at rette op på fejlen. Så ender det nok med at de skriver at du bare kan beholde stolen, da det er for dyrt for dem at få den retur. Indtil da så pakker du den ikke op.
--
#39
Bruger
Gæst
15-08-2019 20:38

Rapporter til Admin
#38 De sender nok bare en UPS mand, det koster vel ikke alverden? Eller det ved jeg da ikke, pakken vejer 40kg
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#40
7430
Nørd
15-08-2019 20:41

Rapporter til Admin
36 min stol er ca 3 mdr gammel og har lige registret den her for 6 dage siden da jeg egentligt intet vidste om jeg ku få en stol speaker eller lign:)
--
jep jep
#41
Wildmann
Monsterbruger
15-08-2019 20:44

Rapporter til Admin
#40 mente selvfølgelig skærm. Den skal bare være købt indenfor den dato som #37 henviser til
--
#42
Jackson3012
Junior Supporter
15-08-2019 21:13

Rapporter til Admin
#0 Hvad for en skærm har du købt om man må spørge ?
--
#43
~DoN~
Maxi Supporter
15-08-2019 21:16

Rapporter til Admin
@39 Det er ikke gratis at sende en pakke dør til dør med fragtmand efter en kasse på 40 kg. Som privatperson så kommer du nok ikke af med mindre end 2.000 kr. En hurtig google søgning siger MSI Europa holder til i Holland, så det har jeg gået ud fra.
--
#44
Bruger
Gæst
15-08-2019 21:23

Rapporter til Admin
#43 har tjekket til et random postnr i Eidenhover, holland hvor de holder til, det koster i omegnen af en tusse. Ved ikke om det er med omdeling eller ej.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#45
Bruger
Gæst
16-08-2019 18:09

Rapporter til Admin
Msi skrev at jeg skulle beholde den, og betragte den som en fødselsdagsgave.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#46
Mr. WoLF
Guru
16-08-2019 18:14

Rapporter til Admin
#45 Rigtig flot af msi. Og som sagt i #6, Tillykke med din nye stol
--
#47
Bruger
Gæst
16-08-2019 18:23

Rapporter til Admin
Ja, det er super af dem. Har i forvejen aldrig tænkt noget dårligt om Msi, og har nydt deres produkter. Grunden til opslaget her var, og det er med hånden på hjertet, at jeg havde moralske tvivl om at beholde stolen. Jeg havde stærkt overvejet bare at holde min kæft og beholde den, men det har jeg ikke samvittighed til. Ville de have haft stolen igen havde de fået det, ingenting der.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Modtaget pakke jeg ikke har bestilt?

Grundet øget spam aktivitet fra udlandet, er det desværre ikke muligt for dig, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning