Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V2
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak

Komplett RMA - Frustreende og dårlig service

Af Semi Nørd wazer^ | 08-07-2020 18:40 | 1826 visninger | 33 svar, hop til seneste
Der kommer et rant som bare er skrevet direkte i mine tanker som bare skulle ud nu, frustreret og ked af hvordan denne situation har været indtil nu, status for nu - sagen er stadigvæk aktiv. Leder du efter en bog eller tekst der er perfekt sat op som i en klumme,avis eller lign. udne stvae f3jl så hop du bare videre :) Kort går i stykker Kontakter Komplett chat Udfaldet bliver jeg skal oprette en ny RMA sag på mit gamle RMA kort der gik i stykker da jeg ikke kan oprette RMA på den nye kort inde på deres hjemmeside, af en eller anden underlig grund(Ja er uheldig nummer 2 kort går også i stykker) Der går nogen dage... Får svar på at der ikke var mere garanti på kortet, jeg henviser til at det er det nyeste kort som stadigvæk er under garanti, men blev oprettet på det gamle kort som jeg havde fået besked på fra chatten(jeg har endda vedlagt chat tidspunkt og video/log af besked fra chat support) Der går nogen dagen... Der bliver nu oprettet en RMA sag som jeg kun får på mail på fra Svensk skrivende person der bekræfter der er oprette RMA og INTET andet, hverken rma nummer eller andet bliver nævnt der i. Jeg efterspørger hvordan jeg skal sende et kort uden nogen form for information, hverken label eller RMA id. Jeg efterspørger også om det reelt faktisk er X enhend der er oprettet RMA på, så det stemmer overens med det jeg skal sende ind. Der går en dag... Jeg får besked om der kommer mail og jeg kan se de inde på deres hjemme side. Der kommer aldrig nogen som helst hverken mail eller information via mine sider inde på komplett.dk Skriver nu endnu engang til dem får svar der godt kan gå flere dage. Der sker intet igen. Nu er jeg ved at blive gal. Skriver til dem, de godt må smide alt information på RMA nummer, samt en direkte PDF fil til printing af label og en bekræftelse på det jeg skal sende ind er rent faktisk denne enhed. Personen sender tilbage alt det jeg skulle have haft fra starten af og bekræftelse. Jeg får sendt afsted næst kommende dag. Nu skal der så gå ca XX dage hvor jeg presser på for at høre om de rent faktisk har modtaget enhenden og hvordan og hvorledes. Jeg får blot svar jeg får en mail når der sker noget... Jeg får INTET. Nu sker der så endelig noget i sagen. De har bekræftet lortet er i stykker, de har nedjusteret mit kort til ringere kort der mangler X antal ram samt prisen på det nye kort kun er 30% billigere, wow! Uden at have sendt og spurgt hvad jeg evt. kunne ønske mig eller pengene tilbage pga det gamle kort ikke længere kan skaffes, så har en svensk medarbejder bare valgt det billigste pis kort som ikke hænger sammen i hverken producent, ram antal, ROPS, køling eller størrelse. Alt dette uden at tage kontakt til mig først. Nu er dette kort så bestilt til mig. Jeg ringer straks ind til komplett og får Dansk medarbejder i røret. Han synes også det lyder meget mærkeligt hvor jeg ikke har fået kontakt eller i det mindste en dialog med dem inden de vælger at gøre som de gør, og hvorfor der er blevet valgt noget helt andet som ikke passer overens med det gamle "eller bedre" kort.. Han siger direkte til mig, vi forsøger altid at få det samme, er det udgået så tager vi dialog med kunde og finder det der er mindst bedre end det gamle. Han vil tage fat i RMA afdeling og høre hvad der forgår, han har desuden annulleret det kort som var blevet erstattet. Han beder mig om at finde alternativer, jeg siger blot jamen et andet kort fra samme producent og serie er fint i dette tilfælde er det rog strix. Han lover at ringe tilbage til mig i dag inden de lukker (17:00) (Jeg beder ham direkte om han ikke vil være sød at ringe da e-mail ikke har været nogen succes, han lover at ringe tilbage i dag, snakkede med personen kl 13:08) Klokken bliver 16:55 og intet kald. Ringer straks ind, får fat i en pige, hun siger personen ikke er her PT. men hun "lover" at han ringer tilbage i dag, altså samme dag som han lover at ringe tilbage. Spørger, jamen kan det lade sig gøre også efter 17?, Ja ingen problem svarer hun. Nu er kl. 18:40 og intet kald. TLDR: Oprettet RMA sag, besværligt, ingen information. Dårligere kort fået som erstatning og lovning som ikke bliver overholdt. Kortet er nu annulleret og står på bar bund igen, med en masse tidsspilde. Jeg har efterhånden brugt en del timer og en haft en masse frustration omkring denne sag. Jeg nævnte bla. til ham jeg har haft i røret første gang og roste komplett for at varetage min første RMA rigtigt godt(den første sag), der var ingen problemer og der var dialog med mig hvad jeg ønskede i stedet for eller pengene tilbage. Skal love for det er et helt andet komplett i dag, som IKKE er til den gode side. Jeg vælger fremadrettet og tænke kraftigt på om jeg vil handle hos komplett igen.
--
if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#1
Ð Xargo
Monster Supporter
08-07-2020 18:55

Rapporter til Admin
Jeg står i en anden situation med samme firma. Modtog aldrig mit produkt, vælger at ophæve købet efter 35 dage (loven siger 30), de nægter at ophæve før de får deres produkt tilbage, som jeg aldrig har været i besiddelse af. Jeg henviser til loven og hvordan situationen er. De tager sig god tid med at svare tilbage og siger igen jeg skal sende produktet før de kan kører den "retur". Efter ALT for mange timer gør jeg det klokke klart, de har 10 dage til at mine penge står på min konto, ellers ryger den til forbrugerklagenævnet. Endeligt sker der noget fra deres side og de godtager de 10 dage. Nu må jeg så vente og se om de penge nogensinde kommer retur og om de gør det til tiden. Jeg har logget samtlige dialoger og mails, inkl medarbejder navne både i komplett og postnord. utroligt jeg skal spilde så mange timer i tlf/mail, vente i dagevis og yderligere undvære produkt og mine penge. Elendig service, jeg går med proshop resten af livet. De levere dag til dag og der har aldrig været noget pis med dem, ved de mange handler jeg efterhånden har haft.
--
Fractal Design Nano S, 16gb DDR4 3200Mhz, 2060 super, delided [email protected],5Ghz, SF600, Z170i-pro. Blacklist/scammers: Silvergoat, Maripyt,
#2
gasolin
Guru
08-07-2020 18:56

Rapporter til Admin
Er det et grafikkort ?
--
#3
vest-aalb-dk
Mega Nørd
08-07-2020 18:59

Rapporter til Admin
#0 naturligvis trælst, men nu tænker jeg ikke at det her er en standard håndtering fra kompletts side af, men nærmere et sammenfald af shit happens. Mon ikke det løser sig, og jeg formoder at det er et grafikkort der er tale om? du skrev nemlig rma af et rma.
--
!AMD HAS RYZEN
#4
wazer^
Semi Nørd
08-07-2020 19:04

Rapporter til Admin
#1 Har også skrevet ned disse personer jeg har snakket med og tidspunkter, mails har jeg selvfølgelige også. Det er også en skidt sag du står med der, det er træls, og man kan ikke få det ud af systemet det hænger over en konstant, hovedpine og dårlig mave over et latterligt problem hvis man tænker på andre ting der sker i verden, men når det kommer til alt så skal det altså bare køre, kan ikke forstille mig det er sjovt at arbejde et sted hvis der er mere end 100 rma sager om dagen (bare et random tal jeg slynger ud) for sådan et stort firma #2 Ja, præcis. #3 Ja grafikkort, som beskrevet i toppen, meget stor frustration som bare skulle ud :)
--
if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
--
Sidst redigeret 08-07-2020 19:05
#5
MisterNiceHands
Nørd
08-07-2020 19:16

Rapporter til Admin
Venter stadig på en fragtlabel som jeg skulle modtage i forbindelse med en RMA oprettet 14/08/2019. Jeg ringede til dem efter 2 måneder, der lovede de at sende den til min mail.. Den er forsat ikke modtaget. Heldigvis drejer det sig blot om en mus, men ret irriterende at deres _IKKE_ danske support er blevet så FUCKING ringe, efter ToFFo stoppede hos dem, og de gik over til, ja aber.. Did i just summon ToFFo? - Jeg ved du kommer og læser denne tråd, hvis du ikke allerede har gjort det :D
--
Signatur (Valgfri)
--
Sidst redigeret 08-07-2020 19:16
#6
ToFFo
Guru
08-07-2020 19:16

Rapporter til Admin
Ahh ja, der var engang hvor Komplett var nørdernes ven. Alle elskede at handle der. Ingen frygtede at skulle kæmpe med RMA med dem. Slet ikke efter jeg overtog RMA afdelingen. Men det både glæder mig og æger mig på samme tid, at deres service er blevet så fucking horribel. Det glæder mig fordi: Så kan de lære det. Det ærger mig fordi: Jeg lagde så mange timer i det derude, for at gøre det til alles foretrukne hardware-pusher. Jeg sov derude nogle dage fordi der bare ikke er nok timer i døgnet til at arbejde. Elskede det sted. Så jeg græder lidt når de bliver ved med at overgå sig selv i elendig service. Det er som om de ikke er interesserede i at gøre noget bedre. De er kun interesserede i at gøre det hele værre... #5 - Much love! Vi hyggede os sgu derude! Alle var så glade! Men det giver sig selv, for hvis man (næsten) aldrig snakker med sure kunder, men i stedet får ros på mail, chat, telefon hele dagen, så bliver man sgu glad for at gå på arbejde. For ikke at nævne alt det lækre hardware man fik mellem hænderne :D
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 08-07-2020 19:18
#7
MisterNiceHands
Nørd
08-07-2020 19:17

Rapporter til Admin
^Nailed it EDIT: #6 - Jeg snakkede godt med C4PPY et par gange til CPH Games dengang han var med der ude. Og shit det virkede til i havde det fedt på kontoret.
--
Signatur (Valgfri)
--
Sidst redigeret 08-07-2020 19:20
#8
wazer^
Semi Nørd
08-07-2020 19:28

Rapporter til Admin
#5 Vildt og sørgeligt. #6 Kan være jeg skal linke til denne tråd og sende komplett nogen tanker Kender du nogen som arbejder i den Danske afdeling i dag der kunne kontakte mig direkte og kigge på min sag?
--
if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#9
ToFFo
Guru
08-07-2020 19:49

Rapporter til Admin
#8 - Der er, mig bekendt, slet ikke en dansk afdeling mere. Det hele er blevet centraliseret i Sverige. De flyttede alt Dansk komplett til Sverige for at spare på udgifterne... og servicen. Jeg har desværre ingen insiders mere :(
--
- Indsæt signatur -
#10
Martin.v.r
Monster Nørd
08-07-2020 19:59

Rapporter til Admin
Jeg handler der ikke efter en rma,hvor jeg skulle lære dem om dansk købe love,det er 8år siden
--
Vandkølet I7 [email protected]+GHZ asus p67 maximus iv extreme 4x4GB ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING
#11
NAD T-753
Mega Supporter
08-07-2020 20:02

Rapporter til Admin
komplett sutter max r.. sendte et grafikkort til rma med video af fejlen.. fik kortet retur 14 dage senere med besked om at der ikke var nogen fejl... det var i 2016 og har ikke handlet der siden
--
En forlader ikke en synkende skude der ved hvad bundproppen har slået :-P
#12
ice_hiboy
Junior Supporter
08-07-2020 20:11

Rapporter til Admin
#8 Komplett.dk findes kun på papiret. Der er ingen mennesker som sidder i danmark længere. Al kundeservice er blevet centraliseret i Sverige. Derfor du har svært ved at finde en som taler dansk. Men begynd endelig at skrive til dem. Hvis nok mennesker skriver, kan det være de norske ejere begynder at åbne øjnene. Enten så kommer danmark tilbage eller også lukker .dk
--
i7- 9700K | Asrock Z390itx | EVGA RTX 2080 | 16gb corsair lpx ram | 500gb Samsung 960 EVO | Corrsair SF600 | NZXT H210.
#13
Anomynous
Nørd Aspirant
08-07-2020 20:25

Rapporter til Admin
Komplett er ikke hvad det har været. Som flere siger, engang kunne man uden bekymringer bestille hos Komplett, de var en anelse dyrere men du fik din valuta tilbage i form af virkelig god kundeservice. Den har de åbenbart sparet væk nu. Jeg kan anbefale at handle ved computersalg! De er, til dato, den eneste forretning jeg ikke har haft bøvl med når det kommer til RMA.
--
Back in my days the video games were more about the game than the video
#14
7430
Mega Nørd
08-07-2020 21:13

Rapporter til Admin
har folk helt glemt corona stadig hærger?
--
jep jep
#15
wazer^
Semi Nørd
08-07-2020 21:16

Rapporter til Admin
#14 Læs lige hele content, har intet med corona at gøre.
--
if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#16
Renetarderet
Semi Nørd
08-07-2020 21:20

Rapporter til Admin
Well.. Jeg troede næsten jeg vitterligt havde oprettet min komplett rant tråd, inden jeg droppede det da jeg læste overskriften - for jeg er fandme færdig med dem nu. Jeg bestilte et produkt hos komplett med lager statussen "bekræftet på lager 3/7" Den 3. inden de lukker kontakter jeg dem for at høre nærmere.. her bliver jeg oplyst et standard svar om et det er leverandøren der står for at opdatere og bekræfte datoen og det var ikke noget komplett kunne gøre ved. Jeg spørger flere gange hvad forskellen på " Ikke på lager. Afsendes på en bekræftet dato" samt " Ikke på lager, men er på vej ind (ubekræftet dato)" uden en ENESTE kundeservice medarbejder kan svare mig på det. Da jeg til aller sidst får standard svaret om at det er "estimeret" tidspunkt, går jeg ham på klingen og spørger om vi ikke er enige om at "estimeret" og "bekræftet" er 2 vidt forskellige ting? Det kunne han godt give mig ret i og lovede at ville "sende det videre" til en anden afdeling - men kunne ikke give mig en opfølgning på dette. Alt i alt mens jeg løbende har rykket for min vare kan jeg igår aftes så se at den "bekræftede dato" nu er flyttet frem til den 17? Hvad f*** er der så "bekræftet" over den dato? samtlige jeg har talt med skriger bare af standard svar og ansvarsfraskrivelse. Og ja - til dem der måske husker min RMA tråd her: https://www.hardwareonline.dk[...] Den endte IKKE så godt som jeg troede. Produktet blev ganske vidst sendt den 26/6 (fredag) - Tracking har dog ikke flyttet sig fra risskov dist. center siden den 30/6. 2/7 kontakter jeg komplett for at få dem til at efterlyse pakken - der bliver lavet en "hastesag" til post danmark og jeg håber snart på at få et grafikkort. HVER dag har jeg kontaktet komplett siden - og ingen kan give mig svar. En bad mig at skrive ind til dem pr mail istedet for chatten? En anden sagde at sagen lå hos X medarbejder og personen ville vende tilbage hurtigst muligt En sidste var klar med et standard svar allerede og sagde at sagen netop var blevet opdateret for 15 minutter siden så jeg skulle være lidt tålmodig (men sagen var på det tidspunkt 4 dage gammel?) Komplett.dk - Fuck you.
--
Sidst redigeret 08-07-2020 21:21
#17
ToFFo
Guru
08-07-2020 21:44

Rapporter til Admin
#16 - Der bliver lavet en hastesag? xD Det er der sgu ikke noget der hedder i PostNord regi. Eller i Komplett regi. De har bare sagt hvad du gerne ville høre, for at komme videre til næste kunde, og holde statistikken nogenlunde præsentabel :D Sidst jeg købte noget hos Komplett var i 2018 hvor jeg købte en musemåtte. Derfter skal vi tilbage til 2016. Jeg køber der kun hvis der er noget til salg, som er virkelig virkelig stærkt nedsat.
--
- Indsæt signatur -
#18
Neldoroth
Bruger Aspirant
08-07-2020 22:00

Rapporter til Admin
Modtog en 32" skærm, der var flækket over midten. Oprettede RMA og sendte skærmen retur. Efter 14 dage uden lyd, kontakter jeg dem telefonisk og får at vide at sagen ikke var sat igang. Der går endnu 14 dage, hvor jeg kontakter dem igen og får at vide at den medarbejder jeg snakkede med er blevet fyret, de genopretter sagen. Der går endnu en uge, intet ord. Jeg ringer ind igen, med en sur tone, får at vide at de ikke ved hvad der er sket med sagen. Den bliver haste oprettet. Efter i alt 6½ uge, får jeg mine penge tilbage. Tak Komplett.dk
--
#19
Renetarderet
Semi Nørd
09-07-2020 08:41

Rapporter til Admin
#17 Well der er ikke ret meget haste over det! Jeg havde glemt hvor træls de var og ville anmelde dem på trustpilot. Der havde jeg dog allerede smidt en 1 star review for en helt 3. Sag. Pointen er bare at jeg skal droppe komplett. De er bare ikke besværet værd. Proshop og elgiganten er min go to. Sidst jeg returnerede en mus ved proshop fik jeg faktisk en go snak med rma medarbejderen om hvilke modeller jeg ellers KU kigge efter. Det var god service der ikke kostede andet end et par minutter.
--
#20
tolagarf
Mega Supporter
09-07-2020 09:42

Rapporter til Admin
Jeg har nærmest kun positive ting at sige om Komplett, har kun haft én sag, som var lidt bøvlet (det var igen deres svenske RMA afd, som var nogle får), men i sidste ende modbeviste jeg deres påstand og de måtte give sig. Efterfølgende ringede en af deres danske supporters og undskyldte. Har altidens haft god kommunikation med dem via mail også. Men sjovt nok har jeg haft flere problemer med Proshop hvor de sender varer, som allerede har været åbnet og brugt. Og Elgiganten er da de største fuskere på markedet, deres retur system er helt latterligt og skabte mig en masse problemer med fortrydelsesret. Power er også en mega flok fuskere, så dem holder jeg mig også fra.
--
#21
CyberOpz
Giga Supporter
09-07-2020 16:55

Rapporter til Admin
#20 - Hvad tror du de gør med en vare, der tages retur efter 14. dage? Smider dem ud?
--
#22
puttitat
Bruger Aspirant
09-07-2020 17:00

Rapporter til Admin
#20 Pudsigt, jeg har kun gode erfaringer med retur hos Elgiganten. Forstår godt Proshop sender dem ud igen, hvis de er ubrugte og ubeskadigede. De kan jo ikke bare smide dem ud. Det er marginen på HW for lille til.
--
"Ny på siden" siden 2010 :-)
#23
kikophil
Monster Supporter
09-07-2020 17:09

Rapporter til Admin
Uanset hvilket firma der varetager ens RMA, burde der være en max. tidsordning for løsning af problemet - og ellers - bum - betaling af et givent beløb fastsat fra starten, om kunden ønsker det.. Dette burde vel nogenlunde udligne den tid/omkostninger, der følger enhver RMA/returnering/klagesag, der som før beskrevet i tråden til tider også løber over helt uacceptabel tid, og samtidig sinker andre kontinuerlige (og indtil videre problemfri) handelsprocesser..
--
Kun de dumme ser på fingeren, når den kloge peger mod stjernerne...
#24
wazer^
Semi Nørd
09-07-2020 17:43

Rapporter til Admin
Opdatering. Kortet der gik i stykker var et 1070 Rog Strix OC. Kortet bliver nu bliver erstattet med et 2060 Super Rog Strix OC. Har så ringet ind igen da jeg ikke fik noget svar og kortet igen bare var blevet valgt uden at snakke med mig først, men nu følger antal GB ram altså 8 i stedet for 6 og Producent(Asus) matcher men tænker ikke de følgere hinanden i 1070 > 2070. Som alle er med på, ja det er nyere og ja det kan være det performer bedre end et 1070 men det er stadigvæk et down-grade i forhold hvis det var 1070 > 2070 horisont vi går ud fra. Hvad mener I, er det en fair løsning. Alternativet er vi får pengene tilbage, og evt betaler en mer pris på xxx kr og får fat i et 2070 i stedet for.
--
if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#25
kikophil
Monster Supporter
09-07-2020 18:23

Rapporter til Admin
Well - såvidt jeg kan se vil det tilbudte 2060 Super være et bedre kort end et 1070? Men hvis du vil endnu højere op end det tilbudte, kan du jo tilbyde nogle kroner ekstra for ulejligheden? Dansen om "sagen" er jo først overstået, når den fede dame har sunget, og jeg ser ingen fed dame indtil nu :)
--
Kun de dumme ser på fingeren, når den kloge peger mod stjernerne...
--
Sidst redigeret 09-07-2020 18:24
#26
pkd
Elite Supporter
09-07-2020 18:24

Rapporter til Admin
2060Super har da 8gb? Plejer nvidia ikke at matche deres korts performance 780 -> 970 -> 1060 (ish) ? Så tror det passer meget godt
--
Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster?
--
Sidst redigeret 09-07-2020 18:27
#27
wazer^
Semi Nørd
09-07-2020 18:28

Rapporter til Admin
#25 Jeg tilbød også at betale for difference lige nu her XXX kr så vi kunne få et 2070 super men det kunne ikke lade sig gøre, så skulle vi få pengene tilbage først, hvilket nok ville tage yderligere en uge eller to, derefter så bestille. #26 Der var først valgt et 2060 6gb der skrabte bunden og en værdig af 2400kr, hvilket slet ikke stemmer overens med pris på det gamle og serie, porte, ram, rops osv. Tænker at valget han vil have er enten og tage dette kort, bruge eller sælge det som spirt ny og eller få refunderet pengene.
--
if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
--
Sidst redigeret 09-07-2020 18:33
#28
ToFFo
Guru
09-07-2020 18:34

Rapporter til Admin
#24 - Du skal have et produkt der er "teknisk tilsvarende". Du skal ikke ned i RAM i hvert fald. Det er en afgørende faktor. Hvad du bruger kortet til, skal de ikke blande sig i. Du skal have det RAM du har betalt for, du skal have de CUDA cores og RGB og hvad ved jeg, som du har betalt for. Da jeg sad i RMA'en checkede vi altid en helvedes masse benchmarks, for at sikre, at det produkt der blev ombyttet ikke var dårligere. Det kan være der er nogle enkelte tests hvor ombytteren bliver slået marginalt, men hvis ombytteren slår det defekte produkt i 95% af alle tests, så talte det som værende en værdig ombytning i min bog. Altså hvis jeg ikke kunne få fat på kunden og høre først. Jeg synes du skal gå efter en fuld refundering af købesummen, og købe et andet sted. Evt. lade pengene stå på kontoen til de nye RTX 3xxx udkommer, hvis du kan få dem ud af deres klamme oliebefængte kløer.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 09-07-2020 18:35
#29
Renetarderet
Semi Nørd
09-07-2020 20:16

Rapporter til Admin
Jeg er måske lidt biased fordi jeg SELV har arbejdet i elgiganten MEN. De fleste elgiganten'er og andre varehuse har oftest 2 typer sælgere. 1. Dem der blot sælger efter hvad de selv bedst bliver aflønnet på 2. Dem der reelt har styr på deres shit og sælger med hjertet og ikke pengepungen. Det var ingen hemmelighed at jeg langt fra var den bedste performer på salg, men jeg kunne til enhver tid stå bag de ting jeg sagde og solgte. Sådan vil det absolut være i mange butikker - også power og elgiganten. Update på mit egen lille sag længere oppe - komplett har nu erkendt at kortet er tabt i posten. Desværre er mit eget kort desværre røget i rest. Vi er nu blevet enige om et andet kort - men det kan åbenbart godt tage "en uge før du modtager det" - Har ingen ide om hvorfor leveringstiden pludselig skal være en uge på deres lager vare.
--
#30
tolagarf
Mega Supporter
09-07-2020 21:57

Rapporter til Admin
#21: Jeg beskriver varer der tydeligt har været taget i brug. Har intet problem med at plombering er brugt, så længe varen ser ubrugt ud og alt tilbehør er med
--
#31
wazer^
Semi Nørd
10-07-2020 12:01

Rapporter til Admin
Ny status, vi har valgt at få pengene tilbage så sagen er nu helt afsluttet, så må han sku vente det længere tid :) En lille bemærkning. Det første kort går i stykker, nummer 2 kort går også i stykker, de tager den oprindelig pris fra det første køb og fører tilbage. Der er intet problem i dette, men har andre været ude for det sådan reelt set skal gøres, tænker at det er det sidste produkts værdi man går efter som har været kørende i sagen? Har aldrig været udefor sådan et scenarie før så er helt grøn, synes ikke at kunne finde noget på nettet omkring dette.
--
if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#32
ToFFo
Guru
10-07-2020 12:19

Rapporter til Admin
#31 - Ombytning har ikke noget med det oprindelige beløb at gøre. Hvis et teknisk tilsvarende eller bedre kort kan leveres og det er billigere for forhandleren, så må de gerne gøre det. Hvis du har givet 10.000kr for et GTX 770 og de ombytter det til et GTX 980 fordi det oprindeligt købte kort er udgået og ikke kan skaffes, så må de gerne det. Med mindre der er et eller andet helt unikt ved det GTX 770 som ikke er med til det 980. Det kan eksempelvis være at der ikke er lys i, eller lyset er en anden farve, eller kortet er for stort/småt til dit kabinet eller whatever.
--
- Indsæt signatur -
#33
CyberOpz
Giga Supporter
10-07-2020 14:32

Rapporter til Admin
#30 - Man må gerne bruge en vare i 14. dage for at prøve den af og returnere den til sælgeren. Spørgsmålet er stadig det samme. Skulle sælger smide det ud?
--

Opret svar til indlægget: Komplett RMA - Frustreende og dårlig service

Grundet øget spam aktivitet fra udlandet, er det desværre ikke muligt for dig, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning