Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Andre udbydere på Fibias net?

Af Juniorbruger FoolzRailer | 06-11-2020 11:38 | 4974 visninger | 42 svar, hop til seneste
Hej Jeg har prøvet at søge informationer frem og tilbage om hvad der skal ske omkring Fibias net. Jeg bor i Aarhus området og har Waoo produkter gennem Fibias Fibernet. Så vidt jeg har kunne læse mig frem til snakker de om at åbne op for andre udbydere, men er der nogen som kender den nuværende status for det? Jeg kan finde alle mulige forskellige daterede artikler, men synes ikke lige jeg kunne finde en konklusion på hvad der sker. Er der nogen som har styr på det, der kan kaste lidt lys over det?
--
#1
Kim2770
Junior Supporter
06-11-2020 12:23

Rapporter til Admin
Fastspeed kommer på i løbet af '21 Men kan heller ikke finde noget NYT om dette..
--
Engineered To Be Feared!!!
#2
Nye ud bydere
Gæst
06-11-2020 12:27

Rapporter til Admin
Hiper bliver de første der kommer til at udbyde net på fibers fiber i løbet at q1 2021 herefter følger Telenor, Fastspeed andre nuday udbydere gennem resten af 2021. så vidt jeg ved er der indtil videre ingået aftaler med 4 og der er 2 udbydere mere på vej.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
FoolzRailer
Juniorbruger
06-11-2020 12:34

Rapporter til Admin
#1#2 Tak for svar! Det bliver spændende at se hvad priserne bliver.
--
#4
Kim2770
Junior Supporter
06-11-2020 13:37

Rapporter til Admin
#3 Fastspeed har skrevet 349... et eller andet sted.. for 1000/1000, hvilket gør det RET interessant !
--
Engineered To Be Feared!!!
#5
FoolzRailer
Juniorbruger
06-11-2020 16:52

Rapporter til Admin
#4 Uuuh, ja det lyder jo virkelig som noget der er værd at få! Specielt hvis det også kører stabilt med få udfald. Har hørt lidt blandet fra folk der har Fastspeed ift. stabilitet, har aldrig haft problemer med Waoo.
--
#6
zxStai
Bruger Aspirant
17-12-2020 00:36

Rapporter til Admin
Mange nuuday firmaer får lov til at tilgå Fibias net i Q1. Hvad priserne bliver er et godt spørgsmål.
--
#7
ReneWagner
Ultrabruger
02-01-2021 16:32

Rapporter til Admin
Er der kommet nyt om emnet? Er pæææænt træt at kviknet og nægter at bruge fibia som har kabler Her på vejen.... ??
--
Have you tried turning it off and on again?
#8
JesperZ
Junior Supporter
02-01-2021 16:36

Rapporter til Admin
Altså jeg har allerede i midt december skiftet fra Eniig (Norlys/Waoo) til Fastspeed (349 kr for 1000 Mbit) og det kører fint indtil videre. Har du tjekket om ikke du kan skifte allerede nu?
--
#9
FoolzRailer
Juniorbruger
02-01-2021 17:03

Rapporter til Admin
#8 Jeg kiggede lige på TjekInternetudbyder og der er intet nyt endnu. Jeg tror kun det var dem, hvor Norlys valgte at kører Solo på der fik mulighed for alt muligt? Men ved det ikke med sikkerhed.
--
#10
BoomBoy
Monsterbruger
02-01-2021 18:44

Rapporter til Admin
Gælder det også for foreninger? 349 for 1000/1000 lyder bedre end de 489 for 500/500 jeg giver nu.
--
#11
JesperZ
Junior Supporter
02-01-2021 19:46

Rapporter til Admin
#9 kender ikke den side, men prøvede en lignende side og de muligheder der kommer frem der passer overhovedet ikke med hvad jeg rent faktisk har af muligheder på min adresse. Hvad sker der hvis du smider din adresse ind på fastspeed.dk?
--
#12
FoolzRailer
Juniorbruger
02-01-2021 19:57

Rapporter til Admin
#11 Den siger desværre også det ikke er tilgængeligt :( Kan dog se jeg kan få Hiper nu, ifølge deres hjemmeside. Edit: Der stod jeg SNART kunne få Hiper, en lille forskel!
--
Sidst redigeret 02-01-2021 19:59
#13
ReneWagner
Ultrabruger
02-01-2021 21:21

Rapporter til Admin
Jeg skal bare have noget fiber der ikke er fibia, så jeg håber snart at der sker noget her på Vestsjælland :) lige nu kan jeg kun få fibia på min adresse
--
Have you tried turning it off and on again?
#14
Michael
Gæst
02-01-2021 22:06

Rapporter til Admin
#9 ved du hvem der leverer fiber hvor du bor? Hvis du kan få Kviknet og snart Hiper, så lyder det som Nordenergi område? I så fald vil du kunne få Telenor (ikke snart - men nu :))
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#15
Michael
Gæst
02-01-2021 22:07

Rapporter til Admin
Sorry - set bort fra ovenstående, jeg så for sent at det var dig der var #0 og at du allerede havde skrevet hvor du bor.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#16
CV
Guru
03-01-2021 08:07

Rapporter til Admin
#13 Hvad er der galt med Fibia/Waoo? Personlig beef med dem? Har haft net hos dem i flere år, på forskellige adresser, og har aldrig haft problemer. Eneste minus er selvfølgelig prisen, indtil de åbner op for andre udbydere.
--
#17
CyberOpz
Giga Supporter
03-01-2021 09:17

Rapporter til Admin
#16 prisen er jo en afgørende faktor. Jeg kigger på hus med Fibia net og for mig er det reellevant med konkurrence i nettet. Kviknet er en udbyder, der sætter højt teknisk niveau. Det resultere son regel i et bedre produkt. De har en kompetent support og så er prisen skarp.
--
#18
Zapster
Megabruger
03-01-2021 09:38

Rapporter til Admin
#13 fibia ejer højst sandsynligvis de kabler i vejen, så uanset hvad vil du altid have "fibia" medmindre du flytter til en anden landsdel :) , fx her i Nordjylland er det jo Nord energi som ejer alle kablerne , det eneste forskel du vil kunne mærke som kunde ved skifte er, du kommer over på en anden backbone, fx. kviknet stinker her i nordjylland fordi din internet trafik skal hele vejen til kviknets elendige backbone i tåstrup , mens med telenor har du backbones over hele europa at kunne bruge, og da det var eniig før alt det forsvandt, havde de deres backbone i hirtshals.
--
#19
zxStai
Bruger Aspirant
03-01-2021 13:49

Rapporter til Admin
Nyværende status er: Nuuday har i start Q1 fået Hiper til at kunne kører på Fibias kabler, herefter kommer YouSee på, men ingen præcis info midt Q2 kommer telenor på Fastspeed kommer først i Q3 Kviknet kommer Q2
--
#20
CV
Guru
03-01-2021 15:19

Rapporter til Admin
#17 Det eneste jeg kan faulte Waoo på er prisen, grundet deres eneret til Fibias fiber kabler. Men det kan man jo håbe snart ændrer sig, selvom der har været ret stille på den front, siden de meldte ud at der ville blive åbnet op for andre, på sigt. Teknisk support hos andre kan være nok så dygtig, men når Waoo har noget der ligner 99,99% oppetid, så nærmer det sig lidt noget der er lidt irrelevant imo. Har dog ikke noget at klage over omkring Waoo's support. Den ene gang jeg har haft brug for dem, fik de løst problemet på meget kort tid.
--
#21
krauq
Bruger Aspirant
03-01-2021 17:14

Rapporter til Admin
#13: Du får den også lige i denne tråd, da du konsekvent er efter Kviknet. Måske du skulle have den korrekte tekniske forklaring på de udfordringer der har ramt Kviknets kunder. Det primære problem ligger i underdimensioneret udstyr i Eniigs net: ?https://www.version2.dk[...] Og hvor mange udbydere kender du, som viser samme åbenhed omkring deres tekniske setup og overvejelser, hvor kunder faktisk kan have indflydelse?
--
mvh Jesper \
#22
CyberOpz
Giga Supporter
03-01-2021 21:10

Rapporter til Admin
#20 det er da fedt. Jeg er ikke umiddelbart skræmt af prisen, men det er jo en faktor. Så vidt jeg kan se, så tilbyder Fibia ikke IPv6, hvilket er vigtigt IMO. Er nysgerrig om de har RPKI validering af BGP routningen og DNSSEC validering på DNS resolveren...
--
#23
Zapster
Megabruger
04-01-2021 01:05

Rapporter til Admin
#21 tror du mener den var henvendt til mig som er #18 , Ja han kan så fint poste omkring hans virksomhed og hvordan det er gået dem osv. men alt det han poster viser også ganske fint at de ikke har udstyret til at håndtere folks internet hvis der er X antal mennesker som skal dele f.x 1.25gb upload , og han med det samme skriver og henviser folk til uploader piratfilm , det bliver ikke mere patetisk end det, og at de nedlagde deres telefon linje fordi de ikke magter at snakke med kunder, det er fint, viser jo bare de ikke kan håndtere at de har bidt over for meget og de har tilladt alt for mange nye kunder i stedet for på et tidspunkt og sige, okay, vi kan simpelthen ikke modtage flere nye kunder vi bliver nød til at lukke for kundetilgang indtil vi har vores udstyr i orden til at håndtere det her. Vi sad jo rigtig mange og kunne knap nok nå over 200mbit hastighed og har betalt for en 1/1 gbit forbindelse , og det var også kl lort om morgenen når kl var 4-5 man forsøgte sig med hastighedstest osv. hans regnestykke i det hele taget er en værre omgang pis han forsøger at sælge folk dårlige undskyldninger for at have elendigt udstyr som deres backbone i Tåstrup , have Eniig i 9 år og havde aldrig de problemer med min internet eller i det hele taget min ping. Jeg skiftede til Telenor efter jeg opsagde vores kviknet, nettet kører forbavsende meget godt nu, ping tider på det halve, konklusionen er, deres udstyr er subpar og de skal ud og bruge et par millioner hvis de vil forvente at beholde deres kunder.
--
#24
krauq
Bruger Aspirant
04-01-2021 08:13

Rapporter til Admin
#23 Prøv lige at læse det igen, da det er imponerende hvor anderledes du læser det end jeg gør. - De 1,25Gbps er i energiselskabets net og har intet med Kviknet at gøre. - GPON ulemperne kan kun håndteres af energiselskabet.- Piratfilm står som nummer 3 i hans eksempel og er din fremhævelse. Og ja, de er ikke så store og skal derfor kæmpe mere, men de har mindst lige så meget styr på teknikken som de større udbydere. Fint du er skiftet og kører fint nu, men du aner ikke et hak om hvilket udstyr de kører eller hvor godt/dårligt det er, du gætter! Jeg kender til en del der bruger Kviknet og de har aldrig (som i ALDRIG) oplevet problemer.
--
mvh Jesper \
#25
Zapster
Megabruger
04-01-2021 08:21

Rapporter til Admin
Så er det jo komisk at jeg har set mindst 10-20 andre mennesker herinde alene brokke sig over hvor elendig kviknet er og hvordan det ikke ser ud til de har styr på noget som helst af det de laver, og prøver hver gang at skyde skylden på netejer, når problemet ligger hos dem selv. Det er et komisk forsøg på at sende bolden videre og bare ryste på skulderen og sige "det er ikke os"
--
#26
Canzer
Maxi Nørd
04-01-2021 08:25

Rapporter til Admin
#23 - kunne det tænkes at dine ping tider er mindre (i hvert fald til din next hop) fordi du ligger i nord energi/eniig område og Telenor terminerer deres backhauler i Aalborg hvor kviknet gør det i Ballerup? Yoel kan meget, men at Tune lysets hastighed er vist ikke en af dem :) Jeg har selv kviknet, og er glad trods de par nedbrud der har været.. og jeg var en af de første i eniig land. Kviknet har - modsat alle andre ca. - en stor åbenhed omkring hvad der foregår og hvilke udfordringer de oplever. Det syntes jeg er fedt.. så må man overleve uden support fra kl 8-20 hvor supporteren alligevel kun kan kigge i sin drejebog og bede dig genstarte udstyret
--
:)
#27
FoolzRailer
Juniorbruger
04-01-2021 08:34

Rapporter til Admin
#23/24/25/26/28 Lad os holde os lidt mere til topic, selvom det er en spændende diskussion. :)
--
Sidst redigeret 04-01-2021 08:35
#28
Zapster
Megabruger
04-01-2021 08:34

Rapporter til Admin
#26 - Det er også ganske fint du har fået hjælp hurtigt når du har haft brug for det, de tekniske support folk jeg snakkede med ved Telenor var yderst kyndige da jeg skulle bruge mit dsl kodeord til at sætte min egen router op, det var ikke noget med en drejebog ;-) , tror igen det kommer også an på hvem du kommer til at snakke med , Eniig havde heller ikke just de skarpeste folk i frontline men de problemer jeg havde med dem kunne tælles på mindre end 1 hånd i løbet af 9 år. Men ja at telenor har backbones flere forskellige steder i landet hjælper jo yderst meget , men ja jeg har skåret mindst 10ms af mine pingtider ved skift til telenor, det er nu stadigvæk ikke som at være på nord energi's backbone i hirtshals om kun er noget kun tættere på hvor jeg bor hvor mine ping tider var under 10 konstant til alt. kontra den ligger omkring ~15 nu ved telenor, men det er bedre end 25-30 ved kviknet, for det påvirker ens gaming, specielt når man er fps gamer når min trafik først skulle til deres subpar backbone i tåstrup før den kommer videre ud i verden og så hjem til mig i det kolde nord. Ja og så kan jeg jo ringe til telenor fra kl 7 morgen til 23 aften, må siges at være en yderst god service at have ved hånden. Vi er alle forskellige, men som en sagde , prisen har noget at skulle have sagt i den sidste ende, sommetider kan det godt blive for billigt.
--
#29
krauq
Bruger Aspirant
04-01-2021 09:18

Rapporter til Admin
#28: Jamen det ER jo netop begrænsninger i netejers fibersetup, der er problemet. Har du ikke læst det hele? Og det holder ikke at du gentagende gange kalder Kviknets backbone i Taastrup for dårlig, når udfordringen ligger i afstanden mellem Nordjylland og Taastrup. Kviknets valg med at lukke for indgående telefonkontakt er vi enige om er en forringelse, hvor deres størrelse (eller mangel på samme), helt klart har en betydning.
--
mvh Jesper \
#30
ReneWagner
Ultrabruger
04-01-2021 11:54

Rapporter til Admin
Mit beef med fibia.... Find deres side på Facebook og læs kommentarerne Ikke én har noget godt at sige. Det og deres priser, at de tager flere tusinde kroner for at tilslutte kabler som allerede er trukket. Mit beef med kviknet Samme opsætning som jeg havde før med tidligere udbyder, allerede 2 uger efter får jeg udfald på udfald, computere der ryger af nettet i tide og utide, det duer ikke for mig :)
--
Have you tried turning it off and on again?
#31
Thomas
BOFH
04-01-2021 12:50

Rapporter til Admin
#30>>Nu har jeg selv Fibernet gennem Fibia og jeg oplever intet problem. Derfro går jeg ikke ind på deres facebook og skriver. Så man skal ikke altid tage kommentarer på facebook for den entydige sandhed.
--
Hilsen Thomas Chefredaktør på HardwareOnline.dk
#32
krauq
Bruger Aspirant
04-01-2021 13:07

Rapporter til Admin
#31 det er jo desværre sådan det fungerer, kun dem med udfordringer giver lyd (brokker sig). Så der er alle steder et stort, tavst flertal, hvor tingene bare kører :)
--
mvh Jesper \
#33
Zapster
Megabruger
04-01-2021 16:23

Rapporter til Admin
#29 - Nu prøver jeg så en sidste gang med dig, du mener det er netejers problem, men nu har jeg jo fortalt dig mere end 1 gang, alle os kunder her i Nordjylland som var kunder hos Eniig, som jo praktisk var en del af nord energi, så det er deres udstyr vi er på og altid har været på siden Bredbånd Nord tiden. De problemer vi har haft kan tælles på mindre end 1 hånd på 9 år, hvor i ligger problemet at forstå det ? , jeg havde altid den hastighed jeg betalte for, havde aldrig udfald eller andet gejl. Så hvordan skal skiftet så til Kviknet så ligepludselig være netejers problem ? , deres udstyr har jo altid kørt som det skulle igennem de 9 år, de har jo ikke haft en massiv tilgang af nye kunder som Kviknet havde og hvad kviknet direktøren skriver i hans blog passer jo heller ikke. Hen over sommeren var det som om, vi fik et lille pusterum - men i slutningen af august fik vi nyheden om, at Konkurrencestyrelsen som en del af fusionen mellem SE og Eniig (som tilsammen blev til Norlys) havde stillet som krav, at alle kunder i Eniigs fibernet skulle opsiges og tvinges til at vælge en ny internetudbyder. Vi kender ikke det præcise antal, men vi anslår, der er tale om et sted mellem 100.000 og 170.000 kunder - og 30. september sendte Norlys opsigelserne afsted til de pågældende kunder. Det er et falsk postulat, han aner faktisk ikke en fløjtende fis om hvad han snakker om der var intet krav om alle Eniig kunder skulle opsiges og tvinges til at vælge ny udbyder, hvad er det for en omgang pis at lukke ud, alle fik et brev eller mail om at nu fusionerede de med Stofa og fremover hvis man intet foretog sig så blev man kunde ved Stofa og man skulle intet foretage sig og ens forrige pakke kom nu til at hedde bla bla bla istedet for yadda yadda yadda og prisen blev så og så, at jeg så nægtede at blive stofa kunde og ringede til eniig og opsagde, det var mit valg, i øvrigt så var der stadigvæk 30 dages binding på ens opsigelse selvom de fusionerede, komisk nok :) , da jeg jo var stillet ringere end før. De her mails kan jeg jo fint tage et screencap af og vise dig hvis du ønsker. Men igen, kørte fremragende i 9 år på samme udstyr som nord energi altid har haft / opgraderet henover tiden, skifter fra Eniig til Kviknet og mit internet kører ligepludselig af lort og svinger alt mellem 200 til 500mbit download, selv på de mest døde tidspunkter af døgnet, og vi snakker altid i december hvor jeg skiftede til kviknet, mens hele 2020 hvor alle mere eller mindre gik hjemme også i månedsvis havde jeg intet problem med mit net trods "spidsbelastninger" på nettet fordi alle var hjemme, jeg fik sjovt nok altid det internet jeg betalte for. Direktøren for kviknet er jo ligesom en politiker, snakker udenom, beskylder andre for noget , undlader at tage ansvar for deres egne fuckups. Jeg har hverken i øvrigt heller ikke efterladt negative reviews på trustpilot eller facebook, det klarer jeg fint mellem udbyder og jeg og når folk herinde efterspurgte til det, så gav jeg dem facts af hvordan min oplevelse var som kunde i Nordjylland.
--
Sidst redigeret 04-01-2021 16:24
#34
CyberOpz
Giga Supporter
04-01-2021 18:56

Rapporter til Admin
#33 Det er en fejlslutning, at bare fordi det virkede med din gamle monopol udbyder, så er det pr. automatik den nye der har problemet. Ifm. åbningen af nettet, sker der større tekniske omlægninger og det kan for småvildt sagtens være et problem i access nettet der giver udfordringerne. Når det er sagt, så har Kviknet ganske rigtigt deres backhauludgang i Taastrup og alt trafik skal dermed den vej omkring. Det er godt at du har fået større glæde med din nye udbyder, der jo besidder nogle andre kvaliteter sammenlignet med Kviknet. Jeg synes dog din sammenligning af Yoel med en politiker er utroværdig. Læs f.eks. hans indlæg i dag på Version2 om nogle af de udfordringer de står med.
--
#35
Canzer
Maxi Nørd
04-01-2021 19:28

Rapporter til Admin
#33 mig bekendt, så var et af vilkårene for at fusionen mellem eniig og SE måtte gå igennem, at alle kunder i Eniig land skulle aktivt gå ind og vælge udbyder.. ikke at de bare "blev flyttet hvis de ikke gjorde noget"
--
:)
#36
krauq
Bruger Aspirant
04-01-2021 19:51

Rapporter til Admin
#33 du aner tydeligvis ikke et hak om troværdigheden af Kviknets direktør, hans blog indeholder flere tidligere indlæg om andre udfordringer de har haft og hvordan de kom frem til en løsning. De er konsekvent åbne og ærlige, og ekstremt langt fra den politikeroplevelse du påstår. Du er sur på Kviknet pga. den oplevelse du haft, fair nok. Men løft lige næsen lidt op af rillen fremadrettet, det vil løfte niveauet. Og som der skrives i #34, indebærer åbningen af Eniigs fibernet så store ændringer, at dit argument om at "det altid har virket og det er Kviknets problem" ikke holder nogen steder. Flg. kan læses på Stofas kundeserviceside: Da fusionen mellem Eniig og SE blev godkendt, stillede Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen den betingelse, at alle kunder skulle have mulighed for at genvælge leverandør. Derfor kan vi ikke automatisk ændre dine produkter til Stofa, uden at du har valgt, at du vil fortsætte som kunde hos os.Du kan let og enkelt vælge Stofa på blivhosnorlys.dk. Og: Hører vi ikke fra dig, lukker vi for dit abonnement. Har du internet, tv via tv-boks og/eller fastnettelefoni lukker forbindelsen pr. 31/1 2021. Har du kabel tv, kan du se den præcise dato i brevet fra Norlys. Men vi sidder selvfølgelig klar til at tage imod en ny bestilling fra dig, hvis du fortryder. Er du i tvivl, er du altid velkommen til at ringe til os på 7026 1686. Telefonerne er åbne alle ugens dage fra kl. 8.00-20.00 – også i weekenden. Det rimer ikke med hvad du skriver?
--
mvh Jesper \
--
Sidst redigeret 04-01-2021 19:54
#37
Zapster
Megabruger
04-01-2021 20:18

Rapporter til Admin
#35-36 - https://imgur.com[...] Der skal i se, jeg skulle intet foretage mig, ingen blev opsagt, alt fulgte bare med over helt automatisk, det er hvad som fremgår i de her mails , ingen blev opsagt pr automatik, skulle man selv gøre hvis man ikke ville være kunde hos stofa.
--
#38
Canzer
Maxi Nørd
04-01-2021 21:09

Rapporter til Admin
Hmm.. i det brev jeg fik, skulle jeg så vidt jeg husker gå ind på Stofa's side og vælge enten TV eller Internet - eller begge.. I might be wrong Sikker på at den der ikke kom efter du havde trykket noget ind? *Note .. det der er Nord Energi, ikke Eniig.
--
:)
#39
Coff
Mega Supporter
04-01-2021 21:29

Rapporter til Admin
#37 Det var kun på Eniigs net at kunderne blev opsagt og aktivt skulle gøre noget. Nord Energi blev solgt til Norlys. Det er en forskel ;)
--
#40
Zapster
Megabruger
05-01-2021 00:38

Rapporter til Admin
#39 - Jeg var Eniig kunde, Eniig købte eller fusionerede med dengang bredbånd nord, Nord Energi ejer alt fiber i Nordjylland, dem som har gravet det ned, de selskaber har bare lejet sig ind på deres kabler :) , Ja næsten alle relevante selskaber har lejet sig ind på Nord Energi's fiber kabler, bortset fra Fibia, så derfor er der næsten ingen Nord for Aalborg som kan få Waoo da vi ingen Waoo udbyder har længere men det er vel kun et spørgsmål om tid.
--
#41
Luffe
Giga Nørd
05-01-2021 01:10

Rapporter til Admin
#40 Tænker Nord Energi skal melde sig in I "Opennet" som er Norlys's wholesale afdeling. Det er Opennet Fibia har en aftale med, så det er i de områder som Opennet tilbyder at Fibia kan købes.
--
Do not anger the BOFH, for he has root access.
#42
Zapster
Megabruger
05-01-2021 04:05

Rapporter til Admin
#41 Ja der er ikke andet at gøre end vente på det, vil mægtig gerne have waoo igen, var ovenud tilfreds med det vi fik til prisen , i mean, waoo viasat stor pakken indeholdt viaplay total som alene jo koster 339 om måneden , samt alle V film og serie kanalerne på selve tv'et og alle de andre tv kanaler, så kunne jeg godt leve med internettet kostede lidt ekstra, men ping tiderne deres backbone var i det mindst under 10 konstant.
--

Opret svar til indlægget: Andre udbydere på Fibias net?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login


ANNONCE