tag du support 40 min, imens finder du din betalings service papir frem, hvor der står deres PBS-service nummer, dato, tid, ID der bekræfter at der er betalt, samt trukket fra din konto. Sværere er det ikke.
--
Stofa/Norlys har ikke sendt regninger ud i årevis. Det har fungeret sådan så længe jeg husker, og er op til brugeren selv at sørge for at betale regningen tid tiden. Betalings Service har altidens virket bedst for mig, så hvis man vælger at betale manuelt, tja så er det næppe Norlys fejl hvis den smutter ind imellem. Selvfølgelig kan der opstå fejl og hvis du mener, at du har betalt regningen, bør du sagtens kunne bevise det.
Hvordan du så kan få et abonnement på 399 til pludselig at blive til 600+ ved at tilmelde dig BS, giver da slet ingen mening. Kan du forklare det lidt nærmere?
--
Sidst redigeret 01-11-2023 22:58
#2 Fortæller du mig at hvis jeg bliver kunde hos Nordlys, så får jeg aldrig en regning fra dem?
De skal da som minimum informere om hvordan betalingen skal forgå og komme med muligheder for betaling og hvorhen betalingen skal ske og på hvilken dato.
Selv hvis man vælger at betale manuelt, så skal de da oplyse/minde dig om fremtidigt betalinger.
Ud fra det du skriver, så kunne jeg aldrig finde på at være kunde hos Nordlys, hvis deres service er så ringe eller retter, ikke eksisterende.
--
Jeg har firmabetalt fibernet gennem Stofa/Norlys og har i flere år fået rykkere fordi jeg ikke har betalt regninger til tiden, som Stofa/Norlys aldrig har sendt til mig.... Jeg har ca. hver 3. måned en hyggelig telefonsnak med dem, så du er ikke alene.
--
MSI B460 MAG Tomahawk | i9-10900 | 32 GB Corsair Vengeance
XFX Radeon RX 7900 XT | NZXT Kraken X63 | Corsair SF750 | Lian Li O11D Mini
#3: Det gør de skam, men de lægger digitalt på deres bruger portal. Er så op til kunden selv at tjekke op på det. Misforstå mig ikke, jeg forsvarer dem på ingen måde, men siger bare ligeud, som det er.
--
Jeg har Nordlys til andet end internet.
Jeg fik normalt regning pr email, selvom der er tilmeldt automatisk betaling via kort.
(Billigere end PBS)
For ikke så længe siden fik jeg email om, de ikke længere udsender regning pr email, men at man skal logge ind på deres site hvis man ønsker at se/downloade sin regning.
Det anser jeg ikke for et problem.
Om jeg skal logge ind på deres site eller logge ind på min mail hvis jeg vil se min regning, er same same for mig.
--
Sidst redigeret 02-11-2023 10:27
Jeg er sikker på, at de som en del andre selskaber udelukkende sender første regning med posten, hvor de på den regning oplyser, at du ikke fremover modtager regningerne fysisk, men at du skal oprette en selvbetjeningsprofil.
Når prodilen er oprettet, vil du fremover modtage en servicebesked, når regningen er dannet.
Det er kun de kunder, som er fritaget for digital kommunikation, som fortsat modtager fysiske regninger med posten.
--
Jeg arbejder selv for et konkurrerende energiselskab, som gør det på den måde - Det har været en tilvænning for vores kunder, men det fungerer efterhånden godt.
--
Sidst redigeret 02-11-2023 10:34
Er der nogen der arbejder ved OK benzin, var nede og tanke for en uge siden og det lignede at den rundede op da jeg havde tanket 45 liter, vist langt over 30 øre den talte videre. Der er godt nok et service nummer og chat på hjemmesiden, ville bare lige høre om nogen arbejder der så jeg kan finde ud af om alt er som det skal være ?
--
Jeg er selv skiftet til Norlys, og fik faktisk oprettet det på PBS osv. allerede fra starten af - det gælder så åbenbart først fra regning nummer 2 af, så jeg modtog en rykker.
Fat i kundeservice, som godt kunne se, at jeg havde gjort alt rigtigt, hvorved rykker blev slettet og regningen betalt.
Jeg vil derfor anbefale du liiiige tager fat i kundeservice - de er villige nok til at løse det. Når det er sagt, så har du ikke reageret på en rykker, som du har fået på mail. Jeg fik i hvert fald min her.
--