Prøv med en anden webbrowser.
Evt. tjek om dit system har de nyeste opdateringer.
--
Yousee har problemer med lange svartider på en del hjemmesider i øjeblikket og de kender ikke rigtig grunden og ved derfor ikke ETA hvornår det bliver rettet.
Er selv ramt af det :(
Hiper benytter sig af Yousee's kablenet og udstyr btw.
--
Prøvede Edge , det hjalp lidt men slet ikke overbevist om problemet ligger i Browseren
--
Speedtest.net for at tjekke du faktisk har den forbindelse du betaler for.
Dernæst, hvilket internet kabel bruger du? og hvor slidt er det/skadet er det?
Det har meget at sige.
Hvis du har et helt nyt ikke beskadigt gigabit kabel og speedtest viser den forbindelse du skal have.
Så kan du prøve at køre en rensning hvor målet er at clear din cache.
til sidst, opdater internet drivere/afinstaller bundkort internet software og se om det kan løse det
--
#2 Interesant for jeg har oplevet en del problemer på det sidste med at svartiderne er steget en del. Jeg tænkte det var min egen router der i forvejen har haft et par crashes. Er det noget de har meldt ud et sted, eller bare sædvanlig Yousee stil med at de ved det er et problem men vil helst ikke fortælle nogen om det fordi det er dårligt PR?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Spændende!
Jeg har haft det samme i en mindre periode - fiber via Altibox.
Tænkte først det var noget DNS, men kan se at det er siderne der har problemer med at svare tilbage
--
#6: Det ville være utopi at Yousee meldte sådan noget ud. Det var i forbindelse med at mit internet var nede at jeg tjekke opslag fra besøgende på deres facebook side, at en skrev omkring lange svartider til forskellige sider så som eb.dk, dr.dk osv. og der skrev en fra deres kundeservice at flere havde henvendt sig og at de kigger på problemet, men de ikke pt har nogen eta på en løsning.
#7: Samme her, har skiftet DNS til forskellige udbydere for at se hvor problemet lå, men desværre ikke fået noget ud af det. Men det giver mening hvis YouSee har et routing problem et eller andet sted.
--
her er hvad jeg får i pingtest
2020-09-03 13:28
Sweden - Stockholm:
min: 17 ms
avg: 19.8 ms
max: 28 ms
--
Perfod. Gennemgå de ting jeg skrev, en ting af gangen.
For det meste får man mest ud af udelukkelses metoden.
--
Og en nem måde at clear DNS cache er via kommandoprompt
Med ~ ipconfig /flushdns
--
Og endda noget så simpelt som at slukke router. Strøm fra, vent ~10min og sæt det til igen kunne være svaret
--