#9 - Paypal er bare lettere at arbejde med, hvis man bliver snydt. Jeg føler ikke jeg bliver taget seriøst hos Nordea. Den behandling jeg fik var gyselig, og det besværliggør det en del, at man skal modtage papirer som man skal returnere pr. brev. Primitivt og pisse besværligt. E-porto var ligetil men var ret træt af at skulle ud og købe en stak konvolutter for at sende et enkelt brev.
Jeg skulle have penge tilbage for et hotel, hvor jeg checkede ud 2 dage før end planlagt. Det var ok med hotellet, men jeg fik det desværre ikke på skrift. Heldigvis for mig, fik jeg en telefonregning af hotellet, fordi jeg skulle ringe til netop Nordea, fordi de havde spærret mit kort pga. mistanke om svindel. Der stod check-in og checkout dato på. Det kostede en fucking formue at ringe til Danmark fra hotellets telefon. Det blev tungt taksteret pr. minut og Nordea skulle stille mig et hav af sikkerhedsspørgsmål, samt damen var mere interesseret i smalltalk nu hvor jeg var i USA... Det kostede 50 dollars at tale med dem få minutter for at få åbnet mit kort, som blev spærret uden grund. Der var jo hævet i udlandet... Jaja, det er jo mig!
Derfor foretrækker jeg Paypal.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 31-03-2018 17:07