Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Software \ Generel software
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

To do software / app

Af Semi Supporter Bonni | 02-08-2018 19:35 | 1357 visninger | 12 svar, hop til seneste
Hej alle i kloge mennesker, Jeg vil høre om der er en app / software som kan opfylde de behov jeg lige har brug for. Jeg har følgende: Stationær pc som kører windows 8 Macbook 12" som kører Highsierra Iphone X -------------------- Jeg kunne godt tænke mig en app eller software hvor jeg lige kunne indtaste noget som jeg skal huske at gøre eller tjekke senere. Den stationære sidder jeg ved derhjemme, mobilen har jeg selvfølgelig på mig når jeg er på farten og bærbaren når jeg er til møder etc. De skulle selvfølgelig gerne synkronisere med hinanden. Er der en app / software som kan det? Feks hvis jeg sidder i en taxa og lige kommer i tanke om noget er det rart at jeg kan skrive det ind på mobilen og så dukker det op når jeg sidder ved min stationære. Håber det er til at forstå og at der findes noget som kan gøre det :) God sommer derude.
--
#1
thomas_bk
Semi Nørd
02-08-2018 19:37

Rapporter til Admin
Hotmail har en opgave liste, Gmail har givet vis det samme. Da de ligger i 'skyen' bør du kunne bruge dem fra de forskellige platforme.
--
Graphite 600T, P67 Deluxe, 2500K, Noctua NH-U12P SE2, Hyper-X 16GB, Seasonic X-750, MSI Armor OC GTX1070, 840 Pro, Dell P2414H, Corsair K95, Win10
#2
Gill Bates
Ultra Nørd
02-08-2018 19:42

Rapporter til Admin
Hvis du har/får DropBox kan du nemt gøre det der, på en alm. tekstfil. Det bruger jeg. Det syncer automatisk på mine enheder. Ellers er der mange dedikerede notes apps. EverNote er ret stor på det marked. Ellers ja, Gmail har også notes indbygget
--
Sidst redigeret 02-08-2018 19:46
#3
Bonni
Semi Supporter
02-08-2018 20:12

Rapporter til Admin
Det var gode bud, men tænker faktisk det skal være endnu mere "simpelt". Feks. så har man sticky notes på en pc. Kunne være fedt at have et helt "felt" ude i højre side som bare var der hele tiden som på en eller anden måde synkroniserede med både macbook og iphone også :)
--
#4
Jones
Gæst
02-08-2018 20:13

Rapporter til Admin
Todoist eller Wunderlist
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#5
DownClock
Guru
02-08-2018 20:25

Rapporter til Admin
1+ for Wunderlist.
--
#6
Jepperdepper
Giga Supporter
02-08-2018 20:37

Rapporter til Admin
Google Keep. Har du en Google-konto, så kan du også bruge https://keep.google.com[...] Det fungerer på tværs af alle enheder og er hele tiden i sync. Enkelt og nemt hvis man ikke skal bruge de helt vilde funktioner.
--
Sidst redigeret 02-08-2018 20:38
#7
MartinPersson
Juniorbruger
02-08-2018 20:58

Rapporter til Admin
Jeg bruger Microsofts To-Do både på job og i privaten - Det fungerer rigtig fint for mig - https://todo.microsoft.com[...]
--
#8
drdenner
Mega Supporter
02-08-2018 21:10

Rapporter til Admin
https://habitica.com[...] Du får XP for at udføre dine opgaver :)
--
#9
Grus
Super Supporter
02-08-2018 21:13

Rapporter til Admin
Wunderlist. Hvis du vil have den vist på dit skrivebord, så kan du bruge et RSS script til Rainmeter, da du kan publicere en to-do liste fra Wunderlist som et RSS feed. Det har jeg brugt af flere omgange.
--
i5-6600 # Asus GTX770 # Kingston HyperX Fury 16GB # Asus H110M-Plus # Samsung 850 EVO 250GB # EVGA GQ 750 # Windows 10 Pro
#10
Chaos
Nørd
02-08-2018 21:33

Rapporter til Admin
Notezilla for synkroniserede noter Diktafon/diktafon software (diktafon er nemmere) for on-the-fly noter Wunderlist er ok, dog lidt bloated UI.
--
#11
Jacob XP
Giga Nørd
02-08-2018 22:18

Rapporter til Admin
Evernote er også populært. Den kan også nogle lidt avancerede ting. Jeg brugte det selv for et par år siden. Jeg ved godt at det er meget old school, men i dag jeg skriver e--mails til mig selv. Det kommer jo lidt an på hvor meget man har brug for. Men kig evt lidt på Evernote
--
A clean house is a sign of a broken computer
#12
Bonni
Semi Supporter
05-08-2018 13:52

Rapporter til Admin
Tror jeg vil kigge lidt på Wunderlist. Appen ser god ud, så må jeg bare se om jeg kan få det til at virke som jeg ønsker på Pc'en :-) Endnu engang tak for de mange gode bud :)
--

Opret svar til indlægget: To do software / app

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE