Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

En herinde arbejder hos Norlys?

Af Nørd Aspirant Dezel | 01-11-2023 22:46 | 1742 visninger | 11 svar, hop til seneste
Hey alle sammen. En herfra som kender noget til Stofa/Norlys fiber? De har lukket for vores net en uge nu, som de mener åbenbart vores regning ikke var betalt til tiden, som blev aldrig tilsendt. Først troede vi det var router, så fik jeg en ny. Derefter finder de ud af internet blev lukket pga en regning tilbage fra september. Support 40min ventetid. Alle andre henvendelser 60+ WTF Er det andre måder man kan komme i kontakt med dem? De sender bare en rykker for noget som jeg aldrig nogen sinde har modtaget, nu er vi også tilmeldt til pbs hvor nettet koster 600+ i stedet for 399
--
We have to warn the others, they are coming... - Walter, FRINGE

--
Sidst redigeret 01-11-2023 22:51
#1
jbred
Ultra Supporter
01-11-2023 22:51

Rapporter til Admin
tag du support 40 min, imens finder du din betalings service papir frem, hvor der står deres PBS-service nummer, dato, tid, ID der bekræfter at der er betalt, samt trukket fra din konto. Sværere er det ikke.
--
#2
tolagarf
Monster Supporter
01-11-2023 22:57

Rapporter til Admin
Stofa/Norlys har ikke sendt regninger ud i årevis. Det har fungeret sådan så længe jeg husker, og er op til brugeren selv at sørge for at betale regningen tid tiden. Betalings Service har altidens virket bedst for mig, så hvis man vælger at betale manuelt, tja så er det næppe Norlys fejl hvis den smutter ind imellem. Selvfølgelig kan der opstå fejl og hvis du mener, at du har betalt regningen, bør du sagtens kunne bevise det. Hvordan du så kan få et abonnement på 399 til pludselig at blive til 600+ ved at tilmelde dig BS, giver da slet ingen mening. Kan du forklare det lidt nærmere?
--
Sidst redigeret 01-11-2023 22:58
#3
Lowice
Semi Supporter
02-11-2023 09:42

Rapporter til Admin
#2 Fortæller du mig at hvis jeg bliver kunde hos Nordlys, så får jeg aldrig en regning fra dem? De skal da som minimum informere om hvordan betalingen skal forgå og komme med muligheder for betaling og hvorhen betalingen skal ske og på hvilken dato. Selv hvis man vælger at betale manuelt, så skal de da oplyse/minde dig om fremtidigt betalinger. Ud fra det du skriver, så kunne jeg aldrig finde på at være kunde hos Nordlys, hvis deres service er så ringe eller retter, ikke eksisterende.
--
#4
Colaplus
Guru
02-11-2023 09:52

Rapporter til Admin
Jeg har firmabetalt fibernet gennem Stofa/Norlys og har i flere år fået rykkere fordi jeg ikke har betalt regninger til tiden, som Stofa/Norlys aldrig har sendt til mig.... Jeg har ca. hver 3. måned en hyggelig telefonsnak med dem, så du er ikke alene.
--
MSI B460 MAG Tomahawk | i9-10900 | 32 GB Corsair Vengeance XFX Radeon RX 7900 XT | NZXT Kraken X63 | Corsair SF750 | Lian Li O11D Mini
#5
tolagarf
Monster Supporter
02-11-2023 10:22

Rapporter til Admin
#3: Det gør de skam, men de lægger digitalt på deres bruger portal. Er så op til kunden selv at tjekke op på det. Misforstå mig ikke, jeg forsvarer dem på ingen måde, men siger bare ligeud, som det er.
--
#6
Jesper Gæst
Junior Nørd
02-11-2023 10:25

Rapporter til Admin
Jeg har Nordlys til andet end internet. Jeg fik normalt regning pr email, selvom der er tilmeldt automatisk betaling via kort. (Billigere end PBS) For ikke så længe siden fik jeg email om, de ikke længere udsender regning pr email, men at man skal logge ind på deres site hvis man ønsker at se/downloade sin regning. Det anser jeg ikke for et problem. Om jeg skal logge ind på deres site eller logge ind på min mail hvis jeg vil se min regning, er same same for mig.
--
Sidst redigeret 02-11-2023 10:27
#7
Cani83
Semibruger
02-11-2023 10:26

Rapporter til Admin
Jeg er sikker på, at de som en del andre selskaber udelukkende sender første regning med posten, hvor de på den regning oplyser, at du ikke fremover modtager regningerne fysisk, men at du skal oprette en selvbetjeningsprofil. Når prodilen er oprettet, vil du fremover modtage en servicebesked, når regningen er dannet. Det er kun de kunder, som er fritaget for digital kommunikation, som fortsat modtager fysiske regninger med posten.
--
#8
Jesper Gæst
Junior Nørd
02-11-2023 10:27

Rapporter til Admin
#7 Præcis.
--
#9
Cani83
Semibruger
02-11-2023 10:32

Rapporter til Admin
Jeg arbejder selv for et konkurrerende energiselskab, som gør det på den måde - Det har været en tilvænning for vores kunder, men det fungerer efterhånden godt.
--
Sidst redigeret 02-11-2023 10:34
#10
jbred
Ultra Supporter
02-11-2023 11:29

Rapporter til Admin
Er der nogen der arbejder ved OK benzin, var nede og tanke for en uge siden og det lignede at den rundede op da jeg havde tanket 45 liter, vist langt over 30 øre den talte videre. Der er godt nok et service nummer og chat på hjemmesiden, ville bare lige høre om nogen arbejder der så jeg kan finde ud af om alt er som det skal være ?
--
#11
Martin Lohse
Semi Supporter
02-11-2023 22:16

Rapporter til Admin
Jeg er selv skiftet til Norlys, og fik faktisk oprettet det på PBS osv. allerede fra starten af - det gælder så åbenbart først fra regning nummer 2 af, så jeg modtog en rykker. Fat i kundeservice, som godt kunne se, at jeg havde gjort alt rigtigt, hvorved rykker blev slettet og regningen betalt. Jeg vil derfor anbefale du liiiige tager fat i kundeservice - de er villige nok til at løse det. Når det er sagt, så har du ikke reageret på en rykker, som du har fået på mail. Jeg fik i hvert fald min her.
--

Opret svar til indlægget: En herinde arbejder hos Norlys?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning