Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Brug for hurtig råd! Steelseries headset

Af Nørd Chaos | 27-11-2019 10:48 | 707 visninger | 5 svar, hop til seneste
Jeg har i slutningen af Juni 2019 købt et Steelseries Arctis Pro Wireless. Det virker sådan set fint nok, indtil i går, hvor da jeg tager headsettet af, så knækker plastikket der hvor den går ind i selve hørebøffen (eller hvad man kalder det). Man kan ihvertfald sige at det at tage headsettet af og på er almindelig brug. Det kan ikke passe at noget man giver så mange penge for, bare brækker fra hinanden. Men hvad med garantien? Når det er under 6 måneder er det stadig under "formodning" at det var en fejl headsettet var født med (eksempelvis fejl i konstruktionen) Jeg har henvendt mig til forhandleren, som bare siger, nej, ingen reklamationsret og at den kun dækker selve indmaden, dvs. elektronikken. Men det kan jeg ikke forstille mig er rigtigt.
--
#1
tjalfe
Gæst
27-11-2019 10:52

Rapporter til Admin
Det er en tabt sag. Lad mig gætte, det er købt hos Proshop?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#2
Anomynous
Elite Supporter
27-11-2019 10:52

Rapporter til Admin
Smid lortet ud og køb aldrig steelseries igen. Jeg sidder med en Rival 310 mus som jeg har fået byttet 3 gange på garantien fordi den begynder at dobbeltklikke når den ikke skal, den blev købt første gang til black friday sidste år. Den jeg sidder med nu, er så småt også begyndt at gøre det en sjælden gang i mellem. Steelseries har overbevist mig om, at det de laver er noget værre bras for at sige det mildt.
--
Back in my days the video games were more about the game than the video
#3
waskustobaskus
Junior Nørd
27-11-2019 10:55

Rapporter til Admin
Kontakt steelseries direkte og hør dem ad. Da mit gamle Logitech headset knækkede i den ene side kontaktede jeg Logitech. Endte med at jeg sendte et billed af det knækket headset og fik tilsendt et nyt af en nyere model.
--
#4
7430
Super Nørd
27-11-2019 11:07

Rapporter til Admin
Kontakt steelseries direkte. Og fremover hold dig fra dem 1 steelseries forventer en kvittering før de overhovedet gør det mindste
--
jep jep
#5
FlyingHippo
Semi Supporter
27-11-2019 11:12

Rapporter til Admin
Min bror og jeg har begge et Steelseries H2 wireless, som basically er samme headset. Der er begge flækket i plastikken, samme sted som du beskriver. Jeg har lavet en nødrep vha glasfiber, det er ikke kønt, men det virker
--
$('.t47-svar-top').find('b:contains("fuerzzz1")').parent().parent().parent().hide() You're welcome!

Opret svar til indlægget: Brug for hurtig råd! Steelseries headset

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE