Hej alle.
Jeg leder efter en form for HelpDesk til at hjælpe mine kunder, og jeg selv, med at holde styr på deres prækøbte timer i en vedligeholdelsesaftale/supportaftale.
Jeg ønsker at kunne dokumentere hvad jeg/vi har lavet hos dem og hvor lang tid vi har brugt på en opgave. Kunderne skal kunne logge ind selv, som man kan ved diverse HelpDesks.
Af dem, som jeg har set indtil videre, og hvad jeg umiddelbart kan se, er at de er brugt mest til enten Tickets oprettet af kunder, RMA og ligne, men ikke decideret abonnementer eller serviceaftaler/kontrakter.
Det kunne være ekstremt fedt, hvis det er et dansk firma, men er ikke et must. Og helst så lidt kompliceret som muligt, og hvis muligt, kun til netop sådan formål, som at holde styr på timer.
Jeg har tjekket disse ud indtil videre:
ZenDesk, RepairShopr, RepairDesk, TopDESK, Nilex.
Enten kan jeg ikke lure hvordan jeg får det opsat eller også har de ikke den funktion, som jeg søger.
Skriv endelig, hvis i kender en HelpDesk eller har andre løsninger.
På forhånd tak.
--
Gæstebruger, opret dit eget
login og få din egen signatur.