Hej
Jeg købte i midten af december en Steelseries Sensei mus. Alt med install gik fint og jeg fik konfigureret musen som jeg ville. Omkring jul bemærker jeg desværre at jeg ikke længere havde deaktiveret knapperne på højre side. Jeg ville derfor gøre det igen. Men kunne ikke komme ind i Steelseries Engine, der er deres program til konfiguration mm. Læste på deres support side at man kunne opgradere musen hvilket jeg kastede mig ud i.
Fulgte deres anvisning men skidtet stoppede ved 41% og musen var DØD. Ingen løsning til dette på deres side.
Jeg gennemsøgte nettet og fandt adskillige med samme problem. Forsøgte deres løsningsforslag og fik endelig liv i den igen. Den fortsatte fra de 41% til 100%. Men stadig ingen kontakt til programmet der kunne deaktivere de trælse knapper. Musen kan stadig konfigureres direkte så som sådan virker den da. Jeg er bare møg træt af knapperne på højre side :-(
Jeg har forsøgt mange gange at følge den officielle vejledning til at løse problemet. Hver eneste gang når den til 41 og jeg skal tage en lang og snørklet vej for igen at nå på 100.
Jeg kontaktede derfor SS support med en udførlig forklaring på mit problem. Efter et par dage fik jeg af vide at jeg var stillet videre til en anden der ville tage sig af problemet. Endnu en 3-4 dage efter, fik jeg et meget kort svar om at følge en given vejledning. Jeg havde i min oprindelig post selv linket til denne, men blev igen henvist til den. Og selvfølgelig virkede det ikke da jeg i min naivitet alligevel forsøgte.
Jeg skrev efterfølgende igen til SS support (29 Dec) men har INTET hørt siden. Har selv rykket for svar men intet.
Har vi andre med tilsvarende erfaring fra SS support, for så skal jeg da bare have det lort byttet i en fart og have fundet noget der virker og hvor man får en fornuftig service efterfølgende.
--