Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Logitech udvidet garanti

Af Supporter Klatretoesen | 08-03-2014 17:39 | 1338 visninger | 8 svar, hop til seneste
Er der nogle her der har erfaringer med logitechs garanti? Jeg købte en G500 i januar 12 ved proshop, så der er ikke reklamationsret på længere, men så vidt jeg kan læse har Logitech 3 års fabriksgaranti ( http://www.logitech.com[...] ) Det skal siges at den dobbeltklikker i ny og næ når jeg trykker én gang. Foregår det gennem logitech eller forhandleren? Inden jeg sætter alverden i gang og spilder den ene parts tid. :-)
--
#1
PeterAA
Elite Nørd
08-03-2014 17:48

Rapporter til Admin
Logitec yder efter min opfattelse verdens bedste support og garanti. Gå på deres hjemmeside og der er et dansk telefonnummer. Deres danske supporter hedder Jan og er nok den flintesten fyr. Og der er 3 års garanti. Ikke reklamationsret eller lignende bøvl. Det virker bare.
--
4960X/780TI/ROG FORMULA IV/SSD840PRO/16GB-2400mhz/ GRAPHITE SE/2XS27A750D.
#2
Klatretoesen
Supporter
08-03-2014 17:53

Rapporter til Admin
Fedt! Må hellere på afbestilt den nye mus så, hvis der er mulighed for at de vil fikse eller ombytte den gamle. Tak for svaret.
--
#3
PeterAA
Elite Nørd
08-03-2014 17:55

Rapporter til Admin
#2, 99% sikker på de bytter den.
--
4960X/780TI/ROG FORMULA IV/SSD840PRO/16GB-2400mhz/ GRAPHITE SE/2XS27A750D.
#4
Auxois
Monster Supporter
08-03-2014 17:56

Rapporter til Admin
Jeps, Peter har ret. Logitech har en fantastisk support-afdeling, der tit og ofte går ud over det, de rent faktisk lover, hvilket er grunden til, at jeg er forblevet en loyal kunde :-) Kontakt dem ad og hør hvad de har at sige :-)
--
saiot:"der er ikke noget der heder overpris der er kun noget der heder dumme pasoner den pris som 2 kan blive enige er den ratige pris."
#5
Klatretoesen
Supporter
10-03-2014 16:20

Rapporter til Admin
Jeg ringede til Logitech (Jan) som kun spurgte hvad problemet med musen var og så min adresse så han kunne sende en ny. Dog havde de ikke G500 mere, så han vil sende en G500s i stedet. Bliver pludselig utrolig glad for at der står Logitech på de fleste af mine produkter ;-)
--
#6
PeterAA
Elite Nørd
10-03-2014 16:22

Rapporter til Admin
Jeg sværger også til dem. Der skal godt nok meget til før jeg svigter. :-D
--
4960X/780TI/ROG FORMULA IV/SSD840PRO/16GB-2400mhz/ GRAPHITE SE/2XS27A750D.
#7
Klatretoesen
Supporter
10-03-2014 17:21

Rapporter til Admin
Jeg kunne næsten ikke tro det var sandt, at de vil sende en ny G500s som erstatning for min G500 der jo ikke længere er reklamationsret på. Det er ikke tit man hører om det i hverdagen :-) Findes der andre producenter der har samme tilgang til hardware der er gået i stykker?
--
#8
Anomynous
Elitebruger
10-03-2014 17:27

Rapporter til Admin
Kan også kun sige god for logitech, de fremsendte mig et sprit nyt dinovo edge engang, blot fordi jeg skrev mit gamle ikke virkede mere.
--
Back in my days the video games were more about the game than the video

Opret svar til indlægget: Logitech udvidet garanti

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE