yes så går en medarbejder ned og fjerner din reservation og sætter varen retur på plads.
du kan evt kontakte kundeservice, og bede dem sende en "message" ud til det pågældende varehus/afdeling omkring din situation.
mvh en X-giganten.
--
Signed by me
Ja, så slettes ordren og pengene bliver sat til tilbagebetaling.
Men enig, det er en ret stram tidshorisont de kører for afhenting. De fleste steder jeg har brugt click and collect har man haft 48 timer.
--
"1. Læg ønskede varer i indkøbsvognen
2. Gå til kassen
3. Tryk på den grå pil under "Levering og betaling" og vælg ”Klik og Hent” samt det ønskede varehus.
4. Afslut ordren
5. Du modtager en SMS, når ordren er klar
6. Din bestilling er reserveret t.o.m i morgen"
Så umiddelbart, når man lægger en click-og-hent bestilling, så reserveres produktet til og med efterfølgende dag.
Så har du bestilt igår, kan den hentes til og med idag og ikke imorgen.
Men ring dog til Elgiganten og forhør dig om ikke der kan arrangeres noget, worst-case-scenario er at du får et nej.
--
Wise men talk, because they have something to say.
Fools talk, because they have to say something.
#3 Jeg tror problemet er, at han bestilte i går - dvs. til og med i morgen er jo i dag.
Systemet burde nok tage højde for, at det først var, når ordren var lagt til side, at det gælder til og med i morgen.
Som nu, kan du vel bestille klokken 23:59 i aften, og så er den kun reserveret til i morgen torsdag. Gør du det 2 min senere, så er den reserveret til fredag.
--
du kan vel få en bekendt til hente det?
--
jep jep