Jeg har den samme skærm, min er omkring 18 måneder gammel, og det du beskriver er ikke noget jeg oplever.
Jeg ville helt klart lave en reklamation på den!
--
6700k 980Ti Samsung 950 pro 512GB
Lyder meget som en RMA-sag, smid eventuelt et par billeder op på imgur og smid link til her i tråden.
Sidder med samme skærm og har intet i den dur oplevet, og min har lige rundet 2 år fra oprindelig købs dato (også købt brugt i starten af 2017).
--
Wise men talk, because they have something to say.
Fools talk, because they have to say something.
Årh, jeg magter bare ikk at sende den ind, har ikke nogen ekstra skærm, hader sådan noget her! :(
Her er et billede af det, det er efter 15min i chrome:
https://imgur.com[...]
--
Computer Specs:
ASUS GTX 1070, Gigabyte GA-Z87-DH3P, Intel i5-4670K, 16GB 1866MHz, SSD EVO 840 240GB, HDD: 3TB, Corsair 650D, ASUS PG279Q Som de andre siger, send den ind og kryds fingre for Asus support er i godt humør. Har selv skærmen (dog bare tn udgaven) og er til tider skræmt over kvaliteten.
--
Bare til info, så er der ikke noget med at sende Asus skærme ind. De sender en swap med UPS. Det vil sige at der kommer en UPS mand med en ny skærm til dig og du skal så give ham din egen. Så ikke nogen grund til ikke at kontakte Asus og høre dem ad.
--
i7- 5820K | X99S GAMING 9 ACK | EVGA 980TI SC | 32gb HyperX ram | 500gb Samsung 960 EVO | 4tb Seagate SSHD | Corsair RM750 | Phanteks Evolve Glass.
#5
Troede kun Dell gjorde det.
--
#5 Årh super! Tak for info :)
Jeg har skrevet til dem nu, så må vi se hvad de siger
--
Computer Specs:
ASUS GTX 1070, Gigabyte GA-Z87-DH3P, Intel i5-4670K, 16GB 1866MHz, SSD EVO 840 240GB, HDD: 3TB, Corsair 650D, ASUS PG279Q
#6 Jeg har personligt swappet en del Asus skærme i min tid så jeg ved det first hand :)
Jeg ville personligt ringe til dem mandag hvis det var mig. Så får du et sagsnummer osv det plejer at gå hurtigere end at skrive mails.
--
i7- 5820K | X99S GAMING 9 ACK | EVGA 980TI SC | 32gb HyperX ram | 500gb Samsung 960 EVO | 4tb Seagate SSHD | Corsair RM750 | Phanteks Evolve Glass.
#8 Årh ja okay, jeg skrev bare til deres internationale support, får lige ringet til dem på mandag, tak for hjælpen! :)
--
Computer Specs:
ASUS GTX 1070, Gigabyte GA-Z87-DH3P, Intel i5-4670K, 16GB 1866MHz, SSD EVO 840 240GB, HDD: 3TB, Corsair 650D, ASUS PG279Q
Personligt ville jeg først kontakte der hvor jeg havde købt den.
Bytter du hos ASUS får du ikke en ny reklamationsperiode med mindre ASUS giver dig noget.
Bytter du gennem der hvor du har købt den, så skal de give dig en ny reklamationsperiode.
--
#10
Nu har jeg selv fået lavet en swap, og jeg skulle igennem Asus (købt skærmen i power) personligt synes jeg det var en noget træls kamp med Asus (hvilket deres offentlige anmeldelser også bærer præg af)
--
#10 Nu var pointen at han ikke gad/kunne undvære en skærm. Nu ved jeg ikke hvor den er købt henne, men de vil sikkert kræve han sender den afsted og at han så står for uden. Det med reklamations ret ikke bliver fornyet er forkert. Du vil modtage en masse fra Asus, blandt andet et dokument om at du har fået den ombyttet. Så længe han beholder den så skal det sted han har købt den vedkende evt reklamations ret. Og nu mener jeg også at Asus har 3 års garanti på de der skærme så reklamationsretten er alligevel kortere end evt garanti.
Men jo hvis man ikke gider bøvle med at kontakte deres support, som korrekt ikke er verdens bedste, så tag kontakt til der hvor du har købt det. Let Me Repair (deres værksted/support) kunne i den grad være bedre.
--
i7- 5820K | X99S GAMING 9 ACK | EVGA 980TI SC | 32gb HyperX ram | 500gb Samsung 960 EVO | 4tb Seagate SSHD | Corsair RM750 | Phanteks Evolve Glass.
#12
Ja, hvis han får noget garanti, så er det direkte fra ASUS. Der er ingen lov der kræver de giver ny reklamationsperiode som det er tilfældet hvis kører reklamationen gennem stedet du har købt den.
Men vil man ikke undvære ens skærm i en kortere periode, så duer det selvfølgelig ikke.
Det sker jo også tit at forhandler beder dig om at tage direkte kontakt, da det vil gå hurtigere. Så plejer jeg at skrive til dem at hvis jeg selv skal sende den ind, så skal de give reklamationsperiode. Vil de ikke det, så sender jeg den til forhandleren.
--