Hvis garantien stadigvæk er gældende (Det er den jo)
så kan du vel bare skippe telia over, og indsende den til Dell direkte?
Så slipper du også for 'mellemledet'
Det ville jeg ihvertfald gøre.
--
Også der jeg var nået frem til, venter med at kontakte dell til jeg har ejers/købers oplysninger.
Har dog også lyst til at klage til telia :o) bare fordi jeg kan.
--
Men ja, har sku aldrig hørt om at virksomheder afviser produkter under garantien, som de selv har solgt, fordi det er udløbet fra deres vartesortiment.
Prøv du selv at tage hen til dem, og hør dem ad, om det er rigtigt det de har sagt til din mor. Det lyder rimelig langt ude.
Desuden har kvinder det også med at misforstå alt.. Så mon ikke det er din mama' der har hørt forkert, fordi hun har været fokuseret på noget andet i lige det øjeblik :o) haha
--
Det kommer jo lidt an på hvordan den service aftale er lavet, er den lavet ved telia men vare tages af dell burde du sagtens kunne kontakte dell, men er det en af de der forsikringer tegnet ved et eller andet obskur firma er det jo kun telia der kan tage den ind.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI*
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#3 det er en min mor kender, så vi er ude til mund til mange munde her :o)
#4 service aftalen figurer på dell's hjemmeside når jeg tjekker på tag nummeret, så den er tegnet igennem dell, bare et telia klister mærke der sidder der.
--
#5 Det er helt normalt
Telia har intet med rep at gøre.
Du skal kontakte Dell hvis den har fejl.
det står vist også i ders service aftale
at du skal kontakte Dell hvis fejl.
--
Imac 27 I7 2,8.Macbook pro 13. Iphone 4.ipad 64
well så ville jeg bare gå uden om telia syntes ikke deres kunde service fungere,
Da jeg skulle have internet ved dem måtte de sende pakken 3 gange.
første gang sendte de pakken ti den adresse jeg skulle flytte til, så den røg automatisk retur da jeg jo ikke var flyttet ind endnu, anden gang sendte de til forkert husnummer, selv om de første gang sendte til det rigtige bare for tidligt lol
3 gang kom den frem :)
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI*
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#7: Så du mener det er dårlig service at de sendte pakken til dig 3 gange?
--
http://chipsguiden.dk[...]
Konsoller købes! Undtaget Xbox/Xbox 360/NES/SNES/N64/Gamecube/Sega Master System II/Sega Mega Drive/Dreamcast/PS1/PS2 #8
ja for jeg skulle betale for 2 af gangene selv om det var dem der lavede fejlen.
selv om jeg ikke skulle betale er det da ikke ligefrem god service ikke at kunne finde ud af at sende en pakke rigtigt.
Da jeg tegnede abonnent ved dem skrev jeg at jeg først flyttede ind dagen før det gik aktiv derfor skulle de sende pakken ti min nuværende adresse men de kunne de så ikke finde ud af.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI*
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*