Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V2
Login / opret bruger

Køb og Salg \ Lyd og billede \ Lyd

S: Mulighed for klage JBL LIVE 300

Af Super Supporter Kronholm | 02-12-2020 17:55 | 6642 visninger | 220 svar, hop til seneste
Inspireret af en anden tråd, oprettes denne salgstråd, hvor interesserede har mulighed for at købe sig ind i en klage via forbrugerklagenævnet. Det koster et gebyr at indsende en klage til forbrugerklagenævnet. Det gebyr bliver refunderet såfremt man får medhold. Prisen på gebyret afhænger af hvor mange der ønsker at være med i klagen. Derfor må folk der gerne vil være med gerne give skrive: "JEG VIL GERNE VÆRE MED" uden yderligere kommentarer. Således er det nemmest at holde overblikket og dermed finde ud af "salgsprisen". Hvis der er nogle der har konstruktive bidrag til debatten omkring klagen / en eventuel klage, er det selvfølgelig også velmodtaget herinde. Det kan være juridiske indspark, tidligere erfaring fra lignende klager osv. Jeg har oprettet tråden, men det er ikke nødvendigvis mig der fører den videre. I første omgang er det blot for at finde ud af hvor mange vi er. Det er naturligvis et krav at man har lavet en bestilling af et sæt eller nogle få sæt JBL LIVE 300TWS høretelefoner til 79,95,- pr stk og at der er dokumentation herfor. (Bestillingsbekræftelse og/eller faktura) Denne tråd er oprettet forkert og burde derfor lukkes. Da der er kommet så mange svar som der er, får den undtagelsesvis lov til at leve. Men hvis der oprettes flere tråde på samme måde eller der skjules indlæg, så låses tråden uden videre.
--
Sidst redigeret 03-12-2020 20:01 af Thomas
#1
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 17:56

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#2
ande8118
Ultra Supporter
02-12-2020 17:57

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med.
--
Hobby fotograf www.sphotography.dk[...]
#3
andybebz
Bruger
02-12-2020 17:59

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
https://www.youtube.com[...]
#4
A.G.A.
Elite Supporter
02-12-2020 18:03

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#5
Ruma01
Monsterbruger
02-12-2020 18:04

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#6
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 18:05

Rapporter til Admin
Ok, det er vist en halvsløj sætning jeg fik fabrikeret der. Men hva faaan... Budskabet er vist kommet igennem. (kan ikk edit det længere) "Derfor må folk der gerne vil være med gerne give skrive: "
--
Sidst redigeret 02-12-2020 18:06
#7
DasMaiz
Semibruger
02-12-2020 18:06

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#8
DarkNoller
Monster Supporter
02-12-2020 18:09

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
If you havent googled it you made the mother of all fuckups
#9
Seriqst
Semibruger
02-12-2020 18:12

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#11
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 18:16

Rapporter til Admin
Så er vi indtil videre nede på 50,- pr mand for at klage.
--
#12
MorP
Semi Nørd
02-12-2020 18:22

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#13
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 18:27

Rapporter til Admin
Og vi skal så være minimum 14 der ønsker at klage for at nå over varens "minimumsværdi" på 1050,- dkk. Jeg ved ikke om de godtager at de >14 stk bliver lagt sammen. Det finder vi ud af.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 18:28
#14
dontmindme32
Ny på siden
02-12-2020 18:29

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#15
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 18:41

Rapporter til Admin
Det skal vist igennem center for klageløsning i første omgang. der er gebyret kun 100,- kr. Der er i øvrigt en afgørelse her, der ikke falder ud til forbrugerens fordel. (I øvrigt helt fair set med mine øjne). https://fkn.naevneneshus.dk[...] jeg synes vi må stå stærkt, når der sælges JBL høretelefoner(med ledning) til 50,- i forvejen, og har en masse andre trådløse høretelefoner til salg til under 500,- https://www.pricerunner.dk[...] https://www.pricerunner.dk[...] Derudover også når at det et amerikansk brand med et black friday tilbud.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 18:46
#16
Asgerkhan
Maxi Supporter
02-12-2020 18:48

NemID valideret

Rapporter til Admin
#15, omvendt falder denne afgørelse ud til forbrugerns fordel: https://fkn.naevneneshus.dk[...] Umiddelbart tror jeg det eneste der er at gøre er at klage og se hvad der sker.
--
I never pirated it, it was donated. By the file fairy. At night i put a empty harddisk under my pillow.
#17
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 18:53

Rapporter til Admin
Ja, jeg synes vi har en stærk sag. mht telefonerne, så var det så 3 vs 2 med afgørelsen, så den var alligevel lige på vippen. jeg tror ikke man får nogle vurderingsfolk til at påstå at vi som købere HELT ÅBENLYST BURDE VIDE at nogle JBL høretelefoner ikke skulle kunne sælges til 79,95 på en black friday, når f.eks. disse JBL trådløse høretelefoner har været til salg til 287,- https://www.pricerunner.dk[...] Vi behøver iøvrigt nok ikke at være 14. Jeg havde bestilt både til mig selv og min bedre halvdel. Der er nok flere af jer der har gjort noget tilsvarende.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 18:56
#18
Mazer
Ultrabruger
02-12-2020 18:53

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#19
Andersdk
Ny på siden
02-12-2020 18:57

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#20
MorP
Semi Nørd
02-12-2020 19:00

Rapporter til Admin
#17 Jeg har bestilt 2, og en anden jeg kender bestilte 2 til julegave. Så det er 4 sæt, på 2 ordre.
--
#21
KristianSlot
Mega Nørd
02-12-2020 19:03

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med
--
#22
Calchas
Ultrabruger
02-12-2020 19:03

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med *2 (hustru har også købt en på hendes egen ordre)
--
-all you trekkies and tv addicts -PG279Q, I5-8400 m. H150iprorgb, Aorus Elite Z390, snart Asus 3080 TUF, 16gb ram, 850 EVO, Lian-Li O11d, 9 LL120
#23
Daabeck
Elitebruger
02-12-2020 19:08

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med
--
#24
Wildmann
Mega Supporter
02-12-2020 19:16

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med :p
--
PC-o11 | Ryzen 3700x | Aorus Master 3080 | Arctic Liquid Freezer II 360 | B550-F | 16 GB 3200MHz CL 16 | Corsair RM750x | 1x Crucial P1 1TB
#25
Robert Luther
Mega Supporter
02-12-2020 19:19

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED 4 sæt, to til konen og jeg, og 2 til julegaver.
--
Asus Z370-G - I7 8700K - GTX 1070 Strix - AX850w - Samsung EVO 850 500 GB
#26
DarkNoller
Monster Supporter
02-12-2020 19:39

NemID valideret

Rapporter til Admin
#0 såmangler vi vist bare en som står for det. Mit forslag peger på dig :-) da du er trådopretter. Hvis der er brug for en indsamling af penge til det, de ca 50kr , så kan vi, os her i tråden der vil være med, sende dem pr mobilpay eller andet hvori man noterer sig sit navn. Derefter kan man sende dig en mail med de oplysninger der nu skal bruges i denne sag.
--
If you havent googled it you made the mother of all fuckups
#27
zinkler
Elitebruger
02-12-2020 19:40

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#28
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 19:51

Rapporter til Admin
Det er 100 totalt... og vi er hvad? 16-18-20 stykker i alt. Så er det ~5,- pr mand. :S Jeg er logget ind lige nu med nem-id på klageportalen. Man kan godt vælge at repræsentere flere personer. Jeg vil som repræsentant nok være den eneste som modtager respons på klagen i min e-boks. Jeg er usikker på om jeg skal bruge andres cpr. (Jeg har indtastet mit). Men det bliver forhåbentligt ikke nødvendigt. Men jeg skal bruge virksomhedsoplysningerne på JBL Danmark. Er der ikke variationer i de oplysninger der er tilgængelige, alt efter om det er hjemmeside info, faktura info eller kundeservice info?
--
Sidst redigeret 02-12-2020 19:54
#29
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 19:59

Rapporter til Admin
Skal vi bare sige tidsfristen for at melde sig til er kl 24 i aften. Umiddelbart er det ikke en videnskab at sende klagen afsted, så folk kan jo bare kopiere konceptet hvis ikke man når med i første omgang. I må gerne skrive en privat besked herinde med jeres ordrenummer fra JBL og det antal høretelefoner der er bestilt pr. ordrenummer. Så kan det jo være jeg skal kontakte JBL først for at høre om de er kommet på andre tanker. De finder nok ud af at vi mener det seriøst, hvis jeg har fået tilsendt alle jeres ordrenumre.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 20:01
#30
DarkNoller
Monster Supporter
02-12-2020 20:00

NemID valideret

Rapporter til Admin
#28 jeg har deres cvr nummer skal dog lige på computeren efter det, efter min kone er færdig med et virtuelt møde.
--
If you havent googled it you made the mother of all fuckups
#31
ande8118
Ultra Supporter
02-12-2020 20:01

NemID valideret

Rapporter til Admin
jeg har også 2 ordre på 1 sæt hver. har også faktura osv. på begge :)
--
Hobby fotograf www.sphotography.dk[...]
#32
BabaMac
Ultra Nørd
02-12-2020 20:02

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil også være med, købte to stk, et til kærestens julegave og et til mig selv..
--
Min hukommelse kører ikke på alle cylindre, reminders modtages gerne!! Mine salgstråde kører med al sandsynlighed også på Dba.dk..
#33
welsch
Ny på siden
02-12-2020 20:02

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED 5 sæt, delvist til julegaver og delvist bare til mig selv og familie
--
#34
peterlravn
Gigabruger
02-12-2020 20:02

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#35
Juju2
Bruger Aspirant
02-12-2020 20:04

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED Bestilte 2 gange 2 :-) til min bror og jeg, og en hver til mine forældre.
--
#36
Nymark2064
Monsterbruger
02-12-2020 20:09

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#37
minoo
Elite Supporter
02-12-2020 20:10

NemID valideret

Rapporter til Admin
hvordan fungere det? Jeg har to ordere på 1 stk værd den ene har de trukket pengene til den anden har de kun reserveret
--
#38
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 20:10

Rapporter til Admin
jeg har lidt svært ved at forholde mig til de ordrer hvor der er bestilt flere end f.eks. 3 stk... Eller flere ordrer fra samme husstand. Det vil nok ikke styrke den samlede sag. Man kan ikke udelukke at der er en familie der godt kan bruge 5 op til en juletid, men det er nok alligevel sjældent. Jeg vil ikke repræsentere flere der har bestilt 5 eller flere. Dem der allerede har skrevet der vil være med, kan godt komme med. Umiddelbart skal jeg bare bruge ordre nummer i første omgang og antal sæt pr. ordrenummer. Hvis ikke JBL forholder sig til min e-mail, så skal jeg også bruge faktura/bestillingsbekræftelse og diverse kontakt oplysninger hvis ikke de alle står på fakturaen.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 20:14
#39
Toltov
Ny på siden
02-12-2020 20:14

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED 2 stk.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 20:15
#40
Mazer
Ultrabruger
02-12-2020 20:15

Rapporter til Admin
#28 tænker det her er cvr: 11805744 https://datacvr.virk.dk[...] men cvr fremgår ikke i deres webshop.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 20:15
#41
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 20:30

Rapporter til Admin
På fakturaen står der dette: 15882182. Ophørt for 2 år siden. Skattely? Moms fusk? Bare sjusk? https://datacvr.virk.dk[...]
--
#42
Asgerkhan
Maxi Supporter
02-12-2020 20:30

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg har nu selv anmeldt dem til Center for Klageløsning. Så vidt jeg kan se er der precedens for at det er normal prisen der bliver brugt som udgangspunkt for denne slags sager (altså 1199 kr) På min kvitering står dette CVR 15882182, så det er dem jeg kan angivet som indklaget.
--
I never pirated it, it was donated. By the file fairy. At night i put a empty harddisk under my pillow.
#43
DarkNoller
Monster Supporter
02-12-2020 20:34

NemID valideret

Rapporter til Admin
#40 mener det du har der er er jbl's cvr nummer. Dem hvor vi har bestilt fra har et p nummer part nummer.
--
If you havent googled it you made the mother of all fuckups
#44
RasmusAR
Semibruger
02-12-2020 20:35

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med.
--
#45
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 20:43

Rapporter til Admin
#42 står der ikke at det er prisen man ønsker at købe varen for, som skal være min. 1050? Jeg googler!
--
#46
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 20:46

Rapporter til Admin
Hvis det er den vejledende pris man kan gå ud fra, så er det måske bedre selv at klage. Selv om man så risikerer at miste 100kr i stedet for 4kr. Men vi skal være enige om hvilken virksomhed vi har bestilt noget ved. Det er vel ikke smart at bruge et cvr nummer på en virksomhed der er ophørt for 2 år siden. Så skal vi som minimum skrive flere cvr numre på. Jeg synes det kunne være en ide at kontakte jbl og så vise dem de ca. 30 ordrenumre vi har indtil videre. Det kan måske gøre dem mere medgørlige, at de kan se vi går sammen om det.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 20:48
#47
MorP
Semi Nørd
02-12-2020 20:47

Rapporter til Admin
#46 Man står vel bedre hvis man klager i samlet flok ?
--
#50
DarkNoller
Monster Supporter
02-12-2020 20:56

NemID valideret

Rapporter til Admin
#48 skal du have vores ordre nr/bestillings nr i en pm eller hvordan gør vi det
--
If you havent googled it you made the mother of all fuckups
#51
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 20:57

Rapporter til Admin
I må gerne skrive til mig herinde i en privat besked med ordrenummer og antal. Hvis nu JBL kan tilbyde en væsentligt forbedret rabatkode, så er det nok at foretrække fremfor at klage via det offentlige, som nok har flere måneders behandlingstid.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 20:59
#52
MorP
Semi Nørd
02-12-2020 21:00

Rapporter til Admin
#51 Skal hvertfald være væsentligt. I og med, de selv har 39% rabat på den norske side, og tilbyder os 50% for deres fejl - det føles nærmest som et trick for at skabe mersalg. (Vi har lavet en fejl, men hey , her tag den her rabatkode . . . og køb hos os)
--
#53
Ruma01
Monsterbruger
02-12-2020 21:03

NemID valideret

Rapporter til Admin
#0 vil du have det som et screenshot? Ordren til jbl.
--
#54
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 21:06

Rapporter til Admin
Jeg er enig. Væsentligt forbedret. Men jeg lader dem komme med et forslag, hvis de ikke bare ignorerer mig. Så kan vi vende det forslag. #53 bare ordrenummer som tekst i første omgang. Jeg modtager en del beskeder. Jeg skal nok bekræfte modtagelse af dem alle, men jeg gør det nok først på dem alle i morgen.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 21:08
#55
zinkler
Elitebruger
02-12-2020 21:07

NemID valideret

Rapporter til Admin
Lad os se hvad siger til maile i første omgang. Så har vi et udgangspunkt.
--
#56
DarkNoller
Monster Supporter
02-12-2020 21:20

NemID valideret

Rapporter til Admin
Besked sendt til #0 med oplysninger
--
If you havent googled it you made the mother of all fuckups
#57
Kenneth T
Bruger Aspirant
02-12-2020 21:34

NemID valideret

Rapporter til Admin
Edit: Jeg har ombestemt mig. Jeg vil gerne være med (hvis jeg ikke vælger at klage alene). Jeg ville nok helst være med andre med kun 1-2 sæt, dog. Bestilte 2 styk
--
Sidst redigeret 29-12-2020 19:55 af Fjummer
#58
Kenneth T
Bruger Aspirant
02-12-2020 21:44

NemID valideret

Rapporter til Admin
Og for at tilføje, jeg ville selv være tilfreds med en voucher på 75% per sæt af vejledende pris. Blev også tilbudt en på kun 50%.
--
#59
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 21:55

Rapporter til Admin
At der er 3 ud af 30 som har bestil 4-5 stykker op til jul, påvirker nok ikke slutresultatet. Men jeg sætter altså lige klageprocessen på standby - jeg prøver først med den altid overvurderede dialog-kaffe. Men hvis ikke JBL er imødekommende i denne uge, så skal vi klage. Og det er jo så også det hele der kommer med. Annullering af ordre uden at angive den specifikke årsag. Hævning af beløb på paypal / Apple Pay uden at varen er sendt. Forkerte virksomhedsoplysninger på faktura. Det hele er med til at give et indtryk af at virksomheden sejler.
--
#60
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 21:59

Rapporter til Admin
#58 det er stadig næsten 4 gange mere end hvad vi bestilte det til. 85% synes jeg vi bør overveje... Men det er meget teoretisk... Jeg tænker bare jeg modtager 1. stk svensk fuckfinger. :)
--
#61
Smokeyy
Ny på siden
02-12-2020 21:59

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED - 2stk
--
Sidst redigeret 02-12-2020 22:02
#62
Ruma01
Monsterbruger
02-12-2020 22:07

NemID valideret

Rapporter til Admin
https://www.dba.dk[...] der er vist flere end dem herinde der har fået dem til den gode pris....
--
#63
ToFFo
Guru
02-12-2020 22:13

NemID valideret

Rapporter til Admin
Nu må du ikke blive gal når du læser det her. Jeg er ikke ude på at demoraliserer dig, inden din mission. Jeg prøver faktisk på at forberede dig på nogle af de ting, som du kan blive spurgt om, og blive bedt om at have dokumentation på, når du starter sagen. Man går jo heller ikke i krig med guns uden ammo :) I #17 sammenligner du med et produkt der normalt koster 590kr, som blev sat ned til 287kr en hel måned og så op igen. Rabat: 51% - Realistisk. Men i dette eksempel, er der tale om et produkt til 1189kr som blev sat ned til 80kr. Selvom det kun var en dag og selvom det tilfældigvis var black friday, er det temmelig vildt. Rabat: 93% - Urealistisk. Hvad har du af dokumentation? Har du et screenshot af deres slagtilbud, hvor de reklamerer med at det er en tidsbegrænset black friday pris, hvor der også står at varen er sat ned med de 93% eller hvad det nu måtte være? Er der nogen indikation på hjemmesiden, på købstidspunktet, der viser at de har et mega-super-blackfriday-sale på dette produkt, hvor man kan blive lokket til at tro, at det tilbud ikke er en fejl? Kunne det tænkes, at forhandleren kun havde et begrænset parti varer, til den ekstra lave pris? Og i ikke nåede at gennemføre jeres bestilling før de var udsolgt? Stod der noget på hjemmesiden om at det var et begrænset parti? Hvis nej, har du dokumentation herfor? Har du fået en ordrebekræftelse fra webshoppen efter placering af din bestilling? Altså ikke en bestillingsbekræftelse. Ikke en betalingsbekræftelse. Men en ordrebekræftelse, hvori der står, at de har accepteret din anmodning om at købe X vare til Y pris, hvor de 80kr også står. Har du noget der taler for din sag i forhold til om alle deltagere i "søgsmålet" har handlet i god eller ond tro? Bestiller man 1 sæt, måske 2, det er god tro. Men bestiller man 4+ sæt, så tangerer man til ond tro. Hold gerne tråden opdateret løbende. Vi kan måske alle lære noget :)
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 02-12-2020 22:15
#64
Eklund89
Superbruger
02-12-2020 22:17

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg faldt også over tilbuddet. Jeg tænkte at jeg bare bestiller 5 stk, og gik den igennem, super. hvis ikke, så ærgerligt. Jeg har fået en besked om at de skulle være afsendt fra Holland gennem postnord. Men helt ærligt det var 93% rabat. Der er uden tvivl handlet i ond tro.
--
#65
MorP
Semi Nørd
02-12-2020 22:22

Rapporter til Admin
Da denne fejl blev opdaget, justerede vi prisen og besluttede at afvise forkerte ordrer. Desværre var nogle ordrer allerede behandlet, og vi kunne ikke afvise dem. Fik jeg på mail som årsag til at nogle har fået, og andre ikke. Kæft hvor det stinker. Glæder mig til at høre hvad de siger til den mail du sender, og hvis de giver dig den svenske fuckfinger, så må vi jo klage.
--

--
Sidst redigeret 02-12-2020 22:23
#66
Ruma01
Monsterbruger
02-12-2020 22:25

NemID valideret

Rapporter til Admin
hvis ordredatoen på denne annonce passer og han har fået dem til de 79.99 kr så undre jeg mig over min er annulleret da den ordre ar lagt den 28/11 https://www.dba.dk[...] #64 hvad står der af dato på din ordre? er dem der har fået annulleret deres ordre bare tilfældigt?
--
Sidst redigeret 02-12-2020 22:26
#67
Kenneth T
Bruger Aspirant
02-12-2020 22:27

NemID valideret

Rapporter til Admin
#60 De besvarede mit ret imødekommende bud på 75% tidligere i dag ved at afslutte min sag. ;) Jeg så det mest i forhold til at udgå besværet ved at klage.
--
#68
Sp3ctrumm
Megabruger
02-12-2020 22:36

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#69
DeeKay
Elite Nørd
02-12-2020 22:37

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg skriver mig sgu også på, så må vi samlet se hvordan det udspiller sig :) Bestilte 2 styks, som til tænkt julegaver. Så du får (endnu en) PB herfra også med ordrenummer. //// #63/ToFFo Hvordan vil vi i så fald være stillet med faktura i hånden? Denne er nemlig fortsat mulig at hente direkte ved JBL, ved blot at lave et tjek på ens ordre: https://dk.jbl.com[...] *edit* Det er dog "kun" bestillings bekræftelse samt også den hentede faktura der haves, ingen ordrebekræftelse.
--
Wise men talk, because they have something to say. Fools talk, because they have to say something.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 22:39
#70
Jackson3012
Supporter
02-12-2020 22:42

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg går sgu også med, har 2 stk. en til mig og fruen, bestlit for sig selv.
--
#71
Fc Junkies
Mega Nørd
02-12-2020 22:42

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med
--
Mvh Fc Junkies
#72
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 22:44

Rapporter til Admin
En faktura bør man først modtage når varen bliver afsendt. Det er en dårligt drevet webshop og der er masser af fejl. Toffo, jeg magter ikke at gå det hele igennem igen. Du kan læse nogle af de afgørelser der er kommet fra klageankenævnet. Det behøver ikke være en videnskab. Du kan bare køre videre i den anden tråd.
--
#73
minoo
Elite Supporter
02-12-2020 22:46

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED Skal der bare skrives en PB?
--
#74
ToFFo
Guru
02-12-2020 22:48

NemID valideret

Rapporter til Admin
#69 - Well that's an interesting development! Hvad står der i deres handelsbetingelser i forhold til det? Jeg skal ærligt indrømme jeg ikke har læst dem igennem. Det er også meget at forlange synes jeg. Jeg har ikke noget i klemme. Jeg prøver at se sagen fra begge sider. Som udgangspunkt betyder: Bestillingsbekræftelse: Vi har modtaget din besked: "Hej, må jeg købe X antal af Y vare til Z pris?" Ordrebekræftelse: Svar på besked: "Ja. Det er hermed godkendt at vi har mulighed for at sælge dig X antal af Y vare til Z pris." Men hvis de skriver i deres handelsbetingelser at en bestillingsbekræftelse er bindende, så er der ikke noget at gøre. Så må de æde den :) #72 - Jeg har selv levet af at sidde med blandt andet denne type sager, og derfor prøver jeg bare at hjælpe med at fortælle dig hvad du kan forvente. Der har været masser af andre sager. Rigtig mange. Men langt størstedelen af de sager, bliver slet ikke til noget, og folk spilder bare deres tid. Jeg var på "den anden side af bordet" da Dustin havde deres famøse PCIe SSD sat ned fra 4000kr til 350kr eller hvad det var. Der var maaange der lage sag an. Nogle gik igennem. 0 kunder fik medhold. Den sag kom sågar i Ekstrabladet og MetroXpress. Det var nogle hårde dage på jobbet xD Fandt tråden: https://www.hardwareonline.dk[...] - Fuld af gode minder :D
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 02-12-2020 22:51
#75
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 22:49

Rapporter til Admin
I er velkommen til at skrive til mig i en privat besked med jeres ordrenumre. I første omgang giver vi det lige et skud at kontakte JBL som en gruppe.
--
#76
Ruma01
Monsterbruger
02-12-2020 22:50

NemID valideret

Rapporter til Admin
Citat af deres betingelser: "4.1 En hvilken som helst erklæring fra Harman på Webstedet vedrørende tilgængeligheden af Produkter udgør en invitation til at fremsætte et tilbud og er ikke et bindende tilbud fra Harman. En aftale afsluttes ved Harmans bekræftelse af Kundens ordre. Bekræftelsen kan ske elektronisk (f.eks. via webstedet, pr. e-mail eller sms eller ved hjælp af tilsvarende teknologier) eller skriftligt, hvis aftalt. For at undgå enhver tvivl udgør Harmans bekræftelse af modtagelse af Kundens ordre ikke Harmans accept af ordren."
--
#77
Ruma01
Monsterbruger
02-12-2020 22:51

NemID valideret

Rapporter til Admin
#75 hvor mange er vi op på nu? jeg tæller 35'ish
--
#78
Sebastian Hansen
Supporter Aspirant
02-12-2020 22:53

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
Spec i profil.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 22:54
#79
ToFFo
Guru
02-12-2020 22:54

NemID valideret

Rapporter til Admin
#76 - Takker for uddraget. Det belyser sagen meget godt synes jeg. En aftale afsluttes ved Harmans bekræftelse af Kundens ordre. Altså en ordrebekræftelse og ikke en bestillngs bekræftelse. For at undgå enhver tvivl udgør Harmans bekræftelse af modtagelse af Kundens ordre ikke Harmans accept af ordren." Her skriver de helt firkantet, at det at de har bekræftet modtagelse af ordren, IKKE betyder at de accepterer ordren som gældende. Tillæg til #74 - Fandt fandme artiklen fra Ekstrabladet også :D Her: https://ekstrabladet.dk[...] Beklager OT, men jeg synes det var et sjovt blast from the past.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 02-12-2020 22:56
#81
Z1lzal
Bruger Aspirant
02-12-2020 22:55

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#82
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 22:58

Rapporter til Admin
Er hoppet væk fra pcen og har mistet overblikket på mobilen. Dinero's beskrivelse af en faktura: FakturaEn faktura er det samme som en regning. Virksomheder sender fakturaer ud, når et salg har fundet sted. En faktura bruges til at opkræve penge fra køber og bruges som dokumentation i både køber og sælgers regnskab. En faktura kan både være digital og på print.
--
#83
DeeKay
Elite Nørd
02-12-2020 22:59

NemID valideret

Rapporter til Admin
#74 Absolut ingen harme over at du ikke gider sløve dig igennem deres handelsbetingelser, slet ikke når du ikke selv har noget udestående ;) Kun lige skimtet lidt i det og faldt over dette: "En hvilken som helst erklæring fra Harman på Webstedet vedrørende tilgængeligheden af Produkter udgør en invitation til at fremsætte et tilbud og er ikke et bindende tilbud fra Harman. En aftale afsluttes ved Harmans bekræftelse af Kundens ordre. Bekræftelsen kan ske elektronisk (f.eks. via webstedet, pr. e-mail eller sms eller ved hjælp af tilsvarende teknologier) eller skriftligt, hvis aftalt. For at undgå enhver tvivl udgør Harmans bekræftelse af modtagelse af Kundens ordre ikke Harmans accept af ordren." Betyder det ikke, at i og med at fakturaen hentes fra deres hjemmeside, at ordren så også er accepteret fra deres side af? //// @Kronholm - Hvis vi bevæger os for langt ud af trådens emne, så sig endelig til, så stopper det herfra :)
--
Wise men talk, because they have something to say. Fools talk, because they have to say something.
#84
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 23:01

Rapporter til Admin
Det er fint nok. I må ikke forvente jeg har konstant overblik. ;)
--
Sidst redigeret 02-12-2020 23:01
#85
Ruma01
Monsterbruger
02-12-2020 23:02

NemID valideret

Rapporter til Admin
#84 jo da, ned til sidste komma :D (ironi kan forekomme)
--
#86
Z1lzal
Bruger Aspirant
02-12-2020 23:04

NemID valideret

Rapporter til Admin
#84 jeg har sendt dig en pb med ordrenr og antal bestilt (2stk)
--
#87
ilmep
Supporter Aspirant
02-12-2020 23:05

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#88
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 23:05

Rapporter til Admin
Når en virksomhed producerer trådløse høretelefoner til 200-250kr, så har jeg svært ved at se 80,- kr på en black friday skulle være fuldstændig usandsynligt urealistisk. Vejledende priser.... Ja.... Dem kan man nemt have en holdning til. En ting er sikkert og det er at producenten MANGEdobler kostprisen.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 23:08
#89
ToFFo
Guru
02-12-2020 23:08

NemID valideret

Rapporter til Admin
#82 - Korrekt. En faktura er en regning. Som typisk indeholder, hvad man har købt, hvor meget, til hvilken pris, samt konto information til indbetaling og hvornår det senest skal være betalt. Der er vist ingen regler for hvornår man må udstede en faktura (ved b2b handel hvor fakturaer ofte bruges som betalingsmetode) men almindelig skik er, at faktura udstedes når varen er sendt eller leveret. #83 - Ja deres betingelser er satme knastørre! Især når jeg ikke har noget ude og flyve. Det betyder at de frasiger sig alt ansvar for pris og lagerbeholdning, indtil de har bekræftet ordren. Det svarer til at du står ved køleren i netto og råber "Jeg vil gerne købe mælk til 1 krone literen!". Hvis ingen svar: Handel ej accepteret. Hvis svaret er nej: Indlysende. Hvis svaret er ja: Handlen godkendes og du kan gå til kassen. Så også lige alle de DBA annoncer der er poppet op. Scalpers paradise! Also, check lige svar #267 her: https://www.hardwareonline.dk[...] - Faldt over det ved et tilfælde. Det er sgu lidt sjovt. Nu må du ikke tage det ilde op! Jeg håber vi stadig kan være gode venner allesammen! Jeg så det bare lige ved et tilfælde og fniste lidt :D
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 02-12-2020 23:09
#90
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 23:10

Rapporter til Admin
Yes og man laver ikke en regning hvis ikke man som minimum har en aftale. Derudover er det tilknyttede cvr nummer på deres faktura relateret til en virksomhed der ophørt i 2018. Måske det bare også er tid til de får en rusketur så de kan få strammet lidt op over hele linjen?
--
Sidst redigeret 02-12-2020 23:14
#91
ToFFo
Guru
02-12-2020 23:13

NemID valideret

Rapporter til Admin
#90 - Enig, men her er vi ude i hvordan du definerer en regning. Du får jo heller ikke en regning for noget du HAR betalt. Jeg tænker folk betalte med kort? Så i dette tilfælde, kan man se fakturaen som en kvittering i stedet :) Ja! En rusketur ville ikke gøre noget. Jeg føler også lidt at når producenterne har deres egen webshop, er priserne som regel virkelig dårlige. Og deres service er bare ikke eksisterende. Det er egentlig sært det er sådan. Men jeg tror det er fordi det er så forsvindende lille del af deres samlede indtjening, der kommer fra deres webshop, at de ikke gider bruge penge på det. Det betyder dog ikke de skal svare så elendigt, og outlandish på henvendelserne :P
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 02-12-2020 23:15
#92
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 23:17

Rapporter til Admin
Der er nogle der har fået trukket betaling via paypal. Og som også har fået faktura. Jeg kender ikke nogle der sender en faktura inden en aftale er endeliig. Det er en meget underlig måde at drive virksomhed på. Og det er endnu dårligere når det er b2c.
--
#93
Funkie
Ny på siden
02-12-2020 23:20

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg er også med. :)
--
#94
ToFFo
Guru
02-12-2020 23:21

NemID valideret

Rapporter til Admin
#92 - Det er også underlig praksis. Det vil jeg give dig helt ret i.
--
- Indsæt signatur -
#95
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 23:21

Rapporter til Admin
Jeg tænker godt vi kan finde en bedre beskrivelse af hvad en faktura er eller kan være, end den dinero leverer. Det var bare en af de første der gav nogenlunde mening via. google. Der må være en mere revisor-godkendt betegnelse af hvad en faktura er. Igen, jeg har aldrig oplevet at få en faktura uden en aftale er endelig. Hverken b2b eller b2c. At de så når at annullere betalingen, mener jeg ikke ændrer det helt vilde.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 23:24
#96
Mazer
Ultrabruger
02-12-2020 23:23

Rapporter til Admin
En faktura bliver lavet og bogført når en handel har fundet sted. betaling kan sagtens finde sted senere. Man kan ikke annullere en faktura/handel men kun lave og bogføre en kreditnota der modregnes på den fakturerede konto.
--
Sidst redigeret 02-12-2020 23:24
#97
Amplificator
Monster Supporter
02-12-2020 23:23

NemID valideret

Rapporter til Admin
Count me in også. #92 Hvilken info skal du have i PB?
--
POPUP NÅR DU MODTAGER PM: https://goo.gl[...] SKJUL INDLÆG FRA GÆSTER: https://goo.gl[...] SKJUL INDLÆG FRA fuerzzz1: https://goo.gl[...]
#98
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 23:25

Rapporter til Admin
Bare ordrenummer og antal sæt. Vi prøver konstruktiv dialog i første omgang. Lyder det ikke pædagogisk?
--
Sidst redigeret 02-12-2020 23:26
#99
Chrelle1900
Monsterbruger
02-12-2020 23:26

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#100
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 23:28

Rapporter til Admin
Skal dog siges de ikke sender faktura. Man skal logge ind med sit ordrenummer og så kan man downloade den som PDF. Det bør alle nok også gøre inden den mulighed forsvinder.
--
#101
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 23:31

Rapporter til Admin
Wiiiii Kipedia. Skal vi satse og bruge wiki som kildeangivelse. https://da.m.wikipedia.org[...] Ud fra den beskrivelse får man ikke en faktura uden der er indgået en aftale.
--
#102
Sickoman
Juniorbruger
02-12-2020 23:44

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
Sidst redigeret 02-12-2020 23:49
#103
mini_phile
Megabruger
02-12-2020 23:44

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED - 1 par
--
Sidst redigeret 02-12-2020 23:44
#104
nykjaer
Supporter Aspirant
02-12-2020 23:44

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med
--
#105
Mazer
Ultrabruger
02-12-2020 23:51

Rapporter til Admin
#101 du kan eventuelt henvise til aftaleloven. https://www.retsinformation.dk[...]
--
#106
Jegergrim
Ultra Supporter
02-12-2020 23:53

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED Kan lige så godt skrive mig på hvis andre fik det til prisen
--
Rationally irrational.
#107
Kronholm
Super Supporter
02-12-2020 23:58

Rapporter til Admin
Har fået 28 beskeder indtil videre.
--
#108
Booyaka
Ny på siden
03-12-2020 00:06

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med.
--
#109
Sanjeev
Ultra Supporter
03-12-2020 00:26

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med. 2 stk på 1 ordre og pengene er trukket.
--
#110
DeeKay
Elite Nørd
03-12-2020 00:53

NemID valideret

Rapporter til Admin
#89 Hov hov du! Nu går du i hvert fald langt over stregen! Føler mig forurettet ud over ALLE grænser og på alle leder og kanter, samtidigt! ;p (om end jeg ikke har anmeldt din kommentar, but still! i'm bleeding!) Halvgammel tråd du alligevel fik fisket frem der :p Et af de mange (berigende?) ordsprog forlyder sig jo at "Man har et standpunkt, indtil man tager et andet" ;p Én ting er dog at man bevist slår til på sådanne slagtilbud (?) hver gang de popper op og når det ikke lykkes, så skaber sig til medierne i vildskab fordi det ikke gik. Det er, syntes jeg, lidt noget andet når man ind imellem tænker "hey, det ser sgu da fint ud, det prøver jeg!" og tager slutresultatet "lidt" mere stille og roligt. Nu har vi jo i denne sag også faktura for handlen, tænker at det i 95% (?) af tilfældene ikke kommer så vidt at man har den på hånden for herefter at modtage annullering af ordren. (At JBL så er nogle rodehoveder hvad dét angår, må ærlig talt være deres regning at rode bod på) :> Den med 1L mælk i netto'en må da næsten prøves, især nu hvor man også er iført maske, så bliver der sgu nok kigget lidt ekstra skævt efter tosserierne :D
--
Wise men talk, because they have something to say. Fools talk, because they have to say something.
#111
wazer^
Nørd
03-12-2020 01:32

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med. Men det skal gøres ordenligt og ikke pga folk som mener de har fået trukket pengene direkte til shoppen som har brugt paypal eller andre div. services, hvis vi holder os til facts så tror jeg der er en chance.
--
if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#112
Kamronn
Bruger Aspirant
03-12-2020 01:59

NemID valideret

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED 4 stk på 2 ordre. Første handel så ikke ud til at gå igennem så prøvede en gang til. Begge gik så igennem.
--
#113
chreller
Supporter Aspirant
03-12-2020 03:45

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED 2stk fik ordrebekræftelse og faktura inden de annullerede.
--
#114
Jesper_A
Bruger
03-12-2020 04:03

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med. Bestilte 2 stk. Fik ordrer bekræftelse og i samme mail en faktura.
--
#115
Jimminez
Maxi Supporter
03-12-2020 04:30

NemID valideret

Rapporter til Admin
Forbrugerklagenævnet lægger i sager om forkerte priser typisk vægt på Hvilken vare der er tale om Hvilket kendskab en almindelig forbruger normalt har til prisniveauet på den pågældende vare Hvor stor forskel der er på den fejlagtigt tilbudte pris og den pris, som virksomheden mener, er den reelle pris Hvor mange eksemplarer af varen forbrugeren har købt Om der er tale om slagtilbud, kampagne eller lignende
--
Sidst redigeret 03-12-2020 04:31
#116
Osteburger
Bruger Aspirant
03-12-2020 04:49

Rapporter til Admin
Jeg vil også gerne være med, 2 stk.
--
#117
LARMY85
Mega Supporter
03-12-2020 06:00

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med.
--
It's a me, Mario!
#118
Audane
Superbruger
03-12-2020 07:15

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med. Har købt 1 stk
--
#119
Chaqqo
Monsterbruger
03-12-2020 07:34

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#120
Inspector Gadget
Supporter Aspirant
03-12-2020 08:36

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med 4 stk. på 2 ordrer. Har begge fakturaer til at ligge.
--
https://duelhost.dk[...] | Markedets bedste webhotel med dansk support
#121
hgfdsa
Ny på siden
03-12-2020 08:50

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED :)
--
#122
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 08:56

Rapporter til Admin
Jeg har fået ip ban af hol indtil 9.12, fordi jeg svarede en bruger igen med samme retorik som han selv anvendte. Det gør at jeg ikke har adgang fra en pc før i aften. Jeg har vist fået et sted mellem 40-50 henvendelser nu. Jeg skal lige have linet ordrenumre op i et Word dokument, inden jeg sender mail afsted til JBL. Hvis der er andre der sidder hjemme i dag og har tid, lyst og manglende tålmodighed med mig, så er I velkommen til at overtage.
--
#123
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 09:56

Rapporter til Admin
Skal jeg baresende: Hi Just a little update. I am going to represent a group of customers, unhappy with the way You are doing business. We are currently at least 40 different people that wants to proceed with a claim to the "Center for klageløsning".https://kpo.naevneneshus.dk[...] Later today I will share with You all the order numbers for the persons I represent. Let me summarize some of the facts so far.: Some of the customers who have ordered the black Friday special offer and paid for the headphones, have received them.Some of the customers who have paid with paypal / apple pay have not received them and You have cancelled their orders. The money are missing on their bank-accounts.You have given us access to the invoices - an invoice is something You receive when there is an agreement. You are using wrong CVR number on the invoice - The CVR number is related to a company that was terminated in 2018.As a compensation You offered a discount of 50% on your "recommended detail price". At the same time You were having discounts of 39% on the Norwegian JBL site.... So actual discount for us was 11%. That is unacceptable. We have plenty of documentation of You selling headphones in a price-range of 50dkk to 300,- dkk, wireless headphones included. Therefore I ask You to re-consider to improve your discount drastically, to reach an mutual agreement, otherwise we will proceed with our group claim and let the authorities bring their decision.
--
#124
Mazer
Ultrabruger
03-12-2020 10:29

Rapporter til Admin
Hi. In regards to my intial approach to you I'm going to represent a group of customers which are unhappy with the way you're doing business. We're currently at least 40 unrelated people that wants to proceed with a claim to the "Center for complaintresolution/Danish government office" (https://kpo.naevneneshus.dk[...] Later today I will share with you all the ordernumbers for the persons I represent. Let me summarize some of the facts so far. Some of the customers who have ordered the black Friday special offer and paid for the headphones, have received them. Some of the customers who have paid with PayPal /Apple Pay have not received them and you have cancelled their orders while money have been withdrawn from their bank-accounts. You have given us access to invoices which translate to the purchase has been finalized. Furthermore you're using wrong CVR number on the invoice which relate to a company which was merged with your danish headoffice in 2018 and shortly after terminated. As a compensation You offered a discount of 50% on your "recommended detail price". At the same time you were having discounts of 39% on the Norwegian JBL site. So actual discount is 11%. That is unacceptable. We have plenty of documentation of you selling headphones in a price-range of 50 DKK to 300 DKK, wireless headphones included. Therefore I ask you to re-consider and give us the original discount price or to improve your discount drastically, to reach an mutual agreement. Otherwise we will proceed with our group claim and let the authorities bring their decision.
--
#125
ToFFo
Guru
03-12-2020 10:37

NemID valideret

Rapporter til Admin
#123-124 - En bruger skriver i #69 at den "faktura" som man henter på deres hjemmeside, blot er en bestillings bekræftelse. Skal der ikke være HELT styr på hvad det er, inden man laver vilde fagter som at "Her i Danmark er en faktura er lig med i har accepteret betingelserne" - Hvilket vist ikke er helt afgjort om er sandt eller ej. Her har i trukket info fra Dinero, hvor faktura er en betalingsmetode og ikke en ordrebekræftelse. Husk det er den absolutte bund af firmaet i skriver til her. Jeg vil anbefale i forsøger at få fat på kontaktinfo på en leder/chef i stedet, og sende jeres krav til den person i stedet. Igen, jeg prøver at være objektiv og se sagen fra begge sider af bordet.
--
- Indsæt signatur -
#126
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 10:40

Rapporter til Admin
Vi har modtaget en bestillingsbekræftelse pr mail. Derudover har vi adgang til invoice på hjemmesiden. "download faktura"
--
Sidst redigeret 03-12-2020 10:45
#127
Ruma01
Monsterbruger
03-12-2020 10:43

NemID valideret

Rapporter til Admin
#126, plus pengene er trukket og nogle ha modtaget deres
--
Sidst redigeret 03-12-2020 10:44
#129
Mazer
Ultrabruger
03-12-2020 10:45

Rapporter til Admin
#125 i henhold til bogføringsloven og normal regnskabpraksis så er en handel endelig når du fakturere en kunde. Du må ikke slette/anullere en faktura efter den er lavet. Fakturanumre skal være fortløbende altså 1,2,3,4 osv. Hvis du sletter/annullere en faktura så kommer der hul imellem fakturanumre 1,2 og så pludselig 4. En faktura skal betales. Hvis den ikke betales så skal virksomheden gøre et forsøg på at opkræve pengene. Det eneste du kan gøre er at kreditere kunden dvs. lave en kreditnota og tilbageføre pengene. Så med afsæt i det så er en handel endelig når en faktura foreligger.
--
#130
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 11:51

Rapporter til Admin
I må gerne sende faktura PDF til mig på JBL.hardwareOL.gmail.com Men det kan godt vente til jbl har afvist min henvendelse. Er der personfølsomme oplysninger på pdf'en, så skal I ikke sende det til mig. Så er det bedre i selv håndterer det. Det skal være. Pdf
--
#131
Anomynous
Junior Nørd
03-12-2020 11:57

NemID valideret

Rapporter til Admin
#130 Altså JBL.hardwareOL(AT)gmail.com? (AT) = @
--
Back in my days the video games were more about the game than the video
#132
Ekun
Ny på siden
03-12-2020 11:58

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med.
--
#133
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 12:05

Rapporter til Admin
Jep. Hovsa @gmail.com
--
#134
ande8118
Ultra Supporter
03-12-2020 12:43

NemID valideret

Rapporter til Admin
#kronholm faktura'er tilsendt herfra
--
Hobby fotograf www.sphotography.dk[...]
#135
chreller
Supporter Aspirant
03-12-2020 13:35

Rapporter til Admin
Faktura sendt
--
#136
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 13:39

Rapporter til Admin
Har modtaget nogle stykker, så mailen virker. Jeg bekræfter modtagelse løbende. Ingen stress. Vi afventer lige den endelige beslutning fra JBL.
--
Sidst redigeret 03-12-2020 13:40
#137
Adam ol unen
Ny på siden
03-12-2020 13:57

Rapporter til Admin
Mig og 3 andre vil også klage: jeg har så fået den her mail fra JBL og de har også lukket for sagen: Thank you for getting back in touch. I am sorry to hear that you are unhappy with decision to cancel your order. As explained in my previous email, the JBL Live 300 TWS was, for a short time, incorrectly shown on our website for a significantly reduced price. Once this error was spotted, we adjusted the price and made the decision to refuse the incorrect orders. Sadly, some orders had already been processed and we were not able to cancel these. Harman reserve the right to refuse any order, which is mentioned in the Terms and Conditions, section 4.2, when placing an order and can be located by following the below links: Denmark: https://dk.harmanaudio.com[...] Norway: https://no.harmanaudio.com[...] As we do not take payment until a unit is dispatched, there has not been any funds withdrawn by us. However, it could be that your bank has reserved the funds. Your bank should be able to give you more information about this. While this is not the outcome you were looking for, we hope that you will accept our apology for the inconvenience caused and the associated 50% discount voucher offered in our previous e-mail. Please do not hesitate to get in touch in the future if you need assistance on another topic. Kind regards, Thomas Customer Support EMEA Harman Lifestyle Division
--
#138
Accroft
Giga Supporter
03-12-2020 14:32

Rapporter til Admin
#137 - Til info i relation til dit så bokser jeg med dem om at få en oplysning om, hvor mine penge er blevet af. Min bank fortæller mig, at det er dem som har hævet dem, og at ApplePay ikke kan være et mellemværende på den måde. Deres support og dog utrolig ringe og melder meget kort tilbage, gang på gang, at reserveringer bliver ophævet igen. Jeg er åben overfor, at jeg misforstår noget, men de vil meget gerne af med en så hurtigt som muligt, så det er svært at blive klog på. Beklager, hvis det er OT. Jeg tænkte det kunne være relevant at vide hvor andre står i sagen her.
--
#139
zinkler
Elitebruger
03-12-2020 14:32

NemID valideret

Rapporter til Admin
Faktura sendt herfra
--
#140
SimonFRB
Ultrabruger
03-12-2020 14:37

Rapporter til Admin
smh
--
#141
DarkNoller
Monster Supporter
03-12-2020 14:57

NemID valideret

Rapporter til Admin
Faktura sendt herfra
--
If you havent googled it you made the mother of all fuckups
#142
Nymark2064
Monsterbruger
03-12-2020 15:02

NemID valideret

Rapporter til Admin
Faktura også sendt herfra :-)
--
#143
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 16:55

Rapporter til Admin
Så er der adgang fra PC igen. Jeg har erfaret at JBL max kan svare én gang om dagen. Så jeg må åbenbart vente til i morgen på respons. Så kan klagen sendes afsted i weekenden, hvis ikke de er til at danse med. Grunden til at jeg vil gerne vil have faktura, det er for at sikre, at de personer der tager kontakt til mig, rent faktisk også har haft reelle hensigter. Jeg vil ikke have folk med, som har bestilt 200 sæt. Det har jeg også gjort klart i første indlæg. Derfor, hvis IKKE i kan sende mig en original faktura, så kan jeg ikke have Jer med i en eventuel klage. Så kan man så diskutere om folk kan photoshoppe og lave noget der grænser til dokumentfalsk. Det er svært at gardere sig imod. Det er jo også en risiko vi hver især tager ved at lave en samlet klage - Derfor bør vi måske stadig ikke udelukke at klage på egen hånd. Men I den direkte kontakt til JBL, der er det nok en fordel at være en gruppe. Jeg videreformidler kun de ordrenumre jeg har modtaget en .pdf på.
--
Sidst redigeret 03-12-2020 16:57
#144
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 17:11

Rapporter til Admin
Og jeg har fået 42 henvendelser indtil videre herinde.
--
#145
Enzo1984
Ny på siden
03-12-2020 17:13

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med
--
#146
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 17:19

Rapporter til Admin
Så er der adgang fra PC igen. Jeg har erfaret at JBL max kan svare én gang om dagen. Så jeg må åbenbart vente til i morgen på respons. Så kan klagen sendes afsted i weekenden, hvis ikke de er til at danse med. Grunden til at jeg vil gerne vil have faktura, det er for at sikre, at de personer der tager kontakt til mig, rent faktisk også har haft reelle hensigter. Jeg vil ikke have folk med, som har bestilt 200 sæt. Det har jeg også gjort klart i første indlæg. Derfor, hvis IKKE i kan sende mig en original faktura, så kan jeg ikke have Jer med i en eventuel klage. Så kan man så diskutere om folk kan photoshoppe og lave noget der må kunne betragtes som dokumentfalskneri. Det er svært at gardere sig imod. Det er jo også en risiko vi hver især tager ved at lave en samlet klage - Derfor bør vi måske stadig ikke udelukke at klage på egen hånd. Men I den direkte kontakt til JBL, der er det nok en fordel at være en gruppe. Jeg videreformidler kun de ordrenumre jeg har modtaget en .pdf på.
--
Sidst redigeret 03-12-2020 17:22
#147
Ruma01
Monsterbruger
03-12-2020 17:26

NemID valideret

Rapporter til Admin
#146var det en ide at få et screenshot /snip af postering på konto som viser beløbet er trukket, evt for yderligere verificering
--
#148
Sp3ctrumm
Megabruger
03-12-2020 17:29

NemID valideret

Rapporter til Admin
#147 Også et billede af jeres NemId, og kort - bare for ekstra verificering;)
--
#149
Ruma01
Monsterbruger
03-12-2020 17:33

NemID valideret

Rapporter til Admin
#148, du har måske noget imod det? https://imgur.com[...]
--
#150
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 17:34

Rapporter til Admin
Der er ikke blevet hævet penge på min konto. Jeg vil tro det kun er Jer der har brugt paypal / apple pay, som har fået trukket. Og så hos dem som har fået lov til at købe dem. Bankoplysninger og lignende, synes jeg man skal holde for sig selv, og selvfølgelig kontakte JBL hurtigst muligt på egen hånd hvis de har taget pengene og annulleret ordren. Det er to forskellige klager set med mine øjne... Og det er kun det med markedsføring og/eller aftaleloven som jeg går videre med. Hvis de har taget Jeres penge og de ikke komme retur snarest, så er det jo tyveri. (Medmindre i får produktet alligevel).
--
Sidst redigeret 03-12-2020 17:38
#151
Sp3ctrumm
Megabruger
03-12-2020 17:35

NemID valideret

Rapporter til Admin
#149 Bestemt ikke! Bare mit skøre forsøg på at være sjov :-)
--
#152
Ruma01
Monsterbruger
03-12-2020 17:41

NemID valideret

Rapporter til Admin
#150 Hvis der er den mindste tvivl om beløbet er trukket eller ej, hvis det skal bevises over for jbl eller forbrugerombudsmanden er det jo ret relevant og der er jo ikke noget nogle kan få noget ud af ved at vise et sådant snip
--
#153
MorP
Semi Nørd
03-12-2020 17:48

Rapporter til Admin
Faktura sendt.
--
#154
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 18:02

Rapporter til Admin
#152 det er også fint nok. Jeg vil bare mene der skal flere informationer på bordet end det dér. Det kan jo være fra én af dem der rent faktisk har modtaget varen. Er der slet ikke noget ordrenummer tilknyttet betalingen? Under noter eller noget? Men i sidste ende er det vel politiet man skal have fat på, hvis ikke pengene kommer retur. Ikke forbrugerklagenævnet eller lignende.
--
Sidst redigeret 03-12-2020 18:04
#155
Danny Andersen
Monsterbruger
03-12-2020 18:11

Rapporter til Admin
Nu er tråden efterhånden blevet ret lang, så har ikke fået læst alt inden min post, men jeg tilslutter mig også gerne - jeg har købt to sæt og har både ordrebekræftelse og faktura inden annullering. Vil lige få læst igennem og tilføje de informationer der er brug for. ;-)
--
#156
Adam ol unen
Ny på siden
03-12-2020 18:11

Rapporter til Admin
Sender faktura senere når jeg sidder foran min pc.
--
#157
Ruma01
Monsterbruger
03-12-2020 18:11

NemID valideret

Rapporter til Admin
#154 ikke ordre nr på noget af det jeg kan se, har lagt et andet billede op i #176 i min første tråd https://hardwareonline.dk[...]
--
#158
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 18:20

Rapporter til Admin
Det er vel også lidt specielt, er det ikke? Er der ikke altid et reference nummer?
--
#159
Ruma01
Monsterbruger
03-12-2020 18:29

NemID valideret

Rapporter til Admin
#158 Det er muligt, jeg kan ikke se det hverken på netbank eller på telefonen, dog er alle oplysningerne på min paypal konto, som jeg har anvendt til betaling
--
#160
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 18:42

Rapporter til Admin
Ok. Jeg handler ikke meget med paypal. Dvs du har referencenumre når du logger ind på paypal?
--
#161
Ruma01
Monsterbruger
03-12-2020 18:48

NemID valideret

Rapporter til Admin
#160 Alt er der https://imgur.com[...]
--
Sidst redigeret 03-12-2020 18:51
#162
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 21:06

Rapporter til Admin
Jeg har indtil videre modtaget 30 godkendte .pdf'er, og jeg giver de ordrenumre videre til JBL.
--
#163
Kronholm
Super Supporter
03-12-2020 21:16

Rapporter til Admin
Mail adressen til modtagelse af faktura .pdf'er, er [email protected] Jeg bekræfter modtagelse såfremt den er kommet rette sted hen. Til at begynde med har jeg udelukkende kontakt til JBL. De får lige en sidste chance til at gøre det bedre.
--
#164
Munkeholm
Supporter Aspirant
03-12-2020 21:29

Rapporter til Admin
jeg er på.. bestilte 1 stk med paypal hvor de er trukket/reserveret ..
--
#165
Wildmann
Mega Supporter
03-12-2020 22:18

NemID valideret

Rapporter til Admin
Kan først sende pdf'er imorgen. Navn og adresse skal steges over eller?
--
PC-o11 | Ryzen 3700x | Aorus Master 3080 | Arctic Liquid Freezer II 360 | B550-F | 16 GB 3200MHz CL 16 | Corsair RM750x | 1x Crucial P1 1TB
#166
Z1lzal
Bruger Aspirant
03-12-2020 22:25

NemID valideret

Rapporter til Admin
#163 Jeg har også sendt min faktura på mail, så jeg håber jeg kommer med på den liste eller har du allerede sendt den ind?
--
#167
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 06:28

Rapporter til Admin
Det er ikke en magisk liste... Jeg har sendt de første 30 ordrenumre til JBL, og skrev der ville komme flere. Det er først når/hvis vi skal videre med klagen at det er vigtigt alle er med.
--
#168
DarkNoller
Monster Supporter
04-12-2020 07:02

NemID valideret

Rapporter til Admin
#167 tak kronholm fordi du gider at tage dig tid til det her. Skulle det falde ud til vores fordel smider jeg en flad 50'er til dig i julegave for dit arbejde.
--
If you havent googled it you made the mother of all fuckups
#169
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 08:04

Rapporter til Admin
Det skal i ikke, men tak for tanken. Skal der klages via det offentlige, så kommer afgørelsen garanteret først til påske. Der er nogle som af en eller anden grund har problemer med at downloade faktura og lade det forblive en PDF. Jeg ved ikke om det er de skrækkelige Apple produkter der fucker sådan noget op, eller om det er fordi i downloader til mobil. Gå hen på en Windows pc, gå ind i ordrestatus, download faktura og lad være med at ændre på noget som helst og send den til mig.
--
Sidst redigeret 04-12-2020 08:05
#170
n0name
Semibruger
04-12-2020 08:16

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med :)
--
#171
Anomynous
Junior Nørd
04-12-2020 08:22

NemID valideret

Rapporter til Admin
#169 Da jeg downloadede min faktura var den ingen filtype, måtte selv tilføje .pdf til sidst - ved ikke om det er det samme folk render ind i.
--
Back in my days the video games were more about the game than the video
#172
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 08:36

Rapporter til Admin
I selve navnet skal der ikke stå pdf. Hvis bare man henter og lader være med at gøre noget, så bør computeren selv kunne registrere at det er en PDF fil. Så kan jeg se preview på filerne i min indbakke, inden jeg downloader noget. Bare hent og send direkte, så bør det virke. Det har det gjort for 90%.
--
#173
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 08:40

Rapporter til Admin
Det kan være det driller hvis der ikke er adobe på computeren. Pas!
--
#174
ToFFo
Guru
04-12-2020 09:33

NemID valideret

Rapporter til Admin
Er der en venlig sjæl der vil smide et billede op af denne faktura fra JBL? Husk at fjerne personfølsom information fra billedet. Navn, adresse, telefonnummer, mail... Jeg vil gerne se hvordan den ser ud, da der har været lidt tvivl om det er en bestillingsbekræftelse eller en egentlig faktura.
--
- Indsæt signatur -
#175
Ruma01
Monsterbruger
04-12-2020 09:38

NemID valideret

Rapporter til Admin
#176
SYS288
Supporter
04-12-2020 09:46

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med :)
--
- Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity
#177
Mazer
Ultrabruger
04-12-2020 10:21

Rapporter til Admin
faktura sendt
--
#178
Inspector Gadget
Supporter Aspirant
04-12-2020 10:41

Rapporter til Admin
Mine to fakturaer er afsendt
--
https://duelhost.dk[...] | Markedets bedste webhotel med dansk support
#179
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 10:45

Rapporter til Admin
De har afvist nu og forholder sig ikke til deres åbenlyse fejl, som bl.a. Cvr nummer. Amerikanere....
--
#180
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 10:58

Rapporter til Admin
This is a confirmation that we received your email. We are sorry to read that you are unhappy with our explanations and our offer. We made an unfortunate mistake and we are very sorry that this happened, but we believe that we did not act in an unreasonable manner when we corrected our mistake. Thank you for informing us that you submitted a complaint with the Center for klageløsning, which we have taken note of. We will provide to the Center our explanation for having to cancel your order should the Center request for this and we trust that the Center agrees with us that this was not unreasonable for us to do. Please feel free to reach out should you have any other questions that we may assist you with. We wish you a nice day. Kind regards, Carina Customer Support EMEA Harman Lifestyle
--
Sidst redigeret 04-12-2020 11:00
#181
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 11:26

Rapporter til Admin
Fra og med i aften kl 23:59, kan man ikke længere tilføje sig til den her fælles klage. Betingelserne står i første indlæg. Fakktura i PDF format er et krav, og kan sendes til [email protected] Andre er selvfølgelig meget velkommen til at lave noget tilsvarende... Så er det bare med at dele info herinde. Jeg sender bekræftelse til alle jeg har modtaget en "godkendt" faktura fra. Jeg gør det kun en enkelt gang pr. døgn, så fortvivl ikke hvis der går lidt tid.
--
Sidst redigeret 04-12-2020 11:27
#182
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 11:28

Rapporter til Admin
Er der nogle der har fået hævet penge, der har fået dem retur? Enten til paypal eller jeres bankkonto?
--
Sidst redigeret 04-12-2020 11:29
#183
Ruma01
Monsterbruger
04-12-2020 11:36

NemID valideret

Rapporter til Admin
#182 Ingen penge retur her i hvert fald
--
#184
SebastianLondal
Monsterbruger
04-12-2020 12:17

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
Ryzen 7 1800X - GeForce GTX 1060 6GB - 48 gb DDR4 3200 MHz ram - ASRock AB350 Pro4 - Corsair 750W PSU
#185
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 12:27

Rapporter til Admin
Så er der tilbud. Spar 56% på jbl i forhold til vejledende pris. https://www.power.dk[...]
--
#186
Accroft
Giga Supporter
04-12-2020 12:35

Rapporter til Admin
#182 - Jeg har netop modtaget svar, hvor de endelig anerkender at pengene faktisk er trukket fra min konto. Det har altså ikke noget som helst med Apple Pay at gøre, som et par stykker ellers meget hårdnakket overbeviste mig om. Pengene er trukket og de har igangsat en refusion som tager 7-10 dage. Min sag er altså på pause for nu, da jeg afventer refusionen.
--
#187
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 12:49

Rapporter til Admin
Det er imponerende hvordan det kan sejle for dem på så mange forskellige områder. Mht sag på pause eller ej. Klagen går på at vi ønsker at få leveret produktet som aftalt. Man skal ikke skrive til mig, hvis man vil have sine penge retur. Det er jo det samme som man ikke ønsker produktet. Grunden til jeg nævner det i klagen, er for at illustrere hvordan de laver adskillige fejl.
--
Sidst redigeret 04-12-2020 12:52
#188
Accroft
Giga Supporter
04-12-2020 12:52

Rapporter til Admin
#187 - Det er jeg med på. Jeg har ikke tilmeldt mig klagen her - men du spurgte efter en opdatering på refusion af det hævede beløb.
--
#189
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 12:53

Rapporter til Admin
Det var fint, tak. Jeg har intet overblik! Brugernavne, private mails, private navne.
--
#190
wazer^
Nørd
04-12-2020 12:54

NemID valideret

Rapporter til Admin
Også afsendt her fra.
--
if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#191
minoo
Elite Supporter
04-12-2020 15:01

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg kan da se der nogen der er begyndt og få sine https://www.dba.dk[...] https://www.hardwareonline.dk[...] Håber også jeg er blevet meldt til :)
--
#192
Hansi123
Junior Supporter
04-12-2020 16:00

Rapporter til Admin
Udpluk af betingelserne. Der står de kan afvise når som helst med en forklaring. 4.1 En hvilken som helst erklæring fra Harman på Webstedet vedrørende tilgængeligheden af Produkter udgør en invitation til at fremsætte et tilbud og er ikke et bindende tilbud fra Harman. En aftale afsluttes ved Harmans bekræftelse af Kundens ordre. Bekræftelsen kan ske elektronisk (f.eks. via webstedet, pr. e-mail eller sms eller ved hjælp af tilsvarende teknologier) eller skriftligt, hvis aftalt. For at undgå enhver tvivl udgør Harmans bekræftelse af modtagelse af Kundens ordre ikke Harmans accept af ordren. 4.2 Harman forbeholder sig retten til at afvise ordrer afgivet af Kunder når som helst. Hvis Harman benytter sig af retten til at afvise ordren, giver Harman Kunden besked om dette hurtigst muligt efter modtagelse af Kundens ordre. Betalingsbetingelser som måske forklarer hvorfor nogen er blevet trukket. 7.3 Hvis Kunden beslutter sig for at foretage betaling ved hjælp af et kreditkort udstedt af en tredjepart eller en elektronisk betalingsmetode, vil kortudstederens eller bankens vilkår og betingelser være gældende. Harman er ikke en part i forholdet mellem Kunden og kortudstederen eller banken. Desuden vil en tredjepartsbetalingsbehandlingsudbyder fremme Kundens betaling ved hjælp af Kundens relevante kreditkortudsteder eller bank. Harman behandler ikke Kundens betaling og bruger kun de data vedrørende disse betalinger, som leveres af tredjepart.
--
#193
wazer^
Nørd
04-12-2020 16:03

NemID valideret

Rapporter til Admin
smider links til mailen i stedet Her har vi så noget dokumentation på de rent faktisk blev købt og allerede sælges fra 2dec.
--
if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
--
Sidst redigeret 04-12-2020 16:05
#194
Hansi123
Junior Supporter
04-12-2020 16:15

Rapporter til Admin
Udpluk fra PayPal som måske forklarer hvorfor penge er trukket. Hæfter mig især ved det her. Hvis modtageren tager imod betalingen (hvilket normalt sker automatisk), gennemfører vi overførslen Sådan betaler duHvis du vil sende en betaling fra din PayPal-konto til en tredjepart via tjenesten, kan du enten klikke på en knap på en forhandlers websted (eller andet salgssted) for at betale den pågældende forhandler, eller du kan ganske enkelt bruge funktionen Overfør penge i kontogrænsefladen og angive e-mailadressen til den ønskede modtager, hvis betalingsmodtageren ikke har et websted eller en knap til betaling. Uanset hvordan, giver du os instruks om at overføre elektroniske penge fra din PayPal-konto til modtagerens PayPal-konto, når du iværksætter en pengeoverførsel (se også "Hvordan ved vi, at det er dig?" nedenfor). Hvis modtageren tager imod betalingen (hvilket normalt sker automatisk), gennemfører vi overførslen.I nogle tilfælde kan du muligvis autorisere, at en modtager på et senere tidspunkt giver instruks til PayPal på dine vegne om at behandle en betaling fra dig til denne modtager (denne type betalinger er kendt som forhåndsgodkendte betalinger eller faktureringsaftaler). PayPal kan tilbageholde betalingsbeløbet, som afventende på din reservekonto, indtil modtageren henter din betaling.I nogle tilfælde kan du muligvis tillade, at en anden autoriseret betalingstjenesteudbyder initierer en betaling til en anden på dine vegne.
--
#195
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 16:29

Rapporter til Admin
Der er en anden tråd hvor det er mere oplagt at diskutere hvordan paypal m.m. virker. Fakta er at de har brugt en uge på at påstå de ikke har fået hævet nogle penge, for så at ændre holdning i dag til at det har de faktisk alligevel. Dvs de har lavet et tilbud. Man benytter sig af tilbuddet. Får en bestillingsbekræftelse, nogle betaler og alle har fået en faktura. Så alle trin i en handel har været til stede, bortset fra de ikke har leveret varen som aftalt.
--
#196
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 17:48

Rapporter til Admin
Hvis der er nogle der har sendt en mail til mig, som har ombestemt sig, så skal jeg vide det i dag.
--
#197
Porphyra
Elitebruger
04-12-2020 18:05

NemID valideret

Rapporter til Admin
Kunne flere hoppe på? Jeg er også ret irriteret over at de har trukket mine penge... og selvfølgeligt annulleringen i det hele taget :-)
--
#198
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 18:56

Rapporter til Admin
deadline 23.59 i dag. send original faktura pdf til [email protected]
--
Sidst redigeret 04-12-2020 18:57
#199
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 19:17

Rapporter til Admin
Er der nogle der købt til andet end 79.99,- pr stk?
--
#200
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 19:18

Rapporter til Admin
Jeg har modtaget en mail med 71.99? Det grænser da til gøre situationen endnu værre fra JBL, hvis de påstår de så har skrevet forkert pris af 2 omgange?
--
#201
minoo
Elite Supporter
04-12-2020 19:25

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg kigger lige på det pdf iaften skal gerne være med. Jeg har selv prøvet med deres kundeservice idag og fik ingen spørgsmål besvaret overhovedet
--
#202
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 19:28

Rapporter til Admin
Det tyder på prisen er blevet sat ned fra 79.99,- til 71.99,- fra d. 28 -> 29 november. Gøglerbutik.
--
#203
Wildmann
Mega Supporter
04-12-2020 20:09

NemID valideret

Rapporter til Admin
Kronholm, skal du have PDF' uredigeret?
--
PC-o11 | Ryzen 3700x | Aorus Master 3080 | Arctic Liquid Freezer II 360 | B550-F | 16 GB 3200MHz CL 16 | Corsair RM750x | 1x Crucial P1 1TB
#204
Ruma01
Monsterbruger
04-12-2020 20:13

NemID valideret

Rapporter til Admin
#203 Han har fået min, med mit samtykke selvfølgelig, uredigeret. Jeg tænker umiddelbart Kronholm slipper for evt opfølgende spørgsmål når det er uredigeret.
--
#205
Osteburger
Bruger Aspirant
04-12-2020 20:20

Rapporter til Admin
#202 Nah, min er 79,99 og den er fra d. 29.
--
#206
Thomas S
Monsterbruger
04-12-2020 20:23

NemID valideret

Rapporter til Admin
#OP jeg har også sendt til dig nu, dog et screenshot af min faktura, da jeg åbenbart ikke kan få lov at downloade den på telefonen..
--
#207
Kronholm
Super Supporter
04-12-2020 20:46

Rapporter til Admin
Det er vist rabatkoder der er årsagen. #206 Jeg har modtaget din mail, og forventer en pdf når du kommer til en pc. Jeg ved endnu ikke om jeg skal uploade alle de fakturaer eller hvad. Eller om jeg skal c/p alle navne og adresser. Eller om det i første omgang er tilstrækkeligt at jeg siger at jeg repræsenterer x-antal personer og har faktura-dokumentation herfor.
--
Sidst redigeret 04-12-2020 20:47
#210
andybebz
Bruger
04-12-2020 22:09

NemID valideret

Rapporter til Admin
#209 tak for dagens grin! EDIT: det er da faktisk helt vildt hvor mange af dem er til salg på DBA, meget speciel sag der er gang i
--
https://www.youtube.com[...]
--
Sidst redigeret 04-12-2020 22:11
#211
Ruma01
Monsterbruger
04-12-2020 22:20

NemID valideret

Rapporter til Admin
#210 14 sæt til salg på FB marketplace jeg synes det er mange sæt i forhold til det JBL selv skriver, mon dem der har dem til salg kun har bestilt eet sæt hver?
--
#212
ToFFo
Guru
04-12-2020 22:39

NemID valideret

Rapporter til Admin
#175 - Takker, ja der er ingen tvivl. Omend det nok er fejlagtigt (fra JBL's side) at kalde det en fatura, da den ikke indeholder hverken betalingsbetingelser eller kontoinformation :P
--
- Indsæt signatur -
#213
Ruma01
Monsterbruger
04-12-2020 22:42

NemID valideret

Rapporter til Admin
#212 Hvad med #161? Det er dog informationer fra paypal
--
#214
MorP
Semi Nørd
06-12-2020 13:30

Rapporter til Admin
Er mailen sendt afsted eller venter vi på flere ?
--
#216
Ruma01
Monsterbruger
06-12-2020 14:34

NemID valideret

Rapporter til Admin
#215 Men det er fint nok hvis du selv kunne få de samme høretelefoner til 89 kr?
--
#217
Guffe
Super Supporter
06-12-2020 14:49

NemID valideret

Rapporter til Admin
Ja, det kunne jeg da godt tænke mig til 80 kr. Til mig selv. Squ da ikke for at være en k... Scalper Nu gik det ikke sådan og så er jeg videre, det samme burde i andre!
--
Livet er for kort til alm. harddisk. Længe leve SSD. Bor på Frederiksberg (2000)
#218
MartinGarne
Bruger Aspirant
07-12-2020 13:38

NemID valideret

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med
--
#219
Kronholm
Super Supporter
07-12-2020 19:50

Rapporter til Admin
Har sendt mail til jbl og de er ikke til at snakke med. Har sendt klage til center for klageløsning og afventer.
--
#220
minoo
Elite Supporter
07-12-2020 23:34

NemID valideret

Rapporter til Admin
Nu har jeg fået en mail om at jeg vil få mine penge tilbage betalt i løbet af et par dage.. #219 glæder mig til og høre mere om hvad center for klage løsning vil gøre. i mod sætning til de andre der siger vi skal sætte os og tude.. så vil jeg faktisk gerne have mit headset da det er tiltænkt en julegave men det kan jeg godt se lige nu der det ikke lyst ud
--
#221
Zeuthen
Bruger Aspirant
08-12-2020 00:04

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne være med!
--
#222
A.G.A.
Elite Supporter
08-12-2020 14:18

NemID valideret

Rapporter til Admin
Indberettede en sag overfor Paypal, og i går returnerede Harman Consumer Nederland b.v. mine penge til paypal. Det vigtige i dette er, at Harman Consumer Nederland b.v. hele tiden har nægtet at have modtaget penge, hvilket er i direkte strid med deres løgn om at de ikke har. Harman Consumer Nederland b.v. -> hold Jer væk siger jeg bare.
--
#223
LARMY85
Mega Supporter
08-12-2020 14:25

NemID valideret

Rapporter til Admin
#222. Var lige inde på min paypal og kigge på baggrund af dit indlæg. Harman Consumer Nederland b.v. tilbageførte pengene til min Paypal-konto igår.
--
It's a me, Mario!
#224
A.G.A.
Elite Supporter
08-12-2020 14:28

NemID valideret

Rapporter til Admin
#223 -> nemlig, lidt svært hvis de "aldrig har modtaget" penge.
--
#225
LARMY85
Mega Supporter
08-12-2020 14:56

NemID valideret

Rapporter til Admin
#224. Hehe ja - lidt en "rygende pistol" :-)
--
It's a me, Mario!
#226
stix
Ny på siden
08-12-2020 15:25

Rapporter til Admin
JEG VIL GERNE VÆRE MED
--
#227
StarF
Semi Nørd
09-12-2020 11:38

Rapporter til Admin
er det for sent at komme med i denne sag? Harmond har nægtet at have taget mine penge, og måtte gå igennem paypal for at få dem.. de påstod altid de aldrig havde hævet en skid.
--
Shine on you crazy diamond! http://www.evilsun.dk[...]
#228
Kronholm
Super Supporter
09-12-2020 11:57

Rapporter til Admin
Jeg har sendt klagen afsted til center for klageløsning. Afventer next step. Har ikke uploadet andres fakturaer endnu, så ja, i kan stadig være med. Jeg går altså ikke lige ind og bekræfter de her faktura (modtaget efter deadline) hver eneste dag. Men jeg skal nok få skrevet. Krav er at jeg modtager den originale, uberørte faktura og at I har bestilt få sæt til eget brug. Det er i mit hoved 1-4 sæt.
--
#229
Kronholm
Super Supporter
13-12-2020 19:23

Rapporter til Admin
Den har siden d. 7 december været 'Under vurdering' ved center for klageløsning. Jeg skal nok give opdatering når der er nyt. ... og hvis vi som forventet skal videre med det gennem forbrugerklagenævnet, så kan I godt væbne jer med tålmodighed. Gennemsnitligt 7.2 måneders behandlingstid derinde. https://naevneneshus.dk[...]
--
Sidst redigeret 13-12-2020 19:27
#230
SimonFRB
Ultrabruger
13-12-2020 19:35

Rapporter til Admin
Køber i ond tro. Det er en fejl. I vælger at klage. Limbo 2020; how low can you go.
--
#231
Kronholm
Super Supporter
13-12-2020 19:39

Rapporter til Admin
#230 Lige i det her tilfælde er det også bare bedre at du har det bedre med dig selv nu du fik skrevet. December er en svær tid for de mest sårbare.
--
#232
Sickoman
Juniorbruger
18-12-2020 00:28

Rapporter til Admin
Nu kan man købe et sæt Samsung Galaxy Buds Live for kun 79kr. (værdi 1.399 kr.). Jeg ved godt det er i forbindelse af telefonkøb, men det siger lidt om hvor 'ond tro' købet hos JBL er. https://imgur.com[...]
--