Ring eller skriv over facebook til dem. De har god kundeservice :)
--
- SezteC
#1
har snakket med dem 3 gange hvor de giver skylden på nogen som allerede er blevet testet og nogen som ikke har noget med det at gøre. de skyder den bare videre på teknikere som bare fortæller os det åbenlyse som er prøvet op til flere gange
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Oh. Skift udbyder så :)
--
- SezteC
Du kunne skifte tilbage til Telenor Max speed fiber. Har jeg selv og køre perfekt. Har ikke haft udfald. Det er sikkert også billigere end Yousee og du har allerede etableret fiberen, så burde ikke være noget problem.
Yousee har jeg ikke meget godt at sige om. Ringe kundeservice og hvis forbindelsen er ustabil, forbliver den formodentlig også ved med at være det. De mangler kompetencer på alle niveauer.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #4
Er både enig og uenig. Man kan snildt finde billigere end YouSee, og velsagtens bedre support. Hvis det blot er til hans forældre, som ikke skal bruge internettet til andet end at browse, så vil jeg råde til det samme. Et andet bud kunne være Kviknet - de skulle have rigtig god support, samt forbindelse.
Jeg har haft YouSee fiber i godt og vel 2 år nu, uden nogen som helst problemer. Fuld knald på download/upload og en konsekvent lav latency, som normalt er på 1 ms til nærmeste eller hurtigste speedtest. Jeg er dog også lidt heldig, at min bopæl er ret tæt på deres central, hvor trafikken udveksles.
Jeg havde dog problemer i en overgang da jeg var på deres coax forbindelse. Jeg var i et support/tekniker forløb på en måneds tid, hvis ikke mere, da jeg havde ekstremt dårlig og ustabil forbindelse (latency). Jeg måtte igennem supporten 4-5 gange og forklare dem mit problem fra starten hver gang, da det altid var en ny supporter. Første gang jeg fik tekniker ud, målte han min forbindelse og kunne ikke se nogen problemer, da det kom i perioder. Jeg ringede så ind igen da det fortsat var et problem og tekniker kom ud igen. Han kunne godt se, at der noget galt, men vidste ikke helt præcis hvad.
Teknikeren havde heldigvis kontakt til YouSee/TDCs netværkshold (3rd line går jeg ud fra), og fik en super vigtig information fra dem; der var et "major issue" i mit område med driftforstyrrelse, som åbenbart havde stået på i noget tid. Det vidste INGEN af de YouSee supportere jeg havde talt med. Teknikeren lovede at mit problem ville blive løst i løbet af 1-2 uger. Der gik 1 uge og mit problem var løst ved at de havde patchet noget på deres netværk i området.
Så ja, YouSees support kan man ikke bruge til noget som helst. Man skal have fat i deres teknikere eller være heldig at blive sendt videre til deres 2nd/3rd line support, hvis man er teknisk nok og insisterer på det.
--
#4
ja det bare lidt træls når der lige Er blevet skiftet selvskab for mindre end en måned siden, og fiber installationen er også helt nyt.
indtil videre virker det også som om de har nogenlunde samme oplevelse som du beskriver, hvilken er lige til at lukke og skide i for at være ærlig. Har selv hiper fiber og har ingen problemer haft med enten forbindelse eller support.
#5
ja Altså de browser for det meste bare på deres ipad/pc osv.
og den eneste grund til det blev yousee var faktisk at de var de eneste som ville betale for installationen af fiber da de tidligere husejere havde revet alt der hed fiber ned for some reason.
og det er virkelig god info du kommer med der. Det vil jeg 100% huske og bruge da det virkeligt kunne hjælpe. Mange tak! :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #0 Jeg ville finde ud af hvad problemet konkret bunder i, før end I skifter udbyder. Er der teknisk fejl på installationen, f.eks. beskidt fiber i fiberkonverteren, så vil det intet hjælpe at skifte udbyder. Ved du om problemet både opleves på kablet og trådløs forbindelse?
--
#5
Problemet er manglende kapacitet i krydsfeltet, da alle nye etableringer af fiber bliver lavet som GPON tilslutninger. Det eneste der hjælper er at blive ved med at henvende sig til teknisk support.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #8
Nu ved jeg ikke om du refererer til hans eller mit tidligere problem.
Men hvis det er til mit, havde det netop intet med kapacitet at gøre, som du også kan læse.
--