Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V2
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen

Google Workspace mail

Af Gæst Peter | 27-09-2021 00:22 | 226 visninger | 1 svar, hop til seneste
Vi har oprettet nogle fællesmail som vi er ved at opsætte på en række medarbejdere PCer, men problemet er at hver gang skal vi indtaste et telefonnummer og bekræfte via SMS og nu kan mit nummer ikke bruges mere. Det er de samme mails på en række PCer, så at bede om at bekræfte hver gang er irriterende og nu også umuligt. Kan det slås fra via Google Workspace admin? så man IKKE skal bekræfte? Syntes jeg fandt 2 factor kunne slås fra en gang, men nu kan jeg ikke finde det mere
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Google Workspace mail

Grundet øget spam aktivitet fra udlandet, er det desværre ikke muligt for dig, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning