Ingen grund til at bruge hverken tid eller energi på noget, som du intet kan gøre ved?
Afbestil ordren og find et andet sted at handle!
Jeg handler dog stadig glædeligt hos dem, jeg køber dog kun ting som er på lager og afsendes indenfor de næste 24timer, aldrig noget som er ukendt/ikke på lager/forventet på lager om x-antal dage.
Videre i livet!
--
One million dollar spørgsmål: var varen på lager, klar til forsendelse da du afgav din ordre på BF?
--
tror slet ikke du ved hvor mange der har handlet ved Proshop - Komplett - cumputersalg
og når der er black friday så bliver billing ting revet væk
--
Hej #0
har tidligere handlet hos komplett MANGE gange og kontakten til dem har aldrig været et problem.
bestilte mine ting fredag (Black friday) og havde dem mandagen efter. var overrasket men de var der. har aldrig oplevet problemer og har nok brugt 30.000 i den butik efterhånden :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Købte en Surface på Komplett black friday, havde den i hænderne 4 dage senere :) yderst tilfreds...
--
R5 1600 @3,85GHz | Asus Prime X370 | Asus Strix 1080 | 16GB DDR4 @3000MHz
Den var garanteret ikke på lager da du bestilte... :)
--
i7-8700k @ 5Ghz, H115i | ASUS 1080ti Strix | Corsair 32GB 3200MHz | Samsung 960 Pro + 2 x 850 Pro | Asus 27" G-Sync PG278Q
Det kan jeg ikke forstå. Bestilte en stol til sønnike i julegave sidste Torsdag. Om Mandagen ringer Postnord for at aftale aflevering af pakken om Tisdagen.
Men som andre har nævnt, afbestil din ordre og køb et andet sted.
--
To stk. En stationær og en bærbar.
#edit:
Har slettet mit indlæg. Magter ikke svare på gæster, der bare vælter ind på hol.dk for at græde snot, og så aldrig vende tilbage til tråden.
--
Jeg svarer kun til nøds på indlæg fra gæster...
--
Sidst redigeret 14-12-2018 09:16
Jeg er røv ligeglad med hvad en gæst siger om komplett. Med den kundeservice jeg har oplevet vil komplett ALTID være min favorit!
--
Linuxbruger siden 24 oktober 2018.
Manjaro XFCE
Du har været uheldig. Afbestil og købt noget et andet sted.
--
komplett er for vilde når det kommer til service. Bestilte sidste år et kabinet fra dem hvor de lavede en mindre fejl der kunne have sket for selv den bedste(sendte mig et Phanteks p400, og havde betalt for p400s) - opdagede desværre først fejlen efter jeg havde klippet diverse ledninger ud af kabinettet - men det var fuldstændig ligegyldigt for komplett(at jeg havde klippet ledninger fra kabinettet ud) - de anerkendte at der var sket en fejl - blot ved at se fotos af emballagen fra det kabinet de havde sendt mig, og sendte mig det kabinet jeg havde betalt for..
--
Har handlet med Komplett.dk mange gange og de har altid fået den service man kan forvente, faktisk mere til. Har kun den mening at deres Kundeservice ligger i top
--
Jeg har både arbejdet og handlet hos komplett. Jeg handler der stadig ind imellem, men det er sjældent efterhånden.
Jeg synes deres service er blevet enormt dårlig, i forhold til hvad den var engang. Ikke at den er dårlig i generel forstand, men det har satme taget et skridt i den forkerte retning efter de fyrede alle medarbejdere i Danmark og rykkede hele lortet til Sverige.
Jeg har meget sjældent brug for deres kundeservice og retur. Deres levering plejer dog at være on point. Det er pretty much det samme som tidligere.
--
- Indsæt signatur -
0# shit happens, ting kan gå i rest ordre. Leverandører kan også røvrende forhandlere. Er det irreterende ( Ja ) Er det en katastrofe ( Nej ) Stop med at tud eller afbestil.
--
Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
--
Sidst redigeret 14-12-2018 15:09