* Uofficiel Black/White liste V3
|
Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Modtaget film fra homeenter.com :x?Af Semibruger -Trier- | 09-02-2007 20:32 | 14303 visninger | 48 svar, hop til seneste
Ved ikke om det er det rigtige sted, men nu prøver jeg.
Jeg har lige idag modtaget 1 stk. "The Shaggy Dog" fra homeenter.com, som jeg aldrig nogensinde har bestilt? Jeg har faktisk ærlig talt aldrig set deres hjemmeside.
Deres telefon virker først på tirsdag, så derfor ville jeg lige høre jer..
Hvad skal jeg gøre udover at ringe? --
Hejsa
ring på tirsdag (hvis det er et nummer i danmark) og bed dem om at sende porto til returnering af varen.
Hvis de ikke reagerer siger købeloven at ting der tilsendes uopfordret principielt tilhører modtageren når men har gjort afsender opmærksom på fejlen og givet den en chance for afhentning eller returnering af varen omkostningsfrit for modtageren. En chance er ca. 1-2 mdr. for afhentning eller reaktion på at de vil have den tilbage.
mvh.
-- -- "I was unable to test full stability before the system failed" Ja, det er et nummer i Danmark, og jeg vil selvfølgelig også ringe, ville bare høre hvordan jeg evt. er stillet:)
Men skal jeg så lade være med at betale den ? Den skal nemlig betales senest d. 20 februar.
-- -- Hejsa
Hvis du ikke har bestilt den (er faktura skrev til dig med navn og adresse) så lad være med at betale.
Ellers kommer du pakken i postkassen eller på posthuset og streger modtager feltet over så returneres pakken på firmaets regning.
Overstregning af modtager betyder "modtager ukendt eller modtagelse nægtet".
mvh.
-- -- "I was unable to test full stability before the system failed" #3
Tak, men problemet er lidt at jeg selvfølgelig har revet kassen lidt i stykker. Er det ligemeget?
Jeg har ikke betalt den endnu
-- -- #4 Kassen? Er der ikke folie rundt om? :S Hvis det ikke er revet op tror jeg ikke der er noget problem.
-- -- www.myspace.com[...] Hej Trier
Jeg har også for et par dage siden modtaget en DVD fra HomeEnter
Og jeg har heller ikke bestilt noget... jeg kunne forestille mig at det er igennem en af de der "markedsanalyser" at de alligevel har sendt den til trods for at jeg altid har afkrydset at den sags ikke har interesse.
Jeg må indrømme at jeg ikke er lige så overbærende med dem... og jeg mener at man burde gøre et statement omkring at det ikke skal være gratis at sende ting hjem til folk da det faktisk står i dørsalgsloven (kapitel 2 § 8). Der står dog at hvis det er en fejl, er man forpligtet til at sende pakken tilbage. Men kan man ikke altid sige at det er en fejl... så kunne man jo bare sende ud til alle og så bare lade dem som brokker sig, sende pakken retur...
Jeg har stærkt overvejet at gå til forbrugerombudsmanden, for jeg er sikker på at det absolut ikke er første gang at sådan noget sker.
Så hvis du er interesseret i at være med i den klage, er du velkommen til at svare tilbage :)
MVH
Morten
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. hej står med det samme problem som jer jeg havde svaret på nogle af de markedsundersøgelser på nettet om synes også jeg var meget omhyggelig omkring de felter hvor der stod om man ville modtage noget eller ej.. og ved jeg ikke skrev ja men af lige vel modtog jeg inden for en uge modtog jeg 2 film jeg troede så det var mig der af lige vel havde lavet en fejl og valgte så at betale nu har jeg så fået tilsendt en film igen som jeg ikke har bestilt og nu nægter jeg altså og betale når jeg kan se jeg ikke er den eneste tror jeg vil forhør mig ved det fri rets hjælp hvad man kan gøre ved det her for det er det rene bundefangeri mvh merete
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Find en mailadresse på dem, og husk at gemme kopi af mailen, hvis der bliver en tvist ang. en regning er man på herrens mark hvis man ikke kan dokumentere at man har gjort opmærksom på fejlen, og der funker en telefon opringning ikke.
-- -- ja det lyder ikke lovligt, gå sammen om en klage/retshjælp.
hvis en af jer bor i københavn skal i tage ind til Københavns Rets hjælp. De er altid venlige og skal nok fortælle hvad i skal gøre. Man kan også ringe til dem.
For det lyder til at de kunne finde på at sende jer til Inkaso for de film :(
-- -- Hva Fader siger er at tid rigtigt... jeg faldt i samme fælde, da jeg fik tilbudt og svare på nogle spørgsmål, hvor jeg bla. kunne få 100min gratis taletid hos M1. som faktisk var noget fusk i sidste ende, da de krævede en nr flytning.
men under disse spørgsmål, har der åbenbart været nogle afkrydsninger, som jeg satte x ved, uden rigtig og tjekke det..
det endte med at jeg fik tilsendt 3 film på 1½ måned..
og fik så sendt nogle mails afsted til dem,,
for at de skulle slette mig, og tag imod deres film.
har ikke hørt fra dem siden og det har "kun" kostet mig ca en 55kr i porto.
men de sender ikke bare ting til people, I har på et tidspunkt, blevet naret ind i det her net ;)
-- -- E6600 ~ 2x1GB OCZ 800MHz ~ ASUS P5N-E ~ 7950GT 512MB Z5500 ~ Corsair HX520W ~ NEC 20WGX2 ~ Razer DeathAdder Jeg har oplevet det modsatte :D
Jeg fik et brev fra et advokat firma som skrev at jeg ikke havde betalt for de 2 film som jeg skulle have modtaget fra Home Enter... (som jeg aldrig har hørt om :S)
I det brev var der et girokort på lige knap 900 kr som jeg skulle betale ellers ville jeg ryge i ribers...!
Jeg ringede så til advokat firmaet og forklarede at jeg aldrig har modtaget de 2 film, hvor jeg så fik at vide at filmende var bestilt fra en adresse i Jylland, og så er der bare det problem at jeg har boed på Sjælland siden jeg kom til verden :D
Så jeg blev slettet fra listen og slap med skrækken :D
Ergo... Home Enter må have en meget dårlig måde at kontrolere om folk er dem som de udgiver sig for siden en fyr fra Jylland kan modtage 2 film i mit navn, mens jeg bor på Sjælland og han i Jylland :S
-- -- The Strongest Will Find A Way To Survive And The Weaklings Shall Perish det skal lige siges at jeg altså sendte en opsigelse selv om jeg vidste at jeg aldrig havde bestilt noget bare for at slippe for dem men men de sender stadig på livet løs..
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #12 send en mail til dem igen, og gem det de sender.
de skal nok svare.
og hvis de ikke gør inden 1 måned, så ring til forbrugerstyrelsen og hør om gode råd og evt. hjælp.
jeg sendte til alle de 3 steder her:
Filmclub Denmark
Customer service: 59 27 44 30
Orderphone: 80 20 00 81 or 90 50 60 31
E-post: [email protected]
Musicclub Denmark
Customer service: 59 27 44 30
Orderphone: 90 50 60 61or 80 30 10 20
E-post: [email protected]
Filmclub det´for born
Customer service: 59 27 44 30
Orderphone: 90 50 60 10 or 80 30 10 70
E-post: [email protected]
-- -- E6600 ~ 2x1GB OCZ 800MHz ~ ASUS P5N-E ~ 7950GT 512MB Z5500 ~ Corsair HX520W ~ NEC 20WGX2 ~ Razer DeathAdder Hey jeg har sammen problem.. med home enter.. har ringet og sagt jeg ikke var intressert i deres lort men de bliver ved at sende film.. (har klaget til dem et par gange nu må håbe de holder om med at sende noget nu)
Jeg var blevet meldt til ved svare på en meningsmåling fra MM Survey, hvor man kunne vinde en film.. selv om der stod man ikke blev meldt til noget som helst.. Kæmpe løgn. så hvis der kommer noget fra MM Survey så lad være at svare på det de er fulde af løgn..
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hej alle
Jeg har også modtaget film fra Home ent. Jeg har næsten brugt et år på at få dem til at forstå at jeg ikke har bestilt noget hos dem. Jeg har bedt dem om selv at hente deres film da jeg ikke gider bruge tid på det.. De har sendt mig til Inkasso. Jeg skylder nu over 2000kr for 5 film. Jeg har idag kontaktet programmet "Basta" fra tv2. Jeg vil opfordre jer til at kontakte dem med jeres problemer så kan det være vi kan bringe dem frem i medierne..
Mvh
Thomas
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hej jeg har samme problem. Jeg har modtaget 2 film i år, som jeg aldrig har bestilt en i Januar og en i februar. Jeg har af princip beholdt filmene og revet girokortene i stykker, for det er bare for strengt at drive forretning på denne måde, jeg arbejdede på dette tidspunkt ovenikøbet i en pladeforretning hvor jeg kunne få rabat på film, så hvorfor skulle jeg dog handle film til overpris. Nu har jeg så modtaget et inkassobrev med et girokort på 1100 kr. for noget jeg ikke har ønsket at eje, jeg ville ikke have besværet med at retur sende filmene. Idag har jeg skrevet til både inkassofirmaet og homeplat at jeg er total kold de får selvfølgelig ikke en krone. De kan da ikke registrere mig i RKI på et så usériøst grundlag
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #16 Joee, de kan godt registrere dig i RKI for et mindre beløb og fogeden kan også komme forbi, hvis det ender med det.
MEN - det er selvfølgelig helt uacceptabelt fra Homeenter.
-- -- Mentor
http://www.ipede.dk[...]
http://www.usenetserver.com[...] - fast and reliable usenet access #16 Og Joee... De har lov til at sende dig rykkere mm., såfremt du ikke har gjort dem opmærksom på fejlen.
Det er altså bare ikke nok, blot at rive girokortet i stykker og tænke, at det bare er deres problem.
-- -- Når man affyrer en kanonkugle mod fortet og hører en derinde råbe: "Jeg har!", så ved man, man har med nogle virkelig dumme folk at gøre. Min kæreste har selv siddet i samme problemstilling som jer - har en løsning som det foregik hos os i hvert fald..
Hun er medlem på komogvind.dk (som vi formoder har givet oplysningerne videre til homeenter) - vi har så modtaget 2 film og diverse breve om krav på betaling - vi har derefter fundet ud af at hun har en bruger på deres hjemmeside - Husk at afmelde jer "Månedens Film" ellers kommer der film hver eneste måned - ved at afmelde jer denne skal i "betale for den første film der var gratis"
Derefter sendte vi et fint klagebrev om at vi var ved at kontakte vores advokat mht at vi får ting tilsendt via tredjepart og at vi er midt i et bondefangeri blandt 2 selskaber - ca 10 minutter senere kom der et svar om at et brev frankeret svarkuvert var tilsendt så vi kunne sende de 2 film samt diverse betalingskrav tilbage til dem
Vi har ikke hørt fra dem siden der.. men det er dog kun 2 uger siden..
-- -- De sataner...Herunder er min oplevelse med homeenter - har kontaktet ekstrabladets vagthunde, og de er umiddelbart tændte på at undersøge sagen nærmere:
Jeg synes jeg er blevet groft bondefanget af et internetfirma, der gør
sig i at "sælge" nye dvd-film til kunder i Norden. På en eller anden måde
er jeg blevet optaget som medlem hos dem, hvilket i sig selv er underligt,
da jeg ikke havde været på deres side før jeg efter at have modtaget deres
første film med posten gik ind på deres side. Jeg sendte med det samme en
e-mail til deres kundeservice hvori jeg lod dem vide at der måtte sket en
fejl, og at jeg ikke var interesseret i at være medlem. Den mail fik jeg
aldrig svar på.
Tiden gik, og jeg fik endnu en film, hvilket jeg igen var ret uforstående
overfor, og gik derfor atter ind på firmaets side for at meddele dem at
jeg ikke ville have deres film, og at jeg ikke havde i sinde at betale for
de film, de havde sendt. Jeg skrev også at filmene stadig var i original
plombering (hvilket de stadig er), og at de kunne hente dem på min
adresse, hvis de ville have dem tilbage, da jeg ikke havde i sinde at
spilde penge på at sende pakker tilbage med posten, når jeg nu ikke havde
bedt om dem. Der var dog den hage ved det, at jeg skulle til Australien
kort tid efter, så hvis de ikke hentede filmene inden en måned ville jeg
ikke være at træffe, og al kommunikation blev derefter nødt til at foregå
igennem min mor. Endnu engang hørte jeg intet fra homeenter.com, men lige
inden jeg tog afsted til Australien modtog jeg, tro det eller ej, endnu en
film. Det havde jeg svært ved at tage seriøst, så den røg ned i en
flyttekasse til de andre film fra homeenter.com, og jeg tog til afsted.
Nu var homeenter.com så åbenbart blevet ret irriterede over, at de ikke
kunne få mine penge, og derfor begyndte de at sende rykkere til min mor,
der gentagne gange forsøgte at overbevise dem om, at jeg ikke havde
bestilt filmene. Det blev pr. e-mail, da hun når hun forsøgte at ringe til
dem ikke kunne komme "helt" igennem, da linien efter et stykke tid blev
afbrudt - disse mails fik hun aldrig svar på. Desværre er min mor ikke
lige så stædig som jeg, så da homeenter.com truede med fogede og en tur i
retten, så turde min mor ikke rigtig andet end at betale regningen, der nu
lå lige under 800 kr. (200 kr. i rykkergebyr). Personligt synes jeg det er
noget svineri, især fordi alle og enhver kan tilmelde andre til homeenter,
så længe de har nogle ganske få oplysninger ved hånden, uden at der
foretages nogen som helst for for identitets-bekræftelse (kunne f.eks.
være via kreditkort eller cpr-nummer).
Jeg er meget interesseret i at vide, om man er tvunget til at betale
disse opkrævninger, eller om truslerne om foged og tur i retten bare et et
forsøg på at skræmme folk til at betale? Desuden vil jeg gerne høre, om
min mor har nogen som helst chance for at få sine penge tilbage, i
tilfælde af at hun rent faktisk ikke burde have betalt regningen.
Da jeg stadig har filmene i uåbnet stand vil det ikke være et problem for
homeenter.com at få disse tilbage, hvis det er det, der skal til, men da
de ikke svarer på henvendelser, så er det svært at finde ud af. Måske I
har mere held med det?
- Troels
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Kære venner
Homeenter kan ikke sende jer i RKI de skal kunne dokumentere at de har et gyldigt krav mod jer. Dette kan de KUN hvis I har givet dem en kvittering for modtagelsen af varen!!
I alle andre tilfælde er det Homeenter der sidder med aben, det er derfor de råber så højt om RKI og bruger advokaters stemper og logoer, det er fordi de har en dårlig sag.
Har I brug for juridisk hjælp i forbruger sager så kontakt:
Forbrugerstyrelsen.
http://www.forbrug.dk[...]
Eller
Hotlinen 70 13 13 30 hverdage kl. 9-12 og torsdag desuden kl. 15-19.
-- -- puha, har lige meldt mig ud af 'klubben' håber at al går som det skal.
-- -- Correct me if I am wrong... Jeg har nu endeligt fået et svar fra Home ent. som skriver:
Kære Torben,
Tak for din e-mail.
Vi har bestilt de Ip adresser som er brugt for at oprette dit medlemskab. Vi vender tilbage til dig
når vi har fået svar.
Jeg hedder Thomas men okay. Havde heller ikke regnet med at de havde styr på det..
Nu må vi se havd det føre til. Jeg skriver igen når der kommer nyt i sagen
Hygge så længe
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hej med jer
Jeg har også modtaget 2 dvder fra homeenter. Jeg har aldrig været inde på deres hjemmeside før nu. Tror også jeg har været inde på en undersøelse. Bad dem om at sende mig ipen hvor den var bestilt fra. Det er så min ip de sender. Jeg har nemlig været inde og været med i en koncurence hvor man kunne vinde en dvd. Der stod intet om at man blev meldt til homeenter.com
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg mener ikke at de kan andet end at true med RKI så længe der er tvist om selve beløbet. Så så snart du protestere og nægter at have bestilt noget fra dem, så kan de ikke sende til nogen inkasso eller noget.
Desuden ville jeg nok skriftligt i jeres tilfælde meddele dem at hvis jeg fra modtog mere fra dem ( altså DVD'ere ) ville jeg betragte det som en gave da de hermed er gjort opmærksom på at de ikke vil modtage penge for noget som helst de sender her efterfølgende.
Det er ihvertfald en ide.
Yderligere kunne jeg finde på at skrive mit forbrug af tid ned og simpelt hen sende dem en regning på administrations forbrug. Det er jo jer der bruger tid på at ringe rundt for noget DE har klokket i det med.
Det er der flere rundt om i verden der har haft held med. Ikke at de får penge men de får fred for firmaerne.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. hej jeg har også modtaget en dvd fra homeenter.com som jeg ikke har bestilt men vi betalte og har bestilt film og de er også kommet men man sparer jo ingenting så man kan lige så godt gå ned i merlin og købe dem :P
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Det trøster da at se jeg ikke er ene om det her...Belastende nu truer de mig med RKI osv...De påstår at jeg skulle have betalt for 2 film, men jeg har ALDRIG modtaget de film, som skulle være en del af en velkomstpakke...???
Jeg er rasende og samtidig topfrustreret over at være blevet syltet ind i noget som jeg ikke har bedt om...
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg så et forbruger-prorgam på et tidspunkt hvor det lige nøjagtig var disse situationer som var nævnt, og dét man skal gøre er at sende dem noget skriftligt på at man aldrig har bestilt varen, og sende den varen tilbage. Hvad der sker herefter, kan ALDRIG blive forbrugerens problem, da man har gjort opmærksom på problemet, og her er det naturligvis hamrende nødvendigt at kunne dokumentere at man har sendt det på skrift at man aldrig har bestilt noget fra det pågældende firma. Så kan de true nok så meget med RKI og jeg ved ikke hvad. Faktum er at når man har gjort firmaet opmærksom på problemet, og man har sendt den første vare retur som man har modtaget, så har man gjort hvad man skulle, og så kan firmaet ikke gøre noget. I har retten på jeres side.
-- -- Jeg er medlem af Homeenter og har aldrig haft det problem hos dem, og kender heller ikke andre der har haft det problem, tror i ikke der kan være sket en fejl det sted/de steder i har deltaget i den undersøgelse?
Læste #7 svar, og du siger du har modtaget en ny film, og det er fordi at du nu er blevet medlem hos dem, og skal købe 3 film til fuld pris før du kan melde dig ud, der udover får du hver måned tilsendt en film, hvis du ikke ønsker at modtage filmen, så skal man gå ind på sin profil og sige nej tak til den.
Jeg er Stjerne medlem så får slet ikke månedens film.
Et andet problem er, at hvis du har pakket kassen filmen ligger i op, og sender den retur, så får du en rykker fra HomeEnter om at du SKAL betale for filmen, fordi du HAR pakket filmen op. Det har jeg været ude for en gang før. Men de trak dog rykkeren og filmen tilbage, da jeg fortalte at jeg aldrig havde bestilt den film, det var en fejl fra deres side, så ring indtil dem, de er venlige og til at snakke med. Jeg har som sagt ingen problemer med dem, og handler tit hos dem, da mange af deres film er billigere end butikkernes (dog ikke altid de er billigere), men er ikke tvunget til at købe flere film, kan melde mig ud når jeg vil :)
Så inden i begynder at skrive til Basta, så snak lige med dem først, for tror selv der er sket en fejl, men er jo ikke sikkert. Men kommer det i Basta, så skal de nok rette det, kan vi da håbe ;) hehe
-- -- Hov så først nu at indlægget er fra feb i år :-s Tænke jeg slet ikke over.
-- -- #30 . .det har nu været fremme i medierne før at Homeenter bruger beskidte metoder til at skrabe penge ind, især fra folk der aldrig har haft med dem at gøre.
-- -- [C2D E6750][Asus P5KC][2x1024 Corsair DDR2 PC6400][Asus 8600GT Silent][Samsung 193P][Zepto 6214W][KiSS VR-558][Wii] #28
Læs tråden og slå koldt vand i blodet :)
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. har også fået en pakke idag og jeg ringet straks til dem og klage og hun sagde at jeg skulle sende den tilbage og de vil opsige medlemskabet som jeg overhovedet aldrig har set eller ligne. Så noget kan gøre man sur :( -- Hej.
Home Enter er et svindelfirma af rang, der har været en udsendelse i fjernsynet om firmaet hvor det kom frem at alt det lort de laver over for folk er ulovligt, og de lovede bod og bedring.
Min datter er på nervesammenbrudets rand. Hun får en ene rykker og inkassotrussel efter den anden fra firmaer selv om hun har ringet til dem, talt med dem i telefonen osv, osv.
På trods af det vælter lortet stadigvæk ind at hendes brevsprække.
Mage til useriøst firma findes forhåbentligt ikke i Danmark. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Kære alle i denne tråd,
Jeg er journalist og vil gerne -endnu engang- se nærmere på "Homeenter".
Så hvis du har lyst til at fortælle om dine erfaringer med firmaet, må du meget gerne skrive til mig på
[email protected]
Mvh Marie jensen -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. tjek nu datoen på de tråde -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #37 læs dog hvor der bliver skrevet i tråden - det er da fair nok hvis det kan komme andre til gode... -- Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om... 20:50 - TV2
Få Reminder
Basta
forbrugerprogram med Tina Nikolaisen
Danskernes glæde ved at deltage i konkurrencer og undersøgelser på nettet udnyttes groft. Det, som på overfladen ser helt gratis og underholdende ud, er ofte beregnet på at trække penge ud af brugeres bankkonto hver måned. Og i mange tilfælde opdager brugerne først, hvor meget de har betalt, efter flere måneder. Og så er det for sent at komme ud af bagmændenes net.
TROR SGU DE KOMMER I BASTA I DAG! -- Jeg er et lidt af et pjok, et pjok som ved alt, jeg er intelligens, og min intelligenskvotient ligger på 217 ;D Jeg har nu ikke haft de store problemer med Homeenter, men har nu meldt mig ud af det, da jeg ikke syntes at der var noget at spare ved at være medlem, specielt hvis man kun er interreseret i BR film, men skal da lige kigge lidt med i Basta i aften :D -- Lad os endelig holde gang i denne tråd. Der må være flere end mig, der har haft problemer siden januar 2009. Jeg har også skrevet dette andetsteds på nettet.
Homeenter er et bedragerisk firma med overtalende telefonsælgere, der lyver. De fortæller ikke sandheden om, hvad et medlemsskab af filmklubben indebærer. Og når man efterfølgende får en mail med "Tak for hyggelig samtale osv." opdager man, at betingelserne er nogle helt andre, end dem, man har talt med telefonsælgeren om. Når man derefter forsøger at annullere medlemsskabet, kan iHomeenters kundeservice ikke finde én i deres kartotek og en dag modtager man den film, man ihærdigt har forsøgt at undgå. Medlemsskabet er en realitet og der er intet at stille op. Alt dette efter en kort samtale med en telefonsælger og en masse skriverier frem og tilbage, hvor Homeenter kræver medlemsnr. ved enhver henvendelse (som man i øvrigt slet ikke har fået). Der er ingen afsenderadresse på papboksen med filmen i, så man kan ikke bare smide den ned i postkassen igen og skrive "retur til afsender" og desuden vil homeenter så kunne nægte at have modtaget den, som man kan læse talrige eksempler på i anmeldelserne her. Jeg sidder nu med en film foran mig, som jeg ikke har åbnet og ryster af skræk for det videre forløb i sagen. Hvornår er det mig, der bliver præsenteret for inkasso osv. Alle jer derude, der har været så dum som mig, fordi I fik et tilbud, der var for godt til at være sandt, opfordres hermed til at skrive videre. Måske kan vi hjælpe hinanden. Jeg vil gerne være med til at lægge sag an, politianmelde osv. Jeg ringer til forbrugernævnet i morgen og spørger, hvad jeg skal gøre.
(Rapportér misbrug) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Homeneter har per for to dage siden sendt mig 2 CD'ere og 2 DVD'ere.... Med regning..
Hurra :-)
Har taget billede af dem, sendt dem retur - kontaktet forbrugerstyrelsen og det hele.
Det sjove er at de allerede spammer mig med mails, så de har registreret de er kommet retur.
Håber ikke der bliver mere ballade med de sataner.. :-( -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Homeentermentet er nogen luder, det er børn på 14 år der sidder og sender dvd film ud for dem, -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. jeg har også modtaget film fra momeenter selvom jeg ikke har bestilt deres film jeg har været med i en markeds analyse men svarede nej til at modtage deres film og cd da jeg verken har dvd afspiller eller cd afspiller hilsen mona -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. da jeg så denne tråd begynte jeg at blive bange.
sagen er sådan at jeg har lige modtaget denne mail fra homeenter.dk uden at havde bestilt noget eller havde besøgt deres hjemmeside. dog modtog så denne mail. Tak for din bestilling.
Du vil modtage din bestilling inden for 4 - 7 dage.
Du kan læse mere om os på www.homeenter.com[...]
Har du spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at kontakte vores medlemsservice. Tlf: 59 27 44 30
E-mail: [email protected] Med venlig hilsen,Homeenter
favoritterBox 305 0910 København C -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har også problemer med homeenter. Ligesom de fleste overnævnte.. Problemer med trusler om inkasso, manglende svar fra dem på mine klage-emails og voksende rykkere.
Jeg er interesseret I at vide hvad der blev sagt, da homeenter blev nævnt i Basta og evt. om Ekstrabladet har udmeldt noget? Er der nogen der kan berige mig?
Jeg har nu truet dem med forbrugerrådet, ekstrabladet og basta igen. Jeg er absolut udmattet over den her ud-af-ingenting-opståede sag. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg kæmper pt også med dem.
Bestilte nogle film i sommers, som jeg aldrig har modtaget. Alligevel får jeg regning, og rykkere gang på gang, efter at have oplyst at jeg IKKE har modtaget de film!
Underskriver endda på et papir de sender til mig, at jeg ikke har modtaget de film.
Der går tid, og jeg hører intet.. Pludselig får jeg endnu en rykker ind af døren, og trussen om inkasso.
Jeg skriver så en mail og informerer dem IGEN om situationen, og får svaret at det er MIG der skal undersøge gennem postdanmark hvor pakken er! For helved hvor er det noget svineri!
Ikke så mærkeligt der ikke er track & trace på deres skide pakker.. Så ville de aldrig kunne fuske jo. - Og så er det jo bare fedt for dem, når folk i skræk betaler deres rykkere.
Men de får satme ikke en krone af mig når jeg ikke har modtaget det jeg har bestilt, og de ikke kan bevise at den pakke er havnet her. Og at de har den frækhed at påstå det er MIT problem og MIT ansvar at finde den pakke, kan jeg slet ikke tage seriøst! -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Og der skulle self stå: trussel.
Stavefejl må man gerne lave på denne tid af døgnet. :D -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 235 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|
|
|