* Uofficiel Black/White liste V3
|
ang specialpriser.dkAf Gæst hansen | 25-07-2007 08:48 | 12106 visninger | 76 svar, hop til seneste
hejsa
jeg ville lige høre om der er nogen som kender specialpriser,dk, det virker nemlig ret skummelt men alligevel er de på edbpriser...? --
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
Hvad er der skummelt ved dem/den side?
-- -- Indtast cool signatur her. 1, de har ikke dankort
2, man betaler første ved levering eller på forhånd
3, nå man søger på dem viser den et link, hvor der står de er medlem af loplus, nå man snakker med loplus kender de ikke til dem
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. hehe sjov shop kiggede lige på siden
de er ret dyre imo 7 for en pc med onbord gfx
Fujitsu Siemens Celsius W350
Fujitsu Siemens Celsius W350 (Microsoft Windows Vista Business) Intel Core 2 Duo 1.8 GHz / 1 GB DDR II SDRAM / 80 GB / DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM / Uden Skærm
Grafikprocessor: Intel GMA 3000
Pris/Stk: kr 7.000,00
-- -- |AMD64 x2 4200+@ Zalman CNPS7700-CU|
|Asus a8n sli Deluxe||2*512mb pc 3200|
|7900GT zalmanvf700 cu|aspire 500w atx|
www.op3.dk[...] det kunne jo være der var nogen som havde erfaring med det, hvis det er fusk og de er på edb holder det jo ikke så længe for dem. men gider bare ikke være en af dem der bliver snydt
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. dobbeltpost
-- -- Sælges: Bluetooth headset, Creative HD7500 gamermus + diverse cd'er :) Jeg har ikke nogen erfaringer med shoppen. Men den virker måske en smules suspekt, de har dog fået gode bedømmelser på edbpriser så jeg ville ikke være alt for urolig..
-- -- Sælges: Bluetooth headset, Creative HD7500 gamermus + diverse cd'er :) Så hold fingrene væk hvis du ikke stoler på dem.
Betaling ved levering plejer Post DK at tage penge for.
At betale i forvejen stiller dig i en dårligere økonomisk situation overfor dem, selvom det stadig er handel med et firma.
Online hardware markedet er hårdt i Danmark, man skal virkelig have noget at byde på hvis man ikke vil modtage den gængse transaktions form.
-- -- ja lidt for mistænkelige bedømmelser, har ikke set nogen der var så gode
er man ikke lige vidt stillet om man betaler på post dk eller på forhånd?
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. #8
Nej. Du er bedre stillet hvis du betaler med Dankort fremfor hvis du laver en overførsel af et beløb (konto til konto)...
Dankortet kan du få refunderet i (mener jeg) op til 28 dage efter hvis du ikke har fået varen. Med en konto overførsel kan du mig bekendt ikke.
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Der er ikke noiget galt med special priser, andet end at de er røv langsomme og ikke svare på mails, men varen kommer...
BTW, det er efterkrav så du har intet at tabe..
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Jeg har netop købt et Sapphire HD 2400 Pro kort, og jeg måtte rykke efter kortet 2 dage efter jeg havde bestilt det, men det var også mere fordi jeg kom i tvivl om jeg havde forstået deres betalings regler korrekt, der var nemlig noget med er varens værdi samlet under 500 kroner skulle man forudbetale, men samtidigt stod der at der blev smidt 100 kroner oven i prisen hvis varen kostede under 500 kroner, men som jeg så læste det, ville mit kort inklusiv 100 kroner overstige 500 da det kostede 420. Så kunne være derfor de ikke havde sendt det i første omgang, men det var så også en lørdag jeg bestilte det skal de tlige siges. - og kontaktede dem tirsdag, da jeg mente de egentlig burde have sendt det mandag senest, men havde ikke fået nogen bekræftelse på det, og der sagde ham jeg fik fat i han netop havde sendt den .. jeg havde så ikke fået noget onsdag, eller torsdag, så ringede jeg ind igen, og snakkede med en anden dame, og forklarede det og hun kunne ikke se om den skulle være sendt, så hun sendte den fluks og jeg fik den så i fredags, nu er der bare det "problem", kortet ungere ikke umiddelbart på mit bundkort, da den får min CPU til at gå i 100 Procent konstant i VISTA, og det er VISTA certifiseret, jeg har gjort alt, faktiks tilmed installeret XP for at prøve det i det, og der fik jeg det til at stoppe med det men efter lidt spilleri, fucker graffikken op og windows laver noget det samme, jeg var inde på deres side i går så , og skulle lige se hvordan jeg skulle forholde mig til at reklamere for det, fordi jeg skal lige tjekke det på en kammerats bundkort, han har et kort magen til, og laver den det samme der, skal det jo retur, ellers er fejlen på mit bundkort, men jeg har ikke rigtigt kunne komme ind på siden i dag, og en lille "bi" ting det er jeg skal sende en kopi af kvitteringen med tilbage men kommer da så i tanke om den har jeg jo egentlig ikke fået med da jeg modtog den, kun selve post modtagelsens kvitteringen.
Jeg tænkte må være den jeg har på mailen da jeg bestilte kortet men det er kun en ordre bekræftelse, så er spændt på om den kan bruges som evt kvittering, og nu er det bare sådan, jeg kan ikke komme ind på sitet, får bare en 404 fejl , siden kan ikke vises, og kan se inde på edbpriser, der står den hellere ikke i den der oversigt de har med hvem der har deres priser der inde, plus laver jeg en google søgning bare for at få "Cached" fra sitet, så er den også helt blank.
Så i første omgang kan jeg godt sige god for dem, men så ikke alligevel hvis mit kort fejler noget og de er lukket ned fra den ene dag til den anden :)
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. #0
du får nok svært ved at købe noget hos specialpriser.dk.
Edbpriser skriver følgende.
"Forhandleren er ikke aktiv på EDBpriser.dk mere!".
Så jeg tror også #11 har et problem....
-- -- .·°*o0o*°·. Øøø det er vist en halvgammel tråd.
men butikken er nok lukket...
-- -- .·°*o0o*°·. Nu bliver det først sjovt.
Loplus har dem på deres side.
http://www.loplus.dk[...]
hvis man checker tlf.nr 87 26 00 01 på krak.
er ejeren på nummeret 3n-Etikettering ApS.....?
-- -- .·°*o0o*°·. Hej
De er stadig på edbpriser.dk, og dette ved jeg fordi jeg i sidste uge købte lidt forskelligt hos dem. Ville ønske at jeg havde læst denne side inden, men det må man jo lære af.
De første to varer er kommet, og pengene er trukket men her 3 dage efter erd en sidste del ikke komment endnu.
Det virker lidt suspekt, da jeg ringede til dem gik den på mobilsvarer som sagde at denne var fyldt op og at der derfor ikke kunne lægges besked. men der gik ikke 2 minutter så ringede de tilbage da de kunne se at jeg havde haft ringet.
De har hævet pengene og jeg mangler stadig at få den sidste vare.
Noget helt andet er at dette ikke er første gang, at jeg har fundet nogle amatører at handle med på edbpriser.dk. Er det mig der er for naiv eller er kriterierne for ringe på edbpriser.dk.
Jeg syntes at det er edbpriser kriterier der er for ringe, jeg har en gang sendt mail til edbpriser for at fortælle om en forhandler, men det var de kolde over for. Hvem driver og ejer denne side??
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Min erfaring: Dårlig shop. Uengageret betjening eller betjening basseret på usandheder vedr. hvilke varer de har på "lager". Langsommelighed og sprogvanskeligheder i kommunikation. Denne shop styrker ikke tilliden til nethandel blandt forbrugerne.
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Min erfaring er også at man ikke skal købe noget fra dem. Jeg har for 1½ måned siden købt 2 printere - har kun modtaget den ene og de er umulige at komme i kontakt med nu!!!
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Jeg har nu fået annuleret min ordre og så vidt jeg ved (endnu) har de ikke trukket pengene - men jeg mener nu stadig at det er for dårligt at der er så lang ekspiderings tid - og at de stort set aldrig tager telefonen...
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Jeg har nu fået annuleret min ordre og så vidt jeg ved (endnu) har de ikke trukket pengene - men jeg mener nu stadig at det er for dårligt at der er så lang ekspiderings tid - og at de stort set aldrig tager telefonen...
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Jeg bestilte 1 gb. ram sidste uge, samt et grafikkort.
Det er endnu ikke kommet. Skal ringe til dem i morgen, for 3. gang. Har indtil videre ikke god erfaring med dem, og vil definitivt ikke bestille hos dem en anden gang.
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Jeg bestilte en projektor igår aftes, og fik ikke en e-mail kvittering, og da jeg så fandt dette blev jeg lidt bekymret - men jeg ringede til nummeret og fik fat i Jan, han fortalte at deres e-mail server pt. er nede og at det var derfor at der ikke er kommet nogen e-mails.
Ordren skulle dog være på vej, så jeg vender tilbage når jeg har modtaget ordren.
Jeg kan da lige fortælle at de havde vist 8 forskellige kort man kunne betale med, så den del virkede fint.
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. jeg har også bestilt noget ram her tirsdag d. 16/10 og hverken fået ordrebekræftelse eller varen. men de har trukket pengene allerede onsdag d. 17/10. og i så fald burde jeg jo have nået at få varen senest fredag hvadenten der er bøvl med deres mail-server eller ej.
IMHO bør de gøre opmærksom på at der er problemer med deres mailserver på selve hjemmesiden..
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Hvad med, at i skriver en slags 'klagemail' til dem, hvis de er nye er jeg sikker på de ikke er helt afvisende for noget feedback hvis mailen bliver skrevet opbyggende!
-- -- .Skal skrive noget ellers virker min bruger ikke! Hjælp.Jeg har bestilt et par ram og sd kort d.27 sept, har modtaget nogle af dem , d.4 oktober , jeg har modtaget manglende varer , altså jeg fik ikke en ram som bestilt og betalt fik heller ikke kvittering. Jeg har skrevet 2 mail og prøvet ringed flerer gange, men ham der svarede fortaler mig at specialpriser fik en ny nummer, en mobil nummer giver han mig , jeg ringer til den, men ingen svarer, , jeg har lagt besked, ingen tilbage melding. Jeg ringer igen det nummer der står på hjemmesiden og fortaler ham , mobil nummer aldrig svar, så siger han deres videre stilling anlæg er nedlagt . jeg fortaler at jeg ikke fik modtaget min varer , han ville ikke snakke med mig og lægger røret på . Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre merer..soory for sproget der er mange stave fejl og lign.
-- -- Det lugter af bedrageri. En politianmeldelse er på vej.
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Øv, jeg bestilte varer for 3600kr hos dem for 2 uger siden og har ikke modtaget noget. De sagde det ville komme i dag. Ikke en disse har jeg set...
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. #24 - jeg har samme oplevelse som dig, borset fra at jeg intet har modtaget. Bestilte et grafikkort d. 21-09 og 1-2 dage efter blev pengene trukket på min konto. Jeg har ringet og mailet utallige gange uden resultat. En ekelt gang fik jeg fat en der hed Jan som sagde at det blev sendt "i dag"... det er nu 2 uger siden.. :-(
Svindel og humbug... :-(
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. # 3
2fast4you
Fujitsu-Siemens Celcius, er også den fine ende af FS Computer, måske derfor du betaler 7000 for den.
ligesom en Mac 9000 tilsvarende pc, måske´4-5000 kr.
Det handler om kvalitet, og designet.
-- -- [L]http://www.crelex.tk[...] Har også bestilt noget hos dem for 3 uger siden. De bliver ved med at udskyde levering og umuligt at få svar på mail. Er dog af og til muligt at komme i kontakt med dem, men gal de er ringe.
Aldrig handle der igen.
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Jeg har desværre også bestilt hos dem/(rettere ham, da firmaet ingen ansatte har). Jeg modtog ordrebekræftelse fra Nettoweb via e-mail, på min ordre, men endnu ingen varer, og heller ikke svar på mine e-mails til dem/ham. Jeg har ved opslag i cvr registeret senere fundet ud af at firmaet 3N/Nettoweb (under samme cvr nummer.) er under tvangsopløsning, så hold hellere nallerne væk.
Tror nok lige jeg skal ha fat i banken, og ha dem til at tilbagføre betaling.
-- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Kreditvurdering fra Dun & Bradstreet:
Søgt på det CVR. de skriver på deres hjemmeside på specialpriser.dk
Fingrene væk
D&B Standard
Forespurgte Rukara Holding ApS Dato 30-10-2007
Kaldenavn Rukara Holding ApS
Adresse Romlundvej 60, DK-8800 Viborg Forespørger Dun & Bradstreet,Denmark
Reg.nr. 369.174 Kunde Dun & Bradstreet
D-U-N-S Nr. 31-025-8640 Bestnr. EDT1-20071030-221205-NB3N
Cvr- nr 29413096 Deres reference 12
Telefon +45 86 61 17 79
C
Kredit frarådes
Delbedømmelser
Grunddata: Nyetableret
Ejerforhold: Ingen anmærkning
Økonomi: Dårlig
Betalingserfaring: Ingen anmærkninger
Ratinghistorik:
Dato Rating Maks. kredit Regnskab
20-06-2007 C 31-12-2006
20-05-2007 Nyetableret
17-03-2006 Nyetableret
16-03-2006 Ikke rated
-- -- Send flere penge. [Jeg har ringet til klovnen 22gange fik min pakke men mangler et grafikkort som der sku være med, der er ingen fakture med i pakken og ingen ordrebekrætelse klovnen som taler dårligt dansk bliver ved med at give mig forkertre track and trace nr.og røvere historier når jeg snakker med ham 4uger på levering og så mangler der vare for 400kr/B] -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Køb aldrig noget fra det firma, jeg annullerede en ordre, men dagen efter trak de pengene alligevel, efter gentagne mails og opkald uden svar, fik jeg til sidst fat i ”Yves” der lovede at tilbageføre beløbet, det skete bare aldrig, til sidst måtte jeg kontakte banken som så tilbageførte beløbet,, men det er heller ikke uden at en masse formaliteter… -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Har handlet med dem nogen gange og intet negativt herfra tværtimod.
Bestilte en Vista 32 bit og den kom 1 md efter kom der en Vista 64 bit og har kun betalt for den første.
John -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Så ændrer specialpriser navn til ekstrempriser. Sikkert et tiltag for at undgå al den dårlige omtale. Her snart 2 måneder efter har jeg stadig ikke modtaget min pakke, trods de 3 gange har lovet mig en dato, men den er for længst overskredet. -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Hvordan i al verden kan de forvente, at nogle vil handle med dem. Det navn de benytter (RUKARA INTERNATIONAL ApS) findes ikke. I hvert fald ikke endnu. Det nærmeste er RUKARA HOLDING APS.
Han er gennemgående stabilt uheldig med sine virksomheder.
Her er en liste med nogle af de virksomheder Yves Rugwabiza og Jan Stokholm Nørgaard har været igang med sammen:
Cvrnr Navn Postnr/by
25917030 3N-ETIKETTERING ApS UNDER KONKURS 8800 Viborg
29218145 JAN NØRGAARD HOLDING, VIBORG ApS UNDER TVANGSOPLØSNING (OPLØST) 8800 Viborg
20095377 Jan Nørgaard (OPLØST) 8800 Viborg
28326424 NETTOWEB ApS UNDER TVANGSOPLØSNING 8800 Viborg
29413096 RUKARA HOLDING ApS 8800 Viborg
-- -- Send flere penge. Har d.d
Smidt følgende mail til politiet:
Hej
Det er kommet til min erfaring at følgende hjemmeside:
www.specialpriser.dk[...]
Har til sinde af franare folk deres penge samt lover en masse uden at kunne holde det.
Selvom folk aflyser deres handel bliver pengene alligevel trukket.
På hjemmesiden HardwareOnline er der en forum tråd hvor forskellige folk har skrevet om hvordan de er blevet snydt. Så vil derfor henvise til den:
http://www.hol.dk[...]
Som i kan se er der alligevel nogle stykker med dårlig erfaring, og hvad så med alle den andre man ikke hører om. Håber i ville se ind til sagen og evt. tage hånd om virksomheden.
Mvh. ******** -- andre erfaringer med de to forretningsmænd? -- Send flere penge. Jeg synes også lige jeg vil være med til at kritisere ekstrempriser.dk eller hvad de nu end hedder om 2 minutter.
Jeg bestilte forleden et Asus grafikkort hos dem, modtog en ordrebekræftelse og så har jeg intet hørt siden. På deres webside står der stadig at der er 4 stk. på lager...
Jeg har forsøgt at ringe til dem, men de tager ikke telefonen og nu er deres telefonsvarer fyldt op! De svarer ligeledes heller ikke på email.
Der er endnu ikke hævet penge fra min konto, og jeg håber så sandelig heller ikke der bliver det. Jeg har nu afbestilt min order via email, og så må vi se om jeg skal pusse banken på dem eller ej... -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. #37 har du hørt noget fra strisserne efterfølgende?
Det ville være fedt hvis de kunne nakke de to begavelser. Men jeg har nu min tvivl om de vil / kan foretage sig ret meget. -- Send flere penge. Har bestil en harddisk for ca 2 mdr siden. Har prøvet at skrive og ringe flere gange uden held. Siden hedder ikke spialpriser.dk mere, men hedder nu Specialpriser.3n.dk
De reklamerer stadigvæk med ekstern harddiske. Meget mærkelig. Jeg er lidt nervøs for mine penge. Trækker de alligevel på min konto? Har afbestilt via e-mail forleden dag -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Har ventet 1 måned på en restordre, som jeg har betalt.
Fik fat i en fyr der hed John på 87260090. Han sagde, at de ville ringe inden for et par timer. Nu får vi se. -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Har i betalt med Dankort, så kontakt jeres bank, måske kan de hjælpe jer med at få pengene ført tilbage. -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Nej !!! Aldrig handel ved Specialpriser.. Købte et kamera i juli måned hvor så det var det forkerte, så sendte jeg det ind og fik det byttet til det rigtige (Godt nok MEN....) så efter en uge på ferie går det i stykker.. Linsen vil ikke trække sig ind, så jeg ringer dertil og siger at jeg gerne vil ha et andet..
Ingen problemer siger han.. Slet ik noget..
Så jeg sender kameraet ind og hører aldrig noget igen, så kørte min far dertil og så at de havde pakket hele lortet sammen og var smuttet.. så jeg har ikke set mine 1700 kr eller noget kamera siden.. Så hold jer væk.. YVES RUKURA hedder han.. Han er et LØGNAGTIGT svin !! Forstår ikke han kan få sig til det.. -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Hvad lave skat med arbejder så , er de kun efter til pitza forretninger. De kan også besøge dem, -- Nu har Han oprettet følgende firmaer.
YRK GROUP Aps
YRK GROUP HOLDING ApS
Adresse og person oplysninger slettet.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. --
Handel ALDRIG med dem.. havde bestilt et mus og tastatur hos dem som jeg aldrig fik.. jeg rykkede adskillige gange efter ordren (kunne kun sjældent komme i kontakt, og da aldrig via mail), og fik altid at vide den var i restordre.. deres tlf-passer er desuden udlænding, og det lød ikke rigtigt som om han vidste hvad det handlede om :S
efter over én måned, havde jeg fået nok, og gik derefter ned i min bank, for at tilbagekalde ordren.. heldigvis kunne de da hjælpe mig.. -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Hej kewin
for at starte et sted. Servicen i specialpriser var under alt kritik, det er vi enige om.
firmaet havde et tæt samarbejde med en Jan Nørgård, som havde mange firmaer, som alle er gået konkurs nu. Det samarbejde er ophørt, og der har været en del problemer med at opsige samarbejdsaftalerne, men det skulle være på plads nu.
det er endvidere også ham der kalder sig Peter Hansen her på siden.
Vi har flyttet et par gange den seneste tid, og på et tidspukt havde vi firma på samme add. som Bilexperten, men har aldrig haft andet med dem at gøre, end at leje bygningerne, til kontorer.
Vi har været nød til at starte en ny butik, som idag hedder nytedb.dk, der har vi taget alle vores erfaringer med os, og har ansat 4 personer, der udelukkende sidder ved tlf. i åbningstiden.
endvidere vil der ikke blive trukket penge på folks konto, før ordren er afsendt.
Yves Rugwabiza har aldrig haft et firma, der er gået konkurs, han passer dog heller ikke tlf. mere, da han godt kan være svær at forstå, derfor ansættelsen af de 4 tlf. passere.
Vi er altid klar til at svare på spørgsmål, og er meget interesseret i både ris og ros, da det er den eneste måde for os at forbedre butikken på.
Mvh Jakob -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Jeg har aldrig handlet med dem, men undres måske lidt over, at Nytedb/YRK Group på deres hjemmeside har 2 adresser? En på Ålborgvej 182, 8830 og en på overlundvej 28, 8830.
Google earth afslører begge som bondegårde, hvor der selvfølgelig er god lagerplads (og man kan se om der er gæster på vej).
Ved ikke hvem Jakob er, det er ikke et af de navne man støder på.
Men selvom de er billigst, så tør jeg ikke ligge mit indkøb der! -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Helt ærlig Torben. Hvor skal man bo for at drive en netbutik? Højhus, Villa eller landejendom? Gør det nogen forskel?. Du fremlægger det som om det er suspekt at bo på en ejendom med godt udsyn. Der kunne jo også være andre grunde til at ville bo på landet: plads, fred og ro.
Hvad er din bekymring? Har du mødt nogen der seriøst har udtalt sig om at de er blevet svigtet af Nytedb.dk? Nej vel!
De fleste brugere på denne side elsker at svælge i negative ting. Glæd jer over at der er en onlinebutik, hvor du kan finde dit EDB udstyr. Du er hjertelig velkommen som kunde!(også selvom du måske bor i lejlighed :-)
M.v.h. Jakob -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Så er jeg hoppet på vognen med nytedb.dk - så må vi se, om de opfylder kravene! Jeg er spændt!
Men det er nu aldrig helt galt at handle på nettet.. det er én enkelt mail til sin bankrådgiver, så er pengene tilbage på kontoen igen! Det er super smart og det i sig selv er jo tryghed :0) -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. hmmm - hvorfor er det altid gæster der ....
til # 53 - nej det er bare ikke så nemt - kun med dankort er man garanteret sine penge - ellers skal man gennem en længere process med politianmeldelse o.s.v o.s.v. -- x6800/Asus8800GTX/Enermax 1kw/PC8500Dominator
2x74Raptor raid0/975xbx2,tuniq120
E6700/asus8500/1Kw enermax/2x1gbxms2
975xbx2+ultra120extreme,24" #54 Vrøvl. Du udfylder en blanket og får pengene indsat på din konto igen. Og så er det banken der står med problemet.
Har selv fået det gjort 3 gange nu. -- *** AMD X2 +3800 - 2GB Kingston PC3200 - Nvidia 7900GT - 2405FPW TFT 24" *** Der er nu gået nogle dage - hvordan gik det ? -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Hejsa,
jo jeg har også dårlige erfaringer med nytedb.dk. For snart en måned siden, købte jeg en vare hos dem. Hvis jeg slår min ordre op, siger den at den er afsendt, men jeg har bare ikke modtaget noget. Godt nok ringede de, efter jeg brokkede mig, men det var fordi de ikke kunne forstå hvor min vare var. jeg sagde dog at de så måtte spore den, men så fik jeg af vide, at det havde de ikke tid til, de skulle nemlig på ferie, og hun vidste ikke lige hvornår hun fik tid til at hjælpe. Men om jeg lige ville vente til efter påske, så kom den nok.
Fik også en længere historie om, at de kunne se på trackingen at den var undervejs.
Jeg har nu brokket mig igen, men har intet hørt fra dem. De svarer ikke min mail eller tlf., og nu finder jeg mig ikke i mere. Jeg har nu henvendt mig til EDBpriser, med øjeblikke nedlukning af deres henvisning til dem, samt taget kontakt til Basta og Kontakt.
Og til dig #52, måske læser du dette, hvis ja..så må du godt finde mine varer, de er jo sendt fra Jer.
Høre gerne fra andre, der ligesom mig finder nytedb, lige en tand for smarte. -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Hej mike
Som jeg kan se, har du bestilt en vare den 12 marts. Da du bestilte den stod der i ordrebekræftelsen at du kunne følge din ordre i rubrikken http://www.nytedb.dk[...]
da du ikke medtog varen, vil du kunne ha set, at den først vil blive afsendt den 26 marts.
Jeg har set på sagen, og set at du har fået din vare. Jeg håber du er tilfreds med den, og at du næste gang vil bruge vores online orderstatus til at spore evt. " forsvundne" vare i.
M.V.H. Jakob -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Det er da fedt at I måtte skifte navn så mange gange, før I erfarerede at man måske skulle have mere end én person til at passe telefonen.
Kundeservice? Det er da noget man indfører efter man har fået klager over mangel på samme. -- Helen er 16 år, og vejer næsten 136kg. Det vigtigste er vel at vi har brugt vores erfaringer, så vi idag har et velfungerende firma.
Da vi er et internetfirma, regned vi ikke med at folk vil ringe, da det jo er meningen at det hele skulle køre over netet, men har nu taget konsekvensen, og indset at folk stadig skal ha vejledning, og ikke er så tålmodige.
m.v.h. jakob -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. #60 Sådan noget pjat - jeg arbejdede i en butik der solgte hardware på EDBPriser, og vi blev ikke ringet op én eneste gang på trods af at vi solgte en masse - og jo, vi havde folk på telefonen (mig). Telefonen var endda åben uden for normal åbningstid.
Det er bare et spørgsmål om at opfylde folks forventninger og sende varen til tiden - det lyder det nemlig ikke til at I gør ret meget i.
Og hvad fanden går det her ud på?
http://www.nytedb.dk[...]
http://www.nytedb.dk[...]
Det virker ikke specielt "seriøst". -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Useriøs og naragtig virksomhed. Meldes med stor sansylighed konkurs om 2 uger og oprettes som nythardware.dk el. lign.
- Hold jer væk hvis i ikke vil frarøves en masse tid og besvær -- Zepto Znote 6625WD Hvis man læser deres forretningsbetingelser (iøvrigt placeret under linket "her er med vor salgssbetingelser"?) kan man se at de har en temmeligt optimistisk tolkning af købeloven, og prøver at fraskrive sig noget ansvar og nogle forpligtelser - sikkert i et forsøg på at skræmme nogen der ikke kender reglerne fra at klage.
Det er generelt en så useriøs og hurtigt sammenflækket side både mht produktbeskrivelser og meget andet, at det ikke er en virksomhed jeg ville turde tage seriøst. Selvfølgelig skal folk der ikke er så skarpe i det danske sprog have lov til at drive butik (det lyder som noget vi har hørt om før, ikke?) men det virker temmeligt useriøst hele vejen igennem.
Personoplysninger opbevares ikke krypteret.
Personoplysninger transmitteres ikke krypteret til virksomheden.
Spooky, ikke? Men man kan åbenbart få en fladskærm til 45 kroner - indtil man læser det her:
YRK Group Aps. har ret til at afvise en bestilling, såfremt varen er udsolgt, angivet med en forkert pris, umulig at fremskaffe eller af andre årsager.
Det må vel næsten tage rekorden. Vi har ret til at afvise din bestilling af "andre årsager". Det vil sige "Du bestiller - betaler - og vi finder bare på noget der gør at du ikke får din vare, så trækker vi sagen i langdrag, og om 3 måneder, lukker vi biksen og åbner igen med en ny baggrundsfarve på websitet". -- E6750 @ 3750MHz, nV8800GT-512 @700/1700/1000, 2GB PC8500, Auzentech Prelude, Asus P5K, 1+ TB HDD, Dell 2408WFP UltraSharp. Lian Li P65-B. Jeg kan kun tilslutte mig gruppen af utilfredse brugere. Jeg er på udkig efter et media center og faldt tilfældigvis over nytedb.dk der annoncerede med et Vision Mediacenter MC500.
Prisen var mandag aften ca 3.150 - mod annonceret normalpris ca. 3.600. Den pris synes jeg var meget interessant, men eftersom det ikke fremgik af hjemmesiden hvilke specifikationer pc'en var udstyret med + om der medfølger tilbehør (fjernbetjening, keyboard, mus mv.) valgte jeg at sende en mail for at få lidt mere info.
Jeg fik ikke svar på min mail, men kunne onsdag aften konstatere at pc'en var sat ned til 2.975, hvilket jeg naturligvis ikke var utilfreds med... men jeg viste stadig ikke hvad jeg købte. Det lød næsten for godt til at være sandt, og når man får den følelse så er det nok også for godt!
Jeg kontaktede herefter nytedb.dk pr telefon torsdag og blev oplyst at vedkommende havde besvaret min mail, men at den måske ikke var blevet videresendt endnu - hvad end det så betyder?
Jeg blev endvidere oplyst at nytedb.dk ikke kan oplyse om evt. medfølgende tilbehør mv. idet selskabet ikke ved noget om produktet, eller som de lidt surt sagde "jeg har flere hundrede varer liggende og kan ikke huske de enkelte produkter i hovedet". Det et da en af de mest useriøse måder at drive forretning - der er ikke mange steder at man på samme måde kan købe katten i sækken...
For at sætte en yderligere streg under der mangel på seriøsitet, har jeg lige et yderligere eksempel. Da jeg så spurgte til hvorfor at prisen fra onsdag aften til torsdag formiddag var steget fra 2.975 til 3.975 og normalprisen var steget tilsvarende til 4.372 fik jeg oplyst at det var edbpriser der styrede deres priser... Og så var vedkommende så fræk at sige "SÅ skulle du jo nok have købt den i går"
Det er muligt at prisen på edb udstyr går lidt op og ned - nok mest ned, men at "normal"prisen følger samme bølger er vist i strid med markedsføringsloven, men så vi jeg kan forstå på ovenstående er det er vist ikke 1. gang at selskabsdeltagerne har lemfældig omgang med dansk lovgivning. -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. De er nogen bedragere!!! Jeg har stadig en hel masse penge tilgode hos De idioter, som jeg nok aldrig får alligevel. Det er helt tilbage fra september 2007. Købte nogen varer, som jeg returnerede til dem. De har også bekræftet at de har fået varerne. Og de lovede mindst en million gange at pengene ville blive sat ind på kontoen. Er de blevet sat ind??? Nope. Bedragere og fuskere!!!! -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. #65 - jeg er meget modstander af de her tendenser hvor folk truer andre privatpersoner med påstande om at de er blevet snydt i handler, og så videre, og jeg ville aldrig opfordre til vold eller lignende - det er simpelthen for dumt. Men herinde har vi jo før taget kampen mod en uærlig butiksdrivende, og fået ham på forsiden af EkstraBladet, og i Kontant på DR.
Du kan forsøge at indsamle information fra folk der er blevet snydt af de her mange kortlivede virksomheder, og har du pludselig sager nok, bliver du meget mere interessant for forbrugerprogrammer, aviser og meget andet.
Alternativt, når du nu har deres adresser og så videre, er der jo rigtigt mange kreative måder at få lidt "payback" på, som hverken involverer knyttede næver, eller baseballbats ;) -- E6750 @ 3750MHz, nV8800GT-512 @700/1700/1000, 2GB PC8500, Auzentech Prelude, Asus P5K, 1+ TB HDD, Dell 2408WFP UltraSharp. Lian Li P65-B. Er det iøvrigt ikke påfaldende. Jeg tog lige 10 forskellige priser på varer fra sitet, fra forskellige kategorier.
Jeg tog "din pris" og lagde 10% oveni, og rundede af til nærmeste krone - så har man "normalprisen". Det er vist endnu et trick de er kommet rimeligt nemt om ved. Flot brug af Excel :) Det kunne jo så også forklare andres oplevelser af at "normalprisen" pludselig ændrer sig når varen pludselig stiger. Ind i prisdatabasen med en pris, og tag så pris+10% og skriv i feltet ovenover.
Men det kan da naturligvis bare være et tilfælde.. -- E6750 @ 3750MHz, nV8800GT-512 @700/1700/1000, 2GB PC8500, Auzentech Prelude, Asus P5K, 1+ TB HDD, Dell 2408WFP UltraSharp. Lian Li P65-B. I øvrigt kan jeg fortælle at Jakob ikke taler sandt når han siger pengene ikke trækkes før odren er sendt.
Man bør ikke handle med firmaet.
Har elektronisk ordrebekræftelse fra 22.3 leveringstid 2-4 dag pengene trukket samme dag.
Har ikke modtaget varen (endnu), tilgengæld har Nytedb opdateret varens pris til en lavere pris, men med samme leverings tid. Tja. ikke mange penge det drejer sig om men jeg HADER at blive snydt.. Så de kan ikke anbefales. -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Så er der kommet et nyt firma fra samme person igen
It-priser.com så nu lukker nytedb nok snart -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. fandens til fuskere og svindlere vi skal have rendene rundt i DK, men det er jo en gentagende problem, og absolut ikke første gang det er set. Det er klart et problem jeg mener der burde gøres noget ved retsmæssige ændringer så vi kan få ram på dem. -- jeg har bestilt nogen højtalere hos dem for lidt tid siden og sendt flere mails til dem men mine højtalere er aldrig kommet!! og nu er nytedb ikke til mere så hvad fanden kan jeg gøre!?!? jeg vil anbefale alle til ALDRIG at købe noget på nytedb eller nogen andre steder som er ejet af de samme! -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Sjovt, har kigget på "Logitech ClearChat PC Wireless" og faldt over nytedb.dk it-priser.com - yrk group a/s (sidste to er samme firma), som alle ser ud til at have varen på lager, men produktet er sku ikke i handlen endnu!
Det er alle tre firmaer som har været omtalt i mange sammenhænge, uden at jeg vil konkludere noget, men man kan seføli' få sine tanker...
Jeg tror jeg venter til min faste hw pusher, får den hjem...
watch out, out there!!! -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Havde jeg da bare læst denne tråd inden jeg bestilte hos det svindlerfirma som hedder IT-priser.com som er en del af YRK Group ApS, så var jeg fri for alt det bøvl der nu skal til, med at jeg skal anmelde den for 3. parts misbrug, have spærret mit Dankort og have et nyt. Håber andre læser dette INDEN de bestiller hos svindlerfirmaet YRK Group og deres tilhørende IT-priser.com eller Nytedb.dk. -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Handel aldrig med de 2 uanset hvor. Alt de laver er svindel og humbug, det har det altid været. Hold jer fra dem, I bliver snydt -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Vi er desværre oppe på mere end 2
Advarsel! Disse sider bliver drevet af samme person(er):
www.nytedb.dk[...]
www.it-priser.com[...]
www.specialpriser.dk[...] (allerede lukket)
www.ekstrempriser.dk[...] (allerede lukket)
muligvis flere allerede, eller flere lukkede sites, som endnu ikke er fremme i lyset.
Ejeren, YRK Group ApS er berygtet for at opkræve højere beløb end angivet på siden, eller simpelthen lave PBS-trækket for den bestilte vare, uden at levere.
Når deres rygte indhenter dem, skifter de blot domænenavn. Derved det store antal forskellige domænenavne, hvoraf flere allerede er lukket. Derudover opretter de aldrig domænerne i firmanavnet, men bruger stråmænd til at oprette de forskellige domæner. Alt i alt en meget mistænkelig forretning. -- Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur. Jeg synes at det ville klæde gæsterne i denne tråd, hvis de lavede sig en profil. Anonymt mudderkast er altså.....!
Men et par gode råd!
1. undersøg altid en netbutiks rygte inden du handler hos dem!
2. betal altid med Dankort eller VISA/Dankort. Så kan man lave en indsigelse mod trækket via sin bank, hvis man ikke får varen OG NEJ, banken kan IKKE stoppe en alm. kto. til kto. overførsel som først er gennemført (i visse banker er man dog villig til at stoppe overførsler indenfor samme bankdag).
3. Brug sund fornuft! Hvis det lyder for godt til at være sandt, er det det sandsynligvis også.
Man kan sikkert komme på flere end ovenstående, men efter min mening skal man ikke pive alt for meget, når man ikke tager selv de mest simple forholdsregler. -- Det er noget værre noget!
|
|