Hvis der er købt på nettet og der ikke er gået 14 dage - så ja.
--
altså proshop skriver at hvis pakken er uåbnet, så tager de den retur, ligesom købeloven siger, købt på nettet -> uåbnet -> 14 dages returret
men samtidig har de sådan en formular til retur her:
https://www.proshop.dk[...]
lidt mere info:
https://www.proshop.dk[...]
så du kan jo prøve at udfylde den, eller... start med at ringe til dem og hør om det ville være spild af tid at oprette den. Det ville jeg nok selv gøre...
selv har jeg kun returneret en julegave hos dem. det tog ikke mange sekunder.
--
Sidst redigeret 17-02-2022 10:44
Ja. Du må prøve produktet men ikke bruge det.
Prøve - Hvis du køber et par bukser som du prøver på for at se om de passer og for at se om farven er som du forventede.
Bruge - Hvis du køber et par bukser du tager på og har på i dagevis og evt. til diverse arrangementer.
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
--
Sidst redigeret 17-02-2022 10:56
#3 tror vist du har fået nok internet for i dag.
--
woop woop
#4 - Jeg er nærmest kun lige kommet på. Men det var ikke forkert :D
Man kan godt blive lidt tvær, når man spørger om noget man burde vide :P
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
--
Sidst redigeret 17-02-2022 10:58
Først engang tak til dem der gider bruge tid på at svare.
#4 Du er da møg hamrende provokerende når du mellem linjerne skriver at jeg er dum pga. Mit spørgsmål.
Er det dig der definerer hvad der er almen viden? Hvis jeg havde følt mig sikker (og ja jeg har selvfølgelig været inde for at læse på deres vilkår, jeg var stadig bare ikke 100% sikker.)
Men hvor er det da møg ærgerligt at der er sådan nogle som dig der skal kommentere på sådan en arrogant måde.
Man tænker sig lige en gang ekstra om inden man laver et opslag her inde. Orker man nu at der skal komme de der nedladende, bedrevidende kommentarer....
Nå, undskyld mig men hvor er det da bare pisse irriterende.
--
Jeg har returneret en del hardware til Proshop på fortrydelsesretten.
Det går smooth, dog skal du være obs på at de kan finde på at fratrække et mindre gebyr hvis der mangler noget eller emballagen er lidt medtaget, helt busted eller ikke eksisterer.
De trak lidt fra på en CPU hvor jeg havde fjernet fabrikskølepastaen på en CPU køler, eksempelvis.
--
#7 lyder som om de har en skide god returordning faktisk, ud fra det du skriver :)
--
Det kan du sagtens. Er mange der bestiller flere cpu'er og voldclocker dem for at se hvilke der er bedst og så sender de dårlige retur indenfor returretten osv.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
8
Jeg handler stort set ikke andre steder, alene det at deres retur kører smooth og at deres RMA i min optik har rykket sig helt op i toppen af ligaen, gør at jeg ikke engang gider kigge efter konkurrenternes priser når jeg handler.
Jeg er blevet for gammel til at gide at skændes med de andres kundeservice pr. mail.
(det var ellers god spas i gamle dage, som man siger)
9
Hah.. jeg skulle lige til at skrive det, men er alt for ædru til at skulle forholde mig til hensynsløs kritik fra sure OC-entusiaster.
Nu skrev du det, bered dig på krig.
--
#6
Ro i trussen, kære med-nørd :)
Du skriver at kortet er "testet", og #3 udbyder, da det ser i #2, at konceptet i returret i forbindelse med fjernsalg ikke helt er forstået :)
Ved fjernsalg, så har man i lovgivningen 14 dages returret, da man ikke har mulighed for at bese produktet i butikken. Derfor får man retten til det hjemme, og retur hvis produktet ikke lever op til ens forventninger... Det er loven... Nogle butikker giver bedre muligheder for returret, det er jo bare fedt :)
--
http://www.NoteBookWorld.dk[...] - RIP, 22/3-2007...
Useriøse sælgere: se profil Prøv og ring til dem og snak med dem om det. Jeg ved godt at der er mange blandede erfaringer med Proshop, men jeg har altid mødt utroligt god service og forståelse. Jeg har både returneret ting for sent og som har været åbnet og prøvet :)
--
#6 - Du lærer hurtigt at Toffo svarer på alt herinde! Og for det meste er det beskeder som disse....
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #14 - Yeah jeg svarer på det meste. Men jeg synes selv min forklaring er god. Hvor hopper kæden af? Jeg synes OP spurgte fordi han var i tvivl om hvorvidt man har prøvet eller brugt en vare :)
Jeg synes selv det er en god tommelfingerregel at bruge, i forhold til at vurdere hvornår noget er brugt eller prøvet.
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
--
Sidst redigeret 18-02-2022 11:24
#15 Har du et arbejde?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. # 15 - Den sidste besked blev sendt lidt for huritg :-)
Men det er vildt at du altid kan svare så hurtigt som du kan. Har du et arbejde, eller hvordan klarer du det?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #17 - Haha troede lige, for #16 var sgu lidt offensiv :D
Ja det kan du tro jeg har. Jeg bruger HOL som en del af mit arbejde faktisk. Jeg arbejder små 40-45 timer om ugen og bruger måske 10 minutter om dagen på HOL.
Jeg har lært sindssygt meget om alt muligt herinde gennem årene, og det kan jeg bruge i mit arbejde, hvor jeg basically laver det samme som jeg laver her. Teknisk support til alt muligt gøgl.
I går lærte jeg herinde at hvis man vil have en Samsung telefon med Snapdragon processor som er bestilt udenfor EU skal man fjerne regionslåsen, ved at bruge et SIM kort fra den region telefonen kommer fra. Det anede jeg ikke og det er helt sikkert noget folk vil spørge om, når S22 kommer i handlen.
Da alt overtid er interessetimer synes jeg det er en fair fordeling når jeg arbejder 3-8 timer over hver uge.
Det tog 2 minutter og 30 sekunder at åbne HOL, finde denne tråd og skrive dette svar til dig :)
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
#0 undrer mig over du skriver her? Den tid du har ventet på et svar kunne du have kigget på proshops side eller skrevet til deres chat og fået det med det samme.
Sjovt som HOL altid er det første man spørger i stedet for at gå til dem hvor produktet er købt hos.
--