Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
WoW begynder klasseAf Super Supporter Chaos | 30-11-2013 19:19 | 2686 visninger | 43 svar, hop til seneste
Hvis man nu er nybegynder (med Mist of Pandaria), hvad er så den bedste race/klasse at starte ud med? Jeg er lidt doven, så helst ikke en klasse der har en million knapper der skal trykkes på. Den skal være sådan lidt let og ligetil. --
Vælg den du syntes er fedest!!
Syntes selv den sværeste Class og spille er warlock.. Men alle classes bliver nemme med tiden. -- -matrixz-
i5 laptop
iphone 4s
og så lidt gamer gejl. Jeg vil nok sige, at en paladin vil være lettest for en nybegynder, da man både kan heale, tanke og samtidig lave en ret vild dps. Så er der også hunter-classen, der har du dit eget pet som kan tanke mobs for dig, samtidig med, at du laver vild dps. Men det er helt op til dig! -- Tag hvilken som helst, spillet er blevet så let, at du umuligt kan dø, selv hvis bare lader en fjende slå dig, uden at du gør modstand. -- #3 Det passer så ikke helt :) -- i5-2500K @4.8 Ghz - GTX 680 4GB - Asus P8P67 - 8GB Vengeance 1600 mhz - Corsair Carbide 500r Tjo, var mere et spørgsmål om hvad der er nemmest at spille uden alt for mange ting at rode rundt med. -- Hunter er nok det nemmeste at spille som nybegynder, men tag nu og kig alle classes igennem, og vælg den du syntes ser sjovest ud. WoW er et fantastisk spil som nybegynder og at rushe igennem det som vi andre der har spillet det siden vanilla gør nu er for dumt. Tag og udforsk verdenen osv. det er virkelig det værd. -- i5-2500K @4.8 Ghz - GTX 680 4GB - Asus P8P67 - 8GB Vengeance 1600 mhz - Corsair Carbide 500r #3 har ret.
WOW er desværre en sørgelig rest af hvad det engang har været. Spillet var rent faktisk udfordrende i Vanilla start TBC, derefter gik det ned a bakke.
Alle classes kan det samme, alle har CC, alle har aoe, alle har escape, alle har x eller y ability der healer for % amount af din HP osv.
Leveling er bare blevet til aggro' så meget som muligt og så rulle dit ansigt hen ad keyboardet. Talent trees er blevet gjort lettere.
Spillet er ligesom næsten alle andre spil, blevet gjort lettere og lettere så alle kan spille det. Og dem der benægter det, er enten elendige til at spille MMO's eller løgnere. -- #0 Jeg tog hunter til at starte med, da den var nemmest, men derimod skal man da ikke gå efter at tage en nem charc, men hvad vil du? pve, pvp?, tank,healer,dps? :P -- Hvis du vil vide mere om mig, jamen så kig dog på min profil? #8
Synes det er bedre nu end vanilla... kommer fra en der var første til at få full tier 2 på min server og var højeste rank i pvp (ja no life den gang)
Folk har det godt nok med kun at huske de positive ting fra vanilla, som pvp spiller var det ret elendigt.....der var pvp ranks som bare var baseret på hvor mange honor kills man fik.. de fleste bosses var meget simple og tank and spank mv..
Ja lvling delen er gjort nemmere, men hvad betyder det lige for spillet ? ikke så meget, andet end man nu lidt nemmere kan overkomme at prøve forskellige classes.
Der skal da nok være noget i det du skriver, men folk der er stoppet har det også meget med at nedgøre WoW,... høre tit den med..... spiller folk virkeligt stadigt wow? osv...
Ja det gør vi fordi det er det bedste mmorpg på markedet, selvom der har været hit og miss expansions....næste expansion ser dog lovende ud og skulle blive noget hen af TBC i hvertfald i følge devs. -- #8 sig det til de førende guilds, og de bedste pvp'er. Spillet er så svært som du gør det til, vil du være den bedste mage eu, bliver det svært, ville du klare alle achivements er det svært. Men vil du side og klare Hc dungeons er det selvfølgelig nemt....
Just my 5 cents. -- -matrixz-
i5 laptop
iphone 4s
og så lidt gamer gejl. Jeg vil sige at #8 har meget ret i det han siger, men som helt nybegynder uden det der Items man kan købe med honor/emblems( kan ikke huske navnet på det) er det ikke hekt faceroll.
Vanila Wow er stadig sjovest, og bosser er ikke bare tank spank som det er nu. Jeg kan huske da MC kom, der skal farmes FR pot+gear, og man skal holde øje med agro, ikke ligesom nu hvor man bare nuker løs. -- Punch first, ask while punching #12
Det er så slet ikke tank and spank? Tag en encounter som nefrian i BWD (cata)
Det var slet ikke tank and spank, der var så mange ting man skulle holde styr på under kampen iforhold lvl 60 raids? -- Core i5 2500 - gtx 560ti gigabyte OC - Corsair 700 CX - 1 TB 7200 RPM - 8GB ram Lidt offtopic: Hvis du tager én boss fra SoO (Nuværende raid), så er der næsten flere "mechanics" end all bosser i MC til sammen.. Så er laangt fra tank og spank..
On-topic: Tag hva' du vil. Lav en trial account og level et par classes til 15-20, vælg hva' du helst vil spille og tag den til 90! -- http://youtube.com[...]
Subscribe if you fell the need for some action, ;) #14
Sværhedsgraden er markant lavere nu, det gælder på samtlige fronter. Prøv BWL eller Naxx i vanilla. -- Ja og nej.
- Sværhedsgraden var højere "in the old days", men dette er der en meget god grund til. Dårligt design kort sagt. De bosser som tog måneder at dræbe, var kun fordi at de var "overtuned" som en i helvede. Så de teknisk set var umulige at dræbe, og når de blev fixed, så blev de dræbt inden for et par uger (Lige som nu) - Desuden er "skills" af spillerene blevet meget større.
Så ja, du har ret. Det var svært dengang sammenlignet med nu, men kun pga. dårlig boss design og dårligere spillere.
On-topic: En af de svære classes er også rogue, men hvis du bliver god, så vil det kunne ses! -- http://youtube.com[...]
Subscribe if you fell the need for some action, ;) PvP er sku stadig svært, GL med det :)
En god starter class kan være warrior, DK.. De sværere classes: Balance Druid, Mage, Destro osv. -- STDSetup - I7-3770k - GTX 670 2GB - 8 GB Ram - Mobo: Z77A-G43
2x Monitor 24" 1920x1080 #16
Det var ligesom pointen. De var svære og kun de gode guilds kunne klare det content. Efter noget tid, så blev alt nerfet (aka ødelagt) så selv de 10-årige kunne klare det.
Alt fremtidig content efter TBC var allerede pre-nerfed. -- Tror du misforstod mig. Selv ikke de BEDSTE guilds kunne klare diverse bosser. F.eks. Twins (Kan ikke huske mere af navnet) blev ikke klaret af NOGEN i verden før de blev nerfed, fordi de var overtuned. Samme med Tempest Keep final boss og listen forsætter. -- http://youtube.com[...]
Subscribe if you fell the need for some action, ;) Ja, der var blocks pga folk ikke skulle gå lige igennem alt content med det samme. Men der var forskel på de små tweaks der blevet lavet, til de massive nerfs der blevet lavet senere.
5man TBC var ekstremt svære. Krævede 5 rigtige gode spillere og den rigtige sammensætning for at kunne klare. Nu om dage er det bare at aggro alt og samtlige classes har nu en aoe spell.
Wow er blevet meget mere casual end det engang var. -- Du har ret i at det er blevet mere casual og f.eks. dungeons er lidt af en joke. Dette ændre dog ikke faktum at raids (HC) stadig har en ekstrem høj sværhedsgrad. På den anden side, så er Blizzard nød til at ændre spillet for at holde det i live, det har været kørende i 9 år nu. Fandme ikke så lidt for et P2P MMORPG og stadig med en helt fin mængde subscribers -- http://youtube.com[...]
Subscribe if you fell the need for some action, ;) Helt enig, det var et nødvendigt skridt for at oprette subs, fordi det krævede alt for meget af den normalle MMO spiller at gennemføre HC raids. -- #22
Det var jo også det som gjorde det fedt? At blå items fra UBRS/LBRS med req lvl 53 stadigvæk var nice og godt.
Epics var mest for dem som ville donere tiden, og ikke så helt meget bedre end det andet gear.
Man skal ikke klage over WoW mere, de har godt nok formået at holde det opdateret længe. Fy for helvede hvor er der
også gode minder fra det spil.
Elskede sgu at man kunne få sved på panden ved at aggro det 3. mob, man sad og planlagde hvordan man ville angribe situationen hvis du var i en mine med mange mobs at pulle. Opgaverne lå mere til en selv. -- #23 Enig, også derfor jeg ikke spiller mere. Jeg bryder mig ikke om at alle og enhver begynder løber rundt i purple items fra endgame content. Jeg savner dengang kun de gode og dem som egentligt lagde så meget tid i det, havde det gode gear. Det gav også en virkelig form for bedrift når man endelig nedlagde den raidboss man havde kæmpet med i måneder.
Men som #21 siger, så var det nødvendigt for WOW at gøre det ultra casual for at opretholde subs. -- Enig med #6 Mage er et godt sted at starte. IMO -- (\__/)
(O.o )
(> #24 - Så jeg gætter du har 14/14 HC SoO??
Og "gold" i alle challenge modes??
Hvis ikke, så stop med at brokke dig over at alt i WOW er for nemt, for casual..
Der ER bonus for dem som "donere" tiden, der er masser af udfordringer, for ALLE.. Det er DET der er forskellen mellem vanila og nu.
Vanilla:
Harcore=raids=Epics
Normal=dungeons=blues
Casual=stå i byerne, keder sig, level
MoP:
harcore=heroic raids=itemlevel 566
normal=10-25 normal raids=itemlevel 553
Casual=LFR=itemlevel 528
Folk skal bare væk fra tankegangen om at epic/purple=god spiller. Eller at det skal føles "eksklusivt" at raide.
Blizz har gjort det så ALLE kan raide, og endda opleve det fulde spil.
Men bare fordi man kan gå i LFR, betyder jo ikke man skal..
Bare fordi man få kastet gear i nakken, betyder jo ikke at man skal stille sig tilfreds med det..
Alle dem der brokker sig, brokker sig primært fordi at alle laver det de anså som "specielt".. Og har glemt at Blizz har flyttet grænserne i spillet, og folk har bare glemt at flytte sig med.. -- http://www.sydhavsformidling.dk[...]
http://www.danske-soldater.dk[...]
http://www.fdm.dk[...] Det kommer HELT an på hvad du skal spille. PvE eller PvP?
Vil sige i PvE er der ikke noget svært, udover dit lille rotation, men det er ikke svært at lære hvis du SELV leveler din character.
Så hvis du vil være noget til begge
Ville jeg klart tage Hunter lige nu. -- #17 "PvP er sku stadig svært, GL med det :)
En god starter class kan være warrior, DK.. De sværere classes: Balance Druid, Mage, Destro osv. '""
xD
Balance druid svært?
Og hvordan er PvP svært i forhold til Wrath?
Cutoffen til gladiator lige nu er en joke (Cirka 2200 atm). Skide svært =) -- I do not agree with what you have you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire #28
Pvp vil altid være svært.
Uanset hvor meget spillet ændrer sig for dig ændrer det sig på lige vis for din modstander.
Hvis du skader 1000 skader din fjende også 1000. Pvp handler som regel om hvem der er bedst. I wow handler det også om gear.
Kan ikke se hvordan sværhedsgraden har ændret sig fordi der er kommet nye ting i spillet. -- Spil den med satan! Har spillet flere tusind games i mop, både i 3v3 og 2v2.
Det jeg synes er blevet lettere er, at man kan lave fejl og stadig sejre. Man kan alt for let recover efter et pressure down, hvor der ikke kommer den mindste effekt på healerens mana. Det er et problem.
F.eks. hvis man kommer imod en WLS i wrath, så det øjeblik man lavere en fejl og man lader warlocken på det andet team tid til at caste sine dots mindlessly, så har man tabt kampen. Man bliver for sine fejl.
Det gør man ikke i MoP. Man kan sidde i en hel CC change -> Cyclone -> Cyclone -> Sheep -> Sheep -> Fear -> Deep, hvor man herefter kan recover. Fejlen ligger i at man lader sin healer være i en cc chain in the first place, men man kan jo bare lade healeren være i den her CC chain, da man alligevel kan recover så let. -- I do not agree with what you have you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire #30
Du er da dum.
PvP bliver ikke lettere uanset hvilke ændringer der er i spillet. -- Spil den med satan! Altså, det er ihvertfald ikke meget tvivl om at det ikke var hvad det engang var i vanilla. Men, vælg da noget du tænker kan være spændende.
Personligt kunne jeg godt lide dem som krævede lidt mere udfordring og som man sjældent så i de roller, så som feral druid tank, shaman dps, shadow priest.
Men aner ikke hvad der sker derinde for tiden.
Men jeg tænker det desværre er ved at være så let et spil fordi selv 5årige skal kunne have en subscibtion. Men da jeg ikke spiller det længere, så kan jeg vel ikke så godt udtale mig om det.
Men overvej nogle af de classes som kan fylde flere forskellige roller, så har du mulighed for lidt forandring senere. Når du måske finde dit "kald"
Classes med 3 roller:
Paladin, (Druid (har nærmest 4))
2 roller:
Priest, Warrior, Shaman
Også er der jo nok kommet nye til. -- We know the speed of light, but whats the speed of dark? den nemmeste class er sgu da boomkin.. -- jeg er ik så dum som jeg ser ud !!!
I7 - 3820 - 16gb 16xx mhz ram
x79 sabertooth - gtx 580 3gb #31 Jeg venter spændende på er ordentligt argument som kan backe op dit statement...Jeg har, åbenbart,mest experience, fordi jeg faktisk argumenterefor mit synspunkt og ikke går personligt som folk som Hr Jesper Petersen.
Klovn -- I do not agree with what you have you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire #26 endelig et ordentligt svar.
#34 hvis det er lige så let for alle så er det også lige så svært for alle. -- Intel I7 3770k @ 4.5GHz, 2x4GB Crucial RAM
1 x Geforce GTX680 @ 1.05GHz GPU
3x1TB WD blue, 1x OCZ Vertex 3 120Gb #35 Hvornår har jeg sagt at det er for alle? Hvilke claases nævner jeg i mine foregående indslag, helt specifikt? (Ikke så svært at regne ud)
Nu skal jeg da skære det ud i pap, for folk som ikke kan, eller ikke gider, tænke selv.
En comb som mage/priest/druid kan lande en helt perfekt cc chain mod et KFC det op) og overhovedet ikke bliver rewarded for at lande en fuld cc chain. Ergo er det IKKE let for alle (svært at forstå?) men andre classes har det lettere.
Desuden, hvad et egentligt målet med arena? Gear som alligevel alle kan få? Nej, titler. Rank 1s og gladiator, korrekt? (Ja, man spiller for sjovt, men de flese competitive pvpere går efter shiny titles) Det er blevet let for alle at kunne obtaine de her titler, da det er så mange som bare lige tager nogle games om ugen for at få gear.
For at få de her titler skal man have en rating på 2.2k i 3v3 på EU. Og jo det er ekstremt nemt at få 2.2k. Så jo, det er blevet lettere at få titler - blevet nemmere for alle. -- I do not agree with what you have you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire #36
Hvad snakker du om 2.2k? man kan hverken få gladiator eller r1 med 2.2k....
Det er muligt det var sådan i starten af sæsonen, men sæson er lang endnu og ratingen kommer til at stige en del, gør den altid. -- Glad er .5% fra højeste team, så i princippet kan det være 2,7k... Og hvem gir en fuck hvem der er duelist? Kun glad og rank 1 tæller (selvom de fleste servers kører det vildt win-Trade)
Er selv multi glad siden relentless.. -- Jeg har aldrig rigtig brudt mig om PvP i WoW, fordi at spillet er meget stift og udynamisk i dets udførelser af dets gameplay, men jeg ville ønske, at de ville vende tilbage til rock-paper-scissors modellen, i stedet for at forsøge at balancere spillet, så en hver class kan kæmpe på ligefod med alle andre. Men ak, battlegrounds og især World PvP måtte lade livet for arena og senere Blizzard's esports satsning, så det bliver nok aldrig relevant nogensinde igen. -- #37 #38 Prøv nu at læse lidt op, ærlig talt. Hvor har været henne? Prøv nu at læs patchnotes før i ytrer jer -- I do not agree with what you have you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire #40
Har skam læst patch notes.
og
http://www.arenamate.net[...]
Som det ser ud nu, og som sagt det stiger altid i løbet af sæsonen. Så selvom rating req er blevet lidt lavere nu grundet achievs er delt ud på flere servere, så kommer rating langt over 2200 for r1. Gladiator kommer helt sikkert også højere end det er nu. -- der findes ikke en nemmere classe end en anden, MEN ALLE classes tager lige langtid og blive gode med, pve er god måde og starte med før du kaster dig ud i pvp, PvE hjælper dig til en forståelse af spells, inspect pvp spiller, dvs. gladiators+ og se deres setup og prøv og se forskellen på dit pve build og deres pvp build, f.eks. talents, og se læse dig frem til hvilken forskel deres gør med pvp øjne på.
men snakker vi pvp classes, så hold dig væk fra warlock, warlock er nemme og spille anstændigt som alle andre, men high end game, ja ubeskriveligt stor forskel.. -- asus x79, gtx 680, i7 3820, 8gb kingston 1866mhz,NZXT GUARDIAN 921 RB, 800W gamer coirsair. #41 Stiger det altid i sæsonen?
Jeg spillede seriøst i cirka 2 år gennem 4 sæsoner. I det sæsoner der variede det ikke meget i forhold til gladiator cutoff.
Her taler jeg om battlegroups som Cyclone, Rampage, Blackout og Misery. Selvfølgelig var der en variaton i de forskellige battlegroups hvorvidt gladiatorcutoff var.
F.eks på blackout i s9 var gladiator cutoff 2730 cirka. På cyclone var det vidst 2800. Hvis man ser relativt på det, så er det ikke sådan en stor foreskel.
Men det har skam ændret sig. Nu er det én stor battlegroup - Og vi er nødt til at forholde os til direkte DATA - Det nytter ikke, som du nu gør, at komme med ufuldstændige teorier om hvorvidt det ændre sig eller ej. Det er idiotsikkert at sige at det ændrer sig, men at det kommer til at blive "langt" højere, den skal du sku langt ud på landet med.
Hvis der overhovedet skulle komme noget - Så skulle det være en patch, men det er fuldstændig irrelevant i snakken om hvorvidt det er svært at få gladiator eller ej.
Og hvis jeg spørger folk, inkluderet mig selv, om det er svært at få 2.2k rating i 3v3, så ville de fleste sige nej. Nej, det er ikke svært at få 2.2k i 3v3 - Og hvis man får gladiator i endsæson ved 2.2k rating, så kan vi konkluderer at det lige nu ikke er svært at få gladiatortitlen.
#38 lol -- I do not agree with what you have you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 236 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|