Logitec yder efter min opfattelse verdens bedste support og garanti. Gå på deres hjemmeside og der er et dansk telefonnummer. Deres danske supporter hedder Jan og er nok den flintesten fyr. Og der er 3 års garanti. Ikke reklamationsret eller lignende bøvl. Det virker bare.
--
4960X/780TI/ROG FORMULA IV/SSD840PRO/16GB-2400mhz/
GRAPHITE SE/2XS27A750D.
Fedt! Må hellere på afbestilt den nye mus så, hvis der er mulighed for at de vil fikse eller ombytte den gamle.
Tak for svaret.
--
#2, 99% sikker på de bytter den.
--
4960X/780TI/ROG FORMULA IV/SSD840PRO/16GB-2400mhz/
GRAPHITE SE/2XS27A750D.
Jeps, Peter har ret. Logitech har en fantastisk support-afdeling, der tit og ofte går ud over det, de rent faktisk lover, hvilket er grunden til, at jeg er forblevet en loyal kunde :-)
Kontakt dem ad og hør hvad de har at sige :-)
--
saiot:"der er ikke noget der heder overpris der er kun noget der heder dumme pasoner den pris som 2 kan blive enige er den ratige pris."
Jeg ringede til Logitech (Jan) som kun spurgte hvad problemet med musen var og så min adresse så han kunne sende en ny. Dog havde de ikke G500 mere, så han vil sende en G500s i stedet.
Bliver pludselig utrolig glad for at der står Logitech på de fleste af mine produkter ;-)
--
Jeg sværger også til dem. Der skal godt nok meget til før jeg svigter. :-D
--
4960X/780TI/ROG FORMULA IV/SSD840PRO/16GB-2400mhz/
GRAPHITE SE/2XS27A750D.
Jeg kunne næsten ikke tro det var sandt, at de vil sende en ny G500s som erstatning for min G500 der jo ikke længere er reklamationsret på.
Det er ikke tit man hører om det i hverdagen :-)
Findes der andre producenter der har samme tilgang til hardware der er gået i stykker?
--
Kan også kun sige god for logitech, de fremsendte mig et sprit nyt dinovo edge engang, blot fordi jeg skrev mit gamle ikke virkede mere.
--
Back in my days the video games were more about the game than the video