Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

har nogen modtaget deres s22 endnu?

Af Gæst s22 køber | 06-03-2022 22:59 | 4824 visninger | 71 svar, hop til seneste
Har forudbestilt en s22 fra elgiganten 2-3 uger siden. Originalt var leveringsdato den 28. feb. Den blev så skubbet til den 11. marts, så 18. marts, indtil jeg for nyligt fik en sms på at den endnu engang var blevet skubbet til den 25. marts. Er jeg den eneste der har fået forsinkelser?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
aznbull
Supporter
06-03-2022 23:02

Rapporter til Admin
Min S22 ultra 256GB fra bestilt fra power er nu skubbet for 3. gang til næste uge, jeg håber inderligt at den kommer denne uge. Min kollega fik sin ca 1 uge efter bestillingen, men det var s22 ultra 128GB. Det er ligefør man ikke kan nå at benytte sig af den der gratis buds pro inden slutningen af Marts, som er datoen for at "claim" dem.
--
Punch first, ask while punching..
#2
Olding
Juniorbruger
06-03-2022 23:06

Rapporter til Admin
Bestilt S22 ultra CA 23 februar, og modtog dagen efter. Telia
--
Sidst redigeret 06-03-2022 23:06
#3
SShadowS
Guru
06-03-2022 23:44

Rapporter til Admin
Fik min d. 14 Feb. Så det er lang tid siden.
--
5950X|Crosshair VIII Formula|64GB RAM ASUS3090STRIX-OC|PG279Q 980 PRO 2TB|970 EVO+ 2TB|Samsung 860 PRO 2TB 2xSamsung860 QVO 2TB|Corsair AX1600i
#4
Brigo
Semi Supporter
07-03-2022 05:34

Rapporter til Admin
#0 - Mine er udskudt 4 gange nu. Power regner pt. med at levere d.29/3-22 :( Tror de skubber den yderligere desværre. Bestilte d. 17/2-22
--
R5 1600, Aorus X370 Gaming 5, Vengeance LPX 16 gb ddr4 - 3000 MHz, RX5700XT(Gigabyte Gaming OC) 500 GB Samsung Evo 860 + 4TB HDD, Corsair Rm850x
#5
Ronson
HOL Moderator
07-03-2022 11:13

Rapporter til Admin
Fik min ultra d. 12/2, så ja. Købt hos telenor med abonnement så jeg kunne spare 900 kr (i forhold til pricerunner på daværende tidpunkt)
--
Klik her for evig lykke: http://chipsguiden.dk[...] Klik her for HOL Bladet: http://chipsguiden.dk[...]
--
Sidst redigeret 07-03-2022 11:13
#6
smokealot
Mega Supporter
07-03-2022 11:31

Rapporter til Admin
Fik min S22 Ultra d. 11 Feb - bestilte fra 3, men det var vist lige hurtigt nok, da jeg skulle ind og lave trade in d. 14 kunne de ikke finde IMEI i deres system, det blev dog løst til dagen efter. De mente at jeg var den første der bestilte den og den eneste i DK der havde den, og at en på lageret havde lavet en fejl. Da jeg bestilte stod der at den ville blive afsendt d. 24 feb.
--
#7
cos68
Bruger Aspirant
07-03-2022 12:00

Rapporter til Admin
Jeg bestilte min S22+ den 9. februar hos Power. Den er netop blevet afsendt i dag. Så er det spændende, om jeg kan få fat i mine Galaxy Buds Pro da der ikke står IMEI nummer i den faktura, jeg har modtaget fra Power i dag, hvilket Samsung åbenbart kræver...
--
#8
Lars2222
Maxi Nørd
07-03-2022 12:17

Rapporter til Admin
Fik min den 11 februar S22 Ultra fra callme
--
My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
#9
Romaniuz
Semi Supporter
07-03-2022 14:46

Rapporter til Admin
Fik også min S22+ d. 21. februar, og har lige fået en ekstra kopi af fakturaen så jeg kan få bestilt Galaxy Buds sammen med. En fin telefon, men minimal opgradering fra min S21+ ;-)
--
#10
jespert
Guru
07-03-2022 15:08

Rapporter til Admin
Det med galaxy buds - gælder det kun telefoner som er forudbestilt i februar?
--
#11
Lumaci
Semibruger
07-03-2022 15:39

Rapporter til Admin
Fik min den 22 hos Telia, dog røg den retur igen.
--
#12
cos68
Juniorbruger
07-03-2022 18:41

Rapporter til Admin
#10 Ja det var kun for telefoner forudbestilt i februar. #9 Var det hos Power, du fik en ekstra faktura med IMEI nummer? Hvis det var, hvordan fik du så fat i den?
--
#13
sder
Juniorbruger
07-03-2022 19:25

Rapporter til Admin
Bestilte vores i februar og vi har ikke fået den endnu. Er tæt på at afbestille hos Power pga. dårlig kundeservice. Hører at andre har fået, selvom de har bestilt i starten af marts. Det virker ikke til at der er styr på det.
--
#14
Fatter
Guru
07-03-2022 19:55

Rapporter til Admin
Slå nu koldt vand i blodet, Power er såmænd / måske ramt af leverings problemer som mange andre butikker https://llk.dk[...]
--
Med venlig hilsen Fatter
#15
Romaniuz
Semi Supporter
08-03-2022 07:43

Rapporter til Admin
Nej, det var direkte fra 3, men der er ikke IMEI på, i første omgang havde jeg det bare som en ekstra linje på vores normale firmafaktura ;-)
--
#16
Qlimax
Ultra Supporter
08-03-2022 10:04

Rapporter til Admin
#1 Hvor og hvordan claimer man de her gratis buds?
--
#17
aznbull
Supporter
08-03-2022 11:11

Rapporter til Admin
#16 Du kan kun claim de gratis buds hvis du bestilte ved forsalg og senest d.26 Februar hvis jeg ikke husker forkert. Men hvis du opfylder kravet for at få de buds, skal du gøre det inde i Samsung members appen, der er en mulighed for at claim kampagnen og du skal udfylde nogle oplysninger og de vil sende de buds til dig omkring slut Marts igen hvis jeg ikke husker forkert. Men ellers kan du google Free buds with S22 presale og få følg de anvisninger der dukker op.
--
Punch first, ask while punching..
#18
DNS
Elitebruger
08-03-2022 22:32

Rapporter til Admin
#17 Man skal bruge sin s22 i members appen før det kan lade sig gøre tror jeg, og det kan senest anvendes 31 marts vidst nok, så lidt skod hvis man ikke modtager mobilen inden. Jeg venter også selv på min s22 og gerne helst så jeg kan benytte mig af tilbuddet om at få de buds, det var mere eller mindre 60% af grunden til jeg købte inden 24 februar.
--
#19
cos68
Juniorbruger
09-03-2022 12:28

Rapporter til Admin
Så fik jeg min Galaxy S22+. Jeg har nu forsøgt at bestille de gratis Galaxy Buds Pro inde i Members App. Der står højt og tydeligt, at man skal have en faktura med IMEI nummer. Min faktura fra Power indeholder ikke noget IMEI nummer. Jeg har snakket med Power, men de kan ikke lave en faktura med IMEI nummer. De siger det er Samsungs kampagne og derfor Samsungs problem. Nu har jeg prøvet at sende den ind uden IMEI nummer på fakturaen. Så må jeg se, hvad der sker. Det er godt nok ringe koordineret.
--
#20
xFuglen
Bruger Aspirant
11-03-2022 20:52

Rapporter til Admin
Har i dag modtaget min S22, 128gb, grøn, bestilt fra CBB. Link til Buds Pro bestilling: https://rainbow2022.veddesta-kampanj.se[...]
--
Proshop 3080 TUF OC u-officielle kø: https://docs.google.com[...]
--
Sidst redigeret 11-03-2022 20:53
#21
sder
Juniorbruger
12-03-2022 22:04

Rapporter til Admin
#19 Det er ikke første gang vi køber igennem Power og Samsung kampagne og HVER gang er der det her problem. Sjovt nok, er det ikke samme problem, hvis man havde købt via telmore mm.
--
Sidst redigeret 12-03-2022 22:04
#22
Brigo
Semi Supporter
21-03-2022 12:17

Rapporter til Admin
Til jer der har bestilt Buds Pro via Members app'en. Har i fået en kvittering eller noget på at i har udfyldt formularen og bestilt? Har udfyldt den, men har ikke modtaget en bekræftelse eller lignende herpå.
--
R5 1600, Aorus X370 Gaming 5, Vengeance LPX 16 gb ddr4 - 3000 MHz, RX5700XT(Gigabyte Gaming OC) 500 GB Samsung Evo 860 + 4TB HDD, Corsair Rm850x
#23
Ronson
HOL Moderator
21-03-2022 14:34

Rapporter til Admin
#22: Ja, jeg fik en mail med "Tak for din registrering." samme dag jeg registrerede og "Din registrering er nu godkendt" 3 dage senere.
--
Klik her for evig lykke: http://chipsguiden.dk[...] Klik her for HOL Bladet: http://chipsguiden.dk[...]
#24
Romaniuz
Semi Supporter
21-03-2022 15:48

Rapporter til Admin
Til jer der har ventet i mere end 21 dage på S22 eller tablet S8, kan man nu få en gratis lader via Samsung Members app'en. Jeg har to ladere jeg skal have bestilt til de 2 S22'ere jeg har forudbestilt til ungerne... At min er kommet er jo bare lækkert. Har også indsendt og fået bekræftet at de sender Galaxy Buds Pro min vej, uden EMEI på faktura, de har også ændret i app'en til et ordrenummer. Plus, de har ændret fristen for at få Buds til hele april, da de åbenbart ikke forventer at kunne levere her i marts.
--
#25
Kristina
Ultra Nørd
21-03-2022 16:50

Rapporter til Admin
#24 Spændende! Tak for headsup.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#26
Jacob [5260 Od.S]
Semi Nørd
21-03-2022 17:19

Rapporter til Admin
#24 Gælder det uanset hvor den er bestilt? Min svigermor har bestilt en S22 gennem El-giganten med buds og jun har ventet i en måneds tid nu. Hun har pt en frist som siger at den kommer hjem d. 28/3.
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#27
Mikael
Junior Supporter
21-03-2022 18:12

Rapporter til Admin
Jeg har lige fået godkendt min claim på Galaxy Buds idag. Der gik ca. 2 uger, fik ingen kvittering eller noget undervejs. Skulle få dem mellem den 20/4 - 30/4.
--
#28
Kristina
Ultra Nørd
21-03-2022 21:49

Rapporter til Admin
#24 Har du mon et link eller et eller andet, man kan henvise til? Jeg kan ikke finde kampagnen inde i Samsung Members appen, selvom jeg købte min S22 inden d. 24. feb.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#29
Kristina
Ultra Nørd
21-03-2022 21:55

Rapporter til Admin
#24 Og hvis du ikke har link, om du evt. kan sende et skærmprint af kampagnen via imgur eller lign.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#30
Ronson
HOL Moderator
21-03-2022 21:55

Rapporter til Admin
Members > Fordele > Nede i bunden "Har du ventet længe.." https://imgur.com[...]
--
Klik her for evig lykke: http://chipsguiden.dk[...] Klik her for HOL Bladet: http://chipsguiden.dk[...]
--
Sidst redigeret 21-03-2022 21:57
#31
Kristina
Ultra Nørd
21-03-2022 22:00

Rapporter til Admin
#30 Takker for info, men får det slet ikke frem hos mig. Min "Fordele"-afsnit er bare tomt. Derfor tænkte jeg at oprette en sag ved Samsung, hvis nogen kunne være så venlig at sende et eller andet skærmprint. Edit: perfekt, tak for skærmprint. :-)
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
--
Sidst redigeret 21-03-2022 22:00
#32
Brigo
Semi Supporter
21-03-2022 22:55

Rapporter til Admin
#31 - Kan ikke huske hvor, men jeg læste at det kunne vare nogle dage før fordelene dukker op i app'en. :) Det tog næsten to dage for mig før siden ikke var blank.
--
R5 1600, Aorus X370 Gaming 5, Vengeance LPX 16 gb ddr4 - 3000 MHz, RX5700XT(Gigabyte Gaming OC) 500 GB Samsung Evo 860 + 4TB HDD, Corsair Rm850x
#33
Kristina
Ultra Nørd
21-03-2022 23:02

Rapporter til Admin
#32 Modtaget, prøver lige at vente nogle dage så. Tak for headsup.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#34
aznbull
Supporter
21-03-2022 23:31

Rapporter til Admin
#33 Min bror kunne heller ikke finde kampagnen i Samsung member app'en, det viste sig at han mangler at færdiggøre opsætning og opdatering af alle apps og software update. Desuden skal der være et simkort i før kampagnen dukker op. Jeg har forresten her i dag modtaget en email fra det der veddersta som står for kampagnen, at de har afvist min applikation med begrundelse i at jeg har købt min s22ultra udenfor kampagne perioden, hvilken er underligt da jeg har købt telefonen d 10-02-2022 hvilken er release dagen. Jeg fandt deres telefon nummer og gav dem et kaldt, en hurtig manuelt bekræftelse og en beklagelse for fejlen og jeg har fået en email bekræftelse på de buds. Det er godt nok bøvlet det Samsung har gang i, håber at de ændrer proceduren i fremtiden hvis de ønsker et bedre image.
--
Punch first, ask while punching..
#35
Kristina
Ultra Nørd
22-03-2022 00:47

Rapporter til Admin
#34 Yeez. Ja, det lyder helt på månen. Men godt du fik det fikset, trods bøvlet. Er meget overrasket over, at det sejler så meget for Samsung.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#36
Romaniuz
Semi Supporter
22-03-2022 08:12

Rapporter til Admin
Takker til #30 for opfølgning, nu jeg ikke lige har fået vist af billede fra app'en :-) Ja, det kører ikke helt smurt for Samsung, men jeg tror også de så gerne hjælper/retter til, hvis man tager fat i dem.
--
#37
laxxe
Ny på siden
24-03-2022 17:08

Rapporter til Admin
Jeg har et spørgsmål ang den gratis oplader man kan søge om.. hvad dælen skriver man i de kasser hvor de spørger efter artikelnummer?
--
#38
sder
Semibruger
24-03-2022 17:18

Rapporter til Admin
Jer der har modtaget S22 Ultra 256 gb, hvornår har I bestilt?
--
#39
Kimzen
Ultrabruger
25-03-2022 14:24

Rapporter til Admin
Har nogen fået kompensation for forsinkelse af deres s22 bestilling? Bestilte den 11. februar, og kundeservice har sagt at den nuværende forventet leveringstid er d. 21. april til den butik jeg har bestilt hos. De nævnte at flere butikker giver kompensation for ventetiden - nogle der har fået noget?
--
#40
Mikael
Junior Supporter
25-03-2022 17:38

Rapporter til Admin
Fik mine Galaxy Buds Pro idag. Gik kun 4 dage fra ansøgningen var godkendt til modtagelse af Buds Pro. Det er godkendt, selvom de skrev at de ville komme mellem d. 20/4 og 30/4.
--
#41
sder
Semibruger
25-03-2022 17:57

Rapporter til Admin
#39 De har tilbudt et grimt cover..
--
#42
DNS
Elitebruger
25-03-2022 18:43

Rapporter til Admin
Hvordan ser jeg de her tilbud med oplader og kampagnen med buds pro? Kan man kun se det via members appen fra den s22 man har bestilt, eller hvordan fungere det.
--
#43
Andersov
Super Supporter
25-03-2022 20:18

Rapporter til Admin
Er der mon en sammenhæng mellem levering og farve? - De som har modtaget, er de alle sorte eller varierer det? Jeg har selv langt om længe fået mulighed for at bestille en ultra men hvis den grønne f.eks. tager 2 måneder længere end den sorte, så gider jeg ikke vente.
--
[Ryzen3600][AsRock B450M Fatality][16GB DDR4][MSI 1070 Ti][Acer X34][Lenovo Yoga 730]
#44
sder
Semibruger
25-03-2022 21:06

Rapporter til Admin
#43 Virker ærligt talt helt random. Kender nogle der har fået, selv om at de har bestilt flere uger efter os. Det her er ikke bare Samsungs problem, men også Power der sejler.
--
Sidst redigeret 25-03-2022 21:06
#45
DNS
Elitebruger
26-03-2022 16:01

Rapporter til Admin
Edit: jeg fandt svaret
--
Sidst redigeret 26-03-2022 16:04
#46
aznbull
Supporter
26-03-2022 16:04

Rapporter til Admin
#38 Jeg fik min s22 ultra 256GB sidste torsdag, jeg bestilte den ved release dag dvs 10-02-22. Har også modtaget min galaxy buds pro.
--
Punch first, ask while punching..
#47
NeoLite
Supporter
26-03-2022 18:10

Rapporter til Admin
Der er flere youtube videoer der fortæller om lag på exynos udgaven og CPU throttling i de fleste apps. https://www.youtube.com[...]
--
Sidst redigeret 26-03-2022 18:11
#48
SShadowS
Guru
26-03-2022 19:10

Rapporter til Admin
#47 CPU throttle er fjernet nu.
--
5950X|Crosshair VIII Formula|64GB RAM ASUS3090STRIX-OC|PG279Q 980 PRO 2TB|970 EVO+ 2TB|Samsung 860 PRO 2TB 2xSamsung860 QVO 2TB|Corsair AX1600i
#49
Morten77
Ultrabruger
26-03-2022 19:59

Rapporter til Admin
Ikke endnu, men har fået en mail om den kommer 29 marts. Er bestilt hos Telia.
--
Ryzen 7 5800x, X570 Aorus Elite - RX 6800 MSI Gaming x trio 16 gb Cruzial ballistix 3600 mhz 1 TB nvme. M.2 850 Corsair RM850 Gold
#50
aznbull
Supporter
26-03-2022 21:56

Rapporter til Admin
#37 og #45 Fandt i ud af hvad artikelnummer er for noget ?
--
Punch first, ask while punching..
#51
laxxe
Ny på siden
26-03-2022 22:44

Rapporter til Admin
#50 desværre.. er stadig på bar bund
--
#52
DNS
Elitebruger
27-03-2022 22:28

Rapporter til Admin
#50 Ja artikelnr der valgte jeg bare det artikelnr min tlf har, jeg har den i farven grøn, så inde på telias hjemmeside valgte jeg den i grøn, og der matchede en af vaglene med det artikelnr jeg fik inde på telias hjemmeside
--
#53
DNS
Elitebruger
27-03-2022 22:36

Rapporter til Admin
Hov forkert i #52 fandt det faktisk ikke på telias side sorry, jeg søgte på et af de artikelnumrer jeg troede jeg havde, og fik bekræftet at det var det rigtige artikelnr da google viste resultater af den grønne s22, og proshop var et af resultaterne også, som viste artikelnr på telefonen i grøn. Dette er den grønne s22 ikke plus eller ultra bare helt normale s22 sm-s901bzggeub
--
Sidst redigeret 27-03-2022 22:37
#54
laxxe
Ny på siden
28-03-2022 10:20

Rapporter til Admin
#53 Tak for det. Jeg troede faktisk, at de efterspurgte et artikelnummer på opladeren... fjollet. Men mange tak for det
--
#55
DNS
Elitebruger
28-03-2022 11:58

Rapporter til Admin
#54 Det gjorde jeg også til at starte med, men selve valgmulighederne virkede for mig meget til at være et mobils artikelnr, så prøvede at søge på det nr jeg tænkte passede til min mobil
--
#56
Kristina
Ultra Nørd
28-03-2022 12:50

Rapporter til Admin
Nogen, der ved, hvor lang tid kampagnen varer for den der "har du ventet længe?"-kampagne vedr. opladeren i jf. #30?
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#57
Romaniuz
Semi Supporter
28-03-2022 13:18

Rapporter til Admin
Indtil d. 15. april :-) https://imgur.com[...]
--
#58
Kristina
Ultra Nørd
28-03-2022 13:21

Rapporter til Admin
#57 Perfekt - takker :)
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#59
Jacob [5260 Od.S]
Semi Nørd
28-03-2022 20:25

Rapporter til Admin
Nogle som har købt ved El-giganten og claimet deres Buds? Min svigermor har pre-order og jeg er ved at udfylde hendes claim i members app'en. Der står dog, som jeg forstår det, at kvittering skal have både dato, et eller andet og serienummer. Hverken hendes bon (fået da hun betalte i februar) eller hendes emailkvittering (fået da hun fik sin telefon (24 marts) indeholder serienummer. Hvad gør man så?
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#60
Kristina
Ultra Nørd
28-03-2022 20:27

Rapporter til Admin
#59 Finder IMEI i indstillinger på telefonen og skriver det ind. Via appen sker det dog automatisk, hvis jeg husker rigtigt.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#61
Jacob [5260 Od.S]
Semi Nørd
28-03-2022 20:43

Rapporter til Admin
Ok takker, men det betyder ikke noget, det ikke står på kvitteringen. Mest fordi jeg ikke gider sende afsted og vente 10 dage og så få svar tilbage at der ikke kvalificeres til tilbuddet fordi serienr skal stå på kvitteringen.
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#62
Kristina
Ultra Nørd
28-03-2022 21:12

Rapporter til Admin
#61 Hvis det er gennem appen, skulle det gerne køre snorlige uden de afviser.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#63
Jacob [5260 Od.S]
Semi Nørd
28-03-2022 21:16

Rapporter til Admin
Det er gennem members app'en. Ok, jeg prøver. Tak for hjælpen
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#64
sder
Semibruger
30-03-2022 18:24

Rapporter til Admin
Bestilt i midten af februar og har lige fået at vide, at de først kan levere 19/4. Det er femte gang at Power skubber ordren... Sidste gang jeg vælger Power. Kender flere fra Elgiganten/Telia (direkte) der har fået meget hurtigere.
--
#65
aznbull
Supporter
30-03-2022 20:57

Rapporter til Admin
#64 Spørg dem om du kan få noget kompensation.
--
Punch first, ask while punching..
#66
Kristina
Ultra Nørd
30-03-2022 21:01

Rapporter til Admin
#64 Total dårlig stil. Du kan helt sikkert godt bede om en væsentlig kompensation. Hvor mange har du købt, en?
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#67
sder
Semibruger
30-03-2022 22:35

Rapporter til Admin
Vi er blevet tilbudt et mobil cover som kompensation indtil videre.. #65, 66. #66 En samsung s22 ultra 256 gb.
--
#68
Kristina
Ultra Nørd
30-03-2022 22:44

Rapporter til Admin
#67 Det synes jeg ikke du skal lade dig spise af med. At skubbe en ordre 5 gange, der skulle være leveret ved release, er helt uacceptabelt i mine øjne. Skriv evt. konkret til dem, hvad du forlanger. Det kunne fx være 300 kr. i Power point til dit næste køb eller lign.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#69
NeoLite
Supporter
01-04-2022 19:15

Rapporter til Admin
Samsung snyder med performance: https://www.youtube.com[...]
--
#70
aznbull
Supporter
01-04-2022 21:52

Rapporter til Admin
#69 Det er ikke helt at snyde som den gang OnePlus gjorde i sin tid. Samsung throttle sin SOC performance i spil for at oprette holde et stabil fps så du kan spille i længere tid med et "lav/høj" fps, alm apps bliver ikke manage på samme måde og har derfor frit spil ift pcu kraft da mange apps kun belaster cpu'en med meget korte burst, dvs cpu'en ikke booster mere end det den er angivet til for at opnå et kunstigt højere score. Oneplus gjorde noget helt andet i sin tid da de blev taget i at snyde, var at deres cpu boostede "mere" end normal maks hastighed når der køres en benchmark og kun når der køres benchmark.
--
Punch first, ask while punching..
#71
MortenPå
Ny på siden
02-04-2022 11:41

Rapporter til Admin
#64 Jeg har bestilt i Elgiganten den 24 Februar, en almindelig Galaxy S22 128GB i sort, og har endnu ikke modtaget, blot flere forsinkelser ind til videre. Så tror ikke nødvendigvis Elgiganten er bedre hvad det angår.
--

Opret svar til indlægget: har nogen modtaget deres s22 endnu?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login


ANNONCE