Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Tunet knallert, og slid!

Af Monsterbruger Thembo | 11-04-2009 23:45 | 1122 visninger | 6 svar, hop til seneste
Hejsa, jeg så at der var en anden der også hvad oprettet en scooter tråd, og der fik han da nogle ganske fornuftige svar, og da jeg også lige har et spørgsmål tænkte jeg, at jeg også lige ville prøve. ;) Jeg har kigget lidt efter en brugt knallert 30, og de fleste har tunet dem! Men hvor meget slider det egentlig ekstra når den er tunet, i forhold til hvis den ikke er!? :/ Kom gerne med uddybende spørgsmål. :)
--
#1
Nomis
Elite Supporter
11-04-2009 23:49

Rapporter til Admin
Hvis det bare er skiven der er fjernet, burde det vel ikke at slide voldsomt mere, da scooteren jo er lavet til at køre den hastighed, og ikke de 30 km/t som vi må køre i Danmark. Disclaimer: Har meget lidt forstand på scootere :)
--
"Theres no place like 127.0.0.1"
#2
Kasper HS
Megabruger
11-04-2009 23:50

Rapporter til Admin
Det kommer an på hvordan den er tunet. Det kan være der er pillet skiven ( det slider ikke, da det kun er danmark der har den skive - i andre lande er deres scooter uden skive som standard. ) Det kan også være cylinder, stempel, udstødning. Men hvis du lige lader den stå i tomgang 20-30 sek hver gang du kører. og så kør langsomt ( max ½ gas ) de første 2 min. derefter er det bare fuld gas derud af. og så skulle det ikke slide mere end normalt.
--
#3
Thembo
Monsterbruger
11-04-2009 23:58

Rapporter til Admin
Ok, så man tør godt købe sådan en brugt!? :)
--
#4
Neerup
Monster Supporter
12-04-2009 00:47

Rapporter til Admin
Af erfaring, kan jeg bestemt ikke anbefale en knallert det har sports cylindere.. De kan kan rigtigt hurtigt, men så skal du også købe nye hver anden måned:) Jeg har en ven der har købt sådan et dyr, og jeg tror ikke han er særlig glad for den nu:)
--
Css klan: UOR= Union of retards
#5
Stroyer
Nørd Aspirant
12-04-2009 00:51

Rapporter til Admin
0# Det giver "Næsten" sig selv. Jo flere omdrejninger jo kortere levetid. Jo mere belastning jo kortere levetid. Men at pille skiven er jo ingen af delene, da "skiven" er en "dansk drosling" Men så snart der bliver smidt anden indsugning, cylinder, stempler, kaburator/ændre i indsprøjtning via chip - jah så har du kortere levetid. Det kommer også helt klart an på om man køre fuld gas på kold motor, og om man sørger for at køre med en go olie! /mvh
--
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics - Even if you win your still retarded.
#6
Thembo
Monsterbruger
12-04-2009 15:47

Rapporter til Admin
Ok, men er der så nogen der kan anbefale en god olie, og gerne med et link til hvor man kan købe den? :)
--

Opret svar til indlægget: Tunet knallert, og slid!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning