Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
froggaming under konkurs?Af Mega Nørd 7430 | 24-08-2020 22:58 | 5528 visninger | 53 svar, hop til seneste
nogle der ved om det har noget på sig med froggaming er under konkurs?
en har lige postet en dialog mellem 2 parter og en anden har lige bestilt en pc fra dem? : --
jep jep
Er det ikke de tåber der utallige gange har scammet folk ved ikke at sætte de rigtige dele i deres PC'er. Så hvis det er sandt har de da kun godt af det. -- Back in my days the video games were more about the game than the video jo det er det firma. -- jep jep Bland selv hardware for 10k, tak -- What goes around comes around -- Signed by me Den 23.000krs bestilling, UFF!...
Håber godt nok at han får sine penge retur, især når de gentagende gange har udsat salget men ingen problemer har haft med at sørge for at hæve beløbet (hvilket de jo først må NÅR varen er sendt!)...
Om hvorvidt de er ved at gå konkurs kan der, for nu, kun spekuleres i, tvivler dog ærlig talt på at en af medejerne ville erkende sådan noget (også selvom opslaget omhandlende det viste det fra sådan en vinkel). -- Wise men talk, because they have something to say.
Fools talk, because they have to say something. #5
desvære har han kun et simpelt krav i konkursboet. Dvs. at han står sidst i køen, hvilket med en stor sandsynlighed vil betyde at pengene er tab. -- Nå, så skal jeg nok ikke forvente at få pengene for den køler jeg sendte retur i sidste uge -_- -- Signatur (Valgfri) --
Sidst redigeret 24-08-2020 23:55 #5
Der er kun en ejer, det er den skumle Hr Heinrich xD
https://datacvr.virk.dk[...]
Som skrevet inde på Hwt, så er der ihvertfald noget der lugter fælt, når han på hjemmesiden nu opgiver Froggaming som værende, under Gaming Group Aps med et tilhørende ikke eksisterende Cvr nr xD
/E
Rettelse, der er åbenbart oprettet et nyt Aps selskab, Cvr.dk skulle åbenbart lige opdaterer først.
Men det tyder jo ikke meget bedre af den grund.
https://datacvr.virk.dk[...] -- Sidst redigeret 25-08-2020 00:07 #8
Oh well, shit has litterally hit the fan!
Der er dog også en Morten der agerer medejer, i al fald ud fra dette:
https://datacvr.virk.dk[...]
Samtidigt har han da gang i et "par" ting ud fra alle de her CVR-numre:
https://datacvr.virk.dk[...]
Nå, vi må vel "bare" se hvordan det går, men håber sgu ikke at de aktivt tager røven på intet-vidende "kunder" (om end at de har gjort det før, dog i mindre grad i form af at smide forkerte dele i PC'er end ellers oplyst) og bare skraber så mange penge i lommerne mens tid er.. -- Wise men talk, because they have something to say.
Fools talk, because they have to say something. Har ingen erfaring med dem ud over jeg ledte efter firmaer som var villige til, og kunne - sørge for XMP/DOCP var sat til ved levering - fik et svar at de måtte de ikke pga. det er oc, men at de godt kunne - så ville garantien blot ryge. Rimelig strange, så jeg ledte videre. -- Så er jeg da rimelig glad for at jeg ikke fik købt en computer derinde. Sker mest fordi jeg fandt et tilbud bedre et andet sted, men det var tæt på.
Men kan forstå på jer herinde at det aldrig rigtig har været det bedste selskab desværre, da deres forretnings idé er rimelig god. Bare ærgerligt de ikke for den udført korrekt.
-- Det er de vildeste scammere dem som har frog nu, efter Stefan som stiftede det solgte det til sin bror, har frog udelukkende forsøgt at smadre hans nye forretning.
De bryder lovgivningen om ehandel.
De sletter opslag på facebook grupper så snart man skriver kritisk om dem.
De sætter dårligere hardware i Pcer som er væsentligt billigere.
Fy for en forretning, jeg håber de går konkurs. -- #5 ville tage kontakt til banken hvis de har trykket pengene før de har sent varen.
Evt. melde dem for en form for Scam? -- Google is your friend! #6 Det er da "bare" at tage ned i banken, og anmode om at få pengene trukket tilbage -- i7-7700k 5ghz, Rog Strix 270F Gaming, Rog Strix 1080ti OC 11gb, m2 ssd 960 evo, Acer Predator Z1 32" 165hz G-Sync 1440p Curved #14
Det kan man da ikke, ellers ville alle jo bare bestille noget og trække pengene retur.
Hvis hans pinkode var afluret og der var trukket penge så dækker banken tabet, men de kan ikke trække noget tilbage. -- mig bekendt skal firmaet sende hans bank en skriftlig email hvor de siger det ok pengene ryger retur, hvilket jeg tvivler det pilrådne skod firma gør -- jep jep #15 Der står herinde at hvis et firma går konkurs og man ikke får den betalte varer så kan man lave en indsigelse i banken og få sine penge tilbage i de fleste tilfælde.
https://www.emaerket.dk[...] -- Sidst redigeret 25-08-2020 11:38 Hvad er min retsstilling, hvis en webshop går konkurs?Når et firma går konkurs kan du som forbruger ikke længere gøre dit krav gældende mod sælgeren, og du må i stedet anmelde dit krav i sælgerens konkursbo. Det gælder både ved reklamationer, indløsning af gavekort og ved tilbagebetaling af forudbetalte varer eller ydelser. Du kan få oplyst navnet på den kurator, der bestyrer konkursboet, ved at kontakte retten i den retskreds, som virksomheden hører under.
Ofte får man som forbruger desværre ikke noget ud af at anmelde sit krav i boet, da kravet ofte er småt og kun honoreres, når de store kreditorer har fået deres tilgodehavender. -- jep jep #18 - Har de trukket pengene for varen før den blev sendt? :O -- - Indsæt signatur - #18 Har du læst hvad der står lige nedenunder det du har kopieret? :D -- #17
Det er som #18 skriver, har aldrig hørt om en bank er gået med til at returnere pengene pga. konkurs, de trækker nemlig ikke pengene tilbage, de betaler dem af egen lomme.
De vil i alle, eller så kan vi sige 99%, tilfælde sige at man skal anmelde det i boet. -- ja jeg har, og froggaming er ikke erklæret konkurs endnu ergo kan han jo ik gå til banken endnu...
desuden står der i de fleste tilfælde ( ergo er dette ikke sikkert)
-- jep jep #21 Det er altså ikke rigtigt. Du kan lave en indsigelse i banken. Jeg har Spar Nord og der står følgende:
"Den vare, som jeg har bestilt og betalt, kan ikke leveres, da forretningen er gået konkurs. Du kan få tilbageført betalingen via dit pengeinstitut, hvis du ikke får leveret varen"
Dette gælder om de er konkurs eller ej. Hvis du ikke får varen som du har bestilt og betalt, kan du lave en indsigelse og få pengene tilbage. -- Sidst redigeret 25-08-2020 12:13 234 det vil jeg så vidergive til ham på fb så han kan få sine penge retur hvis muligt
tvivler dog det blir så enkelt -- jep jep Ja gør det, jeg er sikker på han skal opgive en masse ting, men det er jo ikke for sjov de har indsigelser og bankerne skal jo følge deres egne retningslinjer :) -- De er sjovt nok også stoppet med st svarer på deres Facebook beskeder, skrev til dem i fredags samt igår, har forsat intet hørt. -- Signatur (Valgfri) #16 Det er ikke min oplevelse - jeg købte engang et spil på kinguin - den CD Key jeg fik virkede ikke, efter at have skrevet frem og tilbage med KS - tog jeg bare ned i banken, og lavede en indsigelse - og de trak pengene alle pengene retur -- i7-7700k 5ghz, Rog Strix 270F Gaming, Rog Strix 1080ti OC 11gb, m2 ssd 960 evo, Acer Predator Z1 32" 165hz G-Sync 1440p Curved Køb med betalingskort burde være dækket antager jeg? Hvis folk har betalt i cryptocurrency eller pizzaer så tuff luck! -- 3900X|X570 GIGABYTE AORUS MASTER|16GB Ripjaws 3600 CL16|
ASUS 1080Ti STRIX OC|ACER 271HU/DELL U2717D
Samsung 850 EVO 1TB Kære alle.
I de sidste 24 timer er der floreret rigtig mange rygter vedrørende Froggaming. Med kunder der ikke havde fået deres varer, kunder der ikke kunne komme igennem og kunder der var bange for, at Froggaming var på vej til en konkurs.
Alt dette, endte ud i, at direktør og medejer Morten kontaktede mig ved i går aftes, og tilbød mig at jeg kunne købe Froggaming. De stod i en situation, hvor de havde hævet nogle penge fra kunder forud, men ikke kunne levere varen. Hvilket betyder at der er nogle kunder, som på nuværende tidspunkt stadigvæk mangler deres varer. Derudover er der nogle kunder som har lagt en ordre, uden at pengene er hævet. Hertil vil jeg gerne gøre opmærksom på, at de 2 ejere ikke har forsøgt at snyde nogen, eller at svindle. Men blot forsøgt at drive en virksomhed efter bedste evner.
Vi er allerede nu, i fuldt sving med at kontakte de pågældende kunder, for at tage hånd om sagen, og levere de manglende varer /Computere. Da pengene er lagt i et andet firma, er det naturligvis en forpligtelse som vi betaler for, af egen lomme, og derved ikke selv tjener noget på. Men vi leverer for at yde god service.
Jeg stiftede i sin tid, d. 23. juli 2015 Froggaming, men efter nogle uoverensstemmelser i april 2019 endte min bror og jeg med at splitte op. Efterfølgende har der været nogle uheldige situationer, hvor komponenter har været byttet rundt, og enkelte kunder har fået dårligere end købte komponenter. Jeg vil gerne understrege, at dette ikke kommer til at ske længere.
Jeg har dags dato overtaget (købt) Froggaming, hvilket betyder at I nu er i sikre hænder. Froggaming vil blive drevet med samme høje serviceniveau som I kender det fra OGaming, dog vil der her i starten være en indkøringsperiode, og der vil være lidt andre åbningstider i forhold til telefonen. Mails og Facebook chat, vil selvfølgelig også blive besvaret hurtigst muligt. Informationer vedrørende telefonnummer og mailadresse vil komme på et senere tidspunkt, vi har ikke mulighed for at tilgå allerede modtaget beskeder.
I forhold til reklamationer og garantier, så vil vi ikke kunne varetage de garantier der er stillet. Men, for at yde god service vil vi yde 24 mdrs. Reklamationsret, fra købsdatoen, på allerede købte maskiner. I skal blot kunne fremvise en gyldig faktura, udstedt af Froggaming. Informationer vedrørende førnævnte reklamationsret, vil komme hurtigst muligt, som vil uddybe hvad reklamationsretten dækker og ikke dækker. Hertil skal vi gøre jer opmærksomme på, at denne 24 mdrs. Reklamationsret, ikke er noget vi skal yde rent juridisk, men gør af egen god vilje og for at føre jer som kunder godt videre.
www.Froggaming.dk[...] vil være aktiv indenfor et par hverdage.
I ønskes alle en rigtig dejlig dag.
???? ???????????? ??????????????
Stefan J. Bargisen
Direktør & Stifter
OGaming, Froggaming og QWERTZY -- i5 8600k @ 5.0 // KFA RTX 2070 // 2x8 GB Vengeance 3000 MHz // 1240 GB blandet ssd // FD Celsius 360 AiO // Acer XB240H // Opslag lavet af Stefan (nye/gamle ejer af froggamning) lagt op i hardwaregruppe på facebook (som er sponsoreret af froggaming) for 15 minutter siden :) -- i5 8600k @ 5.0 // KFA RTX 2070 // 2x8 GB Vengeance 3000 MHz // 1240 GB blandet ssd // FD Celsius 360 AiO // Acer XB240H // Godt nyt?
Det kan man vist stille og roligt godt kalde det for!
Froggaming.dk er opkøbt af originale stifter og opstarter af Ogaming.dk:
https://www.facebook.com[...]
Her i opslaget skrives:
"Kære alle.
I de sidste 24 timer er der floreret rigtig mange rygter vedrørende Froggaming. Med kunder der ikke havde fået deres varer, kunder der ikke kunne komme igennem og kunder der var bange for, at Froggaming var på vej til en konkurs.
Alt dette, endte ud i, at direktør og medejer Morten kontaktede mig ved i går aftes, og tilbød mig at jeg kunne købe Froggaming. De stod i en situation, hvor de havde hævet nogle penge fra kunder forud, men ikke kunne levere varen. Hvilket betyder at der er nogle kunder, som på nuværende tidspunkt stadigvæk mangler deres varer. Derudover er der nogle kunder som har lagt en ordre, uden at pengene er hævet. Hertil vil jeg gerne gøre opmærksom på, at de 2 ejere ikke har forsøgt at snyde nogen, eller at svindle. Men blot forsøgt at drive en virksomhed efter bedste evner.
Vi er allerede nu, i fuldt sving med at kontakte de pågældende kunder, for at tage hånd om sagen, og levere de manglende varer /Computere. Da pengene er lagt i et andet firma, er det naturligvis en forpligtelse som vi betaler for, af egen lomme, og derved ikke selv tjener noget på. Men vi leverer for at yde god service.
Jeg stiftede i sin tid, d. 23. juli 2015 Froggaming, men efter nogle uoverensstemmelser i april 2019 endte min bror og jeg med at splitte op. Efterfølgende har der været nogle uheldige situationer, hvor komponenter har været byttet rundt, og enkelte kunder har fået dårligere end købte komponenter. Jeg vil gerne understrege, at dette ikke kommer til at ske længere.
Jeg har dags dato overtaget (købt) Froggaming, hvilket betyder at I nu er i sikre hænder. Froggaming vil blive drevet med samme høje serviceniveau som I kender det fra OGaming, dog vil der her i starten være en indkøringsperiode, og der vil være lidt andre åbningstider i forhold til telefonen. Mails og Facebook chat, vil selvfølgelig også blive besvaret hurtigst muligt. Informationer vedrørende telefonnummer og mailadresse vil komme på et senere tidspunkt, vi har ikke mulighed for at tilgå allerede modtaget beskeder.
I forhold til reklamationer og garantier, så vil vi ikke kunne varetage de garantier der er stillet. Men, for at yde god service vil vi yde 24 mdrs. Reklamationsret, fra købsdatoen, på allerede købte maskiner. I skal blot kunne fremvise en gyldig faktura, udstedt af Froggaming. Informationer vedrørende førnævnte reklamationsret, vil komme hurtigst muligt, som vil uddybe hvad reklamationsretten dækker og ikke dækker. Hertil skal vi gøre jer opmærksomme på, at denne 24 mdrs. Reklamationsret, ikke er noget vi skal yde rent juridisk, men gør af egen god vilje og for at føre jer som kunder godt videre.
www.Froggaming.dk[...] vil være aktiv indenfor et par hverdage.
I ønskes alle en rigtig dejlig dag.
???? ???????????? ??????????????
Stefan J. Bargisen
Direktør & Stifter
OGaming, Froggaming og QWERTZY"
Du ønskes alt vel med købet Stefan, ser frem til at det kommer op og køre som det skal (og at "damage control" forhåbentlig ikke ruinerer dig fuldkommen)! :)
*edit*
#29+30
Damn me and my slow ass :/ :p -- Wise men talk, because they have something to say.
Fools talk, because they have to say something. --
Sidst redigeret 25-08-2020 17:44 29/30/31#
Godt nyt - det vil jeg ikke helt kalde det!
Jamen - der er vel kun eet at gøre! - Holde sig til de gode, gamle, velrenommerede firmaer som Topdata, MM-Visio mf. i stedet for det familie cirkus dér! -- IDGAF! --
Sidst redigeret 25-08-2020 17:44 #29 - mon det er korrekt at de ikke er juridisk forpligtede til at videreføre garanti, reklamation m.v.?
Jeg mener... en ting er at et firma skfiter ejer - som her - men et andet er vel, at det går konkurs og genopstår på ny (som jo ikke er tilfældet her?)
Alternativt kan firmaer jo blot skifte ejer løbende, og på den måde blive ved med at bortsige sig sine forpligtelser. Det virker forkert :) (og sjusket)
Håber da de finder en løsning for de kunder der har penge ude at svømme. -- [email protected] (NZXT X62), ASrock z87M OC Formula; 2x8GB G.skill tridentx 2400mhz CL10; Zotac AMP! GTX1080; Corsair Rm650x; Corsair Carbide 400Quiet #32 - Det er helt korrekt!
MMVision er dog nogen banditter i habitter også, man skal passe på!
Jeg kan dog godt bakke op om din anbefaling af Topdata!
Iforhold til Morten C (tidligere ejer af Froggaming), så har jeg blandt andet været bortvist flere gange for den Facebook gruppe med Hardware som han har endt med at købe/bruger til reklame osv.
Grunden til dette er blandt andet at jeg har anbefalet andre end froggaming - og når der er spurgt hvorfor har jeg jo nævnt en del af de uheldige sager som de har haft og derfor har jeg frarådet dem froggaming. På trods af intet er ukorrekt, så bliver man bare bortset fra gruppen - heldigvis var der så andre admins som ikke helt delte samme overbevisning, så blev unbanned gang på gang.
Morten C og jeg har dog haft en snak om tingene hvor vi kun kunne blive enige om at være uenige - men det lader jo til at virkeligheden har ramt ham, når man driver så ringe og lyssky en forretning så taber man kundegrundlaget og dermed omsætningen!
Jeg har intet tilovers for den situation, han har spillet sine kort elendigt! -- De stod i en situation, hvor de havde hævet nogle penge fra kunder forud, men ikke kunne levere varen.
...
Hertil vil jeg gerne gøre opmærksom på, at de 2 ejere ikke har forsøgt at snyde nogen, eller at svindle. Men blot forsøgt at drive en virksomhed efter bedste evner.
Hvordan hænger det sammen, at man ulovligt hæver beløb fra kunders kort, og dermed påfører dem risiko ifm evt konkurs, med begrundelsen, at man vil køre en forretning efter bedste evne?
Det er bundråddent at man forsøger at redde sin egen røv ved at overføre risikoen til kunderne, og bagefter forsøge at undskylde sig med, at det jo nok er i orden fordi man havde (påståede) gode intentioner.
Sådan en gang baljepis! -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #35 - Jeg skulle til at skrive det samme, dog pænere. -- - Indsæt signatur - #35 Det er selvfølgelig bare en pæn formulering jeg har lavet.
Vi kan godt blive enige om, at det er noget lort det de har gjort.
De bedste hilsner
Stefan -- www.OGaming.dk[...]
- De bedste priser på gamer pc'er Skal de ikke give den garanti? på 3 år da firmaet ikke er gået konkurs blot blevet overtaget? er de så ikke også forpligtet til reklamationer? eller kan man fra skrive sig dem på den måde
er bare nysgerrig, det var ikke et sted jeg ville handle blandt begge firmaer efter have hørt så meget dårligt om dem,
det lyder jo også somom de vil køre firmaet videre i samme navn -- Sidst redigeret 25-08-2020 18:46 #37 Vil i snart sende mig en kreditnota på den Sample køler i sendte mig, og som i modtog tirsdag i sidste uge? -- Signatur (Valgfri) #39, vi kan ikke sende dig en kreditnota, da vi ikke har solgt dig den pågældende vare.
Men vil du ikke sende mig en mail på [email protected] ?
Så skal jeg nok prøve at kigge på det, og se hvad der er sket hos Morten og Casper. :)
Dbh.
Stefan -- www.OGaming.dk[...]
- De bedste priser på gamer pc'er #40 - Ja hov vent lige, tror jeg blander jer sammen igen - Jeg prøver lige med en mail til Froggaming, så må vi se om de vil vende retur på den.
Jeg har skrevet til dem 3 gange på FB, samt siddet i telefon kø i godt en time i dag, for at komme i kontakt med dem, men igen uden held. -- Signatur (Valgfri) #41 Vi har overtaget Froggaming fra i dag, men kun brand, domæne, hjemmeside og SoMe sider.
Jeg har dog kontaktet min bror vedrørende din sag, så du må meget gerne sende mig en mail på [email protected] så vil jeg se om jeg kan hjælpe dig videre. :)
Hav en rigtig dejlig aften.
Dbh.
Stefan -- www.OGaming.dk[...]
- De bedste priser på gamer pc'er #42 Jeg siger tak, den er hermed sendt :) -- Signatur (Valgfri) #34 den må du lige uddybe, har handlet hos dem flere gange i en 12 årig periode har aldrig oplevet noget ? -- Jeg har dags dato overtaget (købt) Froggaming, hvilket betyder at I nu er i sikre hænder
I forhold til reklamationer og garantier, så vil vi ikke kunne varetage de garantier der er stillet
Når der er tale om virksomhedsoverdragelse, så hænger de på tidligere garantier og tidligere reklamationer.
Han har købt navnet og resten af firmaet og dermed hænger han selv på det hele.
Havde han købt varelageret alene og inventar, så var historien en anden.
Jeg havde kørt en sag hos forbrugerombudmanden eller tilsvarnede klagenævn, for den er ret klar den sag her.
Og at sige at man ikke forsøger på, at svindle, når man i denne branche sætter billigere/dårligere varer i, samt hæver pengene før at varen er sendt, så er det bedrageri. -- Asrock Z370 Extreme4 - I5-8600K - NZXT Kraken X62
Ripjaws 2x8gb 3200Mhz CL14
Asus 1080 Strix A8G - Acer XB271HU
Adata XPG SX8200 Pro 1TB #45: i forhold til det sidste -
Må sælgeren hæve pengene inden varen er leveret?
Sælgeren må hæve pengene allerede, når du har bestilt varen. Også selvom den først skal leveres på et senere tidspunkt.
Der findes ingen fælles EU-regler for, hvornår sælgeren må trække beløbet for varen på din konto, og sælgeren kan derfor hæve pengene allerede, når du har bestilt varen.
Blandt de nordiske forbrugerombudsmænd er der dog et fælles standpunkt om, at sælgeren ikke bør trække beløbet, før varen er afsendt.
https://www.forbrugereuropa.dk[...] -- #46
Det er dog primært i forhold til generel handel i EU, du kan komme i karambolage med forbrugerstyrelsen i Danmark hvis du ubegrundet trækker beløbet før varen afsendes. Likviditetsproblemer er ikke en god begrundelse heller.
Kilder:
https://www.forbrugerombudsmanden.dk[...]
https://www.fdih.dk[...] -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
"Men, for at yde god service vil vi yde 24 mdrs. Reklamationsret, fra købsdatoen"
Lidt nemme points at score, hvis man får det til at lyde som om man yder en god service, ved at følge købsloven...
Jeg er så glad for, at jeg sagtens selv kan bygge en PC. -- [email protected]@TC14PE- 16GB(2x8)LP CAS8@1600 - EVGA 980Ti Hybrid - z97 Ranger- 3x240GB FSeries3- 2x XL2411t - QF TK Red - EC2-A - G930 update, jeg fik i går et svar på en anmeldelse hos Froggaming fra Stefan, han overtager firmaet igen så det ikke længere er hans bror Kasper og brorens kammerat Martin som driver Frog. -- Jeg gad ikke læse det hele, da der er nogle som skriver ting der ikke passer.
Hvis butikken har hævet beløbet men ikke sendt varen afsted, så kan man lave en indsigelse i banken og få pengene tilbage. Fordi det må de ikke. -- Som udefrakommende synes jeg egentlig Stefan løser situationen fornuftigt - jeg forstå ikke rigtig i bliver ved med og tænde fakler og hæve Jeres høtyve. Lad ham nu lige løser sagerne istedet for og blive ved med og brokke Jer, han har netop sagt han vil løse det. -- 51#
Løser og løser er vel så meget sagt - han forsøger at lave en smule "Damage Control" samtidig med ikke at ville hænge på alt for meget af levnet fra et mislykkedes forretnings-eventyr fra brormand.
Men i bund og grund havde det nok været bedre blot at lade "Brormand" crash and burn.
Hvor om alt er så er der ingen grund til at handle med dem når der er andre og meget mere pålidelige spillere på markedet. Ingen grund til at risikere at der kunne ske et eller andet når man blot kan handle et andet sted som fx. TopData og være sikker på at alting bare er i orden, også om 1 eller 2 år.
Jeg skulle godt nok kunne sparre noget mere end ~500kr for at ville udfordre muligt bøvl! -- IDGAF!
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 235 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|