Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Steelseries support useriøs?

Af Bruger Aspirant Sundstrom | 07-01-2012 19:26 | 1765 visninger | 4 svar, hop til seneste
Hej Jeg købte i midten af december en Steelseries Sensei mus. Alt med install gik fint og jeg fik konfigureret musen som jeg ville. Omkring jul bemærker jeg desværre at jeg ikke længere havde deaktiveret knapperne på højre side. Jeg ville derfor gøre det igen. Men kunne ikke komme ind i Steelseries Engine, der er deres program til konfiguration mm. Læste på deres support side at man kunne opgradere musen hvilket jeg kastede mig ud i. Fulgte deres anvisning men skidtet stoppede ved 41% og musen var DØD. Ingen løsning til dette på deres side. Jeg gennemsøgte nettet og fandt adskillige med samme problem. Forsøgte deres løsningsforslag og fik endelig liv i den igen. Den fortsatte fra de 41% til 100%. Men stadig ingen kontakt til programmet der kunne deaktivere de trælse knapper. Musen kan stadig konfigureres direkte så som sådan virker den da. Jeg er bare møg træt af knapperne på højre side :-( Jeg har forsøgt mange gange at følge den officielle vejledning til at løse problemet. Hver eneste gang når den til 41 og jeg skal tage en lang og snørklet vej for igen at nå på 100. Jeg kontaktede derfor SS support med en udførlig forklaring på mit problem. Efter et par dage fik jeg af vide at jeg var stillet videre til en anden der ville tage sig af problemet. Endnu en 3-4 dage efter, fik jeg et meget kort svar om at følge en given vejledning. Jeg havde i min oprindelig post selv linket til denne, men blev igen henvist til den. Og selvfølgelig virkede det ikke da jeg i min naivitet alligevel forsøgte. Jeg skrev efterfølgende igen til SS support (29 Dec) men har INTET hørt siden. Har selv rykket for svar men intet. Har vi andre med tilsvarende erfaring fra SS support, for så skal jeg da bare have det lort byttet i en fart og have fundet noget der virker og hvor man får en fornuftig service efterfølgende.
--
#1
sNIPP
Guru
07-01-2012 20:14

Rapporter til Admin
Kan du ikke ringe ind til deres support ?
--
Long you live and high youll fly and smiles youll give and tears youll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be...
#2
ToFFo
Guru
07-01-2012 20:27

Rapporter til Admin
Steelseries er ikke til at få fat i. Nu bliver jeg jo bekymret for fanden. Jeg sendte min SteelSeries Sensei ind til RMA d. 5. januar. Dog må jeg indrømme jeg synes deres support svarer rigtig hurtigt. Jeg har fået svar indenfor 24 timer hver gang jeg har skrevet til dem. Dog synes jeg deres side er umulig at finde rundt i, når man vil lave RMA. Det til side. De svarede hurtigt og jeg fik et RMA nummer. Så var det ellers bare at sende musen til dem. I Hvidovre... Nu håber jeg da jeg får en ny mus igen. Eller får den jeg har, repareret. Venstre museknap var bare holdt op med at virke. Havde vel haft musen en uges tid... Ret tyndt når det er så dyr en mus med en milliard funktioner, hvor der er så mange funktioner jeg knapt nok kan finde ud af at ændre hastigheden. Anyway. Træls at høre sådan en historie mht. deres service. Jeg har altid haft respekt for deres produkter, men har aldrig benyttet mig af deres RMA før. Krydser fingre.
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#3
sNIPP
Guru
07-01-2012 20:41

Rapporter til Admin
#2 Lol seriøst? Kan man ikke ringe ind til dem??? Lame :/
--
Long you live and high youll fly and smiles youll give and tears youll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be...
#4
Sundstrom
Bruger Aspirant
08-01-2012 11:58

Rapporter til Admin
#2 Det kan være jeg bare er uheldig og at ham der er tilknyttet mig holder.... ferie :-? Jeg tror simpelthen bare jeg opretter en ny sag og ser om det går bedre
--

Opret svar til indlægget: Steelseries support useriøs?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE