Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V2
Login / opret bruger

Køb og Salg \ Telefon / tablet \ Android

S: Samsung S9 Plus

Af Supporter Aspirant Belmin | 02-08-2019 20:22 | 635 visninger | 13 svar, hop til seneste
Jeg har sådan en telefon samsung s9+, jeg lige har fået tilbage fra reklamation, da den havde burn-in på selve skærmen. dvs. 2 års reklemation medfølger på denne telefon (efter reparationsdatoen), så den er som ny, helt ny skærm, og bagsiden og siderne er uden synlige ridser. Den har ikke været brugt siden jeg har modtaget den fra reklamation, der jeg har en anden telefon. Der er sat nyt panserglas på i selve butikken, og der medfølger 3 cover, emballage og kvittering. Tænker en 2999 for den.
--

SALG



Kolding





NemID valideret
Valideret



Kontakt bruger

#1
bobson
Giga Supporter
02-08-2019 21:11

NemID valideret

Rapporter til Admin
Altså er den ny, eller er den repareret? Hvornår er den i givet fald fra? Farve? Er det 64gb lagerplads den kommet med?
--
#2
Belmin
Supporter Aspirant
02-08-2019 21:39

NemID valideret

Rapporter til Admin
Den er oprindeligt fra 04/2018, men den har fået helt ny LCD, skærm, selv siderne er åbenbart blevet skfitet. Så der er ignen ridser på den, men den er repareret, ja. Den er sort, og 64GB. Ved ikke hvordan jeg har glemt at skrive at det en 64GB model.. :P
--
Sidst redigeret 02-08-2019 21:39
#3
bobson
Giga Supporter
02-08-2019 22:14

NemID valideret

Rapporter til Admin
#2 Fint, og når du skriver LCD skærm, så mener du AMOLED ikke?
--
#4
Belmin
Supporter Aspirant
02-08-2019 22:19

NemID valideret

Rapporter til Admin
#3 - Jeg sover, ja. hehe Amoled.. Der var Burn-in, og derfor blev den sendt til RMA
--
#5
tranb3rg
Bruger
02-08-2019 22:41

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil passe på med at handle med Belmin. Han er en fuskerrøv og jeg mangler stadigvæk at modtage de sidste dele og kvitteringer på en handel som blev foretaget for et halvt år siden. Han stoppede hurtigt med at svare efter af flere omgange at havde lovet at lade handlen gå tilbage da han ikke kunne skaffe de manglende ting og kvitteringer. Så husk at møde op hos ham og sikre jer papir på tingene og at alt er inkluderet inden i stoler på et ord af hvad han siger....
--
#6
Belmin
Supporter Aspirant
02-08-2019 22:59

NemID valideret

Rapporter til Admin
#5 - Hvilke kvitteringer manglede du? Ja, det sandt du fik ikke æsken med til bundkortet, og jeg tilbød dig at lade handlen gå tilbage på den, men du insisterede på at det hele skulle gå tilbage, selvom du inden havde accepteret at beholde CPU hvis du fik kvittering på den, som du også gjorde. Jeg kontaktede endda virksomheden den var købt hos, for at bekræfte at kvitteringen var legit, fordi du stillede spørgesmålstegn ved den. Jeg havde endda en anden køber til CPU'en, som ville have erhvervet den med det samme efter dig, og var også grunden til at jeg gik og overvejede bare at lade det hele gå tilbage, men dit brok og din attitude steg mig til hovedet, og fik mig til at hoppe fra. Du fik det endda solgt til mere end hvad du selv havde givet for det. Du var latterlig at høre på den gang, og er du stadig. :D
--
Sidst redigeret 02-08-2019 22:59
#7
bobson
Giga Supporter
02-08-2019 22:59

NemID valideret

Rapporter til Admin
#5 Det var da noget af en udtalelse, en heads up kan jo være pænt af dig, men kan du dokumentere den?
--
#8
tranb3rg
Bruger
02-08-2019 23:05

NemID valideret

Rapporter til Admin
#7 Om jeg kan dokumentere at jeg mangler kvittering på Cpu og alt tilbehør til et Asus Apex bundkort, som aftalt under handlen, privat hos Belmin i hans kælder i Kolding og derefter diskuteret op og ned over telefon. Næh det kan jeg vel ikke. Men nu har folk fået en heads-up, og så kan man jo bruge den eller lade være.
--
#9
Belmin
Supporter Aspirant
02-08-2019 23:13

NemID valideret

Rapporter til Admin
Du fik jo kvittering på den 9700k? og du endte med at sælge det hele for flere penge, end du havde betalt mig? Det eneste der manglede var den kasse til det bundkort. M.2 mount og andet mindre tilbehør var med og du fik det. Jeg har stadig beskederne, hvis du ønsker at jeg lægger dem op? du overdriver virkelig, det var egentlgit kun kassen og manualen der manglede.. du fik ellers alt andet med, og jeg tilbød dig sata-kabler, sli bro, og alt andet hvad der måtte følge med i selve kassen.
--
Sidst redigeret 02-08-2019 23:17
#10
tranb3rg
Bruger
02-08-2019 23:24

NemID valideret

Rapporter til Admin
Har du også alle telefon opkaldene hvor vi aftalte at lade handlen gå tilbage og jeg godtroende valgte at stole på dig når du sagde, vi skal bare lige på den anden side af den 1. for at du kunne betale pengene tilbage igen? Og når vi så kom til den 1. Så havde du ikke lyst alligevel, for jeg havde en “dårlig attitude” ? Belmin, held og lykke med salget af dine ting.
--
#11
Belmin
Supporter Aspirant
02-08-2019 23:28

NemID valideret

Rapporter til Admin
Tænk at du stadig bærer nag efter så lang tid, og at du vægler at skrive på alle mine opslag, både her og på hwt. Det Burde sige mere om dig, end det du anklager mig for. På grund af en kasse og manual... :P Jeg er ked af hvis jeg har stødt dig, men ja, jeg var ikke glad for måden du var på. Du kan prøve skrive til Volcanism og hører ham ad, hvordan hans oplevelse var, der vi aftalte at vores handel skulle gå tilbage. Jeg gav ham det han havde betalt, selvom prisen havde været god fra min side, plus ekstra penge for en mount han havde tilkøbt, som han nu alligevel ikke kunn bruge eller sende tilbage. Imodsætningen til din handel, var min handel med Volcanism prismæssigt rigtig god for mig, men han brugte heller ikke timer på at prutte priser på de enkelte dele.. Allerede der, vidste jeg at jeg aldrig skulle handle med dig igen hehe :D
--
Sidst redigeret 02-08-2019 23:34
#12
Jegergrim
Ultra Supporter
03-08-2019 00:34

NemID valideret

Rapporter til Admin
Synes også det lyder overdrevet. Jeg har handlet med Belmin adskillige gange smertefrit og han har altid holdt sine aftaler.
--
Dont delay, be evil today!
#13
Belmin
Supporter Aspirant
04-08-2019 22:09

NemID valideret

Rapporter til Admin
solgt
--