Hvis det bare er skiven der er fjernet, burde det vel ikke at slide voldsomt mere, da scooteren jo er lavet til at køre den hastighed, og ikke de 30 km/t som vi må køre i Danmark.
Disclaimer: Har meget lidt forstand på scootere :)
--
"Theres no place like 127.0.0.1"
Det kommer an på hvordan den er tunet.
Det kan være der er pillet skiven ( det slider ikke, da det kun er danmark der har den skive - i andre lande er deres scooter uden skive som standard. )
Det kan også være cylinder, stempel, udstødning.
Men hvis du lige lader den stå i tomgang 20-30 sek hver gang du kører.
og så kør langsomt ( max ½ gas ) de første 2 min.
derefter er det bare fuld gas derud af.
og så skulle det ikke slide mere end normalt.
--
Ok, så man tør godt købe sådan en brugt!? :)
--
Af erfaring, kan jeg bestemt ikke anbefale en knallert det har sports cylindere.. De kan kan rigtigt hurtigt, men så skal du også købe nye hver anden måned:)
Jeg har en ven der har købt sådan et dyr, og jeg tror ikke han er særlig glad for den nu:)
--
Css klan: UOR= Union of retards
0#
Det giver "Næsten" sig selv. Jo flere omdrejninger jo kortere levetid. Jo mere belastning jo kortere levetid.
Men at pille skiven er jo ingen af delene, da "skiven" er en "dansk drosling"
Men så snart der bliver smidt anden indsugning, cylinder, stempler, kaburator/ændre i indsprøjtning via chip - jah så har du kortere levetid. Det kommer også helt klart an på om man køre fuld gas på kold motor, og om man sørger for at køre med en go olie!
/mvh
--
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics - Even if you win your still retarded.
Ok, men er der så nogen der kan anbefale en god olie, og gerne med et link til hvor man kan købe den? :)
--