Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

iPhone 13 Pro reklamation?

Af Mega Nørd Wonza | 19-08-2023 13:49 | 911 visninger | 3 svar, hop til seneste
Hej hol.dk Igår ville jeg tage nogle billeder med min iPhone 13 Pro. Den har et år på bagen og har aldrig været tabt og er altid blevet håndteret ordenligt. Lagde mærke til en vertikal prikket linje henover skærmen, hvor mellemrum i mellem prikkerne ændres alt efter om jeg zoomer ind eller ej. Nogle gange er de der, andre gange er de ikke.. Men irriterende er det. Eksempler: https://ibb.co[...] https://ibb.co[...] https://ibb.co[...] https://ibb.co[...] Hvad kunne dette være og mon jeg kan gøre noget ved det selv? Hardware fejl? God Lørdag Mvh
--
i7-13700 • ASUS Prime Z790 • 32 GB CL32 G.Skill 6400MHz • NZXT Z63W • Samsung Evo M.2 2TB • PALIT RTX 4090 • NZXT H510 FLOW
#1
Fc Junkies
Monster Nørd
19-08-2023 14:08

Rapporter til Admin
Spøjs fejl. Men nok desværre umuligt at sige uden at indlevere den. Har du googlet om andre har samme fejl? Prøvet at resette den?
--
Mvh Fc Junkies
#2
Wonza
Mega Nørd
19-08-2023 14:11

Rapporter til Admin
#1 Har prøvet at resette den og tjekket for opdateringer. Jeg har googlet mig til folk, der har samme fejl. Her nævnes at det måske er en defekt sensor. Den prikkede linje dukker op ved .05x zoom, 1x zoom og 2,5x zoom og lidt her og der. Andre gange forsvinder den. Den dukker op på videoer og også igennem andre apps som Snap og Instagram. Derfor tænker jeg det evt. er hardware..
--
i7-13700 • ASUS Prime Z790 • 32 GB CL32 G.Skill 6400MHz • NZXT Z63W • Samsung Evo M.2 2TB • PALIT RTX 4090 • NZXT H510 FLOW
#3
Wonza
Mega Nørd
19-08-2023 16:39

Rapporter til Admin
Har fundet løsningen sammen med Apple Support, hvis nogen skulle opleve det samme og falde over denne tråd. Efter gendannelse af iPhone gennem Macbook/PC med en frisk installation af seneste iOS, kunne Apples senior tekniker konkludere problemet som en hardware fejl og ikke software. Mobilen skal sendes til reklamation og reperares.
--
Sent from my i7-13700 • ASUS Prime Z790 • 32 GB CL32 G.Skill 6400MHz • NZXT Z63W • Samsung Evo M.2 2TB • PALIT RTX 4090 • NZXT H510 FLOW

Opret svar til indlægget: iPhone 13 Pro reklamation?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning