Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Snydt af Coolshop

Af Maxi Supporter Moods | 02-11-2021 10:01 | 2194 visninger | 18 svar, hop til seneste
Nå det her går hen og bliver en principsag for mig nu, for nu har jeg altså bare fået nok af dem. Det drejer sig om jeg havde forudbestilt Guardians of the Galaxy til PS5, og jeg havde brugt point jeg havde hos Coolshop til det. Det der så sker er de får det ikke afsendt til tiden (som 99% af gangene man bestiller hos dem efterhånden). Jeg kontakter deres chat, de beklager meget og siger de vil sørge for det ikke bliver afstendt så jeg kan gå i Elgiganten eller Power og købe det istedet. Jeg forklarer jeg har brugt point, om jeg nu også får dem tilbage igen, og jeg får at vide fordi de har lavet en fejl så skal jeg nok få dem tilbage igen. Morgenen efter vågner jeg, så ligger spillet i min postkasse, jeg kontakter dem og siger de havde lovet det ikke blev sendt afsted, men nok om det, jeg får en returlabel og sender det tilbage til dem. Der går så 5 dage, så får jeg en kreditnota, og jeg tjekker på min side på coolshop.dk, og til min forundring så har jeg ikke fået point tilbage. Jeg kontakter deres chat, og bliver mødt med en kundecenter medarbejder som tydeligvis ikke tager mig seriøst og mere eller mindre bare er afvisende og copy/paster deres regler for returnering. Han siger så han vil undersøge det og vende tilbage, men jeg kan godt fornemme på samtalen det nok bliver 2 minutter hvor han bare lige hurtigt kigger rundt og så skriver til mig "too bad". Hvad ville i gøre? Jeg kunne bare have beholdt det nye spil og solgt det brugt hvis de ikke havde løjet/misinformeret mig. Men jeg synes bare ikke jeg vil acceptere det her.
--
|| RYZEN 7 3700X || ASUS STRIX RTX 2080S || LG 27GL850 ||

--
Sidst redigeret 02-11-2021 10:02
#1
Ronald
Gæst
02-11-2021 10:07

Rapporter til Admin
Du skal nok komme over det.... Livet går videre!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#2
-Henrik-
Monsterbruger
02-11-2021 10:09

Rapporter til Admin
For fremtiden så sørg for at få navnet på den medarbejder, du har i røret. Eller som du er på chat med. Så kan du henvise til, at “jeres chatmedarbejder Louise lovede mig ellers i går, at jeg vil få de brugte point retur”
--
#3
Gustavss14
Nørd
02-11-2021 10:10

Rapporter til Admin
?"Jeg kontakter deres chat, de beklager meget og siger de vil sørge for det ikke bliver afstendt så jeg kan gå i Elgiganten eller Power og købe det istedet." Har du dokumenteret, at Coolshops kundeservice har givet udtryk for, at de ikke ville sende den? Såfremt du kan bevise dette, er der for mig at se, tydeligt indgået en aftale som du kan støtte ret på.
--
#4
Defterdar
Semi Supporter
02-11-2021 10:10

Rapporter til Admin
"Morgenen efter vågner jeg, så ligger spillet i min postkasse, jeg kontakter dem og siger de havde lovet det ikke blev sendt afsted" Lyder til at det allerede var under vej. Så er det svært at bremse. "Jeg kontakter deres chat, og bliver mødt med en kundecenter medarbejder som tydeligvis ikke tager mig seriøst og mere eller mindre bare er afvisende og copy/paster deres regler for returnering." Hvis du har på skrift, at du ville få dine points tilbage, så er det bare at sende det til dem - så er den skid slået.
--
ASUS STRIX 1080TI | i7-8700K | 16GB 3200MHz | ASUS STRIX Z370-F | Samsung EVO 960 250GB | Corsair K70RGB | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q
#5
Moods
Maxi Supporter
02-11-2021 10:10

Rapporter til Admin
#2 Jeg har navnet på dem jeg har snakket med, men jeg ville ikke lige skrive deres navne i en offentlig tråd.
--
|| RYZEN 7 3700X || ASUS STRIX RTX 2080S || LG 27GL850 ||
#6
Snazzy
Semibruger
02-11-2021 10:16

Rapporter til Admin
Få dem til at sende det til dig, gå ned i Elgiganten og byt deres spil, få dine penge tilbage
--
#7
Moods
Maxi Supporter
02-11-2021 10:16

Rapporter til Admin
#6 Det vil de ikke, de siger retursagen er afsluttet så der er ikke mere at komme efter, jeg har spurgt.
--
|| RYZEN 7 3700X || ASUS STRIX RTX 2080S || LG 27GL850 ||
#8
ToFFo
Guru
02-11-2021 10:19

Rapporter til Admin
Du skal ikke offentliggøre navne. Vi har intet ud af at vide om personen du har talt med hedder Lars eller Bente. Selvfølgelig skal du have dine point igen, men giv dem nu en chance. Det er efterhånden en ret stor virksomhed. I store virksomheder er det bare sværere for folk i bunden at tale opad. Hvis de ikke selv har mulighed for at smide point på din konto, kan det godt blive langhåret, hvis det skal gå fra kundeservicemedarbejder til leder, til leders leder til bogholderi, til leder i bogholderi til point på din konto. Hvis ikke du får dine point tilbage, så smid en dårlig anmeldelse på trustpilot og/eller facebook. Det plejer de at reagere på, i håbet om du vil ændre anmeldelsen. Lige nu har de intet økonomisk incitament til at hjælpe dig. Men dårlige anmeldelser skal de nok reagere på. De har en interesse i at få dig til at vende en dårlig anmeldelse til en god, så de virker som good-guys. Se DET er penge værd.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 02-11-2021 10:19
#12
FlyingHippo
Giga Supporter
02-11-2021 10:33

Rapporter til Admin
Lav et opslag på deres Facebook side, så snart det kommer ud i offentligheden er de fleste firmaer pludseligt meget nemmere at have med at gøre
--
var d = new Date(); if(d.getMonth()!=11 || d.getDate()!=24){ $('.t47-svar-top').find('b:contains("fuerzzz1")').parent().parent().parent().hide()}
#13
waskustobaskus
Super Nørd
02-11-2021 10:53

Rapporter til Admin
Som #12 skriver: skriv på deres fb og thrustpilot, så plejer tingene at tage en drejning hurtigt.
--
#14
Ronald
Gæst
02-11-2021 10:54

Rapporter til Admin
Ja skynd dig hellere at tilsvine Coolshop på diverse medier! Det er da en kæme svinestreg de har lavet her!!.......
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#15
Moods
Maxi Supporter
02-11-2021 10:55

Rapporter til Admin
Tak for input :)
--
|| RYZEN 7 3700X || ASUS STRIX RTX 2080S || LG 27GL850 ||
#16
Kristina
Giga Nørd
02-11-2021 12:33

Rapporter til Admin
Bedre løsning i første omgang: Send en mail, hvor du skriver "att. ledelsen" øverst, så skal en fra ledelsen håndtere din sag. Så skriver du, at kundeservice desværre har håndteret din sag utilfredsstillende, derfor beder du ledelsen om at svare. Og så skriver du, du har skrevet her. De kan godt søge chatbeskeder frem også, hvis du bare nævner dato, tidspunkt og evt. navn. Held og lykke.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#17
Kristina
Giga Nørd
02-11-2021 12:43

Rapporter til Admin
Og så skriver du det, du har skrevet her.*
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#18
Moods
Maxi Supporter
02-11-2021 15:00

Rapporter til Admin
#16 Tak for tippet, den sad lige i skabet, jeg sendte en mail og efter ca. 2 timer fik jeg en mail tilbage om at nu var pointene på min konto igen.
--
|| RYZEN 7 3700X || ASUS STRIX RTX 2080S || LG 27GL850 ||
#19
Kristina
Giga Nørd
02-11-2021 15:41

Rapporter til Admin
#18 Np.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#20
jespert
Guru
03-11-2021 07:21

Rapporter til Admin
#1 og #14. Cool nok at spille smart bag en gæstekonto. Det er måske dig fra coolshop?
--
#21
Ronald
Gæst
03-11-2021 13:20

Rapporter til Admin
#20 Jeg er generelt en cool person. Dog ikke i nærheden af samme coolness som du tilsyneladende besider!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Snydt af Coolshop

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE