Prøvet direkte ved Asus?
--
i5-2500K @4.9Ghz, Antec Kühler 920, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, Asus 1070 Strix , Corsair TX V2 750W, Crucial m4 128GB
#2 +1 det vil jeg dælme også gerne se
--
Hvis du opdagede det i starten, hvorfor så ikke bare returnere den ifb. med den returmulighed Elgiganten selv giver?
https://www.elgiganten.dk[...]
--
Intel I5 9600K Coffee Lake, MSI Z370A-Pro, 4x8Gb Corsair Vengeance, MSI GTX980ti 6Gb, Er det ikke uvæsentligt hvad Asus' egne specifikationer for skævhed er ? (tænk at sådan noget findes)
--
Gå direkte til Asus. De reparere ikke skærme, de ombytter dem. Det plejer bare at være sådan at der kommer en skærm hjem til dig i en kasse, du tager så skærmen ud af kassen og ligger din i.
https://rma.asus-europe.eu[...]
--
i7- 9700K | Asrock Z390itx | EVGA RTX 2080 | 16gb corsair lpx ram | 500gb Samsung 960 EVO | Corrsair SF600 | Ncase M1. Det var en som skulle have købt LG.
Ej det er godt nok en træls situation at stå i og håber du kan nå frem til en løsning ved at tage kontakt direkte til asus
--
Jeg skal ikke forsvare nogen her, men jeg kom ind med et par høretelefoner, hvor noget var gået i stykker, udover de 30 dage, faktisk knap 5-6 måneder gamle og de gav blot pengene retur, så jeg kunne finde mig et nyt par.
Så jeg handler selv oftest kun der. Prismatch. Og nogle gange, hvor jeg har skulle købe noget, hvor der var bedre tilbud andre steder, hvor de ikke havde prismatch kørende, der rådede de ansatte mig til at købe det det andet sted. Fremfor inde hos dem. Tja, måske uetisk, men jeg synes faktisk godt om dem.
--
Har ikke haft problemer med at få bytte vare hos dem
--
Vandkølet I7 2600k@5+GHZ asus p67 maximus iv extreme
2x4GB Samsung 1333MHZ@2133MHZ 1.4v
ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING
#8 Jeg har også oplevet god service ved Elgiganten før, men det er ikke relevant for denne tråd, og det hjælper ikke på at udbedre trådstarterens situation med dårlig service fra Elgiganten.
#0 Jeg synes du skal prøve at forklare hele forløbet til ASUS direkte, og hvis de ikke vil spille bold, så er det jo nok Forbrugerklagenævnet du er nød til at tage kontakt til. Øv!
--
Klassisk ASUS RMA. Har desværre også en af deres skærme. Deres "support" stinker.
--
#11 Asus RMA har ikke været indblandet.
--
Large deployment System Engineer, High Performance Computing specialty.
Altid spændende tråd når man venter på #0 :-)
--
Mvh
Fc Junkies
Havde selv en RMA sag ved ASUS med et fejlet skærm hængsel på min bærbare og var imponeret over deres support.
--
Ghost S1, Asrock X470 itx, R7 2700, Corsair H100i m 2 x NF-A12x25, Corsair 16 GB DDR4-3200, EVGA RTX2070, Corsair SF600, Samsung EVO 970 1TB NVMe
#10
Så må du hellere aflevere en rapport og få den sag videre.
Nu hvor du lige er igang, så tjek evt. vedkommendes titel på tråden.
Det omhandler om servicen. Og det jeg skrev om? Service.
--
#0 Du bliver bare ved med at insisterer på en ombytning hos Elgiganten. (Også truer du dem ganske enkelt med forbrugerklage nævnet).
Ingen grund til at tag den direkte til Asus, det er spild af tid og vil bare tag endnu længere tid.
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
#16 Asus tilbyder ombytning, så han kommer ikke til at mangle en skærm.
Det er en process som tager en lille uges tid, fra sagen er oprettet, godkendt, og ombytteren er sendt - Dog er der mulighed for det er en refurb man modtager.
--
i7-8086K | RTX 2080 Strix OC | Z390-E Gaming Strix | PC-O11DX Dynamic
#17 Og kører over garantien, ikke reklamations retten.
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
#0 Hvaaa.. har du tid til at deltage i din egen tråd?
Har du et billede af det, så man kan vurdere, hvad man ville gøre ved det?
--
Ignorér de største tågehorn på hol.dk: https://www.hardwareonline.dk[...]