Du har søgt jobbet, så lidt må du da vide om stillingen?
Her er Copy Paste fra Yousee's jobopslag fra Jobindex.
Er du vores nye kunderådgiver?
Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos YouSee. Du vil modtage opkald fra kunder, som du vil supportere, sælge og rådgive til, samt sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og at kunden har følt sig godt behandlet.
Hos YouSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre
både teamets og den enkeltes trivsel.
Du kommer til at indgå i et stærkt og ambitiøst team, hvor du refererer til en Team Manager, der sørger for grundig træning og udvikling af dine kompetencer. I de første 4-6 uger af ansættelsen
gennemfører du vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemer
og produkter.
--
Det er bare en måde at få en almindeligt kundeservice job til at lyde bedre.
Du kommer til at tale med en masse mennesker der er sure over deres regninger og så skal du prøve at sælge noget mere til dem.
Yousee's kundeservice har åbent 8-17:30 ifølge deres hjemmeside så din arbejdstid vil være i den periode.
--
Kender flere der har siddet i den stilling. Du skal højst sandsynligt få sure kunder glade igen,ved at give rabat/gratis Abb. I nogle måneder.
--
Har en god ven som plejede at arbejde i deres kundeservice, og jeg tænker næsten det er det samme du kommer til at lave.
De vil gerne have dig til at sælge vedkommende der ringer ind, mere end de allerede har, men som jeg forstod det, var det vigtigste selvfølgelig at hjælpe dem med deres problemer.
Som #3 skriver, så er det ikke unormalt at man giver abonnement gratis i en periode, for at gøre folk glade igen, og for at sikre at de forbliver kunder.
--
https://www.mifare.net[...] - https://www.mojomarketplace.com[...] Kort svar. Lad være.
Arbejder der ikke selv men har en tæt på der gør.
Ulemper:
Skod arbejdstider. Som i virkelig. Og meget forskellige. Samt arbejde hver 3. weekend lørdag og søndag.
Lønnen er vel ok. Det er jo subjektivt.
Du får rigtig meget skæld ud, pga ting du ingen kontrol har over. Det er virkelig hårdt.
Du sidder ned hele dagen og skal snakke i telefon (negativt i mine øjne).
Meget korte pauser. Og du bliver målt i hoved og ... Og skal præstere.
Du skal sælge til folk der måske er pænt trætte af YouSee i forvejen. Og ringer ind i en helt anden sammenhæng. Det er bestemt ikke for alle.
Lyder ekstremt låst i forhold til hvilken service du kan give, og hvilken du må.
Fordele:
Du sidder i en gruppe med en masse andre og der er et godt sammenhold. Også udenfor arbejdstiden. (Kommer selvfølgelig an på hvor du skal være)
Du kan få YouSee produkter billigt/gratis.
Der er sikkert flere. Men hører mest om det negative ved det.
--
#5 Hvad betyder det når du skriver at lønnen er ok? 120,- i timen?
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!!
Se profil for specs
#6 - Forestiller mig lønnen varierer efter hvor godt man (eller ens team) klarer sig på de målsætninger der er. Altså en form for bonusordning vil helt sikkert eksistere. Hvor man bliver målt på en masse parametre. Forestiller mig lønnen er på 22.000 til 23.000kr om måneden før skat.
Bonus kan være for:
At holde opkalds varighed under 30 sekunder i gennemsnit.
At overtale folk der har trykket sig igennem for at opsige, til at blive.
At sælge og opsælge.
At have 8+ point på 1-10 skala i kundetilfredshed.
At tage X antal opkald om dagen
...og så videre.
Det bliver helt sikkert lort. Men hvis man virkelig har brug for et arbejde, så må man jo tage hvad man kan få.
--
- Indsæt signatur -
#7 22k er en hæderlig løn for ufaglært, men bestemt ikke god!
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!!
Se profil for specs
Hvis du er vant til forummet på HOL, kan du sagtens klare et telefonsælgerjob et par måneder til du finder et rigtigt arbejde.
--
Random dude on a random forum