Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Tele2 sucks!!!

Af Monsterbruger Mr.x | 12-09-2003 11:24 | 8086 visninger | 82 svar, hop til seneste
Jeg syntes lige jeg vil lukke lidt damp ud herinde, efter jeg har fået et brev fra Tele2 hvor de kræver 500kr for ingenting. Det startede med at jeg har bestilt konvertering af mit TDC abb. til et Tele2 abb. Det er så meningen at Tele2 skulle opsige mit tidligere abb. og flytte mig over uden at jeg mister mit internet, men hvad gør fjolserne. De afmelder bare mit internet og så kan jeg bare sidde og vente til de får nosset sig færdige med det nye internet. Så ved jeg godt at man kan ringe til TDC og få dem til at åbne for ens internet igen, men da jeg var taget ned fra centralen kunne det ikke lade sige gøre. Så tænkte jeg at det kunne være nok med Tele2 og skrev et opsigelsesbrev inden at jeg overhovedet havde fået noget fra dem, jeg gad da ikke vente over en måned på deres internet. Jeg fik så lov til at få mit gamle internet oprettet igen uden omkostninger og jeg tænkte at nu var jeg færdig med Tele2. Men ak nej, nu har jeg lige modtaget et brev hvor de vil have 500kr i gebyr!! De må da være langt de dårligste inet udbydere, sikke en elendig service og man kan jo næsten heller ikke komme i kontakt med dem, medmindre at man har et par timer til rådighed for at komme igennem deres telefoner.
--
If you can't fuck it, steal it.
#1
Kadann
Monsterbruger
12-09-2003 11:30

Rapporter til Admin
#0 - Ta' den med Teleankenævnet? http://www.teleanke.dk[...]
--
Ved ejefald bruges ikke apostrof på dansk, med mindre der er tale om en forkortelse eller et navneord der slutter på s, z og x. Er det svært?
#2
Mr.x
Monsterbruger
12-09-2003 11:37

Rapporter til Admin
Så nu prøver jeg at ringe til dem, så må jeg se hvor lang tid det tager denne gange..Gaaab!
--
If you can't fuck it, steal it.
#3
Mr.x
Monsterbruger
12-09-2003 12:11

Rapporter til Admin
Arghhhh!!!! Tele2 skyder skylden over på TDC, men de vil ikke trække regningen tilbage. Fedt nok at det er kunden som skal betale for deres fejltagelser, fed firmapolitik Tele2. Jeg havde ventet over 3 måneder på deres internet og så lukker de bare for det gamle internet uden at oprette noget nyt og så kommer de bagefter og kræver 500kr. Men jeg tror at folk har fået indtrykket af at Tele2 internet er noget skod, efter alle de tråde der er oprettet om dem herinde. Syntes bare lige folk skal have mine erfaringer med det amatør firma.
--
If you can't fuck it, steal it.
#4
A.G.A.
Junior Supporter
12-09-2003 12:18

Rapporter til Admin
Hva er deres nye motto: SUR RØV.....
--
Asus A7V333|XP 2100+@2700+ (1733@2167Mhz)(13x166),AIUHB, Idle/Full 39°C/42°C|PoW GeForce4 Ti4200 TV-Out + DVI|2x256MB HyberX PC3000|Alpha 8045T m. Papst 8412NGMV
#5
Izaq
Supporter
12-09-2003 12:20

Rapporter til Admin
Det er ikke dit problem. Hvis Tele2 har (på skrift) lovet dig, at de kunne levere pausefri internetovertagelse, så er det Tele2s problem, at deres samarbejdspartnere/leverandører ikke makker ret. Nægt at betale regningen og klag til TeleAnke.dk !
--
Hvis indlægget ovenfor er totalt sort eller ubrueligt... så er jeg ikke overrasket :-/ Handl ALDRIG hos firmaer, der starter med CHIPPE
#6
Lars
Gæst
12-09-2003 13:01

Rapporter til Admin
Husk at gøre indsigelse skriftligt og anbefalet! Så er Tele2 forpligtet til at behandle din klage uden at pålægge dig renter/gebyrer eller sende dig til inkasse/RKI. ....men ja Tele2 er noget værre lort......har nu i en uge haft 256/128 ADSL, men den linie jeg betaler for er en 1024/256. Ved førstkommende lejlighed skifter jeg tilbage til TDC, hvor de også har en kompentent og hurtig kundeservice.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
CraZy-Max
Elitebruger
12-09-2003 13:05

Rapporter til Admin
#4 Det er så ik lige tele2 der siger det.. Det er telia stofanet
--
http://service.futuremark.com[...]
#8
Sunbao
Elitebruger
12-09-2003 13:36

Rapporter til Admin
#3 syns du ja men nogen af os er jo godt tilfredse med dem..
--
Sell the kids for food, Weather changes moods, Spring is here again, Reproductive glands.
#9
QpoX
Elitebruger
12-09-2003 13:36

Rapporter til Admin
Behold dog TDC det er det eneste der holder!
--
http://qpox.net[...] Min side irc://irc.qpox.net:6667<- Min irc server http://deltacom.dk[...] Electronik til billige penge.
#10
Sunbao
Elitebruger
12-09-2003 13:42

Rapporter til Admin
#9 næh tele2 holder os alle selskaber har jo ffs sådanne sager
--
Sell the kids for food, Weather changes moods, Spring is here again, Reproductive glands.
#11
D-Hund
Monsterbruger
12-09-2003 13:49

Rapporter til Admin
jeg er godt tilfreds med Tele2!! jeg har haft 512/128 i 1 uge nu. Og pga ventetiden får jeg gratis 2/512 i 2 måneder. Det er sgu da service.. ! jeg er glad for at jeg slap af med TDC. #3 TDC har sgu ligeså mange klager som Tele2 har. Grunden til alle de seneste tråde om tele2 er jo at 50.000 hustande eller mere har skiftet ADSL-udbyder, så er der da ikke noget at sige til at der kan gå lidt ged i den. Gad godt se TDC få 50.000 nye kunder. De kan dårligt håndtere dem de har i forvejen. Se nu bare 50.000 opsigelser volder dem jo rigeligt af problemer. Skulle de nu til at sende en teknikker ud til 50.000 folk i stedet ville de gå nedenom og hjem! #6 Nu kan det jo også skyldes at du bor for langt væk fra centralen hvor du får signalet fra, og derfor ikke kan få større forbindelse!! hvis du selv har sat dit udstyr op, kan du muligvis også selv ha lavet lort i den. Det behøver jo ikke altid at være udbyderen hvis det ikke virker... #9 TDC er magtliderlige og pengegriske! De kan ikke tåle en skid konkurrence. Så snart et firma sætter deres adsl ned skrider ALLE.. eller de fleste af TDCs kunder. De er så trætte af at TDC ejer og bestemmer over ALT of ALLE. mine holdninger.. Indtast flame beskeder og andet junk below ...
--
/Bryd ej tavsheden, hvis dine ord ej er bedre end tavshed
#12
Thomsen
Giga Nørd
12-09-2003 13:53

Rapporter til Admin
#11 det er ikke 50.000 det er helt sikkert.. tilbudet galdt MAX 20.000 kunder, men for at være mere realist, vil jeg tro at en 5000-10000 MAX har fået det
--
#13
nexsus
Super Supporter
12-09-2003 13:56

Rapporter til Admin
#9 Pjat med dig
--
P4 NW 3Ghz-C W/HT ASUS P4C800 Deluxe - Hercules 3D Prophet 9700 PRO - WD Raptor 10.000Rpm SATA - 4*256 MB Kingston PC3500 HyperX DDR ram - Samsung 19" TFT
#14
Benz
Mega Supporter
12-09-2003 14:23

Rapporter til Admin
#0 Ifølge deres betingelser skal du betale 500 kr, hvis du opsiger det inden abb. start. Men du kan sende en klage til [email protected], og de vil så sende det videre til deres adm. afd. De tager så 30 dage om at behandle klagen - men det er din første klagemulighed - teleanke.dk tager jo 150 kr for at modtage en klage. Men ring til support for at få bekræftet at den er sendt til adm. afd. - du vil herefter modtage et brev om at de behandler sagen.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#15
Kadann
Monsterbruger
12-09-2003 14:28

Rapporter til Admin
#11 - Der er små 400.000 ADSL-kunder i hele danmark, så jeg tvivler stærkt på at Tele2 opretter 50.000 kunder på ganske få måneder.. og som #12 siger, så var det kun 20.000 der fik tilbuddet om de billige forbindelser.
--
Ved ejefald bruges ikke apostrof på dansk, med mindre der er tale om en forkortelse eller et navneord der slutter på s, z og x. Er det svært?
#16
keldjak
Monster Supporter
12-09-2003 14:30

Rapporter til Admin
Til D-Hund Tror du selv det er Tele2 tekniker der tager ud og piller i Tdc ledninger, det skal du jo nok ikke regne med, men da folk ringe til Tele2 og klage over ventetider ja så var de der med det samme og skyldte skylden over på tdc, det er jo også nemmer end og sige at de ikke selv kunne håndtere den forespørglse der kom på deres internet
--
Du kan ikke lave noget idiot sikkeret, for idioter er utilregnlige http://service.futuremark.com[...] http://service.futuremark.com[...]
#17
Freak1
Maxi Supporter
12-09-2003 14:31

Rapporter til Admin
De fik så vidt jeg ved 11000 kunder på det.
--
Kan kontaktes på: MSN: [email protected] ICQ: 91112831 Mail: [email protected]
#18
Mr.x
Monsterbruger
12-09-2003 14:58

Rapporter til Admin
Så er jeg tilbage, min forbindelse røg sig lige en tur...Typisk!! #14 det kan godt være at jeg skulle prøve den mulighed som du nævner, for 500kr er da også en slat penge. Man har jo også hørt at Tele2 fusker en del med deres telefon kunder, så det er da godt at jeg fik mit gamle TDC abb. tilbage. Jeg fik da også et brev da jeg bestilte mit Tele2 internet, hvor der stod at jeg havde tilmeldt mig Tryk-selv 1001, altså et telefon abb. Jeg havde kun bestilt internet men blev altså også tilmeldt et nyt telefon abb. uden at jeg gjort noget, de er nogle bondefangere inde hos Tele2. Det var nemlig lige det som folk klagede over, at Tele2 oprettede ting og sager som folk ikke har bestilt og var ekstremt langsomme til at behandle opsigelser fra folk.
--
If you can't fuck it, steal it.
#19
KiLLaH
Semi Supporter
12-09-2003 15:20

Rapporter til Admin
Ja kan da hurtige blive enig om at TELE2 er noget være omgang opreklameret lort (Også nævnte før).
--
Jeg tager forbehold til ALT.
#20
Saint-
Bruger Aspirant
12-09-2003 15:47

Rapporter til Admin
Tele2, Sonofon, TDC er faktisk dem som har mindst klager, så TDC kan ikke just være så dårlige som alle efterhånden påstår. #11 #3 TDC har sgu ligeså mange klager som Tele2 har. Grunden til alle de seneste tråde om tele2 er jo at 50.000 hustande eller mere har skiftet ADSL-udbyder, så er der da ikke noget at sige til at der kan gå lidt ged i den. Gad godt se TDC få 50.000 nye kunder. De kan dårligt håndtere dem de har i forvejen. Se nu bare 50.000 opsigelser volder dem jo rigeligt af problemer. Skulle de nu til at sende en teknikker ud til 50.000 folk i stedet ville de gå nedenom og hjem! Nu ligger det jo sådan at det rent faktisk ER TDC der står for konverteringen af linjerne, så er du tilfreds med den service som Tele2 har leveret ved konverteringen, er du jo faktisk tilfreds med TDC. Besides... De fleste probs som man kan læse om herinde skyldes jo at Tele2 har for lidt backbone i forhold til det antal kunder de har. Det kan TDC jo heller ikke have skylden for, da Tele2 ikke lejer sig ind på TDC´s backbone afaik. Iøvrigt tror jeg sgu ikke det volder TDC problemer at skulle håndtere 50.000 kunder, det er vel et spørgsmål om mandskab. Men det er da IMO klart at TDC ikke vil ansætte 200 mand yderligere fordi Tele2 kommer med et eller andet tilbud....
--
P4 NW 2.4 - 768 Ram - Skærm og alt det der =)
#21
Lars
Gæst
12-09-2003 16:05

Rapporter til Admin
@11 Nu er det sådan at jeg bor lige overfor centralen og har en søster der bor med kæreste i nabobygningen. De har CC 512/512 og de har fuld skrue på begge veje, så det er ikke forklaringen. Desuden er Tele2 forpligtet til at undersøge om man kan levere 1024/256 ved bestillingen, og kan de ikke det skal man kontaktes! Jeg har selv sat udstyret op ja, men har kun 1 tlf. stik og har før selv installeret TDC 256/128 ADSL........og helt ærligt den eneste forskel på TDC og Tele2's udstyr er at jeg har fået et Speedstream modem istedet for et Siemens. Det tror jeg godt jeg kan finde ud af, for mit internet virkerde dagen efter konverteringsdatoen, blot er hastigheden 25% af den lovede. Tele2 har brugt en 1 uge med at "opgradere" centralen.....som iflg. deres elendige support skulle være problemet......det har dog ikke hjulpet hos mig.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#22
DKWolf
Junior Supporter
12-09-2003 17:13

Rapporter til Admin
#11 Måske skulle du lige få dine fakta rettet! Tilbuddet blev taget af ca 12.000 kunder og TDC har IKKE flest klager -> http://www.fi.dk[...] (dog telefoni men giver et meget godt billede). Men ok hvis man "pris jærger" så skal man måske ikke hoppe på det billigeste der er? Der er jo nogle der gerne ser det blev billigere og hvorfor mon de hoppede over til Tele2!? Du er satme ikke for kvik i den post - men at du har noget i siden på TDC er jo tydeligt at se ud fra hvor anti TDC din post er.
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC. Winning a discussion on Hol.dk is like the special olympics - even if you win you're still a retard
#23
Benz
Mega Supporter
12-09-2003 19:09

Rapporter til Admin
#22 Til det kan man jo efterfølgende skrive at TDC har 80 % af alle adsl kunder, og stadigvæk har de færre klager. Alt er jo relativt - Tele2 har kun 5-10 % af alle adsl kunder. Dvs TDC har 8-16 gange så mange kunder! Desuden skal det siges, at den linie jeg havde hos Boomtown (512/512) med router og fast ip, kostede mig 495 kr om måneden. Dette er der ingen af de andre selskaber der kunne hamle op med. Så TDC er altså ikke altid dyrest - det er altså en myte! Desværre kan man ikke få Boomtown adsl mere, for så var jeg gået tilbage til det igen!
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#24
DKWolf
Junior Supporter
13-09-2003 00:12

Rapporter til Admin
#23 Tele2 har nok ikke meget mere 2%!
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC. Winning a discussion on Hol.dk is like the special olympics - even if you win you're still a retard
#25
Benz
Mega Supporter
13-09-2003 00:20

Rapporter til Admin
#24 Efter de 11.000 nye kunder er det nok lidt flere. De reklamere i hvert fald med at det er den 2. største udbyder af adsl. Det kan jo også bare være de har fået storhedsvanvid de kære marketingsfolk fra Tele2.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#26
hifreak
Bruger
13-09-2003 00:29

Rapporter til Admin
#25 Fik min linie konverteret til tele2 i dag og skulle have haft 1024/256 men kan ikke komme over 55 kb, ringede til support som sagde at der skulle ikke være problemer med min central og at jeg skulle downloade fra deres testside op til 5 gange på forskellige tidspunkter. Derefter ville de kunne fejlmelde min linie. det er noget lort at det starter sådan så skal jeg nok igennem det de fleste har været igennem...:(
--
"my name is Bond Klisterbond, but you can call me Tape"
#27
Synk
Monsterbruger
13-09-2003 00:31

Rapporter til Admin
Har ikke læst tråden (dovenskab længe leve :D) Men har ikke haft nogle problemer med tele2. Konventeringen blev godt nok udrykket 1 dag men det er til at leve med. Har ikke prøvet at spille med den endnu godt nok da min computer er brændt af :D
--
http://www.Blastzone.dk[...] - Stedet for folk med trang til computerspil og fed humor! Please join #blastzone.dk @ Quakenet
#28
Benz
Mega Supporter
13-09-2003 00:33

Rapporter til Admin
#26 Op til 5 gange på forskellige tidspunkter ? Den var sgu da ny! Hos mig har de hele tiden bedt om at jeg downloadede 1 time fra testsiden, for så kunne de se min reele hastighed. Det skulle jo også være nok til at se at din linie ikke kører som den skal. Du skal åbenbart være en slags fejlsøger for dem!
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#29
Tomcat
Supporter Aspirant
13-09-2003 00:33

Rapporter til Admin
I brokker jer da helt vildt over Tele2, jeg blev oprettet hos dem forrige fredag, og jeg har kun oplevet at der var nedgang i trafikken igår, hvor hastigheden sank med knap 80 kb/s fra mine nuværende 220 kb/s. Min linje kører sgu fint her, og jeg har ikke noget at udsætte på dem. Man skal lige tage i betragtning at ved TDC havde jeg kun 1 Mbit til de samme penge, så ingen klager herfra fordi hastigheden sænker sig et par timer, mens der er mest pres på. Just My two cents
--
#30
Synk
Monsterbruger
13-09-2003 00:38

Rapporter til Admin
Vil faktisk give #11 ret. Synes fanme det er service at jeg får 2mbit/512 fra den 1. oktober til slutningen af året (31. december). (betaler for 512/128)
--
http://www.Blastzone.dk[...] - Stedet for folk med trang til computerspil og fed humor! Please join #blastzone.dk @ Quakenet
#31
Squeezeme
Semi Supporter
13-09-2003 00:48

Rapporter til Admin
Vi har haft Tele2 fastnet-telefon abonnement i flere år nu, og for ½ år siden fik en sælger overtalt min fader til at vi skulle have Tele2 Mobil også, da vi så ville få rabat. Der er bare lige det ved det, at vi hele tiden har fået regning på fuld pris for Mobilabonnement! Vi skrev en mail til dem sidst i maj, om de ikke lige ville få rettet fejlen, og vi kan få vores penge tilbage. Intet sker. INTET. Sidst i juni sender vi dem endnu en mail, om de ikke lige gider svare på den forrige mail, fra sidste måned. Intet sker. INTET. Indtil... 27 August får vi mail fra Tele2: "Vi takker for deres brev af 25. August, vi bestræber os på at besvare alle breve indenfor 30 arbejdsdage..." Og så har vi ellers ikke hørt fra dem siden. Vi har IKKE sendt dem noget BREV den 25 Aug., og jeg gad godt vide hvad de betragter som arbejdsdage, da der er gået tre måneder fra den første mail vi sender, til vi overhovedet hører fra dem. Nu kan de så ellers få fingeren, og så vil vi have vores penge tilbage. Vi skifter til Sonofon.
--
I'm not strange, just plain WeIrD o_O Check ud præcis HVOR wierd her: http://poempit.frac.dk[...]
#32
Mr.Bean
Elitebruger
13-09-2003 00:50

Rapporter til Admin
Jeg er også godt tilfreds med min 512/128 linie
--
Far til fire
#33
hifreak
Bruger
13-09-2003 00:58

Rapporter til Admin
#28 Kører din linie stadivæk elendig selv om den har været fejlmeldt, og hvad sker der i grunden fra Tele2´s side når jeg fejlmelder min linie her i weekenden ??
--
"my name is Bond Klisterbond, but you can call me Tape"
#34
Benz
Mega Supporter
13-09-2003 01:19

Rapporter til Admin
#33 Ja, den har været fejlmeldt siden 18 august - troede jeg! Fra den 18 august-1. september, har jeg haft ringet derind dagligt for at høre om der snart skete noget. De sagde bare at jeg skulle have tålmodighed, og de afventede svar fra deres backoffice afd. Den 1. september ringede jeg derind igen, og nu var linien pludselig ikke fejlmeldt. Men det blev den så pr 1 september. De lovede så den blev lavet inden 3. sep - det skete ikke - ringede igen, og nu var datoen rykket til 8 september. Intet blev bedre, og efter endnu et opkald til deres support lovede de d. 13 september (det er i dag). Så der lovede supporteren at ringe (hvilket de kun har gjort 1 ud af 8 gange) - så nu bliver det spændende at se (lyder jeg naiv ? *G*) Men hvis ikke den er lavet idag (lørdag), så skifter jeg udbyder. Jeg skal ikke kunne sige hvad der sker - for der sker jo faktisk ingenting vel ? *LOL* De siger nu, at de sætter en TDC tekniker på sagen.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#35
hifreak
Bruger
13-09-2003 01:32

Rapporter til Admin
OK, men der må vel også være en grænse for hvad vi som kunder skal finde os med hensyn til hvor kang tid det skal tage for at ens linie kommer til køre ordentlig efter den er blevet fejlmeldt. Jeg vil ihverfald heller ikke finde mig i at vente over 3 uger på at ens linie kører som man har bestilt i mit tilfælde 1024/256, for så har man vel også ret til at opsige abnn. da de jo ikke levererer den vare man har bestilt det må være en ret vi har som forbrugere. Jeg synes det lyder vildt i dit tilfælde og begynder at tvivle på om jeg nogensinde får den liniehastighed jeg har bestilt.....?????
--
"my name is Bond Klisterbond, but you can call me Tape"
#36
Ups
Supporter Aspirant
13-09-2003 06:27

Rapporter til Admin
Har 2 Mbit hos Tele2 og det sutter så meget at i ikke vil kunne fatte det! Foreløbig Tele2ADSL status fra konverteringsdatoen den 24/8 lyder: I uge 34 & 35 har jeg ikke fået anført de enkelt datoer, men så vidt jeg husker blev det til i omegnen af 4 konstaterede nedbrud i denne periode. I uge 36 har jeg 'kun' konstateret ét nedbrud - nemlig den 7/9. I uge 37 lyder status foreløbig på nedbrud den 10/9 & 12/9 (hele dagen).
--
One thread - one remark. No replies or further comments.
#37
Ups
Supporter Aspirant
13-09-2003 06:34

Rapporter til Admin
Må hellere anføre hele mit Tele2 sagsforløb: 1½ måneds udsættelse af konverteringsdatoen... uden briefing herom. Manglende udstyrsleverance (modem/skillefilter) til konverteringsdatoen, da denne dato omsider blev aktuel - uagtet at jeg havde rykket samtlige 5 dage inden konverteringsdatoen. I en lille uges tid EFTER konverteringsdatoen rykkede jeg stadig for udstyret og fik til sidst at vide, at der i følge Tele2ADSL's systermer slet ikke var blevet rykket for udstyret hos TDC - trods 3-4 mundtlige tilsagn om det modsatte i dagene inden konverteringen og et hav af tilsvininger af TDC. Den daglige klagesang ved Tele2ADSL henvendelser lød i al sin enkelthed; TDC forhaler, smøler og har rod i deres systemer. Sure! Det er min erfaring, at Tele2ADSL's faste politik og kunderådgiver/supporter svar ved fejl (også gældende for nedbrud - mere om det senere) i 9 ud af 10 tilfælde lyder; fejlen ligger hos TDC. For undertegnede kom linien omsider op den 24/8 (bestilt i maj måned!) og jeg kan konstatere nedbrud ca. hveranden aften når jeg spiller i perioden fra 21.00 til 23.00. + de nedbrud jeg har anført med dato i indlæg # 36. Og kan kun tilslutte mig # 34's betragtning. Tele2 fejlmelder IKKE som de skal - ofte skal man ringe en 5-10 gange (af min. 30 minutters ventetid) før en fejlmelding finder sted!!! For mit vedkommende, får de resten af måneden til at bevise at det kan køre. Ellers hedder den Cybercity igen (hvorfor skiftede jeg?! *snøft*). Kan dårligt forestille mig, at jeg har Tele2 om én måneds tid!
--
One thread - one remark. No replies or further comments.
#38
hifreak
Bruger
13-09-2003 08:45

Rapporter til Admin
#28 Nu har jeg ikke lavet ikke mindre en 6 hastighedstest på forskellige tidspunkter og alle gange kommer jeg ikke over 55 KB !!! det er simpelthen for ringe, fejlmelder den i morgen. Kommer man til at betale de 500 kroner hvis man opsiger abbn. i tilfælde af at de ikke kan leverere den vare man har købt ???
--
"my name is Bond Klisterbond, but you can call me Tape"
#39
NeoLite
Gigabruger
13-09-2003 09:11

Rapporter til Admin
#38 www.teleanke.dk[...] Klag...det koster godt nok 150 kr men for det første er det billigere end de 500 kr og for det andet for du pengene tilbage når/hvis du vinder over dem.
--
#40
hifreak
Bruger
13-09-2003 09:19

Rapporter til Admin
#38 Nu får de lov til at prøve at se om de kan forbedre forbindelsen i tilfælde af at de ikke kan det vil jeg da klart indsende en klagesag, har nok haft for store forventninger til det firma, skulle nok have beholdt TDC, men det kunne man bare ikke vide...
--
"my name is Bond Klisterbond, but you can call me Tape"
#41
Ups
Supporter Aspirant
16-09-2003 00:40

Rapporter til Admin
For god ordens skyld: Tele2 sutter max! >;->X
--
One thread - one remark. No replies or further comments.
#42
Bissen
Gæst
16-09-2003 10:34

Rapporter til Admin
Har endelig fået min 1mbit, men den køre bare ikke med mere end ca 40 til 80 kbs. Ringe til Tele2 idag kl 08:01, og komme igennem efter kun 2 min, og fik denne besked. Tele2 er ved at opdatere deres BACKBONE hvilket forventes afsluttet den 26 sep, og så skulle problemerne løse sig. Ved bare ikke rigtig om man kan stole på det....ringer igen en af den næste par dage, for jeg vil sgu ikke betale fuld pris fra en halv varer.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#43
hifreak
Superbruger
16-09-2003 10:41

Rapporter til Admin
Min 1mbit kører meget stabil bare ikke op på de 100 som den jo burde, men det kan være der er lidt håb forude, men det er nok tvivlsomt har godt nok læst det flere steder, men er meget tvivlsom pt....
--
#44
Nuser**
Elitebruger
16-09-2003 10:46

Rapporter til Admin
well, som jeg sagde inden folk flyttede til tele2 og bare snakkede om det. man får hvad man betaler for. Jeg er glad for at jeg valgte at beholde min TDC.
--
her er jeg http://mistressofdark.1go.dk[...]
#45
Benz
Mega Supporter
16-09-2003 10:53

Rapporter til Admin
#43 Du skulle gerne kunne download med 110-125 kb/s med en 1 mbit. Når TDCs 1024/256 kun koster 105 kr mere om måneden end Tele2s, og man der får max hastighed alle tider på døgnet, ja så er de penge sgu givet godt ud synes jeg. Jeg vil desuden lige henvise til denne tråd jeg har svaret i: http://www.hol.dk[...] #168
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#46
The Serious Player
Ultra Nørd
16-09-2003 11:01

Rapporter til Admin
I skulle have haft beholdt jeres TDC, det gjorde jeg og det har kørt fint siden DEC 2001, ingen nedbrud og kundesupporten har været kanon ! Routeren skulle skiftes til en Linksys, skete uden probs, fik den anden få dage efter og sendte den gamle tilbage. Har kørt som 1024/256 og det har bare kørt deruda.... Sååå er nu glad for at jeg beholdte mit TDC :) Skulle jeg skifte skulle det være til CyberCity !
--
Kan ALTID kontaktes på: MSN: [email protected] ICQ: 138993019 Mail: [email protected]
#47
hifreak
Superbruger
16-09-2003 11:03

Rapporter til Admin
#45 Jeg ved det godt og har også fejlmeldt min linie og supporteren lovede at det villle køre inden for en uge, "Man skal jo have det man betaler for sagde han" he.. he.. fejlmeldte den i Mandags så nu kan jeg kun håbe på det bedste...
--
#48
Benz
Mega Supporter
16-09-2003 11:06

Rapporter til Admin
#46 Tjah, jeg havde også en hvis del skepsis da jeg skiftede. Men hvorfor skifte til CC ?? Jeg mener stadig, at det er bedst at have den udbyder der har direkte adgang til udstyret. Desuden er CC faktisk noget dyrer på en del af deres forbindelser, i forhold til TDC - (dog ikke på deres specialtilbud lige nu, men du får ikke mig til at vælge 128 k/bit upload)
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#49
nist
Maxi Supporter
16-09-2003 11:10

Rapporter til Admin
#14 Ja korrekt, men tele2 opfyldte jo ikke købsaftalen (skift af udbyder uden afbrud af linjen) og så kan det jo være fløjtende om det er tdc fejl eller ej. Han har ret til at ophæve købet hvis betingelser ikke er opfyldt, og det skal selvfølgelig ikke koste ham noget.
--
.nist
#50
Ronson
Giga Supporter
16-09-2003 11:25

Rapporter til Admin
#45: Ah, det passer ikke helt.. Normalt henter man med 105-115 kb/s på 1mbit.
--
Ronson Det kan godt være jeg er dum, men jeg er fandme grim! http://www.yier.dk[...] / http://www.cocksucker.dk[...]
#51
The Serious Player
Ultra Nørd
16-09-2003 11:30

Rapporter til Admin
Benz > det skulle også mest være pga. priserne, men jeg holder mig til TDC og håber på at deres priser vil falde på et tidspunkt, gider ikke alt det bøvl med at skifte lige når det nu kører så godt :)
--
Kan ALTID kontaktes på: MSN: [email protected] ICQ: 138993019 Mail: [email protected]
#52
kisser
Gæst
16-09-2003 12:35

Rapporter til Admin
Jeg vil sgu sige det samme, TDC kører bare og man behøver ikke vente op til en time,som hos Tele2,(hvis man er så heldig) på at få fat i en supporter som alligevel ikke ved hvad han laver eller kan gøre noget ved dit problem. Udover det (som der også var en der sagde i en tidligere tråd) så garentere TDC også at den båndbrede man betalre for er også den man får, modsat Tele2. Jeg har heller aldrig været udsat for nedsat hastighed hos TDC medmindre der direkte har været begrænser på der hvor man hentede ting, min river sgu max typ. 220-225 kbps når den kan slippe af med det, så lige bortset fra at prisen godt kunne være billigere(ja det kan jo aldrig blive billigt nok vel? ;)) så har jeg absolut intet at klager og i forbindelse med TDC udover at jeg var dum nok til at konvertere til Tele2, hvilke jeg self. kun kan takke mig selv for... Heldigvis nåede jeg at få trukket det tilbage dels pga. alle de tråde her men også pga. deres lange ventetid.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#53
Jesper Rud
Gæst
03-10-2003 12:31

Rapporter til Admin
Jeg har nøjagtig det samme problem som #0 Læs min historie på www.tele2asdl.dk[...] Tele2 har også krævet 500 kr i opsigelsesgebyr ved mig + kræver betaling for 6 måneders internet (Som jeg aldrig har, og aldrig får!!).. Jeg har ladet sagen overgå til både advokat og teleankenævnet.. LAD OS STÅ SAMMEN MOD TELE2.. VI SKAL IKKE FINDE OS I DET!!!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#54
Picture
Elitebruger
03-10-2003 12:44

Rapporter til Admin
Lær' det nu. Tele2 tager alt deres lort med i graven inden så længe. Kunderne begynder allerede nu at kræve erstatning, og så kører møllen, og så læser alle de glade tele2 kunder at deres selskab er gået konkurs. Sådan ender det, som jeg har sagt før...
--
/Picture -Jeg hader måger...
#55
Benz
Giga Supporter
03-10-2003 13:45

Rapporter til Admin
#53 Jeg var inde og læse på din hjemmeside, og jeg må sige at jeg selv har oplevet det samme med Tele2. De lover og lover, men der sker absolut intet. Jeg har også sagt mit abb. op hos dem, og har skrevet at jeg ikke forventer nogen regning derfra for det internet jeg har haft. Så nu får jeg nok et brev om, at de behandler min klage og at det kan tage op til 30 dage. De breve har jeg fået et par stykker af nu, uden at de har kunne overholde de 30 dage.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#56
Jesper Rud
Gæst
04-10-2003 09:42

Rapporter til Admin
#55 Du forventer ingen regning for det internet du HAR haft??? Har du fået forbindelsen oprettet?? Det har jeg jo ikke.. Og alligevel binder de mig i ½ år både med betaling og af mit nummer så jeg ikke kan få en ADSL forbindelse andre steder!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#57
webexp
Gæst
01-06-2004 09:41

Rapporter til Admin
ja som i nok kan se på min mail adresse så har jeg tele2 og jeg har været glad for det så jeg forstår ikke den stramme skræmme politik i kører for jeg kender sgu en del der har tele 2 og som mig er tilfreds med dem og hvad forventer man når man bestiller internet til en meget lav pris men kan jo heller ikke købe en diamant for 1 krone så "SPIL NU BOLD"
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#58
KCheKRiK
Gigabruger
02-06-2004 00:26

Rapporter til Admin
Hvis jeg kunne vælge frit lå valget helt klart på Tele2, det kan godt være de har haft nogle problemer, kludret i det osv. men de har de bedste priser, de bedste tilbud, de arbejder for kunderne og når den endelig laver fejl får man erstatning. Har haft Tele2 siden de lancerede deres tilbud med 512/128 for billigere pris end TDC's 256/128, hvilket var præcis hvad vi havde før. Vi har ALDRIG haft nogen som helst problemer med dem, men det var der andre som havde haft, og derfor fik vi 2mb/512kb i 3 måneder, kan ikke klage der. Nu er jeg flyttet hjemmefra og har ikke fastnet tlf. derfor kan jeg kun vælge mellem cybercity og stofanet, så valget faldt naturligvis på cybercity da jeg bruger nettet ret meget. Har så haft cybercity i et par måneder nu, og har da betalt de første 50 kr for at snakke i telefon med dem, de har lukket nettet 1 hel dag... ingen erstatning, og sænket min 2mb/128kb til 512/128 heller ingen erstatning der. Det eneste jeg fik lov til, var at betale min nu 50 kr. dyere telefonregning.
--
// KC - Aalborg |P4 3.0 GHz|Samsung 2x256 MB Dual-DDR|MSI Radeon 9800Pro 128 MB|Seagate 200 GB 8 MB Cache ATA100|MS IntelliExplorer 3.0|
#59
Marquez
Semibruger
02-06-2004 00:43

Rapporter til Admin
Nu har jeg ikke læst hele tråden da der er mange indlæg. Jeg vil bare tilføje, at Tele2 lige nu står i saksen bl.a. fordi de har via "ruffer"- metoder har oprettet mobil abonnenter uden de vedrørendes personer sammenstykke. Det er godt nok en anden grøft, men det belyser bare Tele2's fatale kundeservice og firmapolitik. Et eksempel fra det virkelige liv, som har berørt mine forældre var engang hvor en sælger fra Tele2 besøgte dem, og fablede løs om deres priser og tilbud. Mine forældre takkede pænt nej, og sælgeren gik. 5 dage efter fik de et brev fra Tdc (deres teleselskab) om at de lukkede deres telefon, da de havde modtaget et brev fra Tele2 om at mine forældre ville skifte teleselskab. Jeg tror aldrig, jeg har set min far brænde så meget af på en person, som da han ringede til dem, og fortalte dem hvem han var og hvor han boede. Det skal lige siges at min far har et firma der ikke kan tolerere at telefonerne ikke virker.
--
Asus A7N8X Deluxe, AMD Athlon 1800+, 1 GB ram, ATI Radeon 9600 pro, Creative Soundblaster Audigy 2, 80 gb + 120 gb harddisk, Lg DVD, Lite-On Brænder, og en FED GEDDAR!
#60
HH
Junior Supporter
02-06-2004 00:56

Rapporter til Admin
har ikke læst tråden ... men #0 .. jeg har selv siddet i det samme situation som dig ... dog problemet blev løst ...
--
Email og MSN: [email protected] Netkorte og et par printerserver til salg: traad.asp?fID=11&tID=181651 64MB SD kort: http://my.qxl.dk[...]
#61
keldjak
Nørd Aspirant
02-06-2004 01:10

Rapporter til Admin
Sidder lige nu hos en kammi som har Tele2 internet, og det køre da nu men da ha i sin tid fik det var der ikke andet end bøvl og ballade med dem.
--
Du kan ikke lave noget idiotsikret, for idioter er utilregnlige http://service.futuremark.com[...]
#62
Jan
Gæst
02-06-2004 02:07

Rapporter til Admin
#51 Du er da vist en glad optimist, hvis du tror priserne vil falde hos TDC. De er jo godt på vej op i millardklassen for overskud og vil nok ikke dele meget ud igen. Personligt var jeg glad da vi fik tilbud om billig tv og internet, men besparelsen og glæden er nærmest fordampet væk gennem de sidste par måneder. Sker der en af de adskellige korte afbrydelser på linien og man ringer til TDC, kan de tit ikke give svar på problemet, da der først ville komme en tekniker inden for de næste 3 dage til centralen. For lige at runde af i det sjove hjørne, kan jeg fortælle at TDC sendte en brev til mig et halv år efter mit internet blev etableret, at prisen på den hastighed jeg havde valgt, ville stige i pris pga af trafikpresset var blevet for stort, fordi alle kunder havde valgt samme hastighed (Jeg kender svaret, men udelader det her) Brevet er i dag indrammet, for det vækker stadigvæk latter når det vises frem til andre ;-)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#63
BloodClaw
Gæst
02-06-2004 03:32

Rapporter til Admin
Jah, jeg er også en af dem der ahr haft dårlige oplevelser med Tele2, og gode med TDC. Det startede sidst i oktober, hvor vi bestilte ADSL hos Tele2. Vi fik at vide at vi ville få delene (modem osv.) d. 24 november, og Internet et par dage efter Vi fik delene d. 24, men selv efter MANGE opringninger, og breve og skidt og kanel, fik vi først Internet i slutningen af April, hvor vi allerede havde opsagt vores forbindelse, og bestilt en ny hos TDC, som jo ikke kunne sætte nogen forbindelse op, så længe at Tele2 har den. Dette kan muligvis være fordi at de har fået rigtig mange kunder, men at forsinke en vare med et halvt år, og gøre det umuligt for mig at få varen andetsteds fra, synes jeg er extremt dårligt. Jeg har nu fået en 2048/128 linje fra TDC, hvor jeg henter med små 300KB (270-300) og sender med 48-60 KB.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#64
Fleinert
Junior Supporter
02-06-2004 06:29

Rapporter til Admin
Ja de har en helt elendig support og når man så endelig kommer igennem så bliver man også mødt af nogle ganske ignorante supportere som kun kan sige "Du skal deaktivere din FW og dit antivirus-program"... Tåber er de derinde! Når linien er nede giver de ALTID TDC skylden!!! Uden undtagelse!!! Det er altid de andres skyld!
--
Intel P4 3.0 FSB800/Asus P4C800 Deluxe /1024 MB Corsair TwinX 3200/RADEON 9800 XT 256MB / 2 x 160GB Seagate S-ATA RAID 0, 1 x 80 GB Seagate 80GB In omnia paratus
#65
Mikkel
Gæst
02-06-2004 07:31

Rapporter til Admin
Tele 2 er kanon hos mig. 4 år og nu fastnet, Internet og mobil... KANON og billigst!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#66
dashhi
Gæst
02-06-2004 07:42

Rapporter til Admin
tja har ALDIG haft problemer med tele2... TDC er jo nede ½delen af tiden.. eller på mega slow speed (under 56k) mail virker ikke... tager 4278905329 år at komme igennem til dem når man ringer... sådan har jeg oplevet TDC! hvorimod tele2 der virker det.. har kun haft ca. 4 timers nedbrug på 1 år.. ringer man til dem går det max 1 min før man får en i røret... og SÅDAN HAR JEG OPLEVET TELE2
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#67
dashhi
Gæst
02-06-2004 07:45

Rapporter til Admin
ps: synes nu det er fair nok at de kræver 500kr i gebyr..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#68
kagemand_42
Semi Supporter
02-06-2004 08:38

Rapporter til Admin
Jeg har sq aldrig oplevet nogle problemer med tele2 på nær da jeg sku ha mit internet opgraderet, hvor det var nede 1 uge... Udover det kan jeg ik se hvad i piver over. Enten bor i meget langt ude på landet hvor adsl ik kan nå ud (:P) Eller også er det TDC's fejl i det her tilfælde. At de ik vil trække bøden de har sendt dig tilbager er til gengæld skod, det SKAL de gøre i det her tilfælde, og sende den til TDC i stedet for hvis de absolut skal ha de $$$... #11 Hvis du har 512/128, ved jeg ik om du har set reklamer for nylig. Du kan få det gratis opgraderet til 512/512, hvilket jeg vil anbefale dig at gøre inden de trækker tilbudet tilbage :)
--
42 explains everything :D!!! kan kontaktes på: [email protected] - på eget ansvar. Redigeret af | Smash |
#69
Hans
Nørd
02-06-2004 08:40

Rapporter til Admin
Jeg er også ved, at være noget træt af Tele 2. F. eks. skal man ringe to forskellige steder, hvis man skal have opsagt telefon og adsl, for det er jo ikke det samme på trods af, at det kommer på samme regning... Og nu vi taler om regninger - Hvorfor kan de ikke kører i normale intervaller f. eks. 3 måneder i stedet for mellem 1.5-2.5 måneds intervaller...
--
Danmarks nye site om notebooks og tilbehør dertil - http://www.NoteBookWorld.dk[...] - åbner 1/6-4.
tele2 funger hos mig
--
#71
stiff
Ultrabruger
02-06-2004 11:31

Rapporter til Admin
Jeg har også haft Tele2ADSL i 1 års tid nu, og det har kørt upåklageligt. Det har været nede 1 gang, og det var pga. omgradering på centralen - hvilket de havde annonceret. Så jeg kan varmt anbefale dem :)
--
Ah-ah, I know what you're thinking punk. You're thinking did he fire six shots or only five?
#72
tgaard
Maxibruger
02-06-2004 12:05

Rapporter til Admin
Det er som om nogle mennesker bare ikke kan klare at Tele2 er billige? Bare fordi de har hørt nogle sige noget skidt om dem så skal de bare hoppe med på vognen.. Mit net har sq kørt upåklageligt i det år jeg har haft dem.. lige så fint som det TDC jeg havde før kørte.. Grunden til at man så skifter er bare at TDC kræver skyhøje latterlige priser for deres net medmindre man kan gafle sig en medarbejderbredbåndsløsning.. De gange mit net ikke har virket har det været fordi stikket er røget ud af kontakten eller andet selvforskyldt gøjl.. Og skulle det være nede pga Kabelbrud ja så finder jeg egentlig oxo det acceptabelt.. Hver gang der blir oprettet disse latterlige tråde så ender det jo altid med at der er flere tilfredse end utilfredse kunder.. Så stop jeres piveri.
--
#73
Jugsaw
Gigabruger
02-06-2004 12:35

Rapporter til Admin
Har også haft Tele2 i en del år nu, og der har ikke været noget at klage over.
--
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
#74
tgaard
Maxibruger
02-06-2004 12:53

Rapporter til Admin
#70 - #73 = 4 på stribe ;-)
--
#75
nexsus
Mega Supporter
02-06-2004 13:08

Rapporter til Admin
har selv haft lidt problemer i starten med Tele2, men siden har det bare kørt der ud af, men alligevel har jeg valgt at skifte til cybercity, pga en størrer linje
--
http://www.tb-lan.dk[...] Sønderjyllands største netparty
#76
Joe313
Mega Supporter
02-06-2004 13:29

Rapporter til Admin
#74 kunne os have været en af dem hvis den ikke lige kom med "du har ikke intastes dit navn" og skal lige siges havde skrevet mine dårlige erfaringer om tdc og mine gode erfaringer om tele2 (har ingen dårlige med tele2 og ingen gode med tdc) men gad sq ikke skrive dem igen da klokken var 1 i nat
--
AMD Athlon(tm) XP 2500+ AQXDA @ 2.2 GHz | Sapphire RADEON™ 9600XT FireBlade 128 MB | 2x 256 MB PC3500 Kingston CL2 | Abit NF7 2.0
#77
ThomasS
Gigabruger
02-06-2004 13:46

Rapporter til Admin
Jeg overvejede også at skifte til tele2 pga af de billige priser, men nu kan det ligesom være lige meget..
--
#78
Pia
Gæst
18-04-2007 17:38

Rapporter til Admin
Jeg har længe været Tele2 fastnet kunde og har sådan set været rimelig tilfreds, men efter at jeg i efteråret 2006 også bestilte Tele2ADSL - efter et tilbud fra Tele2, så er det kun gået ned af bakke. Jeg har nu siden starten af december kæmpet med dem om at få rettet prisen på mit fastnet abonnement som de lover i tilbuddet når man også bestiller Tele2ADSL hos dem. Selvom jeg nu har snakket med 10-15 forskellige personer fra deres forskellige kundeservice så har jeg endnu ikke fået afklaret problemet. Flere af dem har ellers givet mig ret og har lovet at prisen ville blive rettet på næste faktura men der sker bare intet. Det værste er den service man får når man ringer derind. Hver gang snakker man med en ny som altid vil høre hvad det drejer sig om og som aldrig kan stille videre til den man sidst har snakket med. Næh den person sidder et helt andet sted og som den eneste virksomhed i Danmark så har Tele2 altså ikke deres kollegaers telefonnr. eller andet. Viderestilling på viderestilling, og lovninger om guld og grønne skove. Men de holder bare en hen med tomme løfter. Nada sker der. Nu har jeg kæmpet med dem i over 4 måneder og ja intet er sket. Så tænk jer om inden I bestiller hos Tele2
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#79
nist
Ultra Supporter
04-06-2007 08:25

Rapporter til Admin
Update! Jeg er en af de mange Tele2 prøvede at bondefange dengang. Denne gamle tråd bevidner at det ikke varer længe inden jeg bliver slettet fra RKI. Så nu har de sendt mig et brev. Læs blot; Fik du ingen gevint i lotto DET GØR DU TIL GENGÆLD HER! Skulle vi ikke en gang for alle få gælden ud af verdenen ? Vi har tidligere rykket dig for betalingen af dit forbrug til Tele2 A/S, uden held. Vi vil oplyse dig om, at TCMS A/S har købt fordringen af Tele2 A/S Gælden udgør i dag kr. 5 031,33 Vi vil gerne nedskrive din gæld med 50%, hvilket vil sige, at du kun skal betale kr. 2 515,66 Med venlig hilsen TCMS A/S Brevet har jeg skrevet ord for ord. Det er mærkeligt skrevet og indeholder endda en stavefejl. Bedøm selv hvad I mener. --
--
SIS 730S Athlon 2Ghz nVIDIA 6600GT 512MB SDRAM Zepto 6615 Intel Duo 1,83Ghz nVIDIA Go 7600 1GB PC5400
#80
cleo
Monsterbruger
04-06-2007 09:17

Rapporter til Admin
#79 godt forsøgt af TCMS. har fundet nogle sagsafgørelser som involverer TELE2. http://www.static.tele2.dk[...] Det er ikke altid sagerne går som man selv tror.... --
--
--`00´--
#81
cleo
Monsterbruger
04-06-2007 09:19

Rapporter til Admin
Ang. #80 Hvis i skifter måneds navnene i linket ud, kommer der flere sager frem..... --
--
--`00´--
#82
cleo
Monsterbruger
04-06-2007 09:24

Rapporter til Admin
Nedenstående klippet ud fra CityDanmark Online Nyheder. http://www.citydanmark.dk[...] Tele2 internet kunder jages væk af mafia metoder Billig internetpris hos Tele2 blev dyr fornøjelse. Tele2 kunder jages væk af mafialignende metoder, hvis de skulle komme i den situation at de kommer til at skylde penge til Tele2, bevidst eller ubevidst. Hvis for eksempel en PBS betaling svigter sendes kunden straks i armene på et inkassofirma med store inkassogebyrer. Inkassofirmaet opererer ydermere under et dæknavn. Inkassofirmaet skifter navn med ujævne mellemrum og sørger for at kunden ikke umiddelbart kan genkende det. Det er dog kommet Citydanmark for øre at inkassofirmaet i øjeblikket opererer under de intetsigende bogstaver TCMS. Hvad disse bogstaver dækker over er det lykkedes vore detektiver at finde ud af: TRANSCOM CREDIT MANAGEMENT SERVICES A/S. For hurtigt at kunne skifte navnet ud når det bliver for belastende ligger der en mængde "på lager". Man kan således hurtigt skifte til følgende: TRANSCOM CMS, CIS BUSINESS SERVICE CENTER, CIS DANMARK, CIS INKASSO SERVICES, CIS ØKONOMI, Der er også en god grund til at kunne skifte hver gang at jorden bliver for ophedet. Selskabets metoder er nemlig særdeles tvivlsomme. Flere sager som CityDanmark er kommet i besiddelse af viser at man spekulerer i at lave så tilpas korte tidsfrister på sine krav at kunden umuligt kan komme til at betale til tiden. Således løber der altid det næste inkassogebyr eller lukning på, selv om det fremsendte girokort anvendes samme dag som det er fremsendt til kunden. Så selv om en Tele2 kunde altså tror at han betaler rettidigt så er det sket at han simpelthen har fået forbindelsen lukket ned selv om han reelt ikke skylder penge til Tele2. Det har fået mange kunder til at flygte væk fra Tele2 for ikke hele tiden at skulle betale nye oprettelsesgebyrer. --
--
--`00´--

Opret svar til indlægget: Tele2 sucks!!!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE