Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Zepto: MEGA dårlig service ?

Af Maxi Nørd _NeO_ | 10-10-2008 13:21 | 3445 visninger | 31 svar, hop til seneste
Davs Nu har jeg købt en Mythos bærbar her for ca. 3 uger siden, og fejlene flyver op... Igår begyndte den at larme som en flyvemaskine, konstant. dvs. den blæser kold luft ud... flot. Og ikke nok med det så er det kun 80% af tiden at touchpad´en virker, når den har været i "dvale", så ringer jeg til zepto, og har indtil videre ventet i ca. 45 mins. Er der virkelig normalt?? Har sendt dem en mail for ca. 14 dage siden, hvor jeg fik afvide at 1 dag senere kl. 15:42 ville der komme svar, men intet skete heller her. Kan det virkelig passe at zepto har SÅ dårlig kundeservice ?
--
Kontakt mig personligt på [email protected]
#1
DwArK
Giga Supporter
10-10-2008 13:33

Rapporter til Admin
ja det passer nok meget godt.. :) synte der er så mange tråde kørende med dårlig service og dårlige produkter fra zepto :)
--
Amd 3800+ 64 2x512 Geil dual 2x512 hyperx dual, 512mb Ati Radeon X1950 Pro, Creative Audigy 2 ZS, Microsoft Explorer Intelli 3.0, Steelpad
#2
_NeO_
Maxi Nørd
10-10-2008 14:53

Rapporter til Admin
Efter 1½ time med deres musik i røret, opgav jeg...! Har nu skrevet en mail. Det er ufatteligt at de har SÅ stort et potentiale her i DK til at sælge så meget, også laver en sådan en omgang lort, med ikke at have styr på deres support, hvilket er det VIGTIGSTE for et god ry, ude i byen...
--
Kontakt mig personligt på [email protected]
#3
Totalgamer
Nørd Aspirant
10-10-2008 15:06

Rapporter til Admin
2# Grunden til 30 minutter, er at deres produkter er så dårlige, at alle ligesom dig skal ringe ind og klage ;) Generelt er der mange der siger at Zepto er skod service, og alle de historier jeg har læst, bekræfter det egentlig ;)
--
|Q9450|Evga nForce 780i|Antec 1200| 2x GTX 260| 750GB Samsung Spinpoint F1|2x2 Gb Mushkin 1066 mhz|Corsair TX750|Vandkølet|
#4
lolianzo
Ny på siden
10-10-2008 16:06

Rapporter til Admin
Alle snakker om total lang tlf tid, jeg kommer altid igennem med det samme lol :P og det er ikke engang løgn.
--
#5
nikolajs12
Bruger
10-10-2008 16:17

Rapporter til Admin
Man skal ikke klage over zeptos service. DEN FINDES NEMLIG IKKE.
--
WOW er ikke et spil, det er en livstil...
#7
Mikkel K.
Megabruger
10-10-2008 16:26

Rapporter til Admin
Sidder pt i kø som nr 12 til Zeptos tekniske hjælp. Skrev for 2 uger og 4 dage siden en mail, jeg stadig ikke har fået svar på. For to dage siden ringede jeg til dem, hvor de selvfølgelig havde meget travlt. De lovede derfor at ringe tilbage til mig i går, hvilket de jo så ikke har gjort. Så nu har jeg ringet til dem igen, og har indtil videre siddet i kø i 15 min.
--
#8
Ziniac
Ny på siden
10-10-2008 16:54

Rapporter til Admin
he he.. kan høre at jeg ikk er den eneste der har haft ærgelige og irriterende situationer med zepto... har været længe om endelig at få mine penge tilbage for min Znote 6214 jeg købte juli sidste år... min bærbar kom til rep i alt tre gange inden jeg blev rigtig godt irrieteret på zepto og de ting de sælger... to gange var harddisken defekt og en gang med defekte køler elementer.. den røg så til rep for tredje.. og da jeg fik den igen.. havde de smidt nyt køler pasta på.. fint nok.. så burde den virke... det sjove var så at de nu havde valgt at skiftet lydkortet og højtalerne ud.. komponenter der aldrig har fejlet noget.. og guess what.. nu begyndte min computer at skratte af helved til.. det irriterede mig så meget at jeg flere gange ringede til dem for at udtrykke min utilfredshed... zepto tilbød at tage den ind og reparere den.. men nej.. jeg vil gerne have mine penge tilbage.. de mente selvfølgelig at de havde krav på at få lov til at reparere den igen inden jeg ville få pengene tilbage.. heldigvis har jeg en kammerat der har været ude for nogenlunde det samme.. dog med merlin her.. men han foreslog at jeg tog mig en snak med forbrugerstyrelsen.. han har haft en lang sag med merlin, men fik heldigvis også sine penge tilbage... jeg snakkede med forbrugerstyrelsen.. og de foreslog at jeg tog mig en snak med zepto... det gjorde jeg så, og alt så ud til at jeg nu kunne få pengene tilbage med det samme..men.. zepto valgte så at smide et service skema med i deres RMA sag til mig.. et service skema der overhovedet ikk understøttede min situation hvor jeg jo ikk ville have computeren repareret med pengene tilbage... da jeg er under uddannelse og blandt andet er blevet undervist en del i forretningslovgivning.. ved jeg heldigvis en del om forholdene.. så jeg tog igen kontakt med forbrugerstyrelsen der anbefalede mig at sende et vedlagt brev med min computer når jeg sendte den afsted... det gjorde jeg så.. jeg skrev om situationen osv og gjorde dem bekendt med hvad lovgivningen indenfor købsloven siger om reparationer.. og det har endeligt givet pote.. for jeg har endelig fået pengene tilbage og kan begynde at kigge efter en ny computer.. håber at der ikk er andre der kommer til at gennemgå det samme som jeg har gjort.. eller det der er værre.. 30+ minutter i kø til teknisk support er indbegrebet af dårlig service... det er ALT for dårligt Zepto.. håber de får styr på deres interne mangler fremfor at reklamere mere for deres fladskærme på tv3 osv ... fladskærme som jeg i øvrigt har hørt er fra alfa-view.. et firma der heller ikk havde vildt meget styr på deres shit..
--
Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om...
#9
snydtafzepto
Gæst
20-10-2008 21:27

Rapporter til Admin
Jeg har kun meget meget dårlige erfaringer med Zeptos kundeservice og det produkt jeg desværre har købt hos dem. 2 måneder har jeg ventet på at få min comp tilbage fra rep. og hvad sker der? Lortet kører blå skærm og crasher...Jeg er ved at blive sindssyg! Mest fordi at jeg ved at jeg igen skal bruge 45 min. i deres telefonkø, og igen snakke med deres inkompetente supportere, som lover guld og grønne skove men holder røv og nøgler. En gang blev røret oven i købet lagt på, da jeg bad om at få lov til at snakke med én der ikke bare gentog sig selv om at de har travlt og desværre ikke kan svare på hvornår jeg kunne få min pc tilbage. Så jeg kontaktede forbrugerstyrelsen og på deres foranledning skrev jeg en formel klage og henviste til min ret til at tilbagekalde købet, da de for længst havde overskredet det der kaldes for rimelig tid for reparationer(2 måneder). 4 dage senere fik jeg min pc tilbage, og samme dag en mail hvor der står at de ikke sigter efter at behandle deres kunder sådan - selvom der er rigelig af eksempler derude. Nu sidder jeg så her og har en pc der crasher i tide og utide, og ved at jeg skal til at vente i telefonkø i 45 minutter og igen få fat i papegøjerne fra deres kundeservice. Så nu er mit håb at jeg med forbrugerstyrelsens hjælp kan få mine 10.000 kr tilbage, så jeg kan købe en ny computer så langt væk fra Zepto og deres bondefangeri som muligt. Så lektien er: HOLD JER VÆK FRA ZEPTO!!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#10
Gigo
Gæst
27-10-2008 14:45

Rapporter til Admin
Det er godt nok noget tid siden jeg har købt en maskine hos zepto og jeg kan kun give jer i at lige fra deres salgs til deres økonomi afdelingen, især sidstnævnte, er utrolig dårlig. Sidste år købte jeg en maskine og efter et års tid hvor bundkortet røg 2 gange, grafikkortet 1 gang og tastaturet en gang så fik jeg hele beløbet returneret. Der havde jeg umiddelbart ikke noget imod dem udover at der simpelthen var for mange fejl. Men altså jeg havde et kredit hos dem og købte en ny computer hvor jeg aftalte logisk nok at de bare skulle trække den nye computers pris fra den kredittet og så sende mig differencen tilbage. Dette gjorde de ikke men trak derudover beløbet direkte fra min konto så de derved skyldte mig den nye computers pris+differencen mellem denne pris og kredittet. Efter en masse arbejde ved at jeg ringede til dem sendte de mig så beløbet tilbage. Men da jeg ikke havde fået min computer og denne computer var blevet nedsat så aftalte jeg med deres salgsmedarbejder at jeg skulle have denne nedsættelse tilbage for ellers ville jeg logisk nok bare annullerer bestillingen og bestille den igen. Her sendte de umiddelbart et beløb tilbage som var langt højere end nedsættelsen, dog vidste jeg ikke at det var så stort da jeg ikke havde tjekket min bank så efter et stykke tid var dette glemt og jeg troede selvfølgelig at jeg havde endnu flere penge end jeg rent faktisk havde. Så efter en måneds tid brugte jeg løs og får efterfølgende en opkrævning fra zepto men nu krævede de et endnu større beløb end det de rent faktisk havde sendt til mig. Så efter mange timers arbejde fandt jeg ud af at de havde lavet en fejl. Den nedsættelse som jeg i starten skulle have tilbage blevet lavet til en faktura så det stod som om jeg havde købt en ting til den pris som computeren var blevet nedsat. Da jeg indså at det var deres fejl bad jeg dem ringe til mig(hvilket jeg også gjorde tidligere) men selv efter al den tid med stres jeg har brugt på dem så gad økonomi afdelingen ikke at ringe mig op istedet for blev de ved med at sende en alt for høj opkrævning. Det endte med at jeg ringede til dem og jeg snakkede med deres chef som efter en slavisk gennemgang fandt det rigtige beløb som selvfølgelig var mindre. Ikke nok med at jeg ikke havde flere penge på min konto og i stedet for at finde en go løsning så gav han mig et ultimatum og truede med at sende opkrævningen videre til en inkasso. (dette er kun den korte version af historien og da jeg ikke vil gøre det til et større problem så har jeg lånt penge et andet sted fra og sendt dem afsted) Alt i alt så vil jeg råde folk til at holde sig væk fra zepto, hvilket jeg også vil fortælle alle mine nærmeste, da de yder en ekstrem dårlig service gennem hele linien. Udover det så er der alt for mange fejl som gør os brugere ekstremt irritable igennem længden. Ikke nok må man undvære sin computer i op til flere uger hvis den går i stykker, men bare at komme igennem til en tekniker kan også være utroligt svært. Jeg har brugt i omegnen af 500kr på tlf regningen gennem det sidste halve år. Hvis man vil igennem dem via mail så er dette heller ikke en mulighed da der åbenbart altid er utrolig travlt(siger det) så man får en automatisk mail hvor den siger at pga. lang ventetid så vil de besvære mailen hurtigst muligt. Jeg har sendt 5 mails til dem via deres hjemmeside og jeg har aldrig fået så meget som en mail sendt retur til mig.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#11
nikolajs12
Ultrabruger
27-10-2008 15:51

Rapporter til Admin
Hej her er min historie. Købte en zepto 6224w i foråret, har været til reperation to gange på grund af varme, med samme resultat skiftet køler pasta. Nu skal den så ind tredje gang, men ham fra zepto fortalte af hvis/når den ikke er lavet, kan jeg kræve pengene tilbage. Så fedt nok leve uden bærbar i 2-3uger, og så 10.000kr rigere.
--
WOW er ikke et spil, det er en livstil...
#12
Sam
Gæst
07-11-2008 12:39

Rapporter til Admin
Jeg har aldrig oplevet så skidt og dårlig service som zepto, jeg har prøvede forgæves i over en måned at ringe til teknisk support, det er umuligt at får kontakt med dem over telefon. Og når man fejmelder via email henviser de tal at man skal ring for at fejlmelde.. ALDRIG KØB FRA ZEPTO.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#13
[Knixe]
Supporter
07-11-2008 12:41

Rapporter til Admin
da jeg ringede derind ventede jeg lige knap 1 time
--
Og når i selv løser jeres problemer så skriv dog FOR HELVEDE hvordan!
#14
morkaj
Ultrabruger
07-11-2008 12:50

Rapporter til Admin
Man får hvad man betaler for. Efter 8 år med Dell 25 maskiner - 4-5 support sager, alle ordnet samme dag OS Efter 3 år med HP (11 maskiner) - 3 supportsager alle ordnet inden for 36 timer. Ingen ballade, ingen venten alt på plads. Zepto leverer maskiner med fine specs, men de er bare ikke testet, målet er at få produkter ud og lade forbrugeren kvalitetsteste, det er usselt. Men de har fine reklamer og det sælger - vil til en hver tid hellere have en pc der virker, men på papiret er lidt mere ordinær. imho morten
--
Hvad jeg ønsker skal jeg få!
#15
Talrinys
Monsterbruger
07-11-2008 12:54

Rapporter til Admin
Har kun positive oplevelser med Zepto, fik en Nexus med en defekt harddisk, 3 dage efter var den fikset, hurtig respons på telefon og flinke mennesker - og så finder du ikke andre mærker med nyt hardware i DK, til fair priser.
--
#16
pauner
Bruger Aspirant
07-11-2008 13:20

Rapporter til Admin
jeg har heller ikke oplevet nogen problemer med service,og deres nye chat-funktion er super smart, og man kommer hurtigt igennem.
--
#17
nikolajs12
Monsterbruger
07-11-2008 13:26

Rapporter til Admin
Hvornår ringer du? Hvis du ringer lige når de åbner, er det jo klart der ikke er så mange der ringer. Men normalt hedder det 1times ventetid, de lover og ringer tilbage dagen efter, gør de det? NEJ!
--
WOW er ikke et spil, det er en livstil... Nikolajs12 Aka Mentio^^
#18
MegaNight
Supporter
07-11-2008 14:21

Rapporter til Admin
Jeg holder mig til Dell og HP, hvis jeg skal derud.. Bærbare holder jeg mig til IBM, du ved du oftes for bedst Service hos disse Firmaer.. Dog ansætter de Svenskere og Normænd, men man kan altid bede om en dansker i stedet, da de jo ikke er til at forstå.. Zepto har kun hørt dårligt om dem, og jeg fatter ikke hvorfor de ikke har drejet nøglen om endnu.
--
Naaa why
#19
MagnusMarkussen
Semibruger
07-11-2008 14:40

Rapporter til Admin
Folkene hos Zepto er åbenbart ikke engang selv klar over hvor ringe de er! LÆNGERE UDDRAG FRA EN NETOP OVERSTÅET SAMTALE. Du taler med Tobias Velkommen til chatten - hvad kan jeg hjælpe med? Du siger: hej Tobias: hej Du siger: Jeg bestilte jeres Pantheon A42 for lidt over en måned siden, tror det var ejres første kampagnetilbud Du siger: og har stadig ikke fået det Du siger: Pengene blev trukket d. 15 sidste måned, og man må ikkee trække før det er blevet afsendt skulle jeg da mene Tobias: Det skyldes vi venter på en komponent til fladskærmen, leveringstiden på det givne produkt har desværre været lang.. Vi får en sending den 17/11.. vi plejer heller ikke at trække pengene før varen er afsendt.. Du siger: Hvorfor er det så sket i dette her tilfælde? :) Du siger: og bestilte jo tv'et som en forudsætning af at det ville komme inden for en overskuelig tidsgrænse, er det muligt at annullere købet? Tobias: Ja, det kan du sagtes, da vi i dette tilfælde er tale om en væsentlig forsinkelse Du siger: hvordan sker dette? Tobias: Du sender en os en mail med dit kundenummer og ordre nummer og så klare vores bogholdning den. Du siger: Okay, jeg forklarer bare kort situationen og det er såmænd det? Hvis jeg sender mailen idag vil pengene så være overført på mandag/tirsdag? Tobias: så hurtigt går det desværre ikke, vi plejer at have cirka 8 arbejds dages vente tid, da vi skal krediterer ordren. i mail må du også gerne sende dit reg nr og kontonummer Du siger: okay, mange tak for hjælpen Du siger: må jo siges det her er lidt mere praktisk end jeres mail service.... Du siger: Kan jeg spørge Dem om noget forresten? Tobias: selvfølgelig det er det jeg er her for Tobias: helt sikkert Tobias: du sprøger bare løs Du siger: Synes du at Zepto har en god service med rimelige tider? Tobias: i hvilken forbindelse? Du siger: Har hørt fra flere at jeres service slet ikke står til måls med hvad man kan forlange, noget jeg også selv har oplevet nu her Du siger: Det mindste i kunne gøre er da at sende en mail rundt til alle hvor tv'et bliver forsinket for Tobias: Troede jeg ærligt talt også var sket, er startet herinde i mandags.. så er lidt grøn Du siger: og på diverse danske hardware sider er det cirka 1/10 der mener jeres support er tilstrækkelig :) Du siger: okay. Du siger: http://hardwareonline.dk[...] Tobias: Det er langt fra optimalt! kigger den lige Du siger: Det er du velkommen til, der er et utal af tråde hvor folk beklager sig, mit første svar på min tråd var: tjah, det er jo zepto, du skal ikke forvente den store hjælp Tobias: Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige.. Du siger: Nej, som du selv siger er du ny, men det er helt utroligt så mange der føler sig fortvivlet efter at de har købt hos Zepto, Hardwareonline.dk er en af de største danske hardware sider, kan sige det kan helt klart betale sig at ansætte den ekstra medarbejder... Du siger: 100'vis der er blevet talt fra at købe hos zepto. Tobias: er enig.. vi ansætter også løbende folk, men der har været en del underbemanding gennem den senere periode.. vi er jo heller ikke interesseret i negativ omtale Tobias har forladt netmødet
--
The way she moves, her hair, her face, her lines, divinity in motion - Michael Jackson
#20
mivewi
Semibruger
07-11-2008 15:15

Rapporter til Admin
De har i hvert fald lige mistet mit køb af en bærbar, jeg skulle have bestilt om en uge :)
--
#21
Mathias
Gæst
07-11-2008 15:53

Rapporter til Admin
Jeg tilslutter mig hæren af utilfredse kunder!! Sendte min computer til reparation for 2 måneder siden, og har stadig ikke fået den! Ventetid på 1 time i telefonen er ikke unormalt, og svar på mails tager flere dage! Forstår simpelthen ikke, de ikke tager sig sammen, og får gjort noget ved det!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#22
MagnusMarkussen
Semibruger
07-11-2008 16:08

Rapporter til Admin
Prøv livechatten, ventede 30 sek på at komme igennem :)
--
The way she moves, her hair, her face, her lines, divinity in motion - Michael Jackson
#23
Christian N
Gæst
04-12-2008 15:39

Rapporter til Admin
Endnu en utilfreds kunde! Det første års tid leverede de virkeligt god service, og siden er det bare gået direkte ned af bakke! Har i dag siddet 45!! minutter i telefonkø til support, inden jeg valgte at lægge på. Derefter fangede jeg efter 20 min. en supporter på livechatten, som affejede at hjælpe mig med at få adgang til "Stereo Mix" på mit lydkort. På trods af computeren er købt hos dem, med tilhørende drivere som ikke virker. Virkeligt ærgerligt, at de vælger at spare på supporten, men de kommer tilbage i hovedet. Vil vædde med de ikke overlever 2009.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#24
Peter
Gæst
04-12-2008 15:43

Rapporter til Admin
Har ellers lige siddet og surfet deres hjemmeside igennem, men med de her oplysninger er der ingen chance for at jeg bestiller hos zepto.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#25
bixbax
Ny på siden
04-12-2008 16:10

Rapporter til Admin
JEg er i samme båd som alle andre! Zepto stinker! Jeg bestilte en NOX A15 d. 8/9-08. Efter et utal af udskydelser besluttede jeg mig for d. 16/11-08 at afbestille lortet! OVER 3 MÅNEDER ventede jeg! Det er sgu tålmodighed så det basker! Men hold jer fra Zepto, har flere venner der også må vente i 1000 år før de får deres reperationer tilbage.
--
FS-freak | www.skyjet.dk[...]
#26
bixbax
Ny på siden
04-12-2008 16:12

Rapporter til Admin
#0 Prøv at tage batteriet ud og sætte det i igen - har hørt det virker for nogen, køleren skulle du efter sigende kunne få lavet ved at opdatere din BIOS fra Zeptos hjemmeside.
--
FS-freak | www.skyjet.dk[...]
#27
Andreas Jespersen
Gæst
16-01-2009 13:57

Rapporter til Admin
Jeg har samme problem som I andre. Det er fuldstændigt umuligt at komme igennem til Zepto og få oprettet en RMA-sag. Står med en 1½ gammel bærbar, hvor skærmen er stået af, men det problem tvivler jeg på jeg nogensinde får løst, da det lader til at Zepto har lukket deres tekniske support. Adskillige gange har jeg forsøgt at komme igennem på deres nye support-chat, men det virker ikke til at der er nogen til at betjene og man bliver ved med at have samme nr i køen, selvom man har været inde i timevis. Lige så svært er det at komme igennem på telefon eller mail. Hvad sker der lige for Zepto? Jeg mindes engang, hvor de havde ualmindelig god service/support og hvor man hurtigt kunne få oprettet og behandlet rma-sager. Farvel og tak til Zepto, hvis de ikke får rettet op på det her omgående!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#28
inckie
Elite Supporter
16-01-2009 14:14

Rapporter til Admin
bare brug Rapporter til Admin linket her i tråden, også skriv ATT CV, han arbejder for Zepto
--
Jeg har CV's pik i munden og Smash's i røven http://www.ip-drankerne.dk[...]
#29
feldthusen
Gæst
16-01-2009 14:17

Rapporter til Admin
Må sige jeg syntes faktisk deres service er blevet bedre igennem de seneste par år. Har været zepto ejer i næsten 2års tid nu. Ventede omkring 10-20min sidst jeg skulle igennem på deres live chat. Hvilket er okay vente tid syntes jeg, da det er en chat. Fik min nye Nox A14 2-3dage før end de havde lovet det, og da jeg så ville ringe ind for om jeg måtte hente den inde hos dem, kom jeg igennem på telefonen efter 2-5min. Havde da et par små problemer med min 6615WD den gang jeg fik den, men endte med at få en helt ny 6224w i steden for. Super service selv om de havde den anden inde i knap en månede før de gav mig den anden. Kæresten zepto 6324w tror jeg den hedder, har kørt snart 2år og ikke været det mindste problem med den endnu. Må sige jeg vil til hver tid heller vælge en zepto end så mange andre producenter :O)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#30
martin bay pedersen
Gæst
24-02-2009 15:19

Rapporter til Admin
Hej Alle sammen jeg har oplevet alle de samme problemer som jer.... Jeg har for 5 min siden skrevet til Basta for at se om de ville kigge på sagen.... Jeg vil opfordre jeg alle til også at skrive til dem inde på deres hjemmeside så vi måske kan få noget hjælp til at få løst vores sager ved zepto......... DETTE ER NEMLIG BARE IKKE FAIR......
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#31
7913
Supporter
24-02-2009 15:26

Rapporter til Admin
Ja i zepto ejere må sq stå sammen og klage sammen, måske bliver i til sidst hørt. Jeg håber på det bedste for jer ;)
--
Stationær: qx9650, 8gb ddr2 pc8500, 2tb hdd, gtx295, x-fi music, 750watt, antec P182, Z5500 speaker, 24" lg, 17532 i vantage,
#32
palle22
Junior Supporter
24-02-2009 15:34

Rapporter til Admin
Kære Martin Bay Du er en hat! -BASTA!
--
Dell 630M

Opret svar til indlægget: Zepto: MEGA dårlig service ?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE