Den ene gang jeg har haft noget retur hos amazon fik jeg en UPS returlabel -med dette nummer ringede jeg bare til UPS og arrangerede pickup med den. -Det er dog en hel del år siden så har ingen idé om det stadig er sådan
Du kan ikke dele hvad de skriver til dig?
--
Linux, både privat og professionelt
Det er aldrig umuligt at trække et kabel, so stop whining
Da jeg havde en retur, for nogle år siden, fik jeg en postnord label jeg bare kunne smide på en pakke og en tur i pakkeboksen. Hvad står der i mailen siden du siger den er kryptisk?
--
i7- 9700K | Asrock Z390itx | EVGA RTX 2080 | 16gb corsair lpx ram | 500gb Samsung 960 EVO | Corrsair SF600 | Ncase M1.
Jeg havde en doa hos dem for noget tid tilbage og de skrev at de vil have min varer tilbage og sende penge retur ved modtagelse, jeg skriv jeg ville ikke betale for fragten ved doa, fik besked om jeg bare skulle sende kvittering på udgiften for fragten også ville de betale for det
--
Det foregår som #3 siger. Du skal selv betale og dokumentere udgiften. Har prøvet at sende med de labels du kan printe fra dem, men de kan ikke bruges til ar sende med fra Danmark.
--
Prøv at at skrive til dem i deres chat funktion. De er typisk rigtigt hjælpsomme.
Jeg har prøvet at ødelægge en PS4 controller. De sendte en ny (med hurtigt levering - selv om jeg havde købt med alm fragt). Med den nye fulgte en betalt returlabel. Så kunne jeg komme den defekte controller i kassen den nye kom i. Sætte label på. Og så en tur hen til en GLS shop eller hvilket fragtfirma det nu var (måske er det PostNord - sådan husker jeg seneste køb fra amazon.de)
--
#0, som #5 siger, tag en chat med deres support, de er meget hjælpsomme. Jeg har haft en del der skulle retur. Jeg har typisk bare selv betalt for fragten, og de har krediteret et beløb for forsendelsen efter indsendelse af kvittering på prisen, og en enkelt gang fik jeg blot en standart beløb refunderet, uden at skulle gøre noget som helst.
--