Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Gigabytes kundeservice er Awesome!

Af Supporter Ledet90 | 30-06-2011 22:42 | 1565 visninger | 19 svar, hop til seneste
Hej.. Laver bare lige denne lille som måske kunne hjælpe folk med at bestemme mærke på deres produkter eller måske er i samme problem som jeg var:) Da jeg stod og manglede en bakplade/IO skjold til mit bundkort kiggede jeg mig om på ebay hvor jeg så de tog 20$ for en ny. Det syntes jeg var lidt dyrt bare for et dumt stykke metal, så jeg kontaktede gigabyte og skrev jeg havde smidt min bagplade væk. Den MEGET flinke gut skrev så tilbage det ikke var noget problem at sende en ny kvit og frit de skulle bare bruge serienummeret:) Ved ikke om andre brands også gør dette men jeg syntes det er god stil:) Skriv jeres meninger. Og håber det kan hjælpe nogle derude.
--
#1
the688
Guru
30-06-2011 22:44

Rapporter til Admin
Godt du fortæller historien. Vi hører altid når nogen vil brokke sig. Det her er mindst lige så vigtigt! Det gør at firmaerne gør den slags igen. Husk at sende dem linket til tråden her (hvis de taler dansk :) - med din tak. Jeg er ikke selv Gigabyte-bruger, men sådan en historie her, gør bestemt at mærket får nogle plusser i min bog.
--
"Two hands working are better than a thousand hands praying"
#2
Fonne
Monsterbruger
30-06-2011 22:44

Rapporter til Admin
Det er rigtig go stil, og super billig reklame for dem, ren Win Win :-)
--
#3
Ispind
Ultrabruger
30-06-2011 22:45

Rapporter til Admin
Det go stil, noctua gør det samme jeg brækkede en skrue da jeg monterede en NH-d14 og skrev til deres kundeservice de spurte også efter serienummer også fik jeg et helt nyt sæt pga 1 skrue i posten 7 dage senere :)
--
#4
Sonnyboy442
Guru
30-06-2011 22:46

Rapporter til Admin
#0 Det er jo totalt awesome :D Gigabyte, EVGA og Corsair FTW! ;) Skrev til Corsair at min splinternye Corsair AX1200 Gold PSU lavede "coilwhine" de bad mig så om at ringe, men jeg skrev at det var dyrt at ringe til dem i USA, så de skrev tilbage at de kunne ringe til mig, hvis de fik mit navn og nummer, så det sendte jeg til dem og så ringede de til mig og jeg fik en advanced replacement (jeg fik min nye AX1200 og så skulle jeg sende den gamle ind) totalt fed service fra Corsair :D
--
EVGA X58 3 Way-SLI Classified|i7 930 4,4Ghz|Custom vand|Dominator 1600Mhz|Crucial SSD 1TB WD Black Caviar|Gainward GTX 580|CorsairAX1200
#5
Ledet90
Supporter
30-06-2011 22:47

Rapporter til Admin
Ja jeg skrev på engelsk men fik et svar tilbage på dansk fra en meget flink ung gut tror jeg. (Der var smilyer i teksten :P ) Men ja syntes også selv det var super nice så det skal man da overveje når men skal købe nyt :)
--
#6
aeble
Giga Supporter
30-06-2011 23:00

Rapporter til Admin
Jeg har oplevet det samme med Arctic Cooling, da jeg knækkede nogle små irriterende plastik monteringsdimser til en CPU køler.. Fik en pose med 20 i måske, og skulle bruge 2... :) Men yeah, tak for info! Kan være tråden her gør os opmærksomme på mange andre firmaer som yder samme gode service :)
--
Xeon X3360 @ 3800.:.Asus Rampage Formula.:.8gb G.Skill Trident 1200mhz CL5.:.xFire 5870.:.Hexa Vertex Raid0.:.Silverstone FT02.:.Acer GD245HQ
#7
Ledet90
Supporter
30-06-2011 23:19

Rapporter til Admin
Ja tyder på flere gøre dette :) Men er stadig nice. Ville klart vælge et kort med god service så alle der ved noget kom frem med gode råd:)
--
#8
BentOver
Monster Supporter
01-07-2011 00:10

Rapporter til Admin
oooo god stil! det skal jeg huske. #4 det er vel egentligt det samme som harddisk-producenterne har gjort de sidste mange år, i hvertfald seagate og muligvis WD. Har altid været en fornøjelse når mine (daværende maxtor) og seagate diske gik i stykker, man endte sku altid op med noget nyere og bedre :)
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread. Del indkøbsliste på komplett: http://www.youtube.com[...]
#9
Angel
Nørd Aspirant
01-07-2011 00:16

Rapporter til Admin
Udemærket service. Står nemlig valget mellem Asus eller Gigabyte, når der skal købes nyt bundkort snarest.
--
#10
Ledet90
Supporter
01-07-2011 00:20

Rapporter til Admin
Hehe ja så er det lidt op til smag og behag. Har også hørt okay erfaringer med asus dog var jeg ikke selv så heldig ved dem.
--
#11
Sonnyboy442
Guru
01-07-2011 01:47

Rapporter til Admin
#8 Du har helt ret :P
--
EVGA X58 3 Way-SLI Classified|i7 930 4,4Ghz|Custom vand|Dominator 1600Mhz|Crucial SSD 1TB WD Black Caviar|Gainward GTX 580|CorsairAX1200
#12
Buster87
Mega Supporter
01-07-2011 06:42

Rapporter til Admin
super godt med nogle posetive indlæg imellem alle de negative:) det skal da helt sikkert tages med næste gang mans kal købe nyt.
--
Søger ældre denon forstærker 2x 120 watt class A mener den er fra starten af 90`erne og hedder noget med 8xx
#13
WTFBBQDK
Bruger Aspirant
01-07-2011 08:06

Rapporter til Admin
#0 Tak for info. Dejligt også at hører når folk har gode oplevelser med diverse producenter.
--
#14
Ledet90
Supporter
01-07-2011 13:18

Rapporter til Admin
Utrolig positiv tilbagemelding i giver det er godt at høre :D #12 Ja det er ikke så ofte man finder et positivt indlæg herinde :P
--
#15
Madmanden
Mega Supporter
01-07-2011 13:37

Rapporter til Admin
Jeg har også rigtig god erfaring med Corsair support. De er super flinke og meget rimelige!
--
Internet = Serious Business™ herp derp
#16
LasseK
Elitebruger
01-07-2011 13:47

Rapporter til Admin
Kan selv nikke genkendende til Corsairs support i forhold til ombytningen af min SSD. Ingen slinger i valsen - Betalt fragt frem og tilbage. Pakke afhentet og leveret på adressen - Det er sgu godkendt!
--
#17
Ryqiem
Monsterbruger
01-07-2011 14:07

Rapporter til Admin
Har også gode erfaringer med Corsair. Har af to omgange fået sendt ekstra kabler til min HX620 modulære strømforsyning. (Da tidligere ejer havde smidt dem væk).
--
#18
Skumleren^
Supporter
01-07-2011 14:29

Rapporter til Admin
Jeg har også gode erfaringer med corsair. Sendte 2x3gb 1866mhz dominator til rep. og nye retur, samt en RAM cooler. :-)
--
i7 980x, EVGA Classified 3, 12Gb Corsair Dominator 1866MHz, 2xGTX 580 SLI, Cougar 1000W, Crucial C300 128GB, H70, Corsair 800D, Acer GD245HQ 120Hz
#19
Teh KillerBee
Semi Supporter
01-07-2011 15:00

Rapporter til Admin
Helt enig med gigabytes gode support! Skrev til dem angående en SSD bug der var i mit MB's BIOS og det tog dem godt og vel 1 dag indtil de sendte en BETA bios jeg kunne prøve ;) Synes også asus' support har været ret god de gange, hvor jeg skulle have fixet min LCD skærm.. Har to af dem, og begge har haft småproblemer.. Begge gange fik jeg en ny skærm i bytte, og sendte den gamle retur efterfølgende - det skal lige siges at skærmen senest failede 1 mdr. før garantien udløb, men fik stadig en ny ;)
--

Opret svar til indlægget: Gigabytes kundeservice er Awesome!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE